Dat soort dingen worden gemaakt door die dunne slierten die altijd in elkaar geslagen werden op school, die knakken bij windkracht 6.quote:Op zondag 12 december 2021 11:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Had op voedingswijzer gechecked deze week. Mijn BMI is 28.8 UW BMI IS TE HOOG kreeg ik in koeieletters te zien.
Geheel terzijde maar Urk is best een pittoresk dorpje! Was er paar weken geleden voor het eerst. Was er maar een uurtje hoor. Gelukkig met niemand hoeven praten aldaar.quote:Op zondag 12 december 2021 11:39 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja en dat we een kunstmatig eiland maken met een speciale woontoren: De Urk al Jarab.
https://streamerfacts.com/kkona-meaningquote:Op zondag 12 december 2021 11:41 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Symbool voor MURICA (Amerikaan op de Telegraaf stream)
doe normaal, @Zipportal zal dit niet leuk vindenquote:Op zondag 12 december 2021 11:40 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat soort dingen worden gemaakt door die dunne slierten die altijd in elkaar geslagen werden op school, die knakken bij windkracht 6.
21 kerken genot.quote:Op zondag 12 december 2021 11:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Geheel terzijde maar Urk is best een pittoresk dorpje! Was er paar weken geleden voor het eerst. Was er maar een uurtje hoor. Gelukkig met niemand hoeven praten aldaar.
Ah, ok. Thanksquote:Op zondag 12 december 2021 11:41 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Symbool voor MURICA (Amerikaan op de Telegraaf stream)
Wel leuk om dan te zien of Toto goed gespeeld blij kan doenquote:Op zondag 12 december 2021 11:33 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Perez maakt een fout bij de start en knalt in Lewis. Lewis parkeert hem op de baan en start een vechtpartij met Max. En na een DSQ voor allebei, is Valteri de nieuwe WK
Waarom ga je nou de laatste race vh jaar moeilijk doen + het jezelf moeilijker maken (want meer topics om in de gaten te houden)?quote:
Tot de race kunnen we toch wel over randzaken praten? Tijdens de race snap ik het… Hou het aub gezellig hier.quote:
Nu nog handelen als Bottasquote:Op zondag 12 december 2021 11:43 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Allemaal met een Bottas masker
Urk is geen randzaak, dat snap je zelf hopelijk ook wel. Verder is er een feedback.quote:Op zondag 12 december 2021 11:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Tot de race kunnen we toch wel over randzaken praten? Tijdens de race snap ik het… Hou het aub gezellig hier.
Klopt vandaar dat albon gasly en Perez er veel moeite mee hebben, maar het ging over de Mercedes.quote:Op zondag 12 december 2021 07:57 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Maze(s)Pin zou de Red bull zonder pardon in de barriers parkeren tbh. De RB schijnt een lastige auto om onder de knie te krijgen te zijn.
Nee dat zijn randdebielen HIHAHOquote:Op zondag 12 december 2021 11:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Urk is geen randzaak, dat snap je zelf hopelijk ook wel. Verder is er een feedback.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |