denk wel dat ham hem ernaast gaat zetten.....hopelijk laat max hem gewoon staan in de bochtquote:Op zondag 12 december 2021 11:24 schreef Fer het volgende:
[..]
Denk het ook, Max is toch sneller weg op die softs. Dus Hamilton zal rustig afwachten, tot de bandenslijtage mee gaat spelen.
Die hele familie is kut.quote:Op zondag 12 december 2021 11:25 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die zoon van hem is wellicht nog vreselijker. Gelukkig kijkt die alleen ballet en turnen.
Max gaat gewoon heel erg wijd om alle bende te overleven.quote:Op zondag 12 december 2021 11:25 schreef Predator40 het volgende:
[..]
denk wel dat ham hem ernaast gaat zetten.....hopelijk laat max hem gewoon staan in de bocht
Als dat zich voordoet gewoon hem er in prakken, beter moment kan niet, voor zekerheid dan dat Perez er ook vol in knaltquote:Op zondag 12 december 2021 11:25 schreef Predator40 het volgende:
[..]
denk wel dat ham hem ernaast gaat zetten.....hopelijk laat max hem gewoon staan in de bocht
Warm bad gelukkig weer hier! Vanaf woensdag dartsen! Ook u bent welkom!quote:Op zondag 12 december 2021 11:26 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Wat is het hier alweer beregezellig, ik ben erg blij dat ik weer terug ben.
Dit is geilquote:Op zondag 12 december 2021 11:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik heb het voorgevoel dat Kelly Piquet ‘m ook blaast ! @:sfancta @:wereldgozer @:zipportal
Welke bocht? Die eerste paar slingers is Max sneller op die softs. Dan is Hamilton te ver weg. Bovendien wil hij niet crashen, dan is het gelijk afgelopen.quote:Op zondag 12 december 2021 11:25 schreef Predator40 het volgende:
[..]
Handen schuin omhoog genotquote:
Topicrecord even verbreken.quote:Op zondag 12 december 2021 11:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Warm bad gelukkig weer hier! Vanaf woensdag dartsen! Ook u bent welkom!
Topic is al twee jaar dood.quote:Op zondag 12 december 2021 11:31 schreef Nattekat het volgende:
F1 / [F1 SC] Nog één race te gaan. #3
Offtopic mag daar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |