Eens. De zeer sympathieke @Wereldgozer doet geen vlieg kwaad.quote:Op donderdag 16 december 2021 19:07 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Verstappen is kampioen. Mercedes laat het ook rusten. Dartsen is net begonnen.
quote:Op donderdag 16 december 2021 18:50 schreef Caland het volgende:
Het is wel weer leuk geweest
@:neef_wuppie graag ruilen voor @:wereldgozer
@:straatcommando.
quote:
Nooit van gehoord.quote:Op donderdag 16 december 2021 20:09 schreef AFCNiels het volgende:
@:GGMM Aubergenius zit in de studio!!
[ afbeelding ]
Naamgenotenquote:Op donderdag 16 december 2021 20:09 schreef AFCNiels het volgende:
@:GGMM Aubergenius zit in de studio!!
[ afbeelding ]
Reactie gegeven.quote:Op donderdag 16 december 2021 21:07 schreef GGMM het volgende:
F&S / [HBO] The Last of Us (serie) (2022)
@:scrummie graag je reactie
@:onlogisch graag niet in dat topic posten
Ik ben benieuwd!quote:Op donderdag 16 december 2021 23:27 schreef KingRoland het volgende:
Ik ga elke dag bidden voor @:wereldgozer hopelijk helpt dit en kan God zijn oordeel hierover vellen.
@:afcniels @:lavenderr @:buitendam @:nober @:johannes_vermeer @:mortaxx @:oriente @:3rr0r @:rambodirk @:zipportal @:coco @:lavenderr @:tagliano
Als God het wil is hij vrij
Misschien dat hij met kerst weer opstaat. Net als Jezusquote:Op donderdag 16 december 2021 23:27 schreef KingRoland het volgende:
Ik ga elke dag bidden voor @:wereldgozer hopelijk helpt dit en kan God zijn oordeel hierover vellen.
@:afcniels @:lavenderr @:buitendam @:nober @:johannes_vermeer @:mortaxx @:oriente @:3rr0r @:rambodirk @:zipportal @:coco @:lavenderr @:tagliano
quote:Op donderdag 16 december 2021 23:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Misschien dat hij met kerst weer opstaat. Net als Jezus
ik heb recentelijk dit boek uitgelezen:quote:Op donderdag 16 december 2021 23:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Misschien dat hij met kerst weer opstaat. Net als Jezus
Zou wereldgozer nu christelijk of katholiek zijn?quote:Op donderdag 16 december 2021 23:27 schreef KingRoland het volgende:
Elke dag lijkt mij wat overdreven.quote:Op donderdag 16 december 2021 23:27 schreef KingRoland het volgende:
quote:Op vrijdag 17 december 2021 06:56 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Elke dag lijkt mij wat overdreven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |