Oh niet mijn smaakquote:Op vrijdag 17 december 2021 18:16 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
volgens wikipedia is het Alternative rock, nu metal, funk metal
Dat laatste!quote:Op vrijdag 17 december 2021 18:15 schreef Schakeltopia het volgende:
niet geklikt vermoed rickroll of whammed
Snow Patrol denk ik.quote:Op vrijdag 17 december 2021 18:13 schreef ToT het volgende:
Er was nog een ander nummer met "Open your eyes" als titel. Beetje relaxed elektronisch, met een fake hondenblafje er in enzo.
ik was al gewaarschuwd door @drakin vandaagquote:Op vrijdag 17 december 2021 18:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat laatste!Is dat iets nieuws als meme?
Daar scoor je geen punten mee.quote:
Dan heb ik geen idee.quote:Op vrijdag 17 december 2021 18:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee, was iets met zo'n Man Bijt Hond keffertje in de clip.
Je hebt hem iig gevonden.quote:
Ruilen?quote:Op vrijdag 17 december 2021 18:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja heb m'n hoofd ff bij allerlei andere dingen, dus het was ff wat moeilijk.
Mijn kapper heeft er altijd een hele zooi verschillende bladen liggen.quote:Op vrijdag 17 december 2021 15:01 schreef drakin het volgende:
[..]
Heeft die de viva liggen dan?
Ik heb gewoon een mobiel of een heus boek voor wachtkamers
Ik zit met mijn hoofd overal behalve in de roze wolken.quote:
Maar de Viva niet meer denk ikquote:Op vrijdag 17 december 2021 18:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Mijn kapper heeft er altijd een hele zooi verschillende bladen liggen.
Dat denk ik niet.quote:Op vrijdag 17 december 2021 18:31 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Maar de Viva niet meer denk ik
Dan zou ik ramen en deuren maar gesloten houden want de knokploeg is onderweg!quote:
* Mrsloveable sluit alle deuren en ramen, en gaat schuilen in de kelderquote:Op vrijdag 17 december 2021 18:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan zou ik ramen en deuren maar gesloten houden want de knokploeg is onderweg!
Kruip maar onder mijn vleugeltje.quote:Op vrijdag 17 december 2021 18:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
* Mrsloveable sluit alle deuren en ramen, en gaat schuilen in de kelder![]()
Oh fuck heb geen kelder
* Mrsloveable kruipt onder SBE zijn vleugelquote:Op vrijdag 17 december 2021 18:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kruip maar onder mijn vleugeltje.
Dat is wel lekker warm.quote:Op vrijdag 17 december 2021 18:38 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
* Mrsloveable kruipt onder SBE zijn vleugel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |