In z'n geile schaatspakje?quote:Op zondag 12 december 2021 13:26 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hij mag mij anders best eens serieus nemen
Winnen is belangrijker dan verliezenquote:Op zondag 12 december 2021 13:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Meedoen is belangrijker dan winnen.
De loop van Zonnedealquote:Op zondag 12 december 2021 13:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Meedoen is belangrijker dan winnen.
Moest B nu ook niet aan de bak?quote:Op zondag 12 december 2021 13:28 schreef heywoodu het volgende:
Ok, de zenuwen schieten nu toch wel ongezond ver omhoog
Had ik oprecht niet verwacht van jouquote:Op zondag 12 december 2021 13:28 schreef heywoodu het volgende:
Ik adviseer je een glaasje bier te nemen.quote:Op zondag 12 december 2021 13:28 schreef heywoodu het volgende:
Ik had gisteren een lokale quadrupel gekocht (Brouwerij Bliksem, Black Sabbath) maar bij nader inzien vond ik een quad zo vroeg in de middag en met amper food in mn lichaam misschien niet zo heel geschikt.quote:Op zondag 12 december 2021 13:26 schreef R-woud93 het volgende:
Over 15 minuten trek ik mijn eerste biertje open
Spannend is het wel ja.quote:Op zondag 12 december 2021 13:28 schreef heywoodu het volgende:
Nog niet allesbeslissend toch?quote:Op zondag 12 december 2021 13:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, over acht minuten. Dat maakt de spanning niet beter, zeg maar.
Even kalm blijven maat. Straks pas de startquote:Op zondag 12 december 2021 13:28 schreef heywoodu het volgende:
Het is dat SBS het haardvuur nog niet uitzendt, anders ging ik dat kijken.quote:Op zondag 12 december 2021 13:22 schreef Zipportal het volgende:
Tijd voor Twente - RKC. @:zorro (lol)
Ok, jij krijgt alvast een infuus.quote:Op zondag 12 december 2021 13:28 schreef heywoodu het volgende:
Wat is nu de grap van bordeelsluipersgod? Zie het vaak voorbij komen maar ikke niet weet!quote:
Ik hoop nog steeds dat Raikonnen Lewis een tikkie geeft om er met een bang uit te gaanquote:
Checo veroorzaakt een crash, HAM loopt geen schade op maar wel plaatsen en gaat direct naar geel.quote:Op zondag 12 december 2021 13:31 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Checo gaat Hamilton pakken bij de start, u las het hier voor het eerst.
Ik ook niet, van mij mag het achterwegen blijvenquote:Op zondag 12 december 2021 13:31 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Wat is nu de grap van bordeelsluipersgod? Zie het vaak voorbij komen maar ikke niet weet!
Z'n schoenenquote:Op zondag 12 december 2021 13:31 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Wat is nu de grap van bordeelsluipersgod? Zie het vaak voorbij komen maar ikke niet weet!
Die uitslag zal mysterieus verdwijnen gok ik. Zelfde met Verstappen.quote:Op zondag 12 december 2021 13:31 schreef RAVW het volgende:
is Ham niet positief getest op corona ???![]()
Doornbos rijdt bijna altijd met bordeelsluipersquote:Op zondag 12 december 2021 13:31 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Zwart privileges.quote:Op zondag 12 december 2021 13:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als de beste coureur uit de geschiedenis WK kampioen wordt? Dan gaat het dak eraf ja.
quote:Op zondag 12 december 2021 13:32 schreef Nattekat het volgende:
Godverdomme, nog 30 minuten en de spanning heeft nu al het niveau van vorige week bereikt
Nee, nog niet.quote:Op zondag 12 december 2021 13:33 schreef Rianne84 het volgende:
Hou het bijna niet meer. Is het al 14:00?
Jij krijgt het andere infuus.quote:Op zondag 12 december 2021 13:33 schreef Rianne84 het volgende:
Hou het bijna niet meer. Is het al 14:00?
Niet inhalen in de formation lap?quote:Op zondag 12 december 2021 13:32 schreef Peterselieman het volgende:
Hopelijk handhaven ze regel 36.8 van het sportief reglement
Kan niet wachten om de Hamilton fans uit te lachen in het Hamilton topic. Oh nee dat mag niet.quote:Op zondag 12 december 2021 13:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik verwacht hier we getrolld en madheid
nee, het veld moet zo dicht mogelijk bij elkaar zitten in de formatieronde.quote:
Toen was er SCquote:Op zondag 12 december 2021 13:34 schreef Tinos85 het volgende:
Vorig jaar was het vanaf ronde 10 op de harde banden toch? Zou nu met softs ook moeten lukken dan toch?
Zijn schoenen hebben toch juist wel veters? Of snap ik het ook nietquote:Op zondag 12 december 2021 13:34 schreef _UserName_ het volgende:
Ik snap het nog steeds niet. Is Hugo de Jonge dan ook een bordeelsluiper? Nou ja, ook niet belangrijk maar wel leuk om over na te denken in tijden van spanning.
Bordeelsluipers zijn een bepaald type schoenen. En die heeft Doornbos vaak aan, althans in het verleden.quote:Op zondag 12 december 2021 13:34 schreef _UserName_ het volgende:
Ik snap het nog steeds niet. Is Hugo de Jonge dan ook een bordeelsluiper? Nou ja, ook niet belangrijk maar wel leuk om over na te denken in tijden van spanning.
Ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat Mercedes door de FIA gesommeerd is om er niet iedere race een nieuw blok in te lepelenquote:Op zondag 12 december 2021 13:34 schreef PzKpfw het volgende:
Lewis start zodadelijk alsnog met een nieuw motorblok, u las het hier eerst.
soft hard kan waarschijnlijk alleen bij gunstige safety car situatiequote:Op zondag 12 december 2021 13:19 schreef Breekfast het volgende:
Valt er iets te zeggen wat de meest waarschijnlijke bandenstrategie gaat zijn van Red Bull?
soft - hard of soft -hard - soft?
Ik verwacht alleen maar madheid als Lewis kampioen wordt. Hij had alleen maar geluk dit siezoen!!quote:Op zondag 12 december 2021 13:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik verwacht hier we getrolld en madheid
Is dat niet 36.7?quote:Op zondag 12 december 2021 13:34 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
nee, het veld moet zo dicht mogelijk bij elkaar zitten in de formatieronde.
Ene #44 heeft er een handje van om zich niet aan die regel te houden
Ik wens haar veel succes!quote:Op zondag 12 december 2021 13:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, over acht minuten. Dat maakt de spanning niet beter, zeg maar.
Als dat zo zou zijn dan zou de reactie van Mercedes geweest zijn: "Dan pas de regels tussentijds maar aan, en anders zien we het volgend seizoen wel."quote:Op zondag 12 december 2021 13:35 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat Mercedes door de FIA gesommeerd is om er niet iedere race een nieuw blok in te lepelen
Hij begint op hard dus gaat de race eindigen op softs, of doen ze twee stops?quote:Op zondag 12 december 2021 13:23 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Lulu gaat gewoon naar hard, net zoals de rest
quote:Verstappen’s decision to get through Q2 on soft tyres, after flat-spotting a set of mediums, means that he will be starting from the front on the more aggressive compound.
Behind him, Hamilton and his Mercedes team have opted for the more conservative medium, which means he will be set on playing the long game in the race.
https://www.autosport.com(...)r-f1-finale/6877130/
dus Nederlands met spraakgebrekquote:
Wat een kut reclame is dat zeg. Met die vervelende Jeroen van Koningsbrugge als voiceover.quote:Op zondag 12 december 2021 13:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zou ie verzekerd zijn onze Usain?
Dat soort schoenen heet zoquote:Op zondag 12 december 2021 13:34 schreef _UserName_ het volgende:
nee, sorry.quote:Op zondag 12 december 2021 13:38 schreef MaJo het volgende:
Helpen jullie mij duimen dat mijn zoontje niet wakker wordt rond de start?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |