De ALDI had ze altijd in de december maanden en dat was fucking lekker. Todat simpele zieltjes het wreed vonden. En het is uit de schappen gehaald Koekoekquote:
Zo te zien is die fan van Marioquote:
Hoi hoi greysiequote:
Ja dat vermoeden heb ik ookquote:Op vrijdag 17 december 2021 20:05 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zo te zien is die fan van Mario
Minder goed dan ik gewild zou hebbenquote:
Jumbo verkoopt ze nog wel.quote:Op vrijdag 17 december 2021 20:05 schreef Soury het volgende:
[..]
De ALDI had ze altijd in de december maanden en dat was fucking lekker. Todat simpele zieltjes het wreed vonden. En het is uit de schappen gehaald Koekoek
Dit is correct en tevens juistquote:
Lidl heeft het misschien nog wel of de AH?quote:Op vrijdag 17 december 2021 20:05 schreef Soury het volgende:
[..]
De ALDI had ze altijd in de december maanden en dat was fucking lekker. Todat simpele zieltjes het wreed vonden. En het is uit de schappen gehaald Koekoek
Volgens mij heb ik het gisteren nog bij de ah zien liggen.quote:Op vrijdag 17 december 2021 20:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Zuur!quote:Op vrijdag 17 december 2021 20:10 schreef Soury het volgende:
Fruitje scheetje poepie liefie poppie wat heb ik je lang niet gezien. Zeker 3 uur
Na na naquote:Op vrijdag 17 december 2021 19:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nu ga ik het iedereen in een dm zeggen maar niet jij.
we hebben jou ook gemist hoor lieve lieve Souryquote:Op vrijdag 17 december 2021 20:10 schreef Soury het volgende:
Fruitje scheetje poepie liefie poppie wat heb ik je lang niet gezien. Zeker 3 uur
Ik ga het niet tegen iedereen in een DM zeggen neequote:Op vrijdag 17 december 2021 19:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nu ga ik het iedereen in een dm zeggen maar niet jij.
Ik heb hem hier al gepost hoor.quote:Op vrijdag 17 december 2021 20:17 schreef maily het volgende:
[..]
Ik ga het niet tegen iedereen in een DM zeggen nee
kijk jij de masked singerquote:Op vrijdag 17 december 2021 20:17 schreef maily het volgende:
[..]
Ik ga het niet tegen iedereen in een DM zeggen nee
@Charzquote:Op vrijdag 17 december 2021 20:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
kijk jij de masked singer
of was het @:Charz
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |