Als dat zo zou zijn dan zou de reactie van Mercedes geweest zijn: "Dan pas de regels tussentijds maar aan, en anders zien we het volgend seizoen wel."quote:Op zondag 12 december 2021 13:35 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat Mercedes door de FIA gesommeerd is om er niet iedere race een nieuw blok in te lepelen
Hij begint op hard dus gaat de race eindigen op softs, of doen ze twee stops?quote:Op zondag 12 december 2021 13:23 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Lulu gaat gewoon naar hard, net zoals de rest
quote:Verstappen’s decision to get through Q2 on soft tyres, after flat-spotting a set of mediums, means that he will be starting from the front on the more aggressive compound.
Behind him, Hamilton and his Mercedes team have opted for the more conservative medium, which means he will be set on playing the long game in the race.
https://www.autosport.com(...)r-f1-finale/6877130/
dus Nederlands met spraakgebrekquote:
Wat een kut reclame is dat zeg. Met die vervelende Jeroen van Koningsbrugge als voiceover.quote:Op zondag 12 december 2021 13:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zou ie verzekerd zijn onze Usain?
Dat soort schoenen heet zoquote:Op zondag 12 december 2021 13:34 schreef _UserName_ het volgende:
Ik snap het nog steeds niet. Is Hugo de Jonge dan ook een bordeelsluiper? Nou ja, ook niet belangrijk maar wel leuk om over na te denken in tijden van spanning.
nee, sorry.quote:Op zondag 12 december 2021 13:38 schreef MaJo het volgende:
Helpen jullie mij duimen dat mijn zoontje niet wakker wordt rond de start?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |