Ik ben bang dat die fles de start niet eens gaat halenquote:Op zondag 12 december 2021 10:41 schreef heywoodu het volgende:
Hebben jullie de champagne en/of mousserende wijn al koud?
Champagne is een mouserrende wijn.quote:Op zondag 12 december 2021 10:41 schreef heywoodu het volgende:
Hebben jullie de champagne en/of mousserende wijn al koud?
Zoiets ja, of een verprutste pitstopquote:Op zondag 12 december 2021 10:42 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
'Max rijdt ferm aan kop!' ..... Hij gaat het halen!! .... 'nog twee ronden en we hebben een nieuwe wereldkampioen!!!'
'Wat is dat!!???' .... 'er komt een wolk rook uit de auto van Verstappen'...... 'MAX ZIJN MOTOR IS ER AAN!' .....
Beerenburg heb ik ook nog en appelciderquote:Op zondag 12 december 2021 10:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Winst vieren met bier kan toch niet
Ja, maar om het echt champagne te mogen noemen moet je wel een specifiek iets hebben en dat is me wat te gortig, dus ik heb zelf mousserende wijn dat geen champagne isquote:Op zondag 12 december 2021 10:44 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Champagne is een mouserrende wijn.
Poll starten als het topic bijna dicht isquote:
Hier hadden ze Max tompoezen, die heb ik maar niet gehaald. Geeft zo’n zooi op de tv als het fout gaat.quote:Op zondag 12 december 2021 10:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben bang dat die fles de start niet eens gaat halen
Rond het avondeten he-le-maal naar de tyfusquote:Op zondag 12 december 2021 10:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Beerenburg heb ik ook nog en appelcider
Ik neem hem mee naar het nieuwe topic. Ik ben ook niet van gisteren.quote:Op zondag 12 december 2021 10:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Poll starten als het topic bijna dicht is
Maar die is voor als Bruna kwalificeert voor de OS neem ik aanquote:Op zondag 12 december 2021 10:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, maar om het echt champagne te mogen noemen moet je wel een specifiek iets hebben en dat is me wat te gortig, dus ik heb zelf mousserende wijn dat geen champagne is
Hoezo dicht?quote:Op zondag 12 december 2021 10:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Poll starten als het topic bijna dicht is
quote:Op zondag 12 december 2021 10:45 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik neem hem mee naar het nieuwe topic. Ik ben ook niet van gisteren.
Die fles Beerenburg staat al 2 a 3 jaar in de kastquote:Op zondag 12 december 2021 10:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Rond het avondeten he-le-maal naar de tyfus
Oh dan komt er echt wel een nieuwequote:Op zondag 12 december 2021 10:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar die is voor als Bruna kwalificeert voor de OS neem ik aan
Melkertbaan.quote:Op zondag 12 december 2021 10:26 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Als Lewis "parttime" rijder is, wat maakt dat Bottas dan in de Mercedes?
Gewoon een gegeven hoor.quote:Op zondag 12 december 2021 10:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit kan vast op heel veel likes rekenen
Op facebook
quote:Op zondag 12 december 2021 10:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh dan komt er echt wel een nieuwe
En als ze dan eind februari weer terug is gaan alle remmen een keertje helemaal los en gaat ze het dronkenschap voor het eerst ervaren![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |