Ik heb nog een hoop nieuwe muziek te ontdekken. Ook heel wisselend, soms dan draai ik alleen maar nummers van Madonna (geweldig om die oude nummers weer te horen), dan ineens weer zware metal en dan dagen achter elkaar trance.quote:Op donderdag 16 december 2021 19:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Veel muziek die ik heb is heel bombastisch.
Ik had vroeger een standaard playlist metquote:Op donderdag 16 december 2021 19:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb nog een hoop nieuwe muziek te ontdekken. Ook heel wisselend, soms dan draai ik alleen maar nummers van Madonna (geweldig om die oude nummers weer te horen), dan ineens weer zware metal en dan dagen achter elkaar trance.
quote:Op donderdag 16 december 2021 19:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Geeft niet we geven je gewoon de schuld.
Dit is mijn oordeel en daar moet u het mee doen.quote:Op donderdag 16 december 2021 19:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wil je zelfs hier een fittie gaan veroorzaken?
Die anderen ook!quote:Op donderdag 16 december 2021 20:01 schreef gebrokenglas het volgende:
Ohhh Yeke yeke
Oh da's een oudje...
Ja, daar ken ik alleen de Rammstein van...quote:Op donderdag 16 december 2021 20:02 schreef ToT het volgende:
En op Radio49 had ik regelmatig shows met nummers die dezelfde titel hadden, maar die voor de rest compleet anders waren.
Soms wel 5 nummers achter elkaar met dezelfde titel, maar met compleet andere teksten en sound.
Doorgestuurd naar Meester Visser voor een objectief oordeelquote:Op donderdag 16 december 2021 20:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dit is mijn oordeel en daar moet u het mee doen.
quote:Op donderdag 16 december 2021 20:02 schreef ToT het volgende:
En op Radio49 had ik regelmatig shows met nummers die dezelfde titel hadden, maar die voor de rest compleet anders waren.
Soms wel 5 nummers achter elkaar met dezelfde titel, maar met compleet andere teksten en sound.
bijvoorbeeld.
Meester Visser geeft vaak beide partijen een beetje gelijk, en daar moeten ze het mee doen.quote:Op donderdag 16 december 2021 20:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Doorgestuurd naar Meester Visser voor een objectief oordeel
Daarom stuur ik ons eendje ook door naar hem en niet naar een van de rechters die hun eed aan mij persoonlijk hebben gezworen.quote:Op donderdag 16 december 2021 20:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Meester Visser geeft vaak beide partijen een beetje gelijk, en daar moeten ze het mee doen.
Ja dat geldt voor de meesten!quote:Op donderdag 16 december 2021 20:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, daar ken ik alleen de Rammstein van...
quote:Op donderdag 16 december 2021 20:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daarom stuur ik ons eendje ook door naar hem en niet naar een van de rechters die hun eed aan mij persoonlijk hebben gezworen.
Owja, die. Zo'n Aha Erlebnis...quote:
Want wat ik wil ben jij!quote:
Eric Mesie had er in de jaren 80 ook een hit mee met een Ned. versie.quote:Op donderdag 16 december 2021 20:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Owja, die. Zo'n Aha Erlebnis...
Daar is toch een Nederlandse versie van?
Ah nee... Pfffquote:Op donderdag 16 december 2021 20:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Want wat ik wil ben jij!
Ooit meegemaakt dat iemand daar van over de zeik ging zeg!Alsof die meid een object is!
"Het is WIE ik wil ben jij!"
Ja, dat klopt hoor. Dat je dat zo weet.quote:Op donderdag 16 december 2021 20:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Eric Mesie had er in de jaren 80 ook een hit mee met een Ned. versie.
Ik vind het nog steeds een leuk nummer.quote:Op donderdag 16 december 2021 20:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Want wat ik wil ben jij!
Ooit meegemaakt dat iemand daar van over de zeik ging zeg!Alsof die meid een object is!
"Het is WIE ik wil ben jij!"
Ehhh technisch gezien wel, maar je kunt het ook anders zien.....
Ik zit hier soms ook oude Nederlandse nummers voor Mini-ToT te zingen.quote:Op donderdag 16 december 2021 20:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds een leuk nummer.
Echte jeugdsentiment.quote:Op donderdag 16 december 2021 20:11 schreef gebrokenglas het volgende:
Die kun je lekker meebleren...
Hij went er maar aan...quote:Op donderdag 16 december 2021 20:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zit hier soms ook oude Nederlandse nummers voor Mini-ToT te zingen.Niet dat hij daar blij mee is, maar schijt aan dat jong hoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |