Max rijdt weg en verdwijnt ad horizonquote:Op zondag 12 december 2021 11:13 schreef Predator40 het volgende:
Wat denken we van de start ?
precies hetzelfde doen als Lewis ? de apex missen voor de eerste bocht ?
maar dan zal max wel een straf krijgen.
Die Kvyat had wel smaakquote:Op zondag 12 december 2021 10:58 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[ link | afbeelding ]
Geen BH genot
Ik ookquote:Op zondag 12 december 2021 11:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze rondom een kist stonden
Jij gaat nooit naar de tandarts?quote:Op zondag 12 december 2021 11:13 schreef ReplaR het volgende:
Tis een tijd gelen dat ik zo nerveus ben geweest...
quote:Op zondag 12 december 2021 11:16 schreef vosss het volgende:
Geen idee of het al gezegd was, maar mocht Max de titel pakken dan vind ik dat wel ook heel mooi voor Olav zo in z'n laatste race. Ik verwacht behoorlijk wat emoties bij hem als max hem pakt, zeker omdat hij er niet meer bij is volgend jaar.
Denk niet dat HAM een groot risico gaat nemen die eerste bocht met VER. Die zal erachter blijven en rekenen op zijn bandenstrategie.quote:Op zondag 12 december 2021 11:13 schreef Predator40 het volgende:
Wat denken we van de start ?
precies hetzelfde doen als Lewis ? de apex missen voor de eerste bocht ?
maar dan zal max wel een straf krijgen.
Ik gisteren nog. En dan is er nog een flinke marge richting de eerste rondes van vorige week.quote:Op zondag 12 december 2021 11:13 schreef ReplaR het volgende:
Tis een tijd gelen dat ik zo nerveus ben geweest...
Het is hopen op die Rtl4 DJ, Mattie Valk en Guus Meeuwis. Polonaaaaaise! (Arie Ribbens RIP)quote:Op zondag 12 december 2021 11:20 schreef tralalala het volgende:
Welke topgasten zitten er in de voorbeschouwing?
Ronald Molendijk, Samantha Steenwijk, Mattie Valk, Tom Coronel en Tim Coronel.quote:Op zondag 12 december 2021 11:20 schreef tralalala het volgende:
Welke topgasten zitten er in de voorbeschouwing?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan ook graag Chris Zegers en die vriend van Herman Brood.quote:Op zondag 12 december 2021 11:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Het is hopen op die Rtl4 DJ, Mattie Valk en Guus Meeuwis. Polonaaaaaise! (Arie Ribbens RIP)
Ik ga bij de Belg kijkenquote:Op zondag 12 december 2021 11:16 schreef vosss het volgende:
Geen idee of het al gezegd was, maar mocht Max de titel pakken dan vind ik dat wel ook heel mooi voor Olav zo in z'n laatste race. Ik verwacht behoorlijk wat emoties bij hem als max hem pakt, zeker omdat hij er niet meer bij is volgend jaar.
Ik niet, dus gaat niet gebeurenquote:Op zondag 12 december 2021 11:22 schreef Zwoerd het volgende:
Ik heb een voorgevoel dat Max vandaag z'n motor opblaast
Ik heb het voorgevoel dat Kelly Piquet ‘m ook blaast ! @Sfancta @Wereldgozer @Zipportalquote:Op zondag 12 december 2021 11:22 schreef Zwoerd het volgende:
Ik heb een voorgevoel dat Max vandaag z'n motor opblaast
zou gewoon karma zijn na een heel seizoen al dat gezeik van MB .....quote:
quote:Op zondag 12 december 2021 11:22 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dan ook graag Chris Zegers en die vriend van Herman Brood.
Denk het ook, Max is toch sneller weg op die softs. Dus Hamilton zal rustig afwachten, tot de bandenslijtage mee gaat spelen.quote:Op zondag 12 december 2021 11:18 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Denk niet dat HAM een groot risico gaat nemen die eerste bocht met VER. Die zal erachter blijven en rekenen op zijn bandenstrategie.
Crashen in de keuken.quote:Op zondag 12 december 2021 11:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik heb het voorgevoel dat Kelly Piquet ‘m ook blaast ! @:sfancta @:wereldgozer @:zipportal
Die zoon van hem is wellicht nog vreselijker. Gelukkig kijkt die alleen ballet en turnen.quote:
denk wel dat ham hem ernaast gaat zetten.....hopelijk laat max hem gewoon staan in de bochtquote:Op zondag 12 december 2021 11:24 schreef Fer het volgende:
[..]
Denk het ook, Max is toch sneller weg op die softs. Dus Hamilton zal rustig afwachten, tot de bandenslijtage mee gaat spelen.
Die hele familie is kut.quote:Op zondag 12 december 2021 11:25 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die zoon van hem is wellicht nog vreselijker. Gelukkig kijkt die alleen ballet en turnen.
Max gaat gewoon heel erg wijd om alle bende te overleven.quote:Op zondag 12 december 2021 11:25 schreef Predator40 het volgende:
[..]
denk wel dat ham hem ernaast gaat zetten.....hopelijk laat max hem gewoon staan in de bocht
Als dat zich voordoet gewoon hem er in prakken, beter moment kan niet, voor zekerheid dan dat Perez er ook vol in knaltquote:Op zondag 12 december 2021 11:25 schreef Predator40 het volgende:
[..]
denk wel dat ham hem ernaast gaat zetten.....hopelijk laat max hem gewoon staan in de bocht
Warm bad gelukkig weer hier! Vanaf woensdag dartsen! Ook u bent welkom!quote:Op zondag 12 december 2021 11:26 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Wat is het hier alweer beregezellig, ik ben erg blij dat ik weer terug ben.
Dit is geilquote:Op zondag 12 december 2021 11:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik heb het voorgevoel dat Kelly Piquet ‘m ook blaast ! @:sfancta @:wereldgozer @:zipportal
Welke bocht? Die eerste paar slingers is Max sneller op die softs. Dan is Hamilton te ver weg. Bovendien wil hij niet crashen, dan is het gelijk afgelopen.quote:Op zondag 12 december 2021 11:25 schreef Predator40 het volgende:
[..]
Handen schuin omhoog genotquote:
Topicrecord even verbreken.quote:Op zondag 12 december 2021 11:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Warm bad gelukkig weer hier! Vanaf woensdag dartsen! Ook u bent welkom!
Topic is al twee jaar dood.quote:Op zondag 12 december 2021 11:31 schreef Nattekat het volgende:
F1 / [F1 SC] Nog één race te gaan. #3
Offtopic mag daar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |