Op 450 graden, dat is echt fantastisch!quote:Op vrijdag 17 december 2021 19:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Op hoeveel graden moest de oven ook al weer voorverwarmen voor de rest van je?
ik stop je niet in de oven hoorquote:Op vrijdag 17 december 2021 19:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Op 450 graden, dat is echt fantastisch!
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 17 december 2021 19:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik stop je niet in de oven hoor
Iedereen houd van konijntjesquote:
Lekker uit de ovenquote:
dudddiieeeeequote:
Vooruit dan maarquote:Op vrijdag 17 december 2021 19:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
dudddiieeeee
je mag rabbit niet in de oven doen
hij is net terug
quote:
quote:Een klein meisje gaat naar een dierenwinkel en vraagt aan de verkoper: “Heeft u een konijntje voor mij?” De verkoper zet zich op zijn knieën en vraagt: “Moet dat een lief klein bruin konijntje zijn of een lief klein wit konijntje met rode oogjes?” Waarop het meisje zegt : “Ik denk dat het mijn python geen ene kloot kan schelen!”
Hihiquote:Op vrijdag 17 december 2021 20:00 schreef Mrsloveable het volgende:
Oh nee, arme hazen.. die namen hazenpad verkeerd
quote:
quote:
Faalhazen?quote:Op vrijdag 17 december 2021 20:00 schreef greysbones het volgende:
ze waren hier vandaag hazen aan het schieten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
@engine Benjiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |