Ferrari winst, die kans is niet heel erg grootquote:Op zondag 12 december 2021 10:47 schreef bianconeri het volgende:
Aantal zenuwachtige Max fanboys hier is niet meer op 1 hand te tellen lol.
Hoewel de aanpassingen de baan alleen maar saaier maken, wordt het gewoon een mooie race.
Hopelijk pakt Ferrari nog even een winst vandaag.
Wat verder komt we gaan het wel zien. Het is allemaal wel mooi en best en niet relevant.
Nou ja, als je zegt dat het niet relevant is heb je er uiteraard gewoon echt helemaal niks van begrepenquote:Op zondag 12 december 2021 10:47 schreef bianconeri het volgende:
Het is allemaal wel mooi en best en niet relevant.
Zo lang het maar uit de Champagne streek is, gemaakt is van de juiste druiven en volgens de Méthode Champenoise gemaakt is.quote:Op zondag 12 december 2021 10:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, maar om het echt champagne te mogen noemen moet je wel een specifiek iets hebben en dat is me wat te gortig, dus ik heb zelf mousserende wijn dat geen champagne is
Hier staat 'ie in de garage, daar is het sowieso koud genoegquote:Op zondag 12 december 2021 10:49 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Zo lang het maar uit de Champagne streek is, gemaakt is van de juiste druiven en volgens de Méthode Champenoise gemaakt is.
Ik heb aardig wat flessen champagne 'warm' staan.... maar goed dat je het zegt! Ik zal een flesje Cava (in dit geval) koud leggen voor later.![]()
ik gok op: Guus meeuwis, een onbekende radio dj, de pandjesprins en die lesbische muziekvrouwquote:Op zondag 12 december 2021 09:24 schreef Pino112 het volgende: [..] Welke nono's zullen er te gast zijn?
BNW topic is een deurtje verderopquote:Op zondag 12 december 2021 10:50 schreef PirE het volgende:
Mazepin positief op Covid.
Connelly is nu druk in de weer met photoshop om Mazepin in Verstappen te veranderen.
Niet echt, maar zou wel mooi zijnquote:Op zondag 12 december 2021 10:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ferrari winst, die kans is niet heel erg groot
Nou ja het boeit niet veel natuurlijk wie kampioen wordt en het gaat de maandag niets van veranderenquote:Op zondag 12 december 2021 10:48 schreef heywoodu het volgende:
Nou ja, als je zegt dat het niet relevant is heb je er uiteraard gewoon echt helemaal niks van begrepen
Wie er kampioen wordt is uiteindelijk natuurlijk dé vraag in de hele sport. Daar draait alles omquote:Op zondag 12 december 2021 10:53 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Niet echt, maar zou wel mooi zijn
[..]
Nou ja het boeit niet veel natuurlijk wie kampioen wordt en het gaat de maandag niets van veranderen
quote:Op zondag 12 december 2021 10:42 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Dan moet hij vanuit de pitstraat starten.
Dan onderschat je Merc / HAM, ook al start 'ie vanuit de pitstraat wint 'ie nog met zijn geluk.quote:
Genotquote:Op zondag 12 december 2021 10:55 schreef fetX het volgende:
Kan druk worden bij de Brienenoord vandaag @:caland @:zipportal @:wereldgozer
Foto klopt niet, tenzij #44 virtueel op een verhoging is gezetquote:
Kans is vrij groot dat dat setje mediums niet het vernaggelde setje isquote:Op zondag 12 december 2021 10:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[ afbeelding ]
Beschikbare bandjes voor vanmiddag
Kijk 'm daar ook om grinnikenquote:Op zondag 12 december 2021 10:58 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[ link | afbeelding ]
Geen BH genot
Gezien je Italianse voorliefde zou ik ook niet zenuwachtig over de verwachtingen zijnquote:Op zondag 12 december 2021 10:47 schreef bianconeri het volgende:
Aantal zenuwachtige Max fanboys hier Hoewel de aanpassingen de baan alleen maar saaier maken, wordt het gewoon een mooie race.
Hopelijk pakt Ferrari nog even een winst vandaag.
Wat verder komt we gaan het wel zien. Het is allemaal wel mooi en best en niet relevant.
Dat heb ik ook gehoord. Leek me wel vreemd want dan zou je een band af kunnen raggen in een snel rondje en in de uitloopronde zet je er even een flatspot op daar heb je weeer een gratis nieuwe set.quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:57 schreef ootjekatootje het volgende:
Banden met een flatspot worden kosteloos vervangen, begreep ik van Olaf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |