Kansloos.quote:Op zondag 12 december 2021 14:50 schreef YellowBlacks het volgende:
Ik zie Max het nog wellen redden. Voor ronde 40 Max laten pitten en dan zal Hamilton volgen. Perez moet f pushen, zodat ie weer voor Hamilton zit, na zijn pitstop.
Nabeschouwing hoef ik ook niet te zienquote:Op zondag 12 december 2021 14:50 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Kijk nog liever hoe verf droog wordt.
Maakt allemaal niet meer uitquote:
Plek teruggeven na het afsnijden van de bochtquote:Op zondag 12 december 2021 14:50 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Wat kon Lewis doen aan de divebomb van Max
Beste gok dunkt me, anders matcht Mercedes gewoon wat Red Bull doetquote:Op zondag 12 december 2021 14:51 schreef Schnitzels het volgende:
Ze zullen toch niet gaan gokken dat Hamilton echt niet op de banden zou kunnen finishen hoop ik?
25 rondes een extra pitstop naar gebruikte rode ga je ook niks mee kunnen denk ik.
Zijn we er weer ingetuindquote:Op zondag 12 december 2021 14:50 schreef Fleischmeister het volgende:
Gaat 'm niet meer worden. Ik ga me bezatten.
Kloptquote:Op zondag 12 december 2021 14:50 schreef Mansjester het volgende:
De pace van Lewis is zowel op de medium als op de hard gewoon veel beter, terechte winnaar als hij deze race wint.
Neequote:Op zondag 12 december 2021 14:52 schreef Zwansen het volgende:
Als Lewis uitvalt krijgt ie dan wel een punt voor de snelste raceronde?
Verdienen vs gunnen.quote:Op zondag 12 december 2021 14:50 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Onzin. Hij verdient het gewoon zoals het er nu voorstaat. Alles perfect gedaan.
Buiten de top 10 krijg je het punt niet.quote:Op zondag 12 december 2021 14:52 schreef Zwansen het volgende:
Neequote:Op zondag 12 december 2021 14:52 schreef Zwansen het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |