De Mercedes gaat het hele seizoen al goed op de harde band.quote:Op zondag 12 december 2021 14:37 schreef Nia het volgende:
Hoe kan Hamilton in godsnaam zoveel sneller rijden dan de Red Bulls?
Het is wel wat makkelijker als een ongeval ook winst is.quote:Op zondag 12 december 2021 14:37 schreef Predator40 het volgende:
nou nou wat een GOAT zeg.....met zoveel overspeed perez niet weten in te halen en weer janken over dangerous driving.
Lewis de meest onverdiende kampioen OOIT dit seizoen.....geen GOAT en geen respect meer.
1 nieuwerquote:Op zondag 12 december 2021 14:38 schreef _UserName_ het volgende:
Maar nu moet Max dus aan zien te halen. Hoeveel ouder zijn de banden van Lewis?
Dat is knap, want dat past niet.quote:Op zondag 12 december 2021 14:38 schreef Lospedrosa het volgende:
Technische check op die motor, vlg mij zit er een V12 in.
HAM gaat niet meer stoppen.quote:Op zondag 12 december 2021 14:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Max gaat het alleen kunnen redden met nog een stop en daarna problemen voor Lewis bij de zijne
Moet ie wel dicht genoeg kunnen blijvenquote:Op zondag 12 december 2021 14:38 schreef Schnitzels het volgende:
Zou een undercut nog iets kunnen helpen met soft?
'Yuki, you know what to do'quote:Op zondag 12 december 2021 14:39 schreef Scorpie het volgende:
Hopen op een safety car anders is het wel gedaan
Dan kan het wel interessant worden.quote:Op zondag 12 december 2021 14:39 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
HAM gaat niet meer stoppen.
Vind je? Ik vindt het zelf eigenlijk best zuur dat een seizoen met zo veel smeerlapperij zo beslist moet worden. beetje alsof je (bijv.) Vitesse kampioen ziet worden nadat ze de complete A selectie van de traditionele top 3 het ziekenhuis in hebben geschopt.quote:Op zondag 12 december 2021 14:38 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Hier gaat niks meer gebeuren. Jammer, maar het was een pracht van een seizoen.
Fuck dit is geniaalquote:Op zondag 12 december 2021 14:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze noemen hem niet voor niets de geit met zijn gemekker steeds.
Mwoah met 2-3 tienden per ronde zit ie er ruim voor in de soft pit window.quote:Op zondag 12 december 2021 14:38 schreef Schnitzels het volgende:
Zou een undercut nog iets kunnen helpen met soft?
Die zijn jongerquote:Op zondag 12 december 2021 14:38 schreef _UserName_ het volgende:
Maar nu moet Max dus aan zien te halen. Hoeveel ouder zijn de banden van Lewis?
Ik acht dit haalbaar.quote:Op zondag 12 december 2021 14:39 schreef Hyaenidae het volgende:
Plan C: Perez gaat tegen de richting in rijden en een frontaaltje doen met HAM
Zo gemeen heeft Verstappen nou ook weer niet gereden.quote:Op zondag 12 december 2021 14:40 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Vind je? Ik vindt het zelf eigenlijk best zuur dat een seizoen met zo veel smeerlapperij zo beslist moet worden. beetje alsof je (bijv.) Vitesse kampioen ziet worden nadat ze de complete A selectie van de traditionele top 3 het ziekenhuis in hebben geschopt.
Heeft niets met de auto te maken. Hamilton is technisch gezien gewoon een betere coureur.quote:Op zondag 12 december 2021 14:40 schreef merino het volgende:
Jammer dat de RB in de kwalificatie de snellere auto leek en Mercedes nu toch weer harder gaat op de hards.
Ham meer in de zone dan Max?
trolololo?...quote:Op zondag 12 december 2021 14:40 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Zo gemeen heeft Verstappen nou ook weer niet gereden.
quote:Op zondag 12 december 2021 00:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Niks hiervan. Ze gaan allebei moeten vechten, wat ze de afgelopen races hebben gedaan. Behalve in Qatar.
Iets teveel in dromenland geleefd jongens.quote:Op zondag 12 december 2021 07:05 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
De Mercedes is niet de snelste, laat staan te sterk. Tenzij strategie of fouten zou Max dit gewoon naar zich toe moeten trekken. Kans is inmiddels 90-10 voor Max.
Dat gelul allemaal.
Je bent al net zo ongesteld als Lewis “Dangerous Driving” Hamilton.quote:Op zondag 12 december 2021 14:40 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Vind je? Ik vindt het zelf eigenlijk best zuur dat een seizoen met zo veel smeerlapperij zo beslist moet worden. beetje alsof je (bijv.) Vitesse kampioen ziet worden nadat ze de complete A selectie van de traditionele top 3 het ziekenhuis in hebben geschopt.
Moah, dat weet ik niet.quote:Op zondag 12 december 2021 14:41 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Heeft niets met de auto te maken. Hamilton is technisch gezien gewoon een betere coureur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |