dat was ook mijn eerste gedachtequote:Op zondag 12 december 2021 11:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze rondom een kist stonden
Lekker ziek melden, is toch covid pandemiequote:Op zondag 12 december 2021 11:31 schreef tralalala het volgende:
TERINGBLAAG HAD OP SCHOOL MOETEN ZITTEN.
Dit dus.quote:Op zondag 12 december 2021 11:30 schreef Ferdii het volgende:
wat mij betreft moet red bull perez instrueren om super agrgessief die eerste bocht in te gaan. Laat hamilton maar zijn kampioenschap kansen behouden door eieren voor zijn geld te kiezen
Perez maakt een fout bij de start en knalt in Lewis. Lewis parkeert hem op de baan en start een vechtpartij met Max. En na een DSQ voor allebei, is Valteri de nieuwe WKquote:Op zondag 12 december 2021 11:30 schreef klaasweetalles het volgende:
Wie wint er vandaag?
maak je keuze in de Poll
F1 / POLL WIE WINT VANDAAG Hamilton of Verstappen. win een prijs
zou mooi zijnquote:Op zondag 12 december 2021 11:33 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Perez maakt een fout bij de start en knalt in Lewis. Lewis parkeert hem op de baan en start een vechtpartij met Max. En na een DSQ voor allebei, is Valteri de nieuwe WK
Wat maakt het nou uit, het is Twee uur voor de race, volgens mij ben je echt de enige die er problemen mee heeft.quote:Op zondag 12 december 2021 11:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Breng er verandering in zal ik zeggen
Ik heb me net Nibbits gehaald. Wel die ronde en niet die staven.quote:Op zondag 12 december 2021 11:34 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Wat eten we vandaag bij de race? Ik ga voor een bittergarnituurtje.
Die zullen allemaal boe gaan roepen als HAm de beker krijgtquote:Op zondag 12 december 2021 11:36 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Polodragend Nederland ON TOUR
Vies vet varkenquote:Op zondag 12 december 2021 11:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik heb me net Nibbits gehaald. Wel die ronde en niet die staven.
FIA: leaving the track and "gaining" an advantage.......incomingquote:Op zondag 12 december 2021 11:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Max gaat gewoon heel erg wijd om alle bende te overleven.
Als ik de sjeik was zou ik ze daar laten. Met die gasten kun je zo een woonwijk in no-time op laten zetten. Ik zie stratenmakers, stucadoors, chauffeurs, electriciens. Oprotten met die krachten uit Pakistan. Nederland is het!quote:Op zondag 12 december 2021 11:36 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Polodragend Nederland ON TOUR
Had op voedingswijzer gechecked deze week. Mijn BMI is 28.8 UW BMI IS TE HOOG kreeg ik in koeieletters te zien.quote:
Ja en dat we een kunstmatig eiland maken met een speciale woontoren: De Urk al Jarab.quote:Op zondag 12 december 2021 11:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Als ik de sjeik was zou ik ze daar laten. Met die gasten kun je zo een woonwijk in no-time op laten zetten. Ik zie stratenmakers, stucadoors, chauffeurs, electriciens. Oprotten met die krachten uit Pakistan. Nederland is het!
Gewoon deze aantrekken, scheelt weer een paar BMI puntenquote:Op zondag 12 december 2021 11:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Had op voedingswijzer gechecked deze week. Mijn BMI is 28.8 UW BMI IS TE HOOG kreeg ik in koeieletters te zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |