quote:Op zondag 12 december 2021 13:38 schreef MaJo het volgende:
Helpen jullie mij duimen dat mijn zoontje niet wakker wordt rond de start?
Yuki of Pierre maar opofferen dan.quote:Op zondag 12 december 2021 13:35 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
soft hard kan waarschijnlijk alleen bij gunstige safety car situatie
het wordt waarschijnlijk soft hard soft en dan hopen dat merc het ook niet red en medium hard soft moet doen
Het beste is een snelle safety car na 10 rondjes en dat iedereen dan naar hard gaat, dan is Lewis zijn voordeeltje kwijt
Gewoon laten liggen, prioriteiten aanlerenquote:Op zondag 12 december 2021 13:38 schreef MaJo het volgende:
mwah, dan heb je 6 teams en 3 fabrikanten tegen je. Dat wil je als Mercedes ook nietquote:Op zondag 12 december 2021 13:38 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Als dat zo zou zijn dan zou de reactie van Mercedes geweest zijn: "Dan pas de regels tussentijds maar aan, en anders zien we het volgend seizoen wel."
Oh flauw dat hij niet mag kijken hoor!quote:Op zondag 12 december 2021 13:38 schreef MaJo het volgende:
Ah ja. Ik snap 'm. Ik ben niet zo van generalisering, of zo.quote:Op zondag 12 december 2021 13:35 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Bordeelsluipers zijn een bepaald type schoenen. En die heeft Doornbos vaak aan, althans in het verleden.
Niet liefquote:
Prioriteiten he! Ik heb goede hoop want gisteren sliep hij door de hele kwalificatiequote:
Mooi moment om te leren dat ie soms niet alles meteen kan krijgen in het leven.quote:Op zondag 12 december 2021 13:38 schreef MaJo het volgende:
2 minuten voor de start zal dat wel gebeuren denk ik zoquote:Op zondag 12 december 2021 13:39 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Gewoon laten liggen, prioriteiten aanleren
Ja ik heb andere dingen aan mijn hoofd. De oven doet gekquote:Op zondag 12 december 2021 13:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Niet lief
[..]
Prioriteiten he! Ik heb goede hoop want gisteren sliep hij door de hele kwalificatie
Mercedes verslaan.. dat leek impossiblequote:Op zondag 12 december 2021 13:39 schreef tralalala het volgende:
Try to do the impossible. Dat klinkt niet heel positief
Hij begint op mediumsquote:Op zondag 12 december 2021 13:38 schreef Nober het volgende:
[..]
Hij begint op hard dus gaat de race eindigen op softs, of doen ze twee stops?
[..]
Lekker laten liggen, krijgtie niets van.quote:Op zondag 12 december 2021 13:38 schreef MaJo het volgende:
https://www.fia.com/sites(...)_13_-_2021-12-08.pdfquote:Op zondag 12 december 2021 13:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
nee, in 2021 is het regel 36.8
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |