quote:Op maandag 13 december 2004 15:18 schreef pfaf het volgende:
Het is al weer 2 weekjes december en iedere muziek-site, forum en muziekblad staat vol met jaarlijstjes. Fok kan uiteraard niet achterblijven, dus post hier je favoriete albums van het afgelopen jaar.
Ietwat verzaakt dit jaar.quote:
1. Arlo Parks - Collapsed In Sunbeams
2. Royal Blood - Typhoons
3. Teddy's Hit - Painters
4. Silk Sonic - An Evening With Silk Sonic
5. London Grammar - Californian Soil
6. Balthazar - Sand
7. DeWolff - WOLFFPACK
8. Luwten - Draft
9. Sault - Nine
10. The War On Drugs - I Don't Live Here Anymore
11. Benny Sings - Music
12. Altin Gün - Yol
13. Django Django - Glowing In The Dark
14. Foo Fighters - Medicine At Midnight
15. EUT - Party Time
16. Aaron Frazer - Introducing....
17. Claud - Super Monster
18. Kiwi jr. - Cooler Returns
19. Buck Meek - Two Saviors
20. slowthai - TYRON
Dank je methodmich! Ben benieuwd dan naar jouw 56 albums van 2021...quote:Op maandag 20 december 2021 14:27 schreef methodmich het volgende:
Leuke lijst, @:Cinsault!
Best grappig trouwens. Jij plaatst zelfs een top 100 en ik ga later met een top 56 komen, maar desondanks hebben we zo te zien maar pakweg 10 dubbelen. Staan wel nog platen in van artiesten waar ik al (veel) werk van heb, maar hun album van dit jaar niet heb aangeschaft. Die ga ik zeker nog eens beluisteren.
Blijft altijd leuk, die verschillen, ranja... Ben heel benieuwd welke drie van mijn onderste laag in jouw bovenste laag staan. Blijft staan dat de albums 91-100 me ook dierbaar zijn en deels ook fysiek bij mij in de kast staan (niet alles is fysiek verkrijgbaar helaas)quote:Op maandag 20 december 2021 16:17 schreef ranja het volgende:
Ha @:cinsault we gaan als ik goed tel 5 dubbelen - waaronder 3 uit jouw nummers 91-100 die bij mij top 10 staan
Ik was dat Men I Trust album vergeten. Echt heel goed weer, de Boards of Canada invloed is bij deze ook hoorbaar.quote:Op dinsdag 21 december 2021 09:56 schreef Maxerazzi het volgende:
Mijn lijstje voor dit jaar:
1. Arooj Aftab - Vulture Prince
2. Ben Howard - Collections from the Whiteout
3. slowthai - TYRON
4. Floating Points, Pharoah Sanders & London Symphony Orchestra - Promises
5. The Notwist - Vertigo Days
6. Silk Sonic - An Evening with Silk Sonic
7. Sufjan Stevens & Angelo De Augustine - A Beginner's Mind
8. Kings of Convenience - Peace or Love
9. José González - Local Valley
10. Nala Sinephro - Space 1.8
11. Squid - Bright Green Field
12. Benny Sings - Music
13. Men I Trust - Untourable Album
14. Karen Peris - A Song is Way Above the Lawn
15. Andy Shauf - Wilds
Ik knal deze net aan, en ik ga hier heel lekker op. Ik wacht nog eventjes met een lijstje insturen dusquote:Op dinsdag 21 december 2021 10:03 schreef Geluiden het volgende:
[..]
Ik was dat Men I Trust album vergeten. Echt heel goed weer, de Boards of Canada invloed is bij deze ook hoorbaar.
Prachtige nummer 1, @Maxerazziquote:Op dinsdag 21 december 2021 09:56 schreef Maxerazzi het volgende:
3. slowthai - TYRON
12. Benny Sings - Music
15. Andy Shauf - Wilds
Wow, dit wordt een grote overlapquote:Op dinsdag 21 december 2021 09:56 schreef Maxerazzi het volgende:
3. slowthai - TYRON
12. Benny Sings - Music
15. Andy Shauf - Wilds
Ik vind 'm ook leuk, alleen is die er na wat geschuif uit m'n top 20 verdwenen. Had waarschijnlijk ergens in de 11-20 gevallen. Zo had ik nog een paar andere albums zoals de nieuwe SeeYouSpaceCowboy, Dinosaur Jr, Tomahawk en Midwife die er allemaal net buiten vielen. En meer dan een top 20 wil ik er eigenlijk niet van maken, want die 4 die ik net heb genoemd hadden net zo goed ergens laag in m'n top 20 kunnen belanden, maar dan ligt het maar net aan m'n stemming en de stand van de maan en zo. Hoe lager ik ga, hoe willekeurig het eigenlijk is. M'n top 5 van m'n geposte top 20 staat het meest in echte volgorde.quote:Op dinsdag 21 december 2021 10:52 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ik knal deze net aan, en ik ga hier heel lekker op. Ik wacht nog eventjes met een lijstje insturen dus
Ben de laatste hand aan het leggen, nog even een paar platen herbeluisteren voor het finale oordeel.quote:Op maandag 20 december 2021 14:32 schreef Cinsault het volgende:
[..]
Dank je methodmich! Ben benieuwd dan naar jouw 56 albums van 2021...
Ik vond het een redelijk goed album over de gehele linie, maar had wel wat meer variatie kunnen gebruiken. Miste een beetje uitschieters zoals een Tailwhip. Maar nog steeds prima plaat.quote:Op dinsdag 21 december 2021 10:03 schreef Geluiden het volgende:
[..]
Ik was dat Men I Trust album vergeten. Echt heel goed weer, de Boards of Canada invloed is bij deze ook hoorbaar.
Ik had de plaat van Karen Peris in eerste instantie gemist, maar gelukkig had Beregd er iets over gepost in het indie-topic. Gewoon weer erg fijne muziek.quote:Op dinsdag 21 december 2021 11:04 schreef Cinsault het volgende:
[..]
Prachtige nummer 1, @:Maxerazzi
En ik zie Karen Peris in jouw lijstje. Die ben ik helemaal vergeten op te nemen. Had 'm zelfs in bestelling staan (cd), maar na enige tijd liet de platenzaak weten dat ie toch niet geleverd kon worden. Daardoor uit het oog geraakt vrees ik... Jammer, jammer...
Darkside vond ik erg saai. Was een lichte groeier, dat wel, maar uiteindelijk vond ik het allemaal maar "mwoah".quote:Op dinsdag 21 december 2021 11:10 schreef Norrage het volgende:
[..]
Wow, dit wordt een grote overlapGeen Darkside alleen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |