quote:Op zondag 12 december 2021 10:18 schreef StephanL het volgende:
Geen Mazepin, misschien kan Nyck instappen?
Prutser.quote:Op zondag 12 december 2021 10:13 schreef Drekkoning het volgende:
Heerlijke hype voor vanmiddag
(moet werken tijdens de start)
Hij heeft COVID-19.quote:Op zondag 12 december 2021 10:18 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Is hij weer eens een club uitgezet?
Zie post boven jequote:
Het geeft weer waar Hamilton's hart ligt. Verstappen is een pure sportman die 24/7 met zijn vak bezig is. Hamilton daarentegen beschouw ik als een parttime racer.quote:Op zondag 12 december 2021 09:55 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Max heeft support van andere sporters, Lewis van Hollywood.
Binnenkort naar nieuw kantoor met mega schermen, denk dat we daar in vervolg op vrijdag gaan kijken, vrijwel hel bedrijf is F1 fanquote:Op zondag 12 december 2021 10:13 schreef Drekkoning het volgende:
Heerlijke hype voor vanmiddag
(moet werken tijdens de start)
Ja weet dat Mazepin covid heeft. Bedoelde dat Nyck de Vries hem miscchien kan vervangenquote:
Ik zou liefst van FB af gaan, maar ik gebruik het als chattool met mijn moeder, en heb een groot probleem, mijn candycrush account is gekoppeltquote:Op zondag 12 december 2021 10:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit kan vast op heel veel likes rekenen
Op facebook
Kan niet omdat de kwalificatie al is verreden.quote:Op zondag 12 december 2021 10:23 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja weet dat Mazepin covid heeft. Bedoelde dat Nyck de Vries hem miscchien kan vervangendacht dat je bedoelde kan niet vanwege het feit dat Nyck bij Mercedes onder contract staat en Haas met Ferrari motoren rijdt.
Nyck heeft zich niet gekwalificeerd en kan dus niet meedoen.quote:Op zondag 12 december 2021 10:23 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja weet dat Mazepin covid heeft. Bedoelde dat Nyck de Vries hem miscchien kan vervangendacht dat je bedoelde kan niet vanwege het feit dat Nyck bij Mercedes onder contract staat en Haas met Ferrari motoren rijdt.
Jeetje, dat maakt zijn carrière alleen maar indrukwekkender.quote:Op zondag 12 december 2021 10:20 schreef Nia het volgende:
[..]
Het geeft weer waar Hamilton's hart ligt. Verstappen is een pure sportman die 24/7 met zijn vak bezig is. Hamilton daarentegen beschouw ik als een parttime racer.
Helemaal niemand, racen met een gratis DRS en spin minderquote:Op zondag 12 december 2021 10:18 schreef StephanL het volgende:
Geen Mazepin, misschien kan Nyck instappen?
quote:Op zondag 12 december 2021 10:24 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Kan niet omdat de kwalificatie al is verreden.
Ah zo, duidelijk.quote:Op zondag 12 december 2021 10:24 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Nyck heeft zich niet gekwalificeerd en kan dus niet meedoen.
Of zijn autoquote:Op zondag 12 december 2021 10:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jeetje, dat maakt zijn carrière alleen maar indrukwekkender.
Als Lewis "parttime" rijder is, wat maakt dat Bottas dan in de Mercedes?quote:
Dan had Mazepin gisteren de positieve test moeten hebben voor de kwalificatie, dan hadden met toestemming van de stewards hun 3e rijder kunnen inzettenquote:Op zondag 12 december 2021 10:25 schreef StephanL het volgende:
[..]
[..]
Ah zo, duidelijk.
Dacht dat ze gewoon vervangen konden worden, desnoods achteraan starten, doen ze toch al die Hazen
Ik ontken niet dat Hamilton een getalenteerde coureur isquote:Op zondag 12 december 2021 10:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mwah, ál zijn prestaties afdoen als 'oh zijn auto was goed' en verder niks....neuh
Het blijft bijzonder dat deze gedachte bij zoveel mensen leeft wanneer we het over een 7-voudig wereldkampioen en samen met Verstappen VERUIT de beste coureur in de f1 hebben die al een kleine 20 jaar in de sport aanwezig is.quote:Op zondag 12 december 2021 10:20 schreef Nia het volgende:
[..]
Het geeft weer waar Hamilton's hart ligt. Verstappen is een pure sportman die 24/7 met zijn vak bezig is. Hamilton daarentegen beschouw ik als een parttime racer.
Als Verstappen ooit in de situatie is gekomen dat hij 7-voudig wereldkampioen is kan je er ook vanuit gaan dat het een showmannetje is geworden.quote:Op zondag 12 december 2021 10:20 schreef Nia het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |