Nou, de truuk was optie 2 kiezen in het belmenu. Dus kiezen voor een reguliere prik. Dan kom je er meteen door… Maar dus wel pas over 2 weken plek.quote:Op woensdag 15 december 2021 10:22 schreef Meridiaan het volgende: [..] Lukt het een beetje, of loop je tegen dezelfde dingen aan als BillDauterive?
Wat goedquote:Op woensdag 15 december 2021 10:29 schreef ijs_beer het volgende:
Nou contact getekend. Blij dat de hele nieuwe baan zoektocht klaar is nu.![]()
![]()
Februari beginnen.
Zo blij, maar nu ook al doodop en het is pas half elf.quote:
Snap ik! Niet zo gek toch met alle emoties die een nieuwe baan met zich meebrengen?quote:Op woensdag 15 december 2021 10:31 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Zo blij, maar nu ook al doodop en het is pas half elf.
Moeten er nog wel mondkapjes zijn natuurlijk.quote:Op woensdag 15 december 2021 10:15 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mondkapje halen bij de concierge vind ik beter. Ze geven nu onderwijsgeld uit aan mondkapjesbeveiligers…
Twee weken, dat vind ik nog vrij snel, nice!quote:Op woensdag 15 december 2021 10:24 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nou, de truuk was optie 2 kiezen in het belmenu. Dus kiezen voor een reguliere prik. Dan kom je er meteen door… Maar dus wel pas over 2 weken plek.
https://nos.nl/liveblog/2(...)ntal-vs-naar-800-000quote:GGD roept op niet meer te bellen voor boosterafspraak vanwege drukte
Het heeft voorlopig geen zin om de Landelijke Vaccinatie Afsprakenlijn te bellen, meldt GGD-koepelorganisatie GGD-GHOR. Het callcenter voor boosterafspraken staat onder extreme druk en daarom worden geen extra telefoontjes meer aangenomen.
"Wij willen dat iedereen die dat kan, online een afspraak maakt, om het callcenter te ontlasten", zegt een woordvoerder. "Alleen als je dat echt niet kan, kan je wel bellen." De woordvoerder noemt de toestroom "echt extreem". "We doen een dringende oproep; iedereen die een muis kan aanraken vragen we om online een afspraak te maken."
Lekker de rest van de dag slacken joh, je gaat toch wegquote:Op woensdag 15 december 2021 10:31 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Zo blij, maar nu ook al doodop en het is pas half elf.
Dat betekent dus dat niemand nu nog durft te posten?quote:Op woensdag 15 december 2021 10:24 schreef H_T het volgende:
1+8+4+2 = 15, dus uit post 15 gaat de inspiratie komen voor de definitieve TT
Bij mijn moeder is het zelfs binnen een week.quote:Op woensdag 15 december 2021 10:22 schreef H_T het volgende:
[..]
Ergens valt me dat nog mee. Dat is binnen twee weken! Sneller was natuurlijk fijner geweest, maar in de zomer kon ik pas vijf weken later terecht
Prima TT.quote:Op woensdag 15 december 2021 10:39 schreef Fred_B het volgende:
llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 15 december 2021 10:39 schreef Fred_B het volgende:
Dat denk jijquote:Op woensdag 15 december 2021 10:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan is het geen familie.
Had je nog bijna de TT.quote:Op woensdag 15 december 2021 10:36 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat betekent dus dat niemand nu nog durft te posten?
De laatste och paste er niet bij, tenzij ik Slowchat weer had ingekort naar SCquote:Op woensdag 15 december 2021 10:39 schreef Fred_B het volgende:
Een TT van één woord lijkt me niet te lastig in elk geval.
Dat de prik sneller gezet kan worden is al zo gemeengoed geworden dat we het nu over 'pas' hebben als het over twee weken isquote:Op woensdag 15 december 2021 10:24 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nou, de truuk was optie 2 kiezen in het belmenu. Dus kiezen voor een reguliere prik. Dan kom je er meteen door… Maar dus wel pas over 2 weken plek.
Is dit die Welshe stad?quote:Op woensdag 15 december 2021 10:39 schreef Fred_B het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |