dat was ook mijn eerste gedachtequote:Op zondag 12 december 2021 11:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze rondom een kist stonden
Lekker ziek melden, is toch covid pandemiequote:Op zondag 12 december 2021 11:31 schreef tralalala het volgende:
TERINGBLAAG HAD OP SCHOOL MOETEN ZITTEN.
Dit dus.quote:Op zondag 12 december 2021 11:30 schreef Ferdii het volgende:
wat mij betreft moet red bull perez instrueren om super agrgessief die eerste bocht in te gaan. Laat hamilton maar zijn kampioenschap kansen behouden door eieren voor zijn geld te kiezen
Perez maakt een fout bij de start en knalt in Lewis. Lewis parkeert hem op de baan en start een vechtpartij met Max. En na een DSQ voor allebei, is Valteri de nieuwe WKquote:Op zondag 12 december 2021 11:30 schreef klaasweetalles het volgende:
Wie wint er vandaag?
maak je keuze in de Poll
F1 / POLL WIE WINT VANDAAG Hamilton of Verstappen. win een prijs
zou mooi zijnquote:Op zondag 12 december 2021 11:33 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Perez maakt een fout bij de start en knalt in Lewis. Lewis parkeert hem op de baan en start een vechtpartij met Max. En na een DSQ voor allebei, is Valteri de nieuwe WK
Wat maakt het nou uit, het is Twee uur voor de race, volgens mij ben je echt de enige die er problemen mee heeft.quote:Op zondag 12 december 2021 11:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Breng er verandering in zal ik zeggen
Ik heb me net Nibbits gehaald. Wel die ronde en niet die staven.quote:Op zondag 12 december 2021 11:34 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Wat eten we vandaag bij de race? Ik ga voor een bittergarnituurtje.
Die zullen allemaal boe gaan roepen als HAm de beker krijgtquote:Op zondag 12 december 2021 11:36 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Polodragend Nederland ON TOUR
Vies vet varkenquote:Op zondag 12 december 2021 11:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik heb me net Nibbits gehaald. Wel die ronde en niet die staven.
FIA: leaving the track and "gaining" an advantage.......incomingquote:Op zondag 12 december 2021 11:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Max gaat gewoon heel erg wijd om alle bende te overleven.
Als ik de sjeik was zou ik ze daar laten. Met die gasten kun je zo een woonwijk in no-time op laten zetten. Ik zie stratenmakers, stucadoors, chauffeurs, electriciens. Oprotten met die krachten uit Pakistan. Nederland is het!quote:Op zondag 12 december 2021 11:36 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Polodragend Nederland ON TOUR
Had op voedingswijzer gechecked deze week. Mijn BMI is 28.8 UW BMI IS TE HOOG kreeg ik in koeieletters te zien.quote:
Ja en dat we een kunstmatig eiland maken met een speciale woontoren: De Urk al Jarab.quote:Op zondag 12 december 2021 11:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Als ik de sjeik was zou ik ze daar laten. Met die gasten kun je zo een woonwijk in no-time op laten zetten. Ik zie stratenmakers, stucadoors, chauffeurs, electriciens. Oprotten met die krachten uit Pakistan. Nederland is het!
Gewoon deze aantrekken, scheelt weer een paar BMI puntenquote:Op zondag 12 december 2021 11:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Had op voedingswijzer gechecked deze week. Mijn BMI is 28.8 UW BMI IS TE HOOG kreeg ik in koeieletters te zien.
Dat soort dingen worden gemaakt door die dunne slierten die altijd in elkaar geslagen werden op school, die knakken bij windkracht 6.quote:Op zondag 12 december 2021 11:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Had op voedingswijzer gechecked deze week. Mijn BMI is 28.8 UW BMI IS TE HOOG kreeg ik in koeieletters te zien.
Geheel terzijde maar Urk is best een pittoresk dorpje! Was er paar weken geleden voor het eerst. Was er maar een uurtje hoor. Gelukkig met niemand hoeven praten aldaar.quote:Op zondag 12 december 2021 11:39 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja en dat we een kunstmatig eiland maken met een speciale woontoren: De Urk al Jarab.
https://streamerfacts.com/kkona-meaningquote:Op zondag 12 december 2021 11:41 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Symbool voor MURICA (Amerikaan op de Telegraaf stream)
doe normaal, @Zipportal zal dit niet leuk vindenquote:Op zondag 12 december 2021 11:40 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat soort dingen worden gemaakt door die dunne slierten die altijd in elkaar geslagen werden op school, die knakken bij windkracht 6.
21 kerken genot.quote:Op zondag 12 december 2021 11:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Geheel terzijde maar Urk is best een pittoresk dorpje! Was er paar weken geleden voor het eerst. Was er maar een uurtje hoor. Gelukkig met niemand hoeven praten aldaar.
Ah, ok. Thanksquote:Op zondag 12 december 2021 11:41 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Symbool voor MURICA (Amerikaan op de Telegraaf stream)
Wel leuk om dan te zien of Toto goed gespeeld blij kan doenquote:Op zondag 12 december 2021 11:33 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Perez maakt een fout bij de start en knalt in Lewis. Lewis parkeert hem op de baan en start een vechtpartij met Max. En na een DSQ voor allebei, is Valteri de nieuwe WK
Waarom ga je nou de laatste race vh jaar moeilijk doen + het jezelf moeilijker maken (want meer topics om in de gaten te houden)?quote:
Tot de race kunnen we toch wel over randzaken praten? Tijdens de race snap ik het… Hou het aub gezellig hier.quote:
Nu nog handelen als Bottasquote:Op zondag 12 december 2021 11:43 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Allemaal met een Bottas masker
Urk is geen randzaak, dat snap je zelf hopelijk ook wel. Verder is er een feedback.quote:Op zondag 12 december 2021 11:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Tot de race kunnen we toch wel over randzaken praten? Tijdens de race snap ik het… Hou het aub gezellig hier.
Klopt vandaar dat albon gasly en Perez er veel moeite mee hebben, maar het ging over de Mercedes.quote:Op zondag 12 december 2021 07:57 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Maze(s)Pin zou de Red bull zonder pardon in de barriers parkeren tbh. De RB schijnt een lastige auto om onder de knie te krijgen te zijn.
Nee dat zijn randdebielen HIHAHOquote:Op zondag 12 december 2021 11:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Urk is geen randzaak, dat snap je zelf hopelijk ook wel. Verder is er een feedback.
Ziggo begint om 12:00 al met voorbeschouwen. Dan zit iedereen hier toch weer.quote:Op zondag 12 december 2021 11:49 schreef de_boswachter het volgende:
Voor de gezellige mensen is er de SC >>> F1 / [F1 SC] Nog één race te gaan. #3
Volgens mijn weerapp geen regen.quote:Op zondag 12 december 2021 11:51 schreef heywoodu het volgende:
Zou Tom het nog droog hebben op de tribune?
Nee mag niet, is de SC voor!quote:Op zondag 12 december 2021 11:53 schreef Zipportal het volgende:
Mogen we wel over de gasten zeiken die straks bij Ziggo zitten? Want dat heeft ook niks met de race te maken.
Dat valt toch onder de noemer randzaken.quote:Op zondag 12 december 2021 11:53 schreef Zipportal het volgende:
Mogen we wel over de gasten zeiken die straks bij Ziggo zitten? Want dat heeft ook niks met de race te maken.
HAHAHAquote:Op zondag 12 december 2021 11:43 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Allemaal met een Bottas masker
Max rijdt juist met minder downforcequote:Op zondag 12 december 2021 11:51 schreef Mansjester het volgende:
Benieuwd naar de startegie. Max zal een andere vleugel hebben en met meer downforce rijden, zodat ie meer tijd wint in de bochten in sector 3. Daarnaast zal hij de rembalans aanpassen en daar meer druk op de achterkant van de auto leggen, om de bandenslijtage te verminderen. Hij moet oppassen voor de overcut van Hamilton, die perfect bandenmanagement heeft en langer door kan rijden op de eerste stint op zn mediums. Verwacht verder wel een aggresievere rijstijl, omdat de kerbs en banden zijn aangepast waarddor de kans op een lekke band kleiner wordt.
Speciaal voor Nattekat deze post, want stel je voor dat er gezelligheid ontstaat voordat de voorbeschouwing uberhaupt is begonnen.
Hmm weet het nog net zo niet met die kerbs: https://twitter.com/Natur(...)407318364163/photo/2quote:Op zondag 12 december 2021 11:51 schreef Mansjester het volgende:
Benieuwd naar de startegie. Max zal een andere vleugel hebben en met meer downforce rijden, zodat ie meer tijd wint in de bochten in sector 3. Daarnaast zal hij de rembalans aanpassen en daar meer druk op de achterkant van de auto leggen, om de bandenslijtage te verminderen. Hij moet oppassen voor de overcut van Hamilton, die perfect bandenmanagement heeft en langer door kan rijden op de eerste stint op zn mediums. Verwacht verder wel een aggresievere rijstijl, omdat de kerbs en banden zijn aangepast waarddor de kans op een lekke band kleiner wordt.
Speciaal voor Nattekat deze post, want stel je voor dat er gezelligheid ontstaat voordat de voorbeschouwing uberhaupt is begonnen.
Voor de F1, niet voor alles er om heen lol.quote:Op zondag 12 december 2021 10:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wie er kampioen wordt is uiteindelijk natuurlijk dé vraag in de hele sport. Daar draait alles om
Wel voor wat ze doen, maar alsnog zenuwachtig neuh.quote:Op zondag 12 december 2021 11:01 schreef raptorix het volgende:
[..]
Gezien je Italianse voorliefde zou ik ook niet zenuwachtig over de verwachtingen zijn
quote:Op zondag 12 december 2021 11:58 schreef _UserName_ het volgende:
Samenvatting van de kwali op Ziggo nu, toch kippenvel op het moment dat Lewis over de finish rijdt en het publiek juicht omdat dat de pole voor Max betekent.
Nee, de SC is heropend voor randzaken over Urk, fierljeppen en de nieuwe tandenborstel van Jody Bernal.quote:
Die krijgt wel vaker een tow.quote:Op zondag 12 december 2021 12:00 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Gordon is het ook wel gewend om in iemands slipstream te zitten
HAHAHAHAHAHA
dat was inderdaad mooi , toe je live mee kijkt had je dit soort dingen niet door .. altijd wel even leuk om terug te kijken dan valen vaak wat andere dingen opquote:Op zondag 12 december 2021 11:58 schreef _UserName_ het volgende:
Samenvatting van de kwali op Ziggo nu, toch kippenvel op het moment dat Lewis over de finish rijdt en het publiek juicht omdat dat de pole voor Max betekent.
Die van je vader, bijvoorbeeld.quote:Op zondag 12 december 2021 12:00 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
HAHAHAHAHAHA
SC a.u.b.quote:Op zondag 12 december 2021 12:00 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
HAHAHAHAHAHA
maak er maar een co de rood vanquote:
Welnee, echte fans gaan voor viaplay en/of F1TV.quote:Op zondag 12 december 2021 12:03 schreef klaasweetalles het volgende:
Volgend jaar zal dit topic helemaal dood zijn omdat ziggo het niet meer uitzendt
Ik gun die directeur Marco van ViaPlay geen cent eigenlijk…..quote:Op zondag 12 december 2021 12:04 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Welnee, echte fans gaan voor viaplay en/of F1TV.
IPTVquote:Op zondag 12 december 2021 12:04 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik zat per ongeluk ZS Racing te kijken, dankzij jou weet ik dat en heb ik hem op de goede zender gezetquote:Op zondag 12 december 2021 12:03 schreef DKUp het volgende:
“Lekker lang voorbeschouwen…..”
![]()
Goed voor het hart van @:Nattekat
Speciaal Ziggo topic voor de samenvatting kijkersquote:Op zondag 12 december 2021 12:03 schreef klaasweetalles het volgende:
Volgend jaar zal dit topic helemaal dood zijn omdat ziggo het niet meer uitzendt
ik weet het nietquote:Op zondag 12 december 2021 12:04 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
denk dat ik het ook wel via Viapay gaat kijken ..quote:Op zondag 12 december 2021 12:04 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
En GP Radioquote:Op zondag 12 december 2021 12:04 schreef DKUp het volgende:
Olav Mol gaat de samenvattingen doen, voor de liefhebbers
Dartsenquote:Op zondag 12 december 2021 12:05 schreef RAVW het volgende:
[..]
denk dat ik het ook wel via Viapay gaat kijken ..
maar ben benieuwd wat ze nog meer te bieden hebben dat Viapay
Welneequote:Op zondag 12 december 2021 12:03 schreef klaasweetalles het volgende:
Gelukkig een beetje normaalquote:Op zondag 12 december 2021 12:03 schreef klaasweetalles het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |