Patty Brard ALERTquote:
Coronel is een beetje maf, maar wel een echte liefhebber.quote:
Ik dacht dat dit Vettel was.quote:
Huge de JongeGOATquote:
Nooit van gehoord.quote:Op zondag 12 december 2021 13:20 schreef Mani89 het volgende:
Lol wie is dat mongooltje met die bril en die pet in de studio?
PoepGod.quote:Op zondag 12 december 2021 13:20 schreef Mani89 het volgende:
Die van Grenzeloos Verliefd.quote:Op zondag 12 december 2021 13:20 schreef Mani89 het volgende:
Nou topic ic compleet, Mani is erquote:Op zondag 12 december 2021 13:20 schreef Mani89 het volgende:
Jaquote:Op zondag 12 december 2021 13:19 schreef Breekfast het volgende:
Valt er iets te zeggen wat de meest waarschijnlijke bandenstrategie gaat zijn van Red Bull?
soft - hard of soft -hard - soft?
Had Lewis wel pole kunnen pakken op de hardere banden?quote:Op zondag 12 december 2021 13:14 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Misschien wilde hij juist als nummer 2 beginnen
kan tactische zijn
of hij wilde bewust niet meer risicoo nemen
of hij kon niet harder
red bull had natuurlijk wel een trucje met het touw...
Je wil niet op pole starten met max achter je.quote:Op zondag 12 december 2021 13:12 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar omdat hij lui is deed ie dat niet?
Niet alleen in de tokkiewijkenquote:Op zondag 12 december 2021 13:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou het een volksfeest worden in de tokkiewijken?
Denk niet dat die doorgaans Hamilton supporten.quote:Op zondag 12 december 2021 13:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou het een volksfeest worden in de tokkiewijken?
Dat doet Van Gameren al sinds het begin. Beetje popie jopie doen met gestolen reddit contentquote:Op zondag 12 december 2021 13:21 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Van Gameren: "Bottas heeft z'n uitshirt aan gedaan vandaag, haha"
Reddit een uur geleden:
[ afbeelding ]
Lulu gaat gewoon naar hard, net zoals de restquote:Op zondag 12 december 2021 13:21 schreef Nober het volgende:
[..]
Had Lewis wel pole kunnen pakken op de hardere banden?
Lewis gaat gewoon toeslaan op de softs straks als Pérez hem niet uitschakelt.
Jup is niks nieuws. Hij is ook wel zo eerlijk om af en toe te refereren naar Reddit.quote:Op zondag 12 december 2021 13:22 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Dat doet Van Gameren al sinds het begin. Beetje popie jopie doen met gestolen reddit contentBlij dat we volgend jaar van die josti af zijn.
Tv gaat door het raamquote:Op zondag 12 december 2021 13:24 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Gaan jullie uit je slof schieten als Hamilton wereldkampioen wordt?
Neequote:Op zondag 12 december 2021 13:24 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Nee.quote:Op zondag 12 december 2021 13:24 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Als de beste coureur uit de geschiedenis WK kampioen wordt? Dan gaat het dak eraf ja.quote:Op zondag 12 december 2021 13:24 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Jaquote:Op zondag 12 december 2021 13:24 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Max volle bak.quote:Op zondag 12 december 2021 13:19 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hoeveel risico zouden ze gaan nemen in de eerste bocht?
neequote:Op zondag 12 december 2021 13:24 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Allemaal spanning, shitposten helpt.quote:Op zondag 12 december 2021 13:23 schreef LTVDK het volgende:
Dit topic heeft ondertussen al meer delen in de voorbeschouwing dan sommige races in zijn geheel
Het record staat op 31 topics, voor de race zitten we al ruim op de helft, hoop dat de servers het gaan redden vandaagquote:Op zondag 12 december 2021 13:23 schreef LTVDK het volgende:
Dit topic heeft ondertussen al meer delen in de voorbeschouwing dan sommige races in zijn geheel
Hij mag mij anders best eens serieus nemenquote:Op zondag 12 december 2021 13:24 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Iemand met zo'n naam neem ik niet serieus
quote:Op zondag 12 december 2021 13:24 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Nee, dat is het de energie niet waard.quote:Op zondag 12 december 2021 13:24 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ja, maar op de hoogte houden he.quote:Op zondag 12 december 2021 13:26 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Heeft @:Neef_wuppie mooi gemaakt
Het is maar een spelletje.quote:Op zondag 12 december 2021 13:24 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik verwacht Baku toestanden. Toen lag het forum eruit toen Hamilton faalde.quote:Op zondag 12 december 2021 13:26 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Het record staat op 31 topics, voor de race zitten we al ruim op de helft, hoop dat de servers het gaan redden vandaag
Proost!quote:Op zondag 12 december 2021 13:26 schreef R-woud93 het volgende:
Over 15 minuten trek ik mijn eerste biertje open
quote:Op zondag 12 december 2021 13:25 schreef Dienstverlener het volgende:
je zou nu maar plotseling diarree krijgen
Meedoen is belangrijker dan winnen.quote:Op zondag 12 december 2021 13:24 schreef Neef_Wuppie het volgende:
In z'n geile schaatspakje?quote:Op zondag 12 december 2021 13:26 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hij mag mij anders best eens serieus nemen
Winnen is belangrijker dan verliezenquote:Op zondag 12 december 2021 13:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Meedoen is belangrijker dan winnen.
De loop van Zonnedealquote:Op zondag 12 december 2021 13:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Meedoen is belangrijker dan winnen.
Moest B nu ook niet aan de bak?quote:Op zondag 12 december 2021 13:28 schreef heywoodu het volgende:
Ok, de zenuwen schieten nu toch wel ongezond ver omhoog
Had ik oprecht niet verwacht van jouquote:Op zondag 12 december 2021 13:28 schreef heywoodu het volgende:
Ik adviseer je een glaasje bier te nemen.quote:Op zondag 12 december 2021 13:28 schreef heywoodu het volgende:
Ik had gisteren een lokale quadrupel gekocht (Brouwerij Bliksem, Black Sabbath) maar bij nader inzien vond ik een quad zo vroeg in de middag en met amper food in mn lichaam misschien niet zo heel geschikt.quote:Op zondag 12 december 2021 13:26 schreef R-woud93 het volgende:
Over 15 minuten trek ik mijn eerste biertje open
Ja, over acht minuten. Dat maakt de spanning niet beter, zeg maar.quote:
Spannend is het wel ja.quote:Op zondag 12 december 2021 13:28 schreef heywoodu het volgende:
Nog niet allesbeslissend toch?quote:Op zondag 12 december 2021 13:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, over acht minuten. Dat maakt de spanning niet beter, zeg maar.
Even kalm blijven maat. Straks pas de startquote:Op zondag 12 december 2021 13:28 schreef heywoodu het volgende:
Het is dat SBS het haardvuur nog niet uitzendt, anders ging ik dat kijken.quote:Op zondag 12 december 2021 13:22 schreef Zipportal het volgende:
Tijd voor Twente - RKC. @:zorro (lol)
Ok, jij krijgt alvast een infuus.quote:Op zondag 12 december 2021 13:28 schreef heywoodu het volgende:
Neuh, maar wel erg belangrijk na het drama van vorige weekquote:
Wat is nu de grap van bordeelsluipersgod? Zie het vaak voorbij komen maar ikke niet weet!quote:
Ik hoop nog steeds dat Raikonnen Lewis een tikkie geeft om er met een bang uit te gaanquote:
Checo veroorzaakt een crash, HAM loopt geen schade op maar wel plaatsen en gaat direct naar geel.quote:Op zondag 12 december 2021 13:31 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Checo gaat Hamilton pakken bij de start, u las het hier voor het eerst.
Ik ook niet, van mij mag het achterwegen blijvenquote:Op zondag 12 december 2021 13:31 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Wat is nu de grap van bordeelsluipersgod? Zie het vaak voorbij komen maar ikke niet weet!
Z'n schoenenquote:Op zondag 12 december 2021 13:31 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Wat is nu de grap van bordeelsluipersgod? Zie het vaak voorbij komen maar ikke niet weet!
Die uitslag zal mysterieus verdwijnen gok ik. Zelfde met Verstappen.quote:Op zondag 12 december 2021 13:31 schreef RAVW het volgende:
is Ham niet positief getest op corona ???![]()
Doornbos rijdt bijna altijd met bordeelsluipersquote:Op zondag 12 december 2021 13:31 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Zwart privileges.quote:Op zondag 12 december 2021 13:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als de beste coureur uit de geschiedenis WK kampioen wordt? Dan gaat het dak eraf ja.
quote:Op zondag 12 december 2021 13:32 schreef Nattekat het volgende:
Godverdomme, nog 30 minuten en de spanning heeft nu al het niveau van vorige week bereikt
Nee, nog niet.quote:Op zondag 12 december 2021 13:33 schreef Rianne84 het volgende:
Hou het bijna niet meer. Is het al 14:00?
Jij krijgt het andere infuus.quote:Op zondag 12 december 2021 13:33 schreef Rianne84 het volgende:
Hou het bijna niet meer. Is het al 14:00?
Niet inhalen in de formation lap?quote:Op zondag 12 december 2021 13:32 schreef Peterselieman het volgende:
Hopelijk handhaven ze regel 36.8 van het sportief reglement
Kan niet wachten om de Hamilton fans uit te lachen in het Hamilton topic. Oh nee dat mag niet.quote:Op zondag 12 december 2021 13:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik verwacht hier we getrolld en madheid
nee, het veld moet zo dicht mogelijk bij elkaar zitten in de formatieronde.quote:
Toen was er SCquote:Op zondag 12 december 2021 13:34 schreef Tinos85 het volgende:
Vorig jaar was het vanaf ronde 10 op de harde banden toch? Zou nu met softs ook moeten lukken dan toch?
Zijn schoenen hebben toch juist wel veters? Of snap ik het ook nietquote:Op zondag 12 december 2021 13:34 schreef _UserName_ het volgende:
Ik snap het nog steeds niet. Is Hugo de Jonge dan ook een bordeelsluiper? Nou ja, ook niet belangrijk maar wel leuk om over na te denken in tijden van spanning.
Bordeelsluipers zijn een bepaald type schoenen. En die heeft Doornbos vaak aan, althans in het verleden.quote:Op zondag 12 december 2021 13:34 schreef _UserName_ het volgende:
Ik snap het nog steeds niet. Is Hugo de Jonge dan ook een bordeelsluiper? Nou ja, ook niet belangrijk maar wel leuk om over na te denken in tijden van spanning.
Ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat Mercedes door de FIA gesommeerd is om er niet iedere race een nieuw blok in te lepelenquote:Op zondag 12 december 2021 13:34 schreef PzKpfw het volgende:
Lewis start zodadelijk alsnog met een nieuw motorblok, u las het hier eerst.
soft hard kan waarschijnlijk alleen bij gunstige safety car situatiequote:Op zondag 12 december 2021 13:19 schreef Breekfast het volgende:
Valt er iets te zeggen wat de meest waarschijnlijke bandenstrategie gaat zijn van Red Bull?
soft - hard of soft -hard - soft?
Ik verwacht alleen maar madheid als Lewis kampioen wordt. Hij had alleen maar geluk dit siezoen!!quote:Op zondag 12 december 2021 13:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik verwacht hier we getrolld en madheid
Is dat niet 36.7?quote:Op zondag 12 december 2021 13:34 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
nee, het veld moet zo dicht mogelijk bij elkaar zitten in de formatieronde.
Ene #44 heeft er een handje van om zich niet aan die regel te houden
Ik wens haar veel succes!quote:Op zondag 12 december 2021 13:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, over acht minuten. Dat maakt de spanning niet beter, zeg maar.
Als dat zo zou zijn dan zou de reactie van Mercedes geweest zijn: "Dan pas de regels tussentijds maar aan, en anders zien we het volgend seizoen wel."quote:Op zondag 12 december 2021 13:35 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat Mercedes door de FIA gesommeerd is om er niet iedere race een nieuw blok in te lepelen
Hij begint op hard dus gaat de race eindigen op softs, of doen ze twee stops?quote:Op zondag 12 december 2021 13:23 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Lulu gaat gewoon naar hard, net zoals de rest
quote:Verstappen’s decision to get through Q2 on soft tyres, after flat-spotting a set of mediums, means that he will be starting from the front on the more aggressive compound.
Behind him, Hamilton and his Mercedes team have opted for the more conservative medium, which means he will be set on playing the long game in the race.
https://www.autosport.com(...)r-f1-finale/6877130/
dus Nederlands met spraakgebrekquote:
Wat een kut reclame is dat zeg. Met die vervelende Jeroen van Koningsbrugge als voiceover.quote:Op zondag 12 december 2021 13:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zou ie verzekerd zijn onze Usain?
Dat soort schoenen heet zoquote:Op zondag 12 december 2021 13:34 schreef _UserName_ het volgende:
nee, sorry.quote:Op zondag 12 december 2021 13:38 schreef MaJo het volgende:
Helpen jullie mij duimen dat mijn zoontje niet wakker wordt rond de start?
quote:Op zondag 12 december 2021 13:38 schreef MaJo het volgende:
Yuki of Pierre maar opofferen dan.quote:Op zondag 12 december 2021 13:35 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
soft hard kan waarschijnlijk alleen bij gunstige safety car situatie
het wordt waarschijnlijk soft hard soft en dan hopen dat merc het ook niet red en medium hard soft moet doen
Het beste is een snelle safety car na 10 rondjes en dat iedereen dan naar hard gaat, dan is Lewis zijn voordeeltje kwijt
Gewoon laten liggen, prioriteiten aanlerenquote:Op zondag 12 december 2021 13:38 schreef MaJo het volgende:
mwah, dan heb je 6 teams en 3 fabrikanten tegen je. Dat wil je als Mercedes ook nietquote:Op zondag 12 december 2021 13:38 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Als dat zo zou zijn dan zou de reactie van Mercedes geweest zijn: "Dan pas de regels tussentijds maar aan, en anders zien we het volgend seizoen wel."
Oh flauw dat hij niet mag kijken hoor!quote:Op zondag 12 december 2021 13:38 schreef MaJo het volgende:
Ah ja. Ik snap 'm. Ik ben niet zo van generalisering, of zo.quote:Op zondag 12 december 2021 13:35 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Bordeelsluipers zijn een bepaald type schoenen. En die heeft Doornbos vaak aan, althans in het verleden.
Niet liefquote:
Prioriteiten he! Ik heb goede hoop want gisteren sliep hij door de hele kwalificatiequote:
Mooi moment om te leren dat ie soms niet alles meteen kan krijgen in het leven.quote:Op zondag 12 december 2021 13:38 schreef MaJo het volgende:
2 minuten voor de start zal dat wel gebeuren denk ik zoquote:Op zondag 12 december 2021 13:39 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Gewoon laten liggen, prioriteiten aanleren
Ja ik heb andere dingen aan mijn hoofd. De oven doet gekquote:Op zondag 12 december 2021 13:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Niet lief
[..]
Prioriteiten he! Ik heb goede hoop want gisteren sliep hij door de hele kwalificatie
Mercedes verslaan.. dat leek impossiblequote:Op zondag 12 december 2021 13:39 schreef tralalala het volgende:
Try to do the impossible. Dat klinkt niet heel positief
Hij begint op mediumsquote:Op zondag 12 december 2021 13:38 schreef Nober het volgende:
[..]
Hij begint op hard dus gaat de race eindigen op softs, of doen ze twee stops?
[..]
Lekker laten liggen, krijgtie niets van.quote:Op zondag 12 december 2021 13:38 schreef MaJo het volgende:
https://www.fia.com/sites(...)_13_-_2021-12-08.pdfquote:Op zondag 12 december 2021 13:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
nee, in 2021 is het regel 36.8
Ultieme herkansing om wereldkampioen te wordenquote:Op zondag 12 december 2021 13:40 schreef PzKpfw het volgende:
Ik krijg toch heel sterk het déjà vu gevoel van de WK-finale in 2010.
Dat mag hij zeker maar hij snapt er nog niet zoveel vanquote:Op zondag 12 december 2021 13:39 schreef Zorro het volgende:
[..]
Oh flauw dat hij niet mag kijken hoor!
quote:
En straks met z'n allen door naar Thialf.quote:Op zondag 12 december 2021 13:40 schreef PzKpfw het volgende:
Ik krijg toch heel sterk het déjà vu gevoel van de WK-finale in 2010.
Gelukkig doet de frituurpan het nog.quote:Op zondag 12 december 2021 13:40 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja ik heb andere dingen aan mijn hoofd. De oven doet gek
Je kunt niet vroeg genoeg beginnenquote:Op zondag 12 december 2021 13:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mooi moment om te leren dat ie soms niet alles meteen kan krijgen in het leven.
quote:Op zondag 12 december 2021 13:40 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja ik heb andere dingen aan mijn hoofd. De oven doet gek
Ik in 2002. UEFACupfinale.quote:Op zondag 12 december 2021 13:39 schreef byah het volgende:
Godver de laatste keer dat ik zo zenuwachtig was voor sport was in 2010
En als hij later groot is dan zal hij altijd zeggen dat hij deze historische race niet heeft gezien.quote:Op zondag 12 december 2021 13:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat mag hij zeker maar hij snapt er nog niet zoveel vanDan maar liever een uitgeslapen kind
Ja.quote:Op zondag 12 december 2021 13:42 schreef PzKpfw het volgende:
Zijn we al voorbereid voor de grote deceptie?
Ik denk dat hij als 1-jarige er niet veel van gaat herinnerenquote:Op zondag 12 december 2021 13:41 schreef Zorro het volgende:
[..]
En als hij later groot is dan zal hij altijd zeggen dat hij deze historische race niet heeft gezien.
Ik waarschuw maar vast he!
38.8quote:Op zondag 12 december 2021 13:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
https://www.fia.com/sites(...)_13_-_2021-12-08.pdf
Hier is het 37.9 denk ik?
quote:Op zondag 12 december 2021 13:42 schreef TweedeKlum het volgende:
Jack: the last one.
Toto: for you too!
Helaas verzonnen.
Daar kan geen pizza inquote:Op zondag 12 december 2021 13:41 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Gelukkig doet de frituurpan het nog.
Hier moet ik bij zijnquote:
Kun je nog snel even naar de supermarkt rennenquote:
Het gaat om het erbij zijn he. En je weet maar nooit wat er blijft hangen.quote:Op zondag 12 december 2021 13:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik denk dat hij als 1-jarige er niet veel van gaat herinneren
@Neef_Wuppie ook. Hij maakt een uitzondering. Check deze grap. @GGMMquote:Op zondag 12 december 2021 13:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hier moet ik bij zijnNormaal kijk ik alleen zonder mee te posten
Ohja die van mij is de sprint.quote:Op zondag 12 december 2021 13:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
38.8
Deze versie kende ik nog niet
Die weet ook wel dat Hamilmans die titel op z'n sloffen binnen gaat hengelen.quote:Op zondag 12 december 2021 13:42 schreef klaasweetalles het volgende:
ik mag die toto wolf wel
hij kan nog lachen
quote:Op zondag 12 december 2021 13:44 schreef _UserName_ het volgende:
Ik bespeur enige onzekerheid bij toto, mooie opmerking ook: gister zei je dat het 1-0 staat maar om te winnen moet je twee keer scoren. Je ziet Toto denken, Max WK confirmed.
Wk mag nummer 1quote:Op zondag 12 december 2021 13:45 schreef onlogisch het volgende:
n00bvraag ; waarom rijdt Max niet meer met 33 als hij kampioen wordt?
Reedtquote:Op zondag 12 december 2021 13:45 schreef Mani89 het volgende:
Max raakt meer gemotiveerd als je gewoon je reedt laat zien Tess.
De WDC mag met nummer 1 rijden als hij dat wilt.quote:Op zondag 12 december 2021 13:45 schreef onlogisch het volgende:
Hij mag dan een jaartje met Nr 1 rijden, goed voor de verkoop van de shirtjes.quote:Op zondag 12 december 2021 13:45 schreef onlogisch het volgende:
Hij is ziek dus hem wakker maken zal hij zeker niet waarderenquote:Op zondag 12 december 2021 13:44 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het gaat om het erbij zijn he. En je weet maar nooit wat er blijft hangen.
![]()
(Overigens geldt dat alleen voor een WK van Max, in het andere geval zal hij je dankbaar zijn dat je hem hebt laten slapen)
Doe dit maar in de sc.quote:Op zondag 12 december 2021 13:45 schreef onlogisch het volgende:
Je kan niet winnen van Duitsers.quote:Op zondag 12 december 2021 13:44 schreef _UserName_ het volgende:
Ik bespeur enige onzekerheid bij toto, mooie opmerking ook: gister zei je dat het 1-0 staat maar om te winnen moet je twee keer scoren. Je ziet Toto denken, Max WK confirmed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |