Ja precies dit ja, maar je bent natuurlijk ook niet meteen aan de beurt als je dan vanaf januari die afspraak maakt.quote:Op dinsdag 14 december 2021 11:10 schreef Momo het volgende:
Schijnbaar als je digitaal een afspraak maakt moet de tweede prik sowieso 6 maanden geleden zijn. En de meeste 60-65 jaar die met AZ geprikt zijn hebben hun laatste prik ergens in juli gehad, die mogen officieel pas in januari.
Zover ik weet gaat het per geboortejaar en duurt wel even voor je terecht kan. Mijn moeder kon iets van twee weken later een afspraak maken toen ze met de GGD belde.quote:Op dinsdag 14 december 2021 11:12 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja precies dit ja, maar je bent natuurlijk ook niet meteen aan de beurt als je dan vanaf januari die afspraak maakt.maar misschien dat het dan verandert vanavond.
https://chickslovefood.com/recept/gnocchi-traybake/quote:Op dinsdag 14 december 2021 10:52 schreef Arizona het volgende: Ik heb zelfs geen inspiratie voor het boodschappenlijstje
![]()
Dat kan nog verassend snel gaan. Zondag een afspraak gemaakt voor mijn moeder. En die heeft komende zondag al de afspraak voor de Boosterquote:Op dinsdag 14 december 2021 11:12 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja precies dit ja, maar je bent natuurlijk ook niet meteen aan de beurt als je dan vanaf januari die afspraak maakt.maar misschien dat het dan verandert vanavond.
M’n collega van 63 heeft AZ gehad en vertelt net dat ze samen met haar man 2 januari wordt geboosterd.quote:Op dinsdag 14 december 2021 11:10 schreef Momo het volgende:
Schijnbaar als je digitaal een afspraak maakt moet de tweede prik sowieso 6 maanden geleden zijn. En de meeste 60-65 jaar die met AZ geprikt zijn hebben hun laatste prik ergens in juli gehad, die mogen officieel pas in januari.
Ik zie dat ze dit tóch weer aanpakken om hun vuige #noerapenal-agenda te uiten hèquote:Op dinsdag 14 december 2021 12:30 schreef Em31 het volgende:
Al die Mexicanen in de reacties
[ twitter ]
Die resultaten waren toch niet zorgwekkend? Dat was de C klasse wat daar reed. De rest was al terug naar Nederland om zich voor te bereiden op het OKTquote:Op dinsdag 14 december 2021 12:15 schreef Strani het volgende:
Goeieeeeemiddag beste mensen!! Zijn we nog aan het nagenieten van afgelopen weekend (en dan heb ik het niet over de zorgwekkende Nederlandse resultaten in Calgary) ?
Niet zo genuanceerd lopen doen Redefinequote:Op dinsdag 14 december 2021 12:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die resultaten waren toch niet zorgwekkend? Dat was de C klasse wat daar reed. De rest was al terug naar Nederland om zich voor te bereiden op het OKT
Nuance in POL en NWS. Gelachen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 12:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Niet zo genuanceerd lopen doen RedefineDat soort onzin spui je maar in POL of NWS.
De A-klasse wint alleen ook niet zoveelquote:Op dinsdag 14 december 2021 12:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die resultaten waren toch niet zorgwekkend? Dat was de C klasse wat daar reed. De rest was al terug naar Nederland om zich voor te bereiden op het OKT
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |