SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 51% gewijzigd door KingRoland op 16-12-2021 10:03:30 ]graag op anoniem
User @maxi-mus had ook geen mailtje nodig.quote:Op donderdag 16 december 2021 09:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee ik haat hem niet meer
Maar hij kan beter even een mailtje sturen in dit geval
Ik had een mailtje gestuurd en prompt was mijn ESF ban weg.quote:Op donderdag 16 december 2021 10:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
User @:maxi-mus had ook geen mailtje nodig.
[ afbeelding ]
Ja maar jij hebt connecties.quote:Op donderdag 16 december 2021 10:38 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik had een mailtje gestuurd en prompt was mijn ESF ban weg.
Wat denkt die gast wel niet.quote:Op donderdag 16 december 2021 11:53 schreef GGMM het volgende:
Iemand plant een meeting in om 12:00
Ik ben woest
Gewoon afwijzen. Wanneer moet je dan lunchen?quote:Op donderdag 16 december 2021 11:53 schreef GGMM het volgende:
Iemand plant een meeting in om 12:00
Ik ben woest
KingRolo ik overweeg in 2022 op regelmatige basis het werkwoord tukketenen in mijn posts alhier te verwerken. Mocht je daar bezwaar tegen hebben dan kun je op mijn fluit blazen, capiche?quote:
Doe niet zo interessant.quote:Op donderdag 16 december 2021 12:43 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
KingRolo ik overweeg in 2022 op regelmatige basis het werkwoord tukketenen in mijn posts alhier te verwerken. Mocht je daar bezwaar tegen hebben dan kun je op mijn fluit blazen, capiche?
Af en toe ben jij een rare user.quote:Op donderdag 16 december 2021 12:43 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
KingRolo ik overweeg in 2022 op regelmatige basis het werkwoord tukketenen in mijn posts alhier te verwerken. Mocht je daar bezwaar tegen hebben dan kun je op mijn fluit blazen, capiche?
Ik ben voor regenboogkleuren.quote:Op donderdag 16 december 2021 13:11 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Moeten we allemaal zo grijs zijn als jij?
Is Paul Lim jouw favoriete darter?quote:
Al sla je me dood Niels ik weet niet wie dit is.quote:Op donderdag 16 december 2021 13:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Is Paul Lim jouw favoriete darter?
Witschge zit gewoon bij de donkere spelers.quote:
Die kostte ons het WK-94quote:
De eerste die 25 jaar geleden een 9 darter gooide live op tvquote:Op donderdag 16 december 2021 14:11 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Al sla je me dood Niels ik weet niet wie dit is.
@:ggmm kijk jij naar darts en weet jij wie hij is?
Goedemiddag, Tong.quote:Op donderdag 16 december 2021 14:19 schreef tong80 het volgende:
Zullen we er vier op een rij van maken ?
Treurig altijd dit soort acties in de nacht. Ga dan gewoon lekker in het bos knokken ofzo.quote:
Nee, ik haat dartsquote:Op donderdag 16 december 2021 14:11 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Al sla je me dood Niels ik weet niet wie dit is.
@:ggmm kijk jij naar darts en weet jij wie hij is?
Goeiemiddag brother.quote:
Stukje timemanagement.quote:Op donderdag 16 december 2021 14:47 schreef Caland het volgende:
Ik wilde vandaag gaan sporten maar ik kom niet uit met de tijd
Woedend ben ik.
Hoe kan hij grijs zijn hij heeft niet eens haarquote:Op donderdag 16 december 2021 13:11 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Moeten we allemaal zo grijs zijn als jij?
Drie uur bezig geweest met een case, klopte er uiteindelijk geen reet van de argumentatie. Dradonderdag.quote:
Ben nu ook al 2 uur bezig met een case.quote:Op donderdag 16 december 2021 15:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Drie uur bezig geweest met een case, klopte er uiteindelijk geen reet van de argumentatie. Dradonderdag.
Gelukkig bijna weekend @:coco
quote:Op donderdag 16 december 2021 15:25 schreef Coco het volgende:
[..]
Ben nu ook al 2 uur bezig met een case.
Ik begin woedend te worden.
Ik vraag mij ineens af waarom dat scrummie lamp een meme is geworden.quote:Op donderdag 16 december 2021 15:59 schreef Caland het volgende:
Jouw pakket is aangekomen op ons sorteercentrum. We bezorgen jouw pakket vanavond tussen 17:00 en 22:30.
@:scrummie (lamp) @:ggmm @:onlogisch
Black Friday, Sinterklaas, Kerstdrukte.quote:Op donderdag 16 december 2021 16:06 schreef KingRoland het volgende:
Wtf zo laag bezorgen wat een tijdstip
Als je net zit te eten dus waarschijnlijk.quote:Op donderdag 16 december 2021 15:59 schreef Caland het volgende:
Jouw pakket is aangekomen op ons sorteercentrum. We bezorgen jouw pakket vanavond tussen 17:00 en 22:30.
@:scrummie (lamp) @:ggmm @:onlogisch
Om 17.00u krijg ik een definitief tijdstip door.quote:Op donderdag 16 december 2021 16:11 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Als je net zit te eten dus waarschijnlijk.
quote:Op donderdag 16 december 2021 16:14 schreef Caland het volgende:
Straks pizzabakken. @:gurneyisbestoke @:fetx @:scrummie
Marketingtechnisch gezien valt het uit te leggenquote:Op donderdag 16 december 2021 16:11 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Black Friday, Sinterklaas, Kerstdrukte.
Hahahahaahaha.quote:Op donderdag 16 december 2021 16:14 schreef Caland het volgende:
Straks pizzabakken. @:gurneyisbestoke @:fetx @:scrummie
Erg ordinair ja.quote:Op donderdag 16 december 2021 16:15 schreef KingRoland het volgende:
Iemand zei net chap die poenie net als bastognekoek
Wat een tijd leven we in weer jongens
quote:Op donderdag 16 december 2021 16:20 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
Hahaha, de versie van Lucas Bos van mijn Antony, Mazraoui liedje komt morgen op Spotify![]()
![]()
.
Hoeveel krijg je per afgespeeld nummer?quote:Op donderdag 16 december 2021 16:20 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
Hahaha, de versie van Lucas Bos van mijn Antony, Mazraoui liedje komt morgen op Spotify![]()
![]()
.
Ik krijg er welgeteld niets voor. Niet dat ik dat erg vind hoor.quote:Op donderdag 16 december 2021 16:23 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hoeveel krijg je per afgespeeld nummer?
Dat is wel erg ongepast van die Lucas. Jouw idee pakken, er geld mee gaan vangen en dan niks aan jou geven. Heb zijn versie niet gehoord overigens.quote:Op donderdag 16 december 2021 16:23 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Ik krijg er welgeteld niets voor. Niet dat ik dat erg vind hoor.
Ben je autistisch ? Ik vind het verbazingwekkend en geniet er van.quote:Op donderdag 16 december 2021 16:23 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Ik krijg er welgeteld niets voor. Niet dat ik dat erg vind hoor.
Ja, ik ben autistisch.quote:Op donderdag 16 december 2021 16:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben je autistisch ? Ik vind het verbazingwekkend en geniet er van.
Ik zit er niet mee hoor. Ik wil er niet eens geld voor hebben.quote:Op donderdag 16 december 2021 16:26 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat is wel erg ongepast van die Lucas. Jouw idee pakken, er geld mee gaan vangen en dan niks aan jou geven. Heb zijn versie niet gehoord overigens.
Had al zo'n vermoeden. Ik ben impotent. Shake hands.quote:Op donderdag 16 december 2021 16:29 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Ja, ik ben autistisch.
Graag morgen de link dan. Ik ben benieuwd.quote:Op donderdag 16 december 2021 16:20 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
![]()
.
Oke, doe ik.quote:Op donderdag 16 december 2021 16:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Graag morgen de link dan. Ik ben benieuwd.
Ik ga bij m'n moeder eten, dus ik laat het nog even wetenquote:Op donderdag 16 december 2021 17:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe soep en broodjes.
Mensen die vegagehakt eten hebben, zonder uitzondering, een kleine penis.quote:Op donderdag 16 december 2021 17:25 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ovenschotel met prei en vegagehakt.
Dat klopt wel.quote:Op donderdag 16 december 2021 17:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mensen die vegagehakt eten hebben, zonder uitzondering, een kleine penis.
Reifkoeken, salade, aardappeltje.quote:Op donderdag 16 december 2021 17:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe soep en broodjes.
'vegagehakt'quote:Op donderdag 16 december 2021 17:25 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ovenschotel met prei en vegagehakt.
sinds wanneer is wereldgozer geschorst?quote:Op donderdag 16 december 2021 18:50 schreef Caland het volgende:
Het is wel weer leuk geweest
@:neef_wuppie graag ruilen voor @:wereldgozer
@:straatcommando.
quote:Op donderdag 16 december 2021 18:52 schreef aTypisch het volgende:
[..]
sinds wanneer is wereldgozer geschorst?
ik heb zonder te mailen clementie gekregen
(lol)
Wellicht dus een foutje om jou clementie te gevenquote:Op donderdag 16 december 2021 18:52 schreef aTypisch het volgende:
[..]
sinds wanneer is wereldgozer geschorst?
ik heb zonder te mailen clementie gekregen
(lol)
quote:Op donderdag 16 december 2021 18:59 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
User @:Wereldgozer mag wel weer terugkomen.
@:straatcommando. @:GGMM
Eens. De zeer sympathieke @Wereldgozer doet geen vlieg kwaad.quote:Op donderdag 16 december 2021 19:07 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Verstappen is kampioen. Mercedes laat het ook rusten. Dartsen is net begonnen.
quote:Op donderdag 16 december 2021 18:50 schreef Caland het volgende:
Het is wel weer leuk geweest
@:neef_wuppie graag ruilen voor @:wereldgozer
@:straatcommando.
quote:
Nooit van gehoord.quote:Op donderdag 16 december 2021 20:09 schreef AFCNiels het volgende:
@:GGMM Aubergenius zit in de studio!!
[ afbeelding ]
Naamgenotenquote:Op donderdag 16 december 2021 20:09 schreef AFCNiels het volgende:
@:GGMM Aubergenius zit in de studio!!
[ afbeelding ]
Reactie gegeven.quote:Op donderdag 16 december 2021 21:07 schreef GGMM het volgende:
F&S / [HBO] The Last of Us (serie) (2022)
@:scrummie graag je reactie
@:onlogisch graag niet in dat topic posten
Ik ben benieuwd!quote:Op donderdag 16 december 2021 23:27 schreef KingRoland het volgende:
Ik ga elke dag bidden voor @:wereldgozer hopelijk helpt dit en kan God zijn oordeel hierover vellen.
@:afcniels @:lavenderr @:buitendam @:nober @:johannes_vermeer @:mortaxx @:oriente @:3rr0r @:rambodirk @:zipportal @:coco @:lavenderr @:tagliano
Als God het wil is hij vrij
Misschien dat hij met kerst weer opstaat. Net als Jezusquote:Op donderdag 16 december 2021 23:27 schreef KingRoland het volgende:
Ik ga elke dag bidden voor @:wereldgozer hopelijk helpt dit en kan God zijn oordeel hierover vellen.
@:afcniels @:lavenderr @:buitendam @:nober @:johannes_vermeer @:mortaxx @:oriente @:3rr0r @:rambodirk @:zipportal @:coco @:lavenderr @:tagliano
quote:Op donderdag 16 december 2021 23:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Misschien dat hij met kerst weer opstaat. Net als Jezus
ik heb recentelijk dit boek uitgelezen:quote:Op donderdag 16 december 2021 23:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Misschien dat hij met kerst weer opstaat. Net als Jezus
Zou wereldgozer nu christelijk of katholiek zijn?quote:Op donderdag 16 december 2021 23:27 schreef KingRoland het volgende:
Elke dag lijkt mij wat overdreven.quote:Op donderdag 16 december 2021 23:27 schreef KingRoland het volgende:
quote:Op vrijdag 17 december 2021 06:56 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Elke dag lijkt mij wat overdreven.
Ik vind Henk op twitter wel leuk, die gaat er altijd met gestrekt been in. Die Erik de Vlieger is een enorme mongool.quote:Op vrijdag 17 december 2021 11:30 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Een twitterfittie tussen twee pedante untermenschen, altijd mooi.
Met kerst pas. Erg jammer. Ik verwacht gratie van @Straatcommando.quote:
Hij is thuis. Gelukkig waren we er tijdig bij want dit had ook anders af kunnen lopen. 🙌🏿🙌🏿🙌🏿quote:
Erg mooiquote:Op vrijdag 17 december 2021 13:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hij is thuis. Gelukkig waren we er tijdig bij want dit had ook anders af kunnen lopen. 🙌🏿🙌🏿🙌🏿
Goed om te horen dat hij weer thuis is makker. Wil je met ons delen wat er aan de hand was of liever niet?quote:Op vrijdag 17 december 2021 13:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hij is thuis. Gelukkig waren we er tijdig bij want dit had ook anders af kunnen lopen. 🙌🏿🙌🏿🙌🏿
quote:Op vrijdag 17 december 2021 13:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Goed gehandeld.quote:Op vrijdag 17 december 2021 13:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
3-1quote:Op vrijdag 17 december 2021 13:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo user @:Scrummie , je voorspelling voor dit weekend?
Fijn dat hij weer thuis is Lans.quote:Op vrijdag 17 december 2021 13:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Goed te horen.quote:Op vrijdag 17 december 2021 13:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Fijn om te lezen kerel en klasse gehandeld.quote:Op vrijdag 17 december 2021 13:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
God heeft in dit geval weinig haast. Zou er toch iets mis zijn met @Wereldgozer ?quote:
Zondag kerk, dus misschien dan of aanstaande maandag.quote:Op vrijdag 17 december 2021 16:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
God heeft in dit geval weinig haast. Zou er toch iets mis zijn met @:Wereldgozer ?
Dit belooft niet veel goeds!quote:Op vrijdag 17 december 2021 16:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Zondag kerk, dus misschien dan of aanstaande maandag.
Wraps met zalm en avocado salsa.quote:Op vrijdag 17 december 2021 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten dus weet niet wat er op het menu staat.
Topquote:Op vrijdag 17 december 2021 13:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Als onze tijd is gekomen dan is onze tijd gekomen Nielsie. Daar kan jij of zelfs de admins hier op Fok! Niks aan doenquote:Op vrijdag 17 december 2021 16:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit belooft niet veel goeds!
[ twitter ]
Cup noodles. Sommige users zijn nog student hier dus geen uitgebreid buffet hierquote:Op vrijdag 17 december 2021 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten dus weet niet wat er op het menu staat.
Mexicaanse schotel aardappel en chili con carne…quote:Op vrijdag 17 december 2021 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Blood of the unholy swan.quote:Op vrijdag 17 december 2021 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Het is WK darts dus ik slinger de frituur aan.quote:Op vrijdag 17 december 2021 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Al 2 dagen geen trek dus waarschijnlijk een tosti of zo.quote:Op vrijdag 17 december 2021 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Misschien omdat ik dat lekker vindquote:Op vrijdag 17 december 2021 18:07 schreef aTypisch het volgende:
[..]
waarom zou je vrijwillig een bamihap nemen
Ik weet over het algemeen geeneens wat ik de volgende dag ga doen.quote:Op vrijdag 17 december 2021 18:09 schreef Charz het volgende:
Vandaag al gedeeltelijk kerstboodschappen in huis gehaald.. ennnn ga voor het eerst oliebollen bakken met oud en nieuw.
Het is FRIET godverdommequote:Op vrijdag 17 december 2021 18:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Patat.
Ik doe ook patat. Met twee snacks.
je zou kunnen starten met maaltijden inplannenquote:Op vrijdag 17 december 2021 18:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik weet over het algemeen geeneens wat ik de volgende dag ga doen.
Doe lekker zelfquote:Op vrijdag 17 december 2021 18:14 schreef Charz het volgende:
Kan een blauwe die link fixen aub, zo niet ook prima.
Normaal werk ik mijzelf de tering in en vandaag had ik mijn BE rijbewijs en heb ik amper bewogen. Misschien ligt het daaraan, maar goed, ik eet vanavond een alcoholmaaltijd bij nader inzien.quote:Op vrijdag 17 december 2021 18:15 schreef aTypisch het volgende:
[..]
je zou kunnen starten met maaltijden inplannen
Ja.quote:Op vrijdag 17 december 2021 18:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Al 2 dagen geen trek dus waarschijnlijk een tosti of zo.
Denk je dat ik terminaal ben?
geen slecht ideequote:Op vrijdag 17 december 2021 18:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Normaal werk ik mijzelf de tering in en vandaag had ik mijn BE rijbewijs en heb ik amper bewogen. Misschien ligt het daaraan, maar goed, ik eet vanavond een alcoholmaaltijd bij nader inzien.
Viesdik een pizza gedaanquote:Op vrijdag 17 december 2021 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Normaal doen.quote:Op vrijdag 17 december 2021 18:14 schreef Charz het volgende:
[..]
Het is FRIET godverdomme
https://www.instagram.com/tv/CViTCrpp5pT/?utm_medium=copy_link
Wat is dat voor vies mormelquote:Op vrijdag 17 december 2021 20:17 schreef Caland het volgende:
Ik ben zojuist achter een tiktokfenomeen genaamd morena gekomen
Erg vermakelijk
Ik weet zeker dat @:littlerabbit dit ook wel kan waarderen
Ik ben trots op je maatquote:Op vrijdag 17 december 2021 21:46 schreef aTypisch het volgende:
Ik ben bijna gepromoveerd met Altınordu FK in FM 22.![]()
dit ter info
Fantastisch nieuws makker!quote:Op vrijdag 17 december 2021 21:46 schreef aTypisch het volgende:
Ik ben bijna gepromoveerd met Altınordu FK in FM 22.![]()
dit ter info
Denk dat het niet lang zal duren voordat wij Real Bedford fan zullen worden!quote:Op vrijdag 17 december 2021 21:49 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Coole club, ze mogen alleen maar Turkse spelers en stafleden aannemen.
Elke wedstrijd minstens twee keer rood dus?quote:Op vrijdag 17 december 2021 21:49 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Coole club, ze mogen alleen maar Turkse spelers en stafleden aannemen.
Oei, COR preview:quote:Op vrijdag 17 december 2021 22:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:Coco
@:Caland
@:Wereldgozer
@:Lenny_Leonard
@:Elan
@:maxi-mus
@:Zipportal
@:3rr0r
[ afbeelding ]
Oh. Ik dacht eindelijk een nieuwe user in VBL. We kunnen wel weer wat kwaliteit gebruiken na het verlies van @Wereldgozerquote:
Sorry, wie?quote:Op vrijdag 17 december 2021 22:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh. Ik dacht eindelijk een nieuwe user in VBL. We kunnen wel weer wat kwaliteit gebruiken na het verlies van @:wereldgozer
Wat jij vindt, vinden wij allemaal niet zo rullevant.quote:Op vrijdag 17 december 2021 22:40 schreef GGMM het volgende:
Ik ben niet zo'n fan van de "er komen tribunalen"-meme
Ik zou het daarom prettig vinden als dit voortaan niet meer gezegd wordt.
Ik zal het in de gaten houdenquote:Op vrijdag 17 december 2021 22:40 schreef GGMM het volgende:
Op naar de coolsingel!quote:Op vrijdag 17 december 2021 22:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:Coco
@:Caland
@:Wereldgozer
@:Lenny_Leonard
@:Elan
@:maxi-mus
@:Zipportal
@:3rr0r
[ afbeelding ]
Heb ik het weer verpest? Erg mooi.quote:Op vrijdag 17 december 2021 22:40 schreef GGMM het volgende:
Vreemd om een pokémon als TT te gebruikenquote:Op vrijdag 17 december 2021 23:26 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Heb ik het weer verpest? Erg mooi.
Zipportal in DRT / 2022 PDC World Darts Championship #28 Ratatata
@:lenny_leonard
Ik heb morgen ook een gigantisch punthoofd.quote:Op zaterdag 18 december 2021 04:14 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Net thuis. Walgelijk kerstdiner gehad. Annouce punthoofd @:wereldgozer @:fetx @:lenny_leonard
Zelfcensurerende users. Die zouden we meer moeten hebben.quote:Op zaterdag 18 december 2021 05:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Er zijn hier posts verwijderd. @:ggmm graag duiding
Mensen zijn daar echt ziedend.quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:32 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
COR is echt toxic wasteland.
Mooi hoor.
Het is net zondagavond op Reddit in het F1 topic.quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mensen zijn daar echt ziedend.
Geen idee hoe ik een foto moet plaatsen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Volgende keer graag een echte foto, Herman.
Met kloontjes is het wel grappigquote:Op zaterdag 18 december 2021 09:32 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Mooi hoor.
Mensen die kloontjes hebben zijn minderwaardige mensen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 10:43 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Met kloontjes is het wel grappig
(pseudo)anonimiteit is een groot goed op het internet Scrummiequote:Op zaterdag 18 december 2021 10:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mensen die kloontjes hebben zijn minderwaardige mensen.
Elke tien seconden verdwijnt er wel een post, erg mooi.quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:32 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Mooi hoor.
@Nattekat zeker?quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:36 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Elke tien seconden verdwijnt er wel een post, erg mooi.
Wel waar. Sterker nog, Braddie doet het beter.quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit komt toch niet in de buurt van de rups van Zanger Rinus (en Romana)
[ afbeelding ]
Zijn daar beelden van?quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:24 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Wel waar. Sterker nog, Braddie doet het beter.
Nietes! Zanger Rinus IS gewoon de rups.quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:24 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Wel waar. Sterker nog, Braddie doet het beter.
Die blijft altijd open Roland.quote:Op zaterdag 18 december 2021 14:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
mij boeit het niet, zo lang de kerk maar open blijft.
Gelijk heb je Rolo, neuk de kleine middenstander.quote:Op zaterdag 18 december 2021 14:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
mij boeit het niet, zo lang de kerk maar open blijft.
Ik heb hier, gelukkig, geen woorden voor.quote:Op zaterdag 18 december 2021 15:07 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
Het heeft een tijdje geduurd, maar mijn Antony, Mazraoui liedje staat eindelijk op Spotify! Lucas Bos · Song · 2021
quote:Op zaterdag 18 december 2021 15:07 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
Het heeft een tijdje geduurd, maar mijn Antony, Mazraoui liedje staat eindelijk op Spotify! Lucas Bos · Song · 2021
Ongelooflijk triest is het vooral.quote:Op zaterdag 18 december 2021 17:59 schreef AFCNiels het volgende:
Dit is ook een topshow die maar door blijft gaan.
https://www.tubantia.nl/e(...)jbroek-aan~acca51fd/
Dat is in COR altijdquote:Op zaterdag 18 december 2021 20:13 schreef tong80 het volgende:
NWS / Is er een topic over de persconferencie van vanavond?
Guuner......
Een leven zonder vooruitzicht op longkanker bevalt je toch niet zo best?quote:Op zaterdag 18 december 2021 23:08 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik bedacht mij zojuist dat ik 1 januari a.s. 10 jaar gestopt ben met roken.
Een mooi moment om weer te beginnen!
Waarom nu pas, heb je een leuk leven of zo?quote:Op zaterdag 18 december 2021 23:08 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik bedacht mij zojuist dat ik 1 januari a.s. 10 jaar gestopt ben met roken.
Een mooi moment om weer te beginnen!
Hoe simpel moet je brein zijn als je hier twee komma's zet?quote:Op zaterdag 18 december 2021 15:29 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik heb hier, gelukkig, geen woorden voor.
Trusten,,,,, brother,,,,,quote:Op zondag 19 december 2021 02:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hoe simpel moet je brein zijn als je hier twee komma's zet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |