dat was inderdaad mooi , toe je live mee kijkt had je dit soort dingen niet door .. altijd wel even leuk om terug te kijken dan valen vaak wat andere dingen opquote:Op zondag 12 december 2021 11:58 schreef _UserName_ het volgende:
Samenvatting van de kwali op Ziggo nu, toch kippenvel op het moment dat Lewis over de finish rijdt en het publiek juicht omdat dat de pole voor Max betekent.
Die van je vader, bijvoorbeeld.quote:Op zondag 12 december 2021 12:00 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Gordon is het ook wel gewend om in iemands slipstream te zitten
HAHAHAHAHAHA
SC a.u.b.quote:Op zondag 12 december 2021 12:00 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Gordon is het ook wel gewend om in iemands slipstream te zitten
HAHAHAHAHAHA
maak er maar een co de rood vanquote:
Welnee, echte fans gaan voor viaplay en/of F1TV.quote:Op zondag 12 december 2021 12:03 schreef klaasweetalles het volgende:
Volgend jaar zal dit topic helemaal dood zijn omdat ziggo het niet meer uitzendt
Ik gun die directeur Marco van ViaPlay geen cent eigenlijk…..quote:Op zondag 12 december 2021 12:04 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Welnee, echte fans gaan voor viaplay en/of F1TV.
IPTVquote:Op zondag 12 december 2021 12:04 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik zat per ongeluk ZS Racing te kijken, dankzij jou weet ik dat en heb ik hem op de goede zender gezetquote:Op zondag 12 december 2021 12:03 schreef DKUp het volgende:
“Lekker lang voorbeschouwen…..”
![]()
Goed voor het hart van @:Nattekat
Speciaal Ziggo topic voor de samenvatting kijkersquote:Op zondag 12 december 2021 12:03 schreef klaasweetalles het volgende:
Volgend jaar zal dit topic helemaal dood zijn omdat ziggo het niet meer uitzendt
ik weet het nietquote:Op zondag 12 december 2021 12:04 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
denk dat ik het ook wel via Viapay gaat kijken ..quote:Op zondag 12 december 2021 12:04 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
En GP Radioquote:Op zondag 12 december 2021 12:04 schreef DKUp het volgende:
Olav Mol gaat de samenvattingen doen, voor de liefhebbers
Dartsenquote:Op zondag 12 december 2021 12:05 schreef RAVW het volgende:
[..]
denk dat ik het ook wel via Viapay gaat kijken ..
maar ben benieuwd wat ze nog meer te bieden hebben dat Viapay
Welneequote:Op zondag 12 december 2021 12:03 schreef klaasweetalles het volgende:
Gelukkig een beetje normaalquote:Op zondag 12 december 2021 12:03 schreef klaasweetalles het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |