Kan niet wachten om de Hamilton fans uit te lachen in het Hamilton topic. Oh nee dat mag niet.quote:Op zondag 12 december 2021 13:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik verwacht hier we getrolld en madheid
nee, het veld moet zo dicht mogelijk bij elkaar zitten in de formatieronde.quote:
Toen was er SCquote:Op zondag 12 december 2021 13:34 schreef Tinos85 het volgende:
Vorig jaar was het vanaf ronde 10 op de harde banden toch? Zou nu met softs ook moeten lukken dan toch?
Zijn schoenen hebben toch juist wel veters? Of snap ik het ook nietquote:Op zondag 12 december 2021 13:34 schreef _UserName_ het volgende:
Ik snap het nog steeds niet. Is Hugo de Jonge dan ook een bordeelsluiper? Nou ja, ook niet belangrijk maar wel leuk om over na te denken in tijden van spanning.
Bordeelsluipers zijn een bepaald type schoenen. En die heeft Doornbos vaak aan, althans in het verleden.quote:Op zondag 12 december 2021 13:34 schreef _UserName_ het volgende:
Ik snap het nog steeds niet. Is Hugo de Jonge dan ook een bordeelsluiper? Nou ja, ook niet belangrijk maar wel leuk om over na te denken in tijden van spanning.
Ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat Mercedes door de FIA gesommeerd is om er niet iedere race een nieuw blok in te lepelenquote:Op zondag 12 december 2021 13:34 schreef PzKpfw het volgende:
Lewis start zodadelijk alsnog met een nieuw motorblok, u las het hier eerst.
soft hard kan waarschijnlijk alleen bij gunstige safety car situatiequote:Op zondag 12 december 2021 13:19 schreef Breekfast het volgende:
Valt er iets te zeggen wat de meest waarschijnlijke bandenstrategie gaat zijn van Red Bull?
soft - hard of soft -hard - soft?
Ik verwacht alleen maar madheid als Lewis kampioen wordt. Hij had alleen maar geluk dit siezoen!!quote:Op zondag 12 december 2021 13:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik verwacht hier we getrolld en madheid
Is dat niet 36.7?quote:Op zondag 12 december 2021 13:34 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
nee, het veld moet zo dicht mogelijk bij elkaar zitten in de formatieronde.
Ene #44 heeft er een handje van om zich niet aan die regel te houden
Ik wens haar veel succes!quote:Op zondag 12 december 2021 13:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, over acht minuten. Dat maakt de spanning niet beter, zeg maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |