Ze noemen hem niet voor niets de geit met zijn gemekker steeds.quote:Op zondag 12 december 2021 14:34 schreef SiGNe het volgende:
Fucking Hamilton met z'n dangerous driving..
Eer is weer geredquote:Op zondag 12 december 2021 14:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Leuke poging, lijkt me niet genoeg maar het scheelt wel iets
Illegaal....ze moeten hem maar eens goed controlerenquote:
Janksmoelquote:Op zondag 12 december 2021 14:34 schreef Shreyas het volgende:
Wel sneu dat je een tweede coureur uit je team nodig hebt om het nog enigszins spannend te maken.
Misschien de poep uit je ogen wrijvenquote:Op zondag 12 december 2021 14:36 schreef Attitude het volgende:
perez houdt de boel op en max komt niet dichterbij...
Kans: ja.quote:Op zondag 12 december 2021 14:37 schreef Zwansen het volgende:
Hebben we nog kans op een pitstop vanuit beide heren?
Voor het eerst in tijden dat we weer eens racen zagen ipv een georchestreerde optocht met Woke Willy voorop.quote:Op zondag 12 december 2021 14:36 schreef Mansjester het volgende:
Hamilton gaat nu makkelijk uitlopen, het maakt allemaal niet uit jongens
Ja dit wordt wel een lastig verhaal zoquote:
Dat gebeurt het hele seizoen al... Bottas heeft bijv. een paar snelste rondes voor de neus van Verstappen weggekaapt. En Perez doet hetzelfde voor Red Bull.quote:Op zondag 12 december 2021 14:34 schreef Shreyas het volgende:
Wel sneu dat je een tweede coureur uit je team nodig hebt om het nog enigszins spannend te maken.
Omdat hij in een Mercedes rijdt die al acht jaar domineert.quote:Op zondag 12 december 2021 14:37 schreef Nia het volgende:
Hoe kan Hamilton in godsnaam zoveel sneller rijden dan de Red Bulls?
De Mercedes gaat het hele seizoen al goed op de harde band.quote:Op zondag 12 december 2021 14:37 schreef Nia het volgende:
Hoe kan Hamilton in godsnaam zoveel sneller rijden dan de Red Bulls?
Het is wel wat makkelijker als een ongeval ook winst is.quote:Op zondag 12 december 2021 14:37 schreef Predator40 het volgende:
nou nou wat een GOAT zeg.....met zoveel overspeed perez niet weten in te halen en weer janken over dangerous driving.
Lewis de meest onverdiende kampioen OOIT dit seizoen.....geen GOAT en geen respect meer.
1 nieuwerquote:Op zondag 12 december 2021 14:38 schreef _UserName_ het volgende:
Maar nu moet Max dus aan zien te halen. Hoeveel ouder zijn de banden van Lewis?
Dat is knap, want dat past niet.quote:Op zondag 12 december 2021 14:38 schreef Lospedrosa het volgende:
Technische check op die motor, vlg mij zit er een V12 in.
HAM gaat niet meer stoppen.quote:Op zondag 12 december 2021 14:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Max gaat het alleen kunnen redden met nog een stop en daarna problemen voor Lewis bij de zijne
Moet ie wel dicht genoeg kunnen blijvenquote:Op zondag 12 december 2021 14:38 schreef Schnitzels het volgende:
Zou een undercut nog iets kunnen helpen met soft?
'Yuki, you know what to do'quote:Op zondag 12 december 2021 14:39 schreef Scorpie het volgende:
Hopen op een safety car anders is het wel gedaan
Dan kan het wel interessant worden.quote:Op zondag 12 december 2021 14:39 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
HAM gaat niet meer stoppen.
Vind je? Ik vindt het zelf eigenlijk best zuur dat een seizoen met zo veel smeerlapperij zo beslist moet worden. beetje alsof je (bijv.) Vitesse kampioen ziet worden nadat ze de complete A selectie van de traditionele top 3 het ziekenhuis in hebben geschopt.quote:Op zondag 12 december 2021 14:38 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Hier gaat niks meer gebeuren. Jammer, maar het was een pracht van een seizoen.
Fuck dit is geniaalquote:Op zondag 12 december 2021 14:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze noemen hem niet voor niets de geit met zijn gemekker steeds.
Mwoah met 2-3 tienden per ronde zit ie er ruim voor in de soft pit window.quote:Op zondag 12 december 2021 14:38 schreef Schnitzels het volgende:
Zou een undercut nog iets kunnen helpen met soft?
Die zijn jongerquote:Op zondag 12 december 2021 14:38 schreef _UserName_ het volgende:
Maar nu moet Max dus aan zien te halen. Hoeveel ouder zijn de banden van Lewis?
Ik acht dit haalbaar.quote:Op zondag 12 december 2021 14:39 schreef Hyaenidae het volgende:
Plan C: Perez gaat tegen de richting in rijden en een frontaaltje doen met HAM
Zo gemeen heeft Verstappen nou ook weer niet gereden.quote:Op zondag 12 december 2021 14:40 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Vind je? Ik vindt het zelf eigenlijk best zuur dat een seizoen met zo veel smeerlapperij zo beslist moet worden. beetje alsof je (bijv.) Vitesse kampioen ziet worden nadat ze de complete A selectie van de traditionele top 3 het ziekenhuis in hebben geschopt.
Heeft niets met de auto te maken. Hamilton is technisch gezien gewoon een betere coureur.quote:Op zondag 12 december 2021 14:40 schreef merino het volgende:
Jammer dat de RB in de kwalificatie de snellere auto leek en Mercedes nu toch weer harder gaat op de hards.
Ham meer in de zone dan Max?
trolololo?...quote:Op zondag 12 december 2021 14:40 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Zo gemeen heeft Verstappen nou ook weer niet gereden.
quote:Op zondag 12 december 2021 00:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Niks hiervan. Ze gaan allebei moeten vechten, wat ze de afgelopen races hebben gedaan. Behalve in Qatar.
Iets teveel in dromenland geleefd jongens.quote:Op zondag 12 december 2021 07:05 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
De Mercedes is niet de snelste, laat staan te sterk. Tenzij strategie of fouten zou Max dit gewoon naar zich toe moeten trekken. Kans is inmiddels 90-10 voor Max.
Dat gelul allemaal.
Je bent al net zo ongesteld als Lewis “Dangerous Driving” Hamilton.quote:Op zondag 12 december 2021 14:40 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Vind je? Ik vindt het zelf eigenlijk best zuur dat een seizoen met zo veel smeerlapperij zo beslist moet worden. beetje alsof je (bijv.) Vitesse kampioen ziet worden nadat ze de complete A selectie van de traditionele top 3 het ziekenhuis in hebben geschopt.
Moah, dat weet ik niet.quote:Op zondag 12 december 2021 14:41 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Heeft niets met de auto te maken. Hamilton is technisch gezien gewoon een betere coureur.
quote:Op zondag 12 december 2021 14:41 schreef Beathoven het volgende:
Ricciardo wil ook nog weleens helpen.
Rechte stuk. Mercedes heeft de laatste paar races duidelijk snelheidsverschil tov RBquote:Op zondag 12 december 2021 14:41 schreef Breekfast het volgende:
Verliest Red Bull het nou op het rechte stuk of in de bochten?
De C is van Crashquote:Op zondag 12 december 2021 14:39 schreef Hyaenidae het volgende:
Plan C: Perez gaat tegen de richting in rijden en een frontaaltje doen met HAM
quote:Op zondag 12 december 2021 14:41 schreef LTVDK het volgende:
Er moet nog wel iets heel geks gebeuren wil Lewis dit niet pakken
Duh we kijken een race..quote:Op zondag 12 december 2021 14:42 schreef Monolith het volgende:
En terecht dat checo daar niets voor krijgt.
deze keer gelukkig nietquote:Op zondag 12 december 2021 14:43 schreef theguyver het volgende:
[..]
Duh we kijken een race..
Dat hoort bij racen..
Iets wat ze wel eens vergeten bij de FIA.
Dat denk ik ookquote:Op zondag 12 december 2021 14:42 schreef Bolasie het volgende:
Definitief einde tijdperk Max Verstappen.
Het kan niet anders dat Hamilton een motortje in zijn fiets heeft. Of doping.quote:Op zondag 12 december 2021 14:42 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
Over een paar jaar horen we dat de Mercedes motor illegaal was.
Had Honda die motor maar helemaal open gezetquote:Op zondag 12 december 2021 14:42 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Rechte stuk. Mercedes heeft de laatste paar races duidelijk snelheidsverschil tov RB
Oneens. Merc is duidelijk sneller. Laat ze maar op een vliegtuigbaan naast elkaar rechtuit racen.quote:Op zondag 12 december 2021 14:41 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Heeft niets met de auto te maken. Hamilton is technisch gezien gewoon een betere coureur.
ooooh daarom de GOAT......nu snap ik hemquote:Op zondag 12 december 2021 14:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze noemen hem niet voor niets de geit met zijn gemekker steeds.
Nee, Max heeft met de fout in de Q moeten kiezen voor rood en dat bleek geen winnende strategie en hij heeft de start verkloot.quote:Op zondag 12 december 2021 14:41 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
[..]
Iets teveel in dromenland geleefd jongens.
Sennaesque.quote:Op zondag 12 december 2021 14:44 schreef _UserName_ het volgende:
Ach KimiNet als Grosejean niet de finish gehaald bij het afscheid.
Nee groenvoer doet niets extra's en onbespoten groene doping geloof ik niet in.quote:Op zondag 12 december 2021 14:43 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Het kan niet anders dat Hamilton een motortje in zijn fiets heeft. Of doping.
Ja al zal Lewis dan een rondje later wel gaan.quote:Op zondag 12 december 2021 14:44 schreef Fer het volgende:
Gok dat er zo wel een extra stop van Max komt
Kimi had 4 jaar geleden moeten stoppenquote:Op zondag 12 december 2021 14:44 schreef Toby56 het volgende:
Gatver.... Kimi verdient een beter slot.
Jaquote:Op zondag 12 december 2021 14:45 schreef LTVDK het volgende:
Allemaal 'netjes' uitvallen door naar de pit te rijden
Lijkt mij ook en dan zal Lewis wel mee klappen het rondje er naquote:Op zondag 12 december 2021 14:46 schreef Nattekat het volgende:
Verstappen gaat 100% zeker nog een stop maken
Als ze op dezelfde banden waren gestart dan was HAM ook 0.3 per ronde sneller geweest.quote:Op zondag 12 december 2021 14:44 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee, Max heeft met de fout in de Q moeten kiezen voor rood en dat bleek geen winnende strategie en hij heeft de start verkloot.
Dat is gewoon de realiteit op dit moment.
Perez straks niet zo netjesquote:Op zondag 12 december 2021 14:45 schreef LTVDK het volgende:
Allemaal 'netjes' uitvallen door naar de pit te rijden
moet je even aan lewis vragen die gebruikte allesquote:Op zondag 12 december 2021 14:44 schreef RedFever007 het volgende:
Hoeveel asfalt ligt daar wel niet buiten de baan![]()
Man man man
Yep, het gat is te groot voor een undercutquote:Op zondag 12 december 2021 14:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lijkt mij ook en dan zal Lewis wel mee klappen het rondje er na
Fastest lap allenquote:
Mja.... Geen idee of dat haalbaar was geweest maar ja had nog op verrassing gehoopt, een troefkaart. Helaas...quote:Op zondag 12 december 2021 14:43 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Had Honda die motor maar helemaal open gezet. Betrouwbaarheid is nu van minder belang als je weet dat je snelheid tekort komt.
Eens. Hamilton en Mercedes zijn flawless vandaag.quote:Op zondag 12 december 2021 14:46 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Als ze op dezelfde banden waren gestart dan was HAM ook 0.3 per ronde sneller geweest.
Die auto is gewoon sneller. Dat is de realiteit op het moment.
Kan hij niet beter doorrijden? Dan dwingt hij Lewis hetzelfde te doen, en kun je nog een beetje hopen op een klapband.quote:Op zondag 12 december 2021 14:46 schreef Nattekat het volgende:
Verstappen gaat 100% zeker nog een stop maken
Wat kost een pitstop? Heeft Hamilton niet genoeg aan 29 seconden tov Perez?quote:Op zondag 12 december 2021 14:47 schreef YellowBlacks het volgende:
Dit gaat nog wel spannend worden. Ze moeten allebei nog een keer pitten. Red Bull heeft dan weer voordeel van Perez.
Jawelquote:Op zondag 12 december 2021 14:49 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Wat kost een pitstop? Heeft Hamilton niet genoeg aan 29 seconden tov Perez?
Hamilton rijdt ver genoeg voor Perez.quote:Op zondag 12 december 2021 14:47 schreef YellowBlacks het volgende:
Dit gaat nog wel spannend worden. Ze moeten allebei nog een keer pitten. Red Bull heeft dan weer voordeel van Perez.
Jammer he? De clash tussen Perez en Ham was tot nu toe nog het meest interessante (alhoewel de uitkomst vaststond was het vermakelijk)quote:
Weer zo'n foutloze race omdat een fout onbestraft bleef?quote:Op zondag 12 december 2021 14:48 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Eens. Hamilton en Mercedes zijn flawless vandaag.
Max gaat als Lewis achter Perez komtquote:Op zondag 12 december 2021 14:49 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Wat kost een pitstop? Heeft Hamilton niet genoeg aan 29 seconden tov Perez?
Wat kon Lewis doen aan de divebomb van Maxquote:Op zondag 12 december 2021 14:49 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Weer zo'n foutloze race omdat een fout onbestraft bleef?
Announce punthoofd.quote:Op zondag 12 december 2021 14:50 schreef Fleischmeister het volgende:
Gaat 'm niet meer worden. Ik ga me bezatten.
Mwoah deze race wel, over het hele seizoen wat fortuinlijk in mijn ogen.quote:Op zondag 12 december 2021 14:50 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Onzin. Hij verdient het gewoon zoals het er nu voorstaat. Alles perfect gedaan.
Kansloos.quote:Op zondag 12 december 2021 14:50 schreef YellowBlacks het volgende:
Ik zie Max het nog wellen redden. Voor ronde 40 Max laten pitten en dan zal Hamilton volgen. Perez moet f pushen, zodat ie weer voor Hamilton zit, na zijn pitstop.
Nabeschouwing hoef ik ook niet te zienquote:Op zondag 12 december 2021 14:50 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Kijk nog liever hoe verf droog wordt.
Maakt allemaal niet meer uitquote:
Plek teruggeven na het afsnijden van de bochtquote:Op zondag 12 december 2021 14:50 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Wat kon Lewis doen aan de divebomb van Max
Beste gok dunkt me, anders matcht Mercedes gewoon wat Red Bull doetquote:Op zondag 12 december 2021 14:51 schreef Schnitzels het volgende:
Ze zullen toch niet gaan gokken dat Hamilton echt niet op de banden zou kunnen finishen hoop ik?
25 rondes een extra pitstop naar gebruikte rode ga je ook niks mee kunnen denk ik.
Zijn we er weer ingetuindquote:Op zondag 12 december 2021 14:50 schreef Fleischmeister het volgende:
Gaat 'm niet meer worden. Ik ga me bezatten.
Kloptquote:Op zondag 12 december 2021 14:50 schreef Mansjester het volgende:
De pace van Lewis is zowel op de medium als op de hard gewoon veel beter, terechte winnaar als hij deze race wint.
Neequote:Op zondag 12 december 2021 14:52 schreef Zwansen het volgende:
Als Lewis uitvalt krijgt ie dan wel een punt voor de snelste raceronde?
Verdienen vs gunnen.quote:Op zondag 12 december 2021 14:50 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Onzin. Hij verdient het gewoon zoals het er nu voorstaat. Alles perfect gedaan.
Buiten de top 10 krijg je het punt niet.quote:Op zondag 12 december 2021 14:52 schreef Zwansen het volgende:
Neequote:Op zondag 12 december 2021 14:52 schreef Zwansen het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |