quote:Op donderdag 16 december 2021 19:20 schreef gebrokenglas het volgende:
Niet nog in de kijkgeschiedenis van YouTube terug te vinden?
Die beer vond ie toch niet zo leuk?quote:Op donderdag 16 december 2021 19:29 schreef ToT het volgende:
En hier staat dat kutNijntje hier inmiddels weer op!
Effe lekker hakkuh.quote:
quote:Op donderdag 16 december 2021 19:35 schreef gebrokenglas het volgende:
Heb de linkjes even opgeslagen om te luisteren in de auto.
Heb er een aparte playlist voor van wat hier soms gepost wordt. Zitten vaak mooie nummers bij.quote:Op donderdag 16 december 2021 19:36 schreef ToT het volgende:
[..]Tof!
Ja wel heul veul van Blutengel, ik heb sowieso wel veel meer gaaf spul hoor!
Haha tof!quote:Op donderdag 16 december 2021 19:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heb er een aparte playlist voor.
Heel breed, van black metal tot trance. Alleen opera, country en nederlandse meelallers vind ik niks.quote:Op donderdag 16 december 2021 19:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha tof!
Hou je van teringharde herrie, of meer melodieus?
Electro, of meer authentieke instrumenten?
Haha dan kan ik nog wel regelmatig van alles er in pleuren.quote:Op donderdag 16 december 2021 19:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heel breed, van black metal tot trance. Alleen opera, country en nederlandse meelallers vind ik niks.
Een hang drum vind ik ook mooi om te horen.
Ongeacht de keuze, Konijntjes zijn altijd de juiste keuze!quote:Op donderdag 16 december 2021 19:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die beer vond ik toch niet zo leuk?
Ehh, even terugzoeken...quote:Op donderdag 16 december 2021 19:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha dan kan ik nog wel regelmatig van alles er in pleuren.
Had je dat concert van Heilung al gezien, bijvoorbeeld?
Wel het hele optreden kijken, niet alleen luisteren. Serieus, met sommige nummers is dat absoluut een noodzaak!quote:
Daar is deze beter voor.quote:Op donderdag 16 december 2021 19:44 schreef gebrokenglas het volgende:
Is wel een nummer om te luisteren vlak voor je het functioneringsgesprek met je leidinggevende hebt...
Heeft het gesmaakt?quote:Op donderdag 16 december 2021 14:16 schreef ToT het volgende:
[..]Ook al spaghetti klaargemaakt voor Mini en mij; nu met de groenten helemaal vermalen tot saus!
O, ik had een kort nummer. Ik zie ook de Heilung - Live at Alcatraz Festival 2021 staan van 1uur19.quote:Op donderdag 16 december 2021 19:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Wel het hele optreden kijken, niet alleen luisteren. Serieus, met sommige nummers is dat absoluut een noodzaak!En bij hen is het met het hele "Lifa" optreden zo.
Ze hebben ook in Alcatraz opgetreden, maar dat vind ik, ondanks dat het een stuk grootser en professioneler is, een heel stuk minder pakkend.
Toen het op was en hij even gespeeld had, ging hij weer aan tafel zitten: "ETEN!!!"quote:
Oeh heerlijkquote:Op donderdag 16 december 2021 19:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Toen het op was en hij even gespeeld had, ging hij weer aan tafel zitten: "ETEN!!!"
Dus ik denk het wel, ja!
quote:Op donderdag 16 december 2021 19:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Daar is deze beter voor.
(Ik heb sowieso wel harder spul, maar deze is wel awesome!)
Geweldig.quote:Op donderdag 16 december 2021 19:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Toen het op was en hij even gespeeld had, ging hij weer aan tafel zitten: "ETEN!!!"
Dus ik denk het wel, ja!
Nee die hele Lifa show is gaaf.quote:Op donderdag 16 december 2021 19:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O, ik had een kort nummer. Ik zie ook de Heilung - Live at Alcatraz Festival 2021 staan van 1uur19.
Thanks. Added to fok dts tot.quote:Op donderdag 16 december 2021 19:50 schreef ToT het volgende:
De opbouw in dat nummer is gewoon geniaal, en het moment dat je die pauken ziet....en dan nog die opbouw er na....DAMN!!!!
quote:Op donderdag 16 december 2021 19:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Thanks. Added to fok dts tot.
Als ik door deze huidige playlist heen ben (weet ik hoeveel nummers hier al in staan) zal ik je eens vragen. Anders heb ik teveel om te luisteren.quote:Op donderdag 16 december 2021 19:53 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
De lijst met nummers die ik gemaakt heb, is een Word document met een hele zooi hyperlinks. Ik denk niet dat het zo 1 op 1 gaat werken als ik het kopieer en hier plak. Ik kan indien gewenst wel een keer een PM sturen met allemaal linkjes.
quote:Op donderdag 16 december 2021 19:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als ik door deze huidige playlist heen ben (weet ik hoeveel nummers hier al in staan) zal ik je eens vragen. Anders heb ik teveel om te luisteren.
Neinquote:Op donderdag 16 december 2021 19:53 schreef ToT het volgende:
Ik weet niet meer wie hier tijdenlang Heilung zat te spammen voor ik het ging luisteren.
@:dud0r was jij dat?
Geeft niet we geven je gewoon de schuld.quote:
Wil je zelfs hier een fittie gaan veroorzaken?quote:Op donderdag 16 december 2021 19:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Geeft niet we geven je gewoon de schuld.
Ik heb nog een hoop nieuwe muziek te ontdekken. Ook heel wisselend, soms dan draai ik alleen maar nummers van Madonna (geweldig om die oude nummers weer te horen), dan ineens weer zware metal en dan dagen achter elkaar trance.quote:Op donderdag 16 december 2021 19:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Veel muziek die ik heb is heel bombastisch.
Ik had vroeger een standaard playlist metquote:Op donderdag 16 december 2021 19:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb nog een hoop nieuwe muziek te ontdekken. Ook heel wisselend, soms dan draai ik alleen maar nummers van Madonna (geweldig om die oude nummers weer te horen), dan ineens weer zware metal en dan dagen achter elkaar trance.
quote:Op donderdag 16 december 2021 19:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Geeft niet we geven je gewoon de schuld.
Dit is mijn oordeel en daar moet u het mee doen.quote:Op donderdag 16 december 2021 19:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wil je zelfs hier een fittie gaan veroorzaken?
Die anderen ook!quote:Op donderdag 16 december 2021 20:01 schreef gebrokenglas het volgende:
Ohhh Yeke yeke
Oh da's een oudje...
Ja, daar ken ik alleen de Rammstein van...quote:Op donderdag 16 december 2021 20:02 schreef ToT het volgende:
En op Radio49 had ik regelmatig shows met nummers die dezelfde titel hadden, maar die voor de rest compleet anders waren.
Soms wel 5 nummers achter elkaar met dezelfde titel, maar met compleet andere teksten en sound.
Doorgestuurd naar Meester Visser voor een objectief oordeelquote:Op donderdag 16 december 2021 20:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dit is mijn oordeel en daar moet u het mee doen.
quote:Op donderdag 16 december 2021 20:02 schreef ToT het volgende:
En op Radio49 had ik regelmatig shows met nummers die dezelfde titel hadden, maar die voor de rest compleet anders waren.
Soms wel 5 nummers achter elkaar met dezelfde titel, maar met compleet andere teksten en sound.
bijvoorbeeld.
Meester Visser geeft vaak beide partijen een beetje gelijk, en daar moeten ze het mee doen.quote:Op donderdag 16 december 2021 20:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Doorgestuurd naar Meester Visser voor een objectief oordeel
Daarom stuur ik ons eendje ook door naar hem en niet naar een van de rechters die hun eed aan mij persoonlijk hebben gezworen.quote:Op donderdag 16 december 2021 20:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Meester Visser geeft vaak beide partijen een beetje gelijk, en daar moeten ze het mee doen.
Ja dat geldt voor de meesten!quote:Op donderdag 16 december 2021 20:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, daar ken ik alleen de Rammstein van...
quote:Op donderdag 16 december 2021 20:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daarom stuur ik ons eendje ook door naar hem en niet naar een van de rechters die hun eed aan mij persoonlijk hebben gezworen.
Owja, die. Zo'n Aha Erlebnis...quote:
Want wat ik wil ben jij!quote:
Eric Mesie had er in de jaren 80 ook een hit mee met een Ned. versie.quote:Op donderdag 16 december 2021 20:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Owja, die. Zo'n Aha Erlebnis...
Daar is toch een Nederlandse versie van?
Ah nee... Pfffquote:Op donderdag 16 december 2021 20:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Want wat ik wil ben jij!
Ooit meegemaakt dat iemand daar van over de zeik ging zeg!Alsof die meid een object is!
"Het is WIE ik wil ben jij!"
Ja, dat klopt hoor. Dat je dat zo weet.quote:Op donderdag 16 december 2021 20:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Eric Mesie had er in de jaren 80 ook een hit mee met een Ned. versie.
Ik vind het nog steeds een leuk nummer.quote:Op donderdag 16 december 2021 20:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Want wat ik wil ben jij!
Ooit meegemaakt dat iemand daar van over de zeik ging zeg!Alsof die meid een object is!
"Het is WIE ik wil ben jij!"
Ehhh technisch gezien wel, maar je kunt het ook anders zien.....
Ik zit hier soms ook oude Nederlandse nummers voor Mini-ToT te zingen.quote:Op donderdag 16 december 2021 20:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds een leuk nummer.
Echte jeugdsentiment.quote:Op donderdag 16 december 2021 20:11 schreef gebrokenglas het volgende:
Die kun je lekker meebleren...
Hij went er maar aan...quote:Op donderdag 16 december 2021 20:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zit hier soms ook oude Nederlandse nummers voor Mini-ToT te zingen.Niet dat hij daar blij mee is, maar schijt aan dat jong hoor!
Herman.quote:Op donderdag 16 december 2021 20:13 schreef ToT het volgende:
[..]
"Hilversum drie bestond nog niet...."
En uiteraard net zo duidelijk articuleren als Herman!
Hij vindt "opzij opzij opzij" vast ook wel leuk...quote:Op donderdag 16 december 2021 20:13 schreef ToT het volgende:
[..]
"Hilversum drie bestond nog niet...."
En uiteraard net zo duidelijk articuleren als Herman!
Oew leuke tip, die heeft hij nog niet eens gehoord!quote:Op donderdag 16 december 2021 20:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hij vindt "opzij opzij opzij" vast ook wel leuk...
Het komt uit een film en die zoek ik nog steeds.quote:Op donderdag 16 december 2021 20:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Oew leuke tip, die heeft hij nog niet eens gehoord!
Was dat geen serie SBE? Iets met een vliegende molen?quote:Op donderdag 16 december 2021 20:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het komt uit een film en die zoek ik nog steeds.
Yo chem.quote:
Wikipedia heeft het er niet over.quote:Op donderdag 16 december 2021 20:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het komt uit een film en die zoek ik nog steeds.
Nu je het zegt.quote:Op donderdag 16 december 2021 20:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Was dat geen serie SBE? Iets met een vliegende molen?
quote:Op donderdag 16 december 2021 20:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wikipedia heeft het er niet over.
quote:BESCHRIJVING
De wonderlijke avonturen van Herman van Veen wordt in het Duits openomen en later in het Nederlands nagesynchroniseerd. Het programma zit boordevol vreemde figuren uit de fantasiewereld van Herman van Veen
CAST
Herman/Robot Hermandix - Herman van Veen
Marlous/Yvonne du Pont/Mama Macaroni/Rose Rosalind - Marlous Fluitsma
Klabas/Professor von Klabasky/Klabassio - Michiel Kerkbosch
Harry/Mijnheer Talens/Harrio/Piet Punk - Harry Sacksioni
Erik in de Kast/B. Beton/Erikkio/Odin Anker - Erik van der Wurff
Hans de Kok/Mijnheer Bul/Hansio/P.P. Vlinder - Ger Smit, Hans Koppes
MAKERS
Tekst Herman van Veen
Muziek Herman van Veen, Erik van der Wurff, Harry Sacksioni
Productie Dick Schreiner
Nasynchronisatie Han Peekel
Regie Heinz Lindner, Herman van Veen
KRO
ACHTERGRONDINFORMATIE
De zin "Opzij, opzij, opzij, maak plaats, maak plaats, maak plaats, wij hebben ongelofelijke haast" komt oorspronkelijk uit deze televisieserie.
Babette.quote:Op donderdag 16 december 2021 20:20 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ik zie liever zijn dochter.
Dat is een kreng.quote:
Helemaal eens.quote:
Vrienden zaten bij haar op school en omschreven haar als een arrogant en verwaand wijf.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |