ToT in VF / [VIV SC #65] Tanzen mit kaninchen!quote:Op vrijdag 17 december 2021 15:02 schreef Schakeltopia het volgende:
hey wat leuk derrabbit danst.gif genot
quote:Op vrijdag 17 december 2021 15:02 schreef ToT het volgende:
[..]
ToT in VF / [VIV SC #65] Tanzen mit kaninchen!
Weeeeeeeeeeeeeeekeeeeeeeeeeennnnnnnnnddddddddddddddddquote:
Jaaaaaquote:Op vrijdag 17 december 2021 15:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Weeeeeeeeeeeeeeekeeeeeeeeeeennnnnnnnndddddddddddddddd![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op vrijdag 17 december 2021 15:04 schreef drakin het volgende:
[..]
Jaaaaa![]()
![]()
soort van danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Toch ben ik blijquote:
en we zijn zo blijquote:
Alvast oefenen voor de sint 2022?quote:Op vrijdag 17 december 2021 15:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
en we zijn zo blij
want er zijn geen stoute users bij
en we zingen en we springen![]()
![]()
ik kan er wel alvast wat in de zak stoppenquote:
Denk je ook aan al die petjes, shirtjes, polsbandjes, shortjes met HAMILTON F1 CHAMPION erop?quote:Op vrijdag 17 december 2021 15:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik kan er wel alvast wat in de zak stoppen
ruimt lekker op
quote:Op vrijdag 17 december 2021 15:16 schreef maily het volgende:
[..]
Denk je ook aan al die petjes, shirtjes, polsbandjes, shortjes met HAMILTON F1 CHAMPION erop?
Kan allemaal in de zak van Max![]()
quote:Op vrijdag 17 december 2021 15:16 schreef maily het volgende:
[..]
Denk je ook aan al die petjes, shirtjes, polsbandjes, shortjes met HAMILTON F1 CHAMPION erop?
Kan allemaal in de zak van Max![]()
O wow, had niet verwacht dat hij het zou worden!quote:Op vrijdag 17 december 2021 15:45 schreef greysbones het volgende:
@:DerRabbit
https://racingnews365.nl/(...)dt-als-fia-president
nieuwe president FIA
ik ook nietquote:Op vrijdag 17 december 2021 15:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
O wow, had niet verwacht dat hij het zou worden!
Graham zat gewoon te veel te stokenquote:Op vrijdag 17 december 2021 15:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
O wow, had niet verwacht dat hij het zou worden!
Plausibelquote:Op vrijdag 17 december 2021 16:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Graham zat gewoon te veel te stoken
quote:
quote:
quote:
quote:
Lekker zwaaienquote:
Joehoe!quote:Op vrijdag 17 december 2021 17:35 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja we zwaaien de week uit
zo hops het weekend in
[ afbeelding ]
Sneupke.quote:
Vandaar ook dat het plausibel isquote:
MrsL.quote:
Her Rabbit.quote:
Hey wortelknager.quote:
quote:Op vrijdag 17 december 2021 17:43 schreef Schakeltopia het volgende:
ik luister deze. echt zooooo lang niet gehoord
[ afbeelding ]
Fucking intens gaaf nummer!quote:
quote:Op vrijdag 17 december 2021 18:12 schreef Charz het volgende:
Joehoe, wat is freaky friday?!
Staat @:ToT vandaag halfnaakt ik de woonkamer met enkel een kerstmuts?
Heb al opquote:Op vrijdag 17 december 2021 18:10 schreef DerRabbit het volgende:
Bij deze verklaar ik het avondeten genot over 20 minuten voor geopend
Deze?quote:Op vrijdag 17 december 2021 18:13 schreef ToT het volgende:
Er was nog een ander nummer met "Open your eyes" als titel. Beetje relaxed elektronisch, met een fake hondenblafje er in enzo.
Oh.. nou zegquote:Op vrijdag 17 december 2021 18:12 schreef ToT het volgende:
[..]Ehhh......me niet verlegen maken he, anders valt die muts op de grond.
Wat voor muziek genre is het?quote:Op vrijdag 17 december 2021 18:14 schreef Schakeltopia het volgende:
ik zit van het hele album te genieten
Marco Borsato?quote:Op vrijdag 17 december 2021 18:14 schreef Schakeltopia het volgende:
ik zit van het hele album te genieten
volgens wikipedia is het Alternative rock, nu metal, funk metalquote:Op vrijdag 17 december 2021 18:15 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wat voor muziek genre is het?
Oh niet mijn smaakquote:Op vrijdag 17 december 2021 18:16 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
volgens wikipedia is het Alternative rock, nu metal, funk metal
Dat laatste!quote:Op vrijdag 17 december 2021 18:15 schreef Schakeltopia het volgende:
niet geklikt vermoed rickroll of whammed
Snow Patrol denk ik.quote:Op vrijdag 17 december 2021 18:13 schreef ToT het volgende:
Er was nog een ander nummer met "Open your eyes" als titel. Beetje relaxed elektronisch, met een fake hondenblafje er in enzo.
ik was al gewaarschuwd door @drakin vandaagquote:Op vrijdag 17 december 2021 18:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat laatste!Is dat iets nieuws als meme?
Daar scoor je geen punten mee.quote:
Dan heb ik geen idee.quote:Op vrijdag 17 december 2021 18:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee, was iets met zo'n Man Bijt Hond keffertje in de clip.
Je hebt hem iig gevonden.quote:
Ruilen?quote:Op vrijdag 17 december 2021 18:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja heb m'n hoofd ff bij allerlei andere dingen, dus het was ff wat moeilijk.
Mijn kapper heeft er altijd een hele zooi verschillende bladen liggen.quote:Op vrijdag 17 december 2021 15:01 schreef drakin het volgende:
[..]
Heeft die de viva liggen dan?
Ik heb gewoon een mobiel of een heus boek voor wachtkamers
Ik zit met mijn hoofd overal behalve in de roze wolken.quote:
Maar de Viva niet meer denk ikquote:Op vrijdag 17 december 2021 18:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Mijn kapper heeft er altijd een hele zooi verschillende bladen liggen.
Dat denk ik niet.quote:Op vrijdag 17 december 2021 18:31 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Maar de Viva niet meer denk ik
Dan zou ik ramen en deuren maar gesloten houden want de knokploeg is onderweg!quote:
* Mrsloveable sluit alle deuren en ramen, en gaat schuilen in de kelderquote:Op vrijdag 17 december 2021 18:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan zou ik ramen en deuren maar gesloten houden want de knokploeg is onderweg!
Kruip maar onder mijn vleugeltje.quote:Op vrijdag 17 december 2021 18:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
* Mrsloveable sluit alle deuren en ramen, en gaat schuilen in de kelder![]()
Oh fuck heb geen kelder
* Mrsloveable kruipt onder SBE zijn vleugelquote:Op vrijdag 17 december 2021 18:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kruip maar onder mijn vleugeltje.
Dat is wel lekker warm.quote:Op vrijdag 17 december 2021 18:38 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
* Mrsloveable kruipt onder SBE zijn vleugel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |