Ok, jij krijgt alvast een infuus.quote:Op zondag 12 december 2021 13:28 schreef heywoodu het volgende:
Ok, de zenuwen schieten nu toch wel ongezond ver omhoog
Wat is nu de grap van bordeelsluipersgod? Zie het vaak voorbij komen maar ikke niet weet!quote:
Ik hoop nog steeds dat Raikonnen Lewis een tikkie geeft om er met een bang uit te gaanquote:
Checo veroorzaakt een crash, HAM loopt geen schade op maar wel plaatsen en gaat direct naar geel.quote:Op zondag 12 december 2021 13:31 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Checo gaat Hamilton pakken bij de start, u las het hier voor het eerst.
Ik ook niet, van mij mag het achterwegen blijvenquote:Op zondag 12 december 2021 13:31 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Wat is nu de grap van bordeelsluipersgod? Zie het vaak voorbij komen maar ikke niet weet!
Z'n schoenenquote:Op zondag 12 december 2021 13:31 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Wat is nu de grap van bordeelsluipersgod? Zie het vaak voorbij komen maar ikke niet weet!
Die uitslag zal mysterieus verdwijnen gok ik. Zelfde met Verstappen.quote:Op zondag 12 december 2021 13:31 schreef RAVW het volgende:
is Ham niet positief getest op corona ???![]()
Doornbos rijdt bijna altijd met bordeelsluipersquote:Op zondag 12 december 2021 13:31 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Zwart privileges.quote:Op zondag 12 december 2021 13:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als de beste coureur uit de geschiedenis WK kampioen wordt? Dan gaat het dak eraf ja.
quote:Op zondag 12 december 2021 13:32 schreef Nattekat het volgende:
Godverdomme, nog 30 minuten en de spanning heeft nu al het niveau van vorige week bereikt
Nee, nog niet.quote:Op zondag 12 december 2021 13:33 schreef Rianne84 het volgende:
Hou het bijna niet meer. Is het al 14:00?
Jij krijgt het andere infuus.quote:Op zondag 12 december 2021 13:33 schreef Rianne84 het volgende:
Hou het bijna niet meer. Is het al 14:00?
Niet inhalen in de formation lap?quote:Op zondag 12 december 2021 13:32 schreef Peterselieman het volgende:
Hopelijk handhaven ze regel 36.8 van het sportief reglement
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |