Ik laat je wel ophalen, heb je voorkeur voor een vliegtuig of een limousine?quote:
Doe maar limousine, durf niet te vliegenquote:Op vrijdag 17 december 2021 18:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik laat je wel ophalen, heb je voorkeur voor een vliegtuig of een limousine?
Een mooie rondvlucht boven Nederland zou je afslaan?quote:Op vrijdag 17 december 2021 18:45 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Doe maar limousine, durf niet te vliegen
Moet-ie er in ieder geval geen deukje in maken.quote:Op vrijdag 17 december 2021 18:45 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Doe maar limousine, durf niet te vliegen
Denk t wel ja..quote:Op vrijdag 17 december 2021 18:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een mooie rondvlucht boven Nederland zou je afslaan?
En als ik zeg dat je bij mij op schoot mag?quote:
Huh?quote:Op vrijdag 17 december 2021 18:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Moet-ie er in ieder geval geen deukje in maken.
Speelt zijn zus trouwens nog volleybal?
Dan misschien welquote:Op vrijdag 17 december 2021 18:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En als ik zeg dat je bij mij op schoot mag?
Lodewijk van Avezaath.quote:Op vrijdag 17 december 2021 18:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Moet-ie er in ieder geval geen deukje in maken.
Speelt zijn zus trouwens nog volleybal?
quote:
quote:
Oh kende ik geen eens, zal zo eens ff luisterenquote:Op vrijdag 17 december 2021 18:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Verrek zeg kerel ben jij 't
Nog altijd aan de rol
Zit je pa nog op de Bahama's
Speelt je zus nog volleybal
Kittig ding, je zusje
[...]
Dat deukje in mijn limousine
Wat jij op die nacht hebt gemaakt
Dat was op de kop af vijf rooien
Ja, je had 'm behoorlijk geraakt hahaha
Generatiekloofje!quote:Op vrijdag 17 december 2021 18:52 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh kende ik geen eens, zal zo eens ff luisteren
Het is ook echt een vergeten hit.quote:Op vrijdag 17 december 2021 18:52 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh kende ik geen eens, zal zo eens ff luisteren
Denk het jaquote:
Zeker!quote:Op vrijdag 17 december 2021 18:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is ook echt een vergeten hit.
Bij eendje, de piloot moet natuurlijk wel sturenquote:Op vrijdag 17 december 2021 18:55 schreef maily het volgende:
[..]
Als bij een eendje of bij een piloot? Vragen vragen ...
quote:Op vrijdag 17 december 2021 18:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat doet de stewardess van de Mile High Club!
quote:Op vrijdag 17 december 2021 18:56 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Bij eendje, de piloot moet natuurlijk wel sturen
Ik wou hem net posten.quote:Op vrijdag 17 december 2021 19:03 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]Altijd leuk als mensen van de ondertiteling de grap niet snappen!
!
kan nu Karen voor in de plaatsquote:Op vrijdag 17 december 2021 19:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wou hem net posten.
[ afbeelding ]
fast friday, I gave you my speed.quote:
Ken je Airplane 2 ook trouwens?quote:Op vrijdag 17 december 2021 19:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wou hem net posten.
[ afbeelding ]
Die heb ik, die heb ik, die heb ik, die heb ik, die heb ik, die heb ik...quote:Op vrijdag 17 december 2021 19:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Ken je Airplane 2 ook trouwens?
Alleen toentertijd gezien, maar tegenwoordig is hij moeilijk te vinden.
quote:Op vrijdag 17 december 2021 19:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die heb ik, die heb ik, die heb ik, die heb ik, die heb ik, die heb ik...
Daar zijn ze bij Disney goed in.quote:Op vrijdag 17 december 2021 19:13 schreef Soury het volgende:
Disney kropt erg slecht daar mag ook wel wat van gezegd worden. Origineel is rechts voor de niet zo slimpies [ link | afbeelding ] De hele grap is weg
Dat is een van hun specialiteiten zo zegt ons Miranda altijd!quote:Op vrijdag 17 december 2021 19:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar zijn ze bij Disney goed in.
quote:Op vrijdag 17 december 2021 19:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is een van hun specialiteiten zo zegt ons Miranda altijd!
Daarom heb ik het ook nietquote:Op vrijdag 17 december 2021 19:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar zijn ze bij Disney goed in.
Hey je bent er weerquote:
Hey ToTquote:
Nee geen idee waarom ie op die kleur staatquote:
quote:Op vrijdag 17 december 2021 19:27 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nee geen idee waarom ie op die kleur staat![]()
Zijn wel meer voorbeelden maar ik blijf het toch wel toffe tekenfilms vinden.quote:
Nee dankjewel skeet, heb al theequote:
Als kind ergerde ik me er kapot aan!quote:Op vrijdag 17 december 2021 19:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zijn wel meer voorbeelden maar ik blijf het toch wel toffe tekenfilms vinden.
De eerste 10 die Disney heeft gemaakt.quote:
Heb ooit een film van hem gezien over kamperen, en toen had hij het over "the Dutch, and their heggelsleg"quote:Op vrijdag 17 december 2021 19:12 schreef ToT het volgende:
Het leuke is trouwens dat Leslie Nielsen bekend was geworden als een serieuze kapitein van een cruiseschip of zo.
Airplane is een letterlijke 1 op 1 remake van een oudere film en ze moesten een houterig acterende serieuze acteur hebben voor die rol, en toen moest iemand aan die film met die cruiseschip denken!Hij was echt geknipt voor die rol!
de meeste waren zo flauw dat ze grappig warenquote:Op vrijdag 17 december 2021 19:32 schreef maily het volgende:
[..]
Heb ooit een film van hem gezien over kamperen, en toen had hij het over "the Dutch, and their heggelsleg"![]()
Zegt me ergens heel vaag iets, maar ik kan het helaas niet plaatsen.quote:Op vrijdag 17 december 2021 19:32 schreef maily het volgende:
[..]
Heb ooit een film van hem gezien over kamperen, en toen had hij het over "the Dutch, and their heggelsleg"![]()
quote:Op vrijdag 17 december 2021 19:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
de meeste waren zo flauw dat ze grappig waren
Ach het was in ieder geval niet zo extreem als met de tv-serie van Blue Thunder!quote:Op vrijdag 17 december 2021 19:35 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik heb wel eens een docu gezien hoe bij Disney de tekenfilms werden gemaakt.Bij het maken van de film Bambi hadden ze reeënstal op de tekenkamer. Over een paar min. film was men weken bezig. Dus niet zo uitzonderlijk dat er voorbeelden uit eerdere films werden gebruikt.
Lieg niet, dat was geen film.quote:Op vrijdag 17 december 2021 19:32 schreef maily het volgende:
[..]
Het was bij de ingang van een camping, en er kwamen mensen in auto's met caravans aanrijden ...quote:Op vrijdag 17 december 2021 19:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lieg niet, dat was geen film.
Eens kijken wat mini daarvan vindt?quote:Op vrijdag 17 december 2021 19:39 schreef ToT het volgende:
@:derrabbit heeft ook wat achtergelaten hier:
[ afbeelding ]
Smaakt nog prima ook!
Ik weet wat je bedoeld, nu jij nog.quote:Op vrijdag 17 december 2021 19:39 schreef maily het volgende:
[..]
Het was bij de ingang van een camping, en er kwamen mensen in auto's met caravans aanrijden ...
Lijken hier wel een beetje opquote:Op vrijdag 17 december 2021 19:39 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Smaakt nog prima ook!
BedoelTquote:Op vrijdag 17 december 2021 19:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik weet wat je bedoeld, nu jij nog.
Haha beetje hard, ik ben een beetje bang dat door een peuterkeeltje te laten gaan.quote:Op vrijdag 17 december 2021 19:39 schreef maily het volgende:
[..]
Eens kijken wat mini daarvan vindt?
Klopt, maar wel kleiner.quote:Op vrijdag 17 december 2021 19:40 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Lijken hier wel een beetje op
https://www.hema.nl/eten-(...)0-gram-10500010.html
Nu ga ik het iedereen in een dm zeggen maar niet jij.quote:
Net zoals dit https://www.hema.nl/eten-(...)1-kilo-10500024.htmlquote:Op vrijdag 17 december 2021 19:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt, maar wel kleiner.
Ik zie dat ze die voor zowat elke streek in het land hebben gemaakt, vaak idd ook de naam in het lokale dialect.
Wist geen eens dat ie overleden wasquote:
Haha ja ach je kunt ook idd niet alles van iedereen bijhouden he.quote:Op vrijdag 17 december 2021 19:44 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wist geen eens dat ie overleden was
wattttttttquote:Op vrijdag 17 december 2021 19:44 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
kreeg je een kerstkaartquote:Op vrijdag 17 december 2021 19:46 schreef ToT het volgende:
Zolang je maar geen kerstkaart terug verwacht of zo!
Of ik ben het gewoon vergetenquote:Op vrijdag 17 december 2021 19:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha ja ach je kunt ook idd niet alles van iedereen bijhouden he.
Zo ben ik gewoonquote:Op vrijdag 17 december 2021 19:39 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Smaakt nog prima ook!
Ook alweer 10 jaar geleden ofzo.quote:Op vrijdag 17 december 2021 19:44 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
11 jaarquote:Op vrijdag 17 december 2021 19:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ook alweer 10 jaar geleden ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |