quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:32 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Ja, heb hem doorgestuurd naar BNW.
Klinkt als pakjesavond voor volwassenen.quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik zit vanavond ook naar de contunuteit te kijken. Was het maar vast morgenmiddag.
Geen nieuwe setjes meerquote:Op zaterdag 11 december 2021 21:49 schreef quo_ het volgende:
Verstappen heeft gezegd dat het eigenlijk de bedoeling was om op geel te starten.
Waarom heeft hij dan toch een tijd in Q2 op rood gezet, de tijd die hij al op geel had staan was toch genoeg geweest om naar Q3 te gaan?
Nieuw technisch reglement en dus andere auto's.quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:30 schreef BookFreak het volgende:
Wat gaat er dan gebeuren volgend jaar?
Omdat hij de set waar hij op zou starten een flat spot had gegeven.quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:49 schreef quo_ het volgende:
Verstappen heeft gezegd dat het eigenlijk de bedoeling was om op geel te starten.
Waarom heeft hij dan toch een tijd in Q2 op rood gezet, de tijd die hij al op geel had staan was toch genoeg geweest om naar Q3 te gaan?
Die set had een flatspot.quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:49 schreef quo_ het volgende:
Alleen wanneer veiligheid in geding is dacht ik.quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:57 schreef ootjekatootje het volgende:
Banden met een flatspot worden kosteloos vervangen, begreep ik van Olaf.
Door de wijziging in het regelement moeten de auto's volledig anders ontworpen worden en moet de neerwaartse druk vooral van de onderzijde komen in plaats van de achtervleugel.quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:30 schreef BookFreak het volgende:
Wat gaat er dan gebeuren volgend jaar?
Mazepin .. nou nee..quote:Op zaterdag 11 december 2021 19:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De auto is zeker erg goed, maar is natuurlijk ook onder meer zo goed door Hamilton's input. Waarna hij wel degene is die er daadwerkelijk mee overweg moet kunnen. Iemand zal in een Mercedes zonder meer beter presteren dan in een Haas, maar het is niet zo dat een Nikita Mazepin, die nu in zo'n Haas rijdt, in een Mercedes volgend jaar ineens een handvol races zou winnen
En 'by the discretion of the technical delegate'. Dus je hebt geen garantie.quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:59 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Alleen wanneer veiligheid in geding is dacht ik.
Omdat die linksvoor blokkeerde in bocht 1. Wat mij betreft had die ze gewoon voor de race kunnen gebruiken maar hij vond van niet.quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:49 schreef quo_ het volgende:
Hamilton, is that you?quote:Op zaterdag 11 december 2021 22:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Omdat die linksvoor blokkeerde in bocht 1. Wat mij betreft had die ze gewoon voor de race kunnen gebruiken maar hij vond van niet.
quote:Op zaterdag 11 december 2021 22:00 schreef theguyver het volgende:
[..]
Mazepin .. nou nee..
Maar Russel Norris sainz Riccardo Vettel Leclerc Alonso occon Kimi gasly .. op zijn minst 2 of 3 races .
Al moet ik toegeven dat mazepin al heel wat minder blunders maakt als in het begin en er zijn veel slechtere coureurs in de formule 1 geweest.
Ja je kan een stoeltje kopen maar let op als je niet kan racen vlieg je er ook vrijwel gelijk uit.
Je moet immers een race licentie krijgen.
Hij kan in ieder geval stukken beter racen dan 90% hier
Maak daar maar 99 van want ik durf het wel aan dat er weinig professionele coureurs op Fok actief zijn.quote:Op zaterdag 11 december 2021 22:00 schreef theguyver het volgende:
[..]
Mazepin .. nou nee..
Maar Russel Norris sainz Riccardo Vettel Leclerc Alonso occon Kimi gasly .. op zijn minst 2 of 3 races .
Al moet ik toegeven dat mazepin al heel wat minder blunders maakt als in het begin en er zijn veel slechtere coureurs in de formule 1 geweest.
Ja je kan een stoeltje kopen maar let op als je niet kan racen vlieg je er ook vrijwel gelijk uit.
quote:Op zaterdag 11 december 2021 22:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Omdat die linksvoor blokkeerde in bocht 1. Wat mij betreft had die ze gewoon voor de race kunnen gebruiken maar hij vond van niet.
Nee, joh. Iedereen hier heeft minstens het niveau van Alonso.quote:Op zaterdag 11 december 2021 22:00 schreef theguyver het volgende:
Tsja ga morgen na de start een beetje enthousiast bocht 5 in en je zou precies hetzelfde kunnen hebben met die softband. Dus als hij liever de mediums eronder had gewild dan had hij moeten liften in die laatste ronde van Q2, maar morgen gaan we wel zien wat de beste strategie gaat blijken.quote:
ChevyCaprice dames en heren, die kan vanaf de bank zien want Max Verstappen en RBR met een hele bak aan data niet kan.quote:Op zaterdag 11 december 2021 22:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik wou dat ik dat ook kon.quote:Op zaterdag 11 december 2021 22:10 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
ChevyCaprice dames en heren, die kan vanaf de bank zien want Max Verstappen en RBR met een hele bak aan data niet kan.
Een hele bak data heeft niet zoveel te maken met een al dan niet ge"flatspotte" band hoorquote:Op zaterdag 11 december 2021 22:10 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
ChevyCaprice dames en heren, die kan vanaf de bank zien want Max Verstappen en RBR met een hele bak aan data niet kan.
quote:Op zaterdag 11 december 2021 22:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Een hele bak data heeft niet zoveel te maken met een al dan niet ge"flatspotte" band hoor
Dat is bij Nikita wel mogelijk denk ik, mits iemand hem een paar goede setups geeft. Dat was in de F2 ook, zijn eerste jaar in de F2 bij ART kreeg hij Nyck's setup en ging gigantisch op zijn plaat naast De Vries die kampioen werd in dezelfde auto. In de wagen van HiTech had hij veteraan Luca Ghiotto naast zich en ineens deed Mazepin voor podiums en zeges mee. De beste auto en de beste setups heeft hij nodig, dan kan hij iig verder vooraan rijdenquote:Op zaterdag 11 december 2021 19:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De auto is zeker erg goed, maar is natuurlijk ook onder meer zo goed door Hamilton's input. Waarna hij wel degene is die er daadwerkelijk mee overweg moet kunnen. Iemand zal in een Mercedes zonder meer beter presteren dan in een Haas, maar het is niet zo dat een Nikita Mazepin, die nu in zo'n Haas rijdt, in een Mercedes volgend jaar ineens een handvol races zou winnen
Hopelijk wel, maar waarschijnlijk nietquote:Op zaterdag 11 december 2021 22:15 schreef Tinos85 het volgende:
Wat mij betreft wordt het net zo’n ‘saaie’ race als vorig jaar
Krijgen wel gwn factuurquote:Op zaterdag 11 december 2021 21:57 schreef ootjekatootje het volgende:
Banden met een flatspot worden kosteloos vervangen, begreep ik van Olaf.
Oki 99% dan maar goed het kost ook wel wat om er te kunnen komen.quote:Op zaterdag 11 december 2021 22:08 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
[..]
Maak daar maar 99 van want ik durf het wel aan dat er weinig professionele coureurs op Fok actief zijn.
P2 hoeft helemaal niet teleurstellend te zijn, hangt er wel vanaf wie P1 heeft.quote:Op zaterdag 11 december 2021 22:18 schreef StephanL het volgende:
Jaaaa Max pole![]()
Morgen p2 is alleen maar teleurstellenddus hopen op het beste
Zou er misschien zelfs 100% van makenquote:Op zaterdag 11 december 2021 22:08 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
[..]
Maak daar maar 99 van want ik durf het wel aan dat er weinig professionele coureurs op Fok actief zijn.
Ja dat is waar. Stel Hamilton valt uit, kan hij Norris nog P1 gunnenquote:Op zaterdag 11 december 2021 22:25 schreef Zwansen het volgende:
[..]
P2 hoeft helemaal niet teleurstellend te zijn, hangt er wel vanaf wie P1 heeft.
Of dat het licht uitvaltquote:Op zaterdag 11 december 2021 22:15 schreef klaasweetalles het volgende:
Het zou wat zijn als morgen de verbinding met ABoe dhabie weg zou vallen...hebben jullie daar weles over nagedacht![]()
Ik ga een dutje doen
Idd was gwn bs van rbrquote:Op zaterdag 11 december 2021 22:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Een hele bak data heeft niet zoveel te maken met een al dan niet ge"flatspotte" band hoor
Dat zou het seizoen prachtig afsluiten, Max kampioen en Lando zijn eerste race win.quote:Op zaterdag 11 december 2021 22:28 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja dat is waar. Stel Hamilton valt uit, kan hij Norris nog P1 gunnen
Ik niet. Ik heb me helemaal verenigd met het idee dat Hamilton kampioen gaat worden. Het zij zo.quote:Op zaterdag 11 december 2021 22:49 schreef Nattekat het volgende:
Het enige wat ik weet is dat ik nu al zenuwen voel.
Fijn dat je dat al de hele dag aan het melden bentquote:Op zaterdag 11 december 2021 22:49 schreef Nattekat het volgende:
Neem eens een voorbeeld aan Max en mij.quote:Op zaterdag 11 december 2021 22:49 schreef Nattekat het volgende:
Pole geeft hoop. Hamilton die hem met een halve seconde pakt had een heel andere uitgangspositie betekend.quote:Op zaterdag 11 december 2021 22:50 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik niet. Ik heb me helemaal verenigd met het idee dat Hamilton kampioen gaat worden. Het zij zo.
Mocht je niet kunnen slapen er is UFC vannacht op sbs9.quote:Op zaterdag 11 december 2021 22:49 schreef Nattekat het volgende:
Misschien maar ik reken evengoed niet op een ander resultaat voor morgen.quote:Op zaterdag 11 december 2021 22:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Pole geeft hoop. Hamilton die hem met een halve seconde pakt had een heel andere uitgangspositie betekend.
Vriend, Max heeft ook geen zenuwen van jou als je maandagmorgen om 6.00 uur moet opstaan voor 15 euro bruto per uur.quote:Op zaterdag 11 december 2021 22:49 schreef Nattekat het volgende:
Ik zit vooral in over de 2 stops strategie tegenover de (waarschijnlijk) 1 stops strategie van Hamilton.quote:Op zaterdag 11 december 2021 22:58 schreef beantherio het volgende:
[..]
Misschien maar ik reken evengoed niet op een ander resultaat voor morgen.
Ik denk dat Olav gaat huilen morgen, van blijdschap of van verdriet.quote:Op zaterdag 11 december 2021 22:50 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik niet. Ik heb me helemaal verenigd met het idee dat Hamilton kampioen gaat worden. Het zij zo.
Ik reken op een herhaling van COTA wat strategie betreft. Als Perez dan ook nog eens lekker kan drinken, dan wordt het helemaal interessant.quote:Op zaterdag 11 december 2021 22:58 schreef beantherio het volgende:
[..]
We gaan sowieso iets historisch zien morgen.quote:Op zaterdag 11 december 2021 22:59 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Vriend, Max heeft ook geen zenuwen van jou als je maandagmorgen om 6.00 uur moet opstaan voor 15 euro bruto per uur.
Relativeer deze zooi eens. Leuk als hij wint en alles, maar de miljoenen stromen toch binnen.
het enige goede is dat Max heel erg met de raceafstelling bezig is geweest en de longruns er goed uit zagenquote:Op zaterdag 11 december 2021 22:58 schreef beantherio het volgende:
[..]
Had ik ook. Tot Q3quote:Op zaterdag 11 december 2021 22:50 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde. Nu zie ik het meer als 50/50.quote:
De eerste overwinning van Norrisquote:Op zaterdag 11 december 2021 23:04 schreef PirE het volgende:
[..]
We gaan sowieso iets historisch zien morgen.
Helaas niet ben ik bang.quote:Op zaterdag 11 december 2021 23:12 schreef PicoMMP het volgende:
Max wordt gewoon kampioen. U las het hier als eerst.
Sow. Jij steekt je nek ook wel in de strop met dit soort linke voorspellingen.quote:Op zaterdag 11 december 2021 23:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik denk dat het morgen twee kanten op kan gaan:
OFWEL Max wint het kampioenschap.
OFWEL Lewis wint het kampioenschap.
Oei, ik ben de volgendequote:Op zaterdag 11 december 2021 23:35 schreef beantherio het volgende:
[..]
Een mod die een indirecte doodsverwensing doet: da's nieuw voor me.
Gewaagdquote:Op zaterdag 11 december 2021 23:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ze misdragen zich dusdanig dat ze beiden uit de stand geschrapt worden. BAM! Geweldige vent Bottas kampioen!quote:Op zaterdag 11 december 2021 23:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
Trok er maar eens iemand aan jouw hendeltje hč? Dan maakte je misschien niet zo'n gefrustreerde indruk.quote:
Beter Perez inzetten, anders komt de FIA weer huilie huiliequote:Op zaterdag 11 december 2021 23:59 schreef TornadoDK het volgende:
Lewis wordt met speels gemak kampioen tenzij Max hem eraf kegelt
Dat viel mij vrijdag ook op ja. Hij was al heel vroeg bezig met de afstelling voor zondag en long runs aan het houden. Dat die ondanks dat allemaal vandaag met overmacht de pole pakt is heel mooi. Al durf ik het nog niet te hopen. Mercedes is gewoon vies sterk.quote:Op zaterdag 11 december 2021 23:04 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
het enige goede is dat Max heel erg met de raceafstelling bezig is geweest en de longruns er goed uit zagen
Niks hiervan. Ze gaan allebei moeten vechten, wat ze de afgelopen races hebben gedaan. Behalve in Qatar.quote:Op zaterdag 11 december 2021 23:59 schreef TornadoDK het volgende:
Lewis wordt met speels gemak kampioen tenzij Max hem eraf kegelt
Helaas is Mercedes te sterk en Lewis te ervaren. Ik hoop het beste voor Max maar ik verwacht er niks van.quote:Op zondag 12 december 2021 00:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Niks hiervan. Ze gaan allebei moeten vechten, wat ze de afgelopen races hebben gedaan. Behalve in Qatar.
De raketmotor is dood en Max is de snelste. Dit is echt nog niet gestreden maat. Laten we de moed niet opgeven.quote:Op zondag 12 december 2021 00:06 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Helaas is Mercedes te sterk en Lewis te ervaren. Ik hoop het beste voor Max maar ik verwacht er niks van.
Ik kijk gewoon niet thuis. Scheelt mij afplakken van dingen.quote:Op zaterdag 11 december 2021 23:01 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik denk dat Olav gaat huilen morgen, van blijdschap of van verdriet.
Ik heb als voorbereiding al 3x naar Crofty geluisterd als hij Lewis wereldkampioen roept. En met schilderstape heb ik wat veilige afstanden voor spullen afgeplakt. Dit om te voorkomen dat er spullen gaan vliegen als misgaat
Ik ben goed voorbereid voor morgen.
Ik las het een maand geleden al op de 1 of andere tatoeage.quote:Op zaterdag 11 december 2021 23:12 schreef PicoMMP het volgende:
Max wordt gewoon kampioen. U las het hier als eerst.
Lewis Hamilton begon op zijn 11e met karten, zag ik van de week in een bbc filmpje. Hij wordt 7 januari as. 37 jaar.quote:Op zondag 12 december 2021 00:06 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Helaas is Mercedes te sterk en Lewis te ervaren. Ik hoop het beste voor Max maar ik verwacht er niks van.
Het hangt er natuurlijk vanaf over welke ervaring je het hebt. Feitelijk is dit het eerste jaar waarin Verstappen echte ervaring opdoet met het vechten voor de titel in Formule 1. Dat deed Lewis natuurlijk al in zijn eerste jaar en vervolgens in de meeste jaren daarna. Is toch wel een heel apart iets.quote:Op zondag 12 december 2021 00:16 schreef AnneX het volgende:
[..]
Lewis Hamilton begon op zijn 11e met karten, zag ik van de week in een bbc filmpje. Hij wordt 7 januari as. 37 jaar.
Max begon op z’n 4e en en is net 24 jaar.
Zo veel jaren ervaring scheelt het niet eens. Toch?
quote:Op zondag 12 december 2021 00:16 schreef AnneX het volgende:
[..]
Lewis Hamilton begon op zijn 11e met karten, zag ik van de week in een bbc filmpje. Hij wordt 7 januari as. 37 jaar.
Max begon op z’n 4e en en is net 24 jaar.
Zo veel jaren ervaring scheelt het niet eens. Toch?
Neem eens voorbeeld aan Oot en Max.quote:Op zaterdag 11 december 2021 22:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Neem eens een voorbeeld aan Max en mij.
Wij krijgen pas spanning als de race bijna staat te beginnen.
quote:Op zondag 12 december 2021 00:56 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Neem eens voorbeeld aan Oot en Max.
Nooit stress, altijd goed leven. Het is maar een race, zoals zovelen. Max doet dat gewoon.
Zus net bevallen, wat zou die gezegd hebben… zus had gruwelijk pijn, Max heeft geen pijn.
Max is geen mietje dus Max gaat het morgen gewoon doen. Met dank aan de vrouwen van Max.
Raketmotor dood? Ze hebben hem gisteren maar half open gezet.quote:Op zondag 12 december 2021 00:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
De raketmotor is dood en Max is de snelste. Dit is echt nog niet gestreden maat. Laten we de moed niet opgeven.
Dan hebben ze een probleem, want ze mogen de motorsettings niet aanpassenquote:Op zondag 12 december 2021 06:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Raketmotor dood? Ze hebben hem gisteren maar half open gezet.
En zelfs dan. Ik moet denken aan die keer dat Hammond voor Top Gear een stukje in een Renault mocht rijden en niet eens weg kwam.quote:Op zaterdag 11 december 2021 22:08 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
[..]
De Mercedes is niet de snelste, laat staan te sterk. Tenzij strategie of fouten zou Max dit gewoon naar zich toe moeten trekken. Kans is inmiddels 90-10 voor Max.quote:Op zondag 12 december 2021 00:06 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Dus Max pakt met overmacht de pole, maar de mythe over de veel snellere Mercedes blijft overeind.quote:Op zondag 12 december 2021 00:01 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Dat viel mij vrijdag ook op ja. Hij was al heel vroeg bezig met de afstelling voor zondag en long runs aan het houden. Dat die ondanks dat allemaal vandaag met overmacht de pole pakt is heel mooi. Al durf ik het nog niet te hopen. Mercedes is gewoon vies sterk.
Maze(s)Pin zou de Red bull zonder pardon in de barriers parkeren tbh. De RB schijnt een lastige auto om onder de knie te krijgen te zijn.quote:Op zaterdag 11 december 2021 22:00 schreef theguyver het volgende:
[..]
Mazepin .. nou nee..
Mercedes heeft nog steeds de beste motor en auto in vrije lucht helaas. Veel lange rechte stukken en dan zijn het die paar pk meer die tellen. Tegen een krachtigere motor doe je helaas niks. En juist de bochten waar de RB echt sterker was zijn uit het circuit gehaald.quote:Op zondag 12 december 2021 07:09 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dus Max pakt met overmacht de pole, maar de mythe over de veel snellere Mercedes blijft overeind.
Net als met RB geeft zelf toe dat Max teveel had geremd in het incident vorige week en de mythe dat Max daar is genaaid door de FIA blijft overeind.
Hoe dit zijn die oranje platen zeg?
Maar die long runs die hij deed waren dan wel weer met medium banden toch....?quote:Op zondag 12 december 2021 00:01 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Dat viel mij vrijdag ook op ja. Hij was al heel vroeg bezig met de afstelling voor zondag en long runs aan het houden. Dat die ondanks dat allemaal vandaag met overmacht de pole pakt is heel mooi. Al durf ik het nog niet te hopen. Mercedes is gewoon vies sterk.
Ik begreep softsquote:Op zondag 12 december 2021 08:05 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Maar die long runs die hij deed waren dan wel weer met medium banden toch....?
En Lando schijt drie kleuren dat 'ie het championship beinvloed. Die gaat netjes liften voor de eerste turn.quote:Op zaterdag 11 december 2021 22:20 schreef Peterselieman het volgende:
Artikel van The Race over het tempo van Max is goed geschreven. Heel erg bezig geweest om de auto aan te passen aan de grip op de baan, vandaar de kleinere achtervleugel zodat de voorkant beter af te stellen valt.
https://the-race.com/form(...)-stunning-pole-pace/
Kunnen ze niet gewoon beter alle andere coureurs van de baan halen en Max en Lewis laten racenquote:Op zondag 12 december 2021 08:15 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
En Lando schijt drie kleuren dat 'ie het championship beinvloed. Die gaat netjes liften voor de eerste turn.
https://the-race.com/form(...)hamilton-surrounded/
Waarom niet? Als je mee kunt komenquote:Op zondag 12 december 2021 08:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En geef Lando eens ongelijk. Daar wil je niet tussen rijden.
Logisch. Het laatste wat je wil is vandaan een van de twee kemphanen dwars zitten.quote:Op zondag 12 december 2021 08:15 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
En Lando schijt drie kleuren dat 'ie het championship beinvloed. Die gaat netjes liften voor de eerste turn.
Heb je gezien dat bij de Q het echt de RB is die het snelst was op de rechte stukken? De Honda is schijnbaar wat verder opgedraaid, dus Max rijdt nu met een raketmotor hoor.quote:Op zondag 12 december 2021 08:03 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Mercedes heeft nog steeds de beste motor en auto in vrije lucht helaas. Veel lange rechte stukken en dan zijn het die paar pk meer die tellen. Tegen een krachtigere motor doe je helaas niks. En juist de bochten waar de RB echt sterker was zijn uit het circuit gehaald.
Kansje voor Perez.quote:Op zondag 12 december 2021 08:15 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik geef Lando behoorlijk ongelijk.quote:Op zondag 12 december 2021 08:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Die is nog veel slechter dan Bottas, dus die zie je ook snel genoeg niet meer terug in het gevecht.quote:
Vandaar de -je.quote:Op zondag 12 december 2021 08:46 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Die is nog veel slechter dan Bottas, dus die zie je ook snel genoeg niet meer terug in het gevecht.
Onzin, dan moet hij maar gaan vakkenvullen ipv racenquote:Op zondag 12 december 2021 08:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik schrijf Perez zeker niet gelijk af, in dat opzicht is hij wel idem aan Bottas: met veel highes, maar ook veel lowes.quote:Op zondag 12 december 2021 08:46 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Die is nog veel slechter dan Bottas, dus die zie je ook snel genoeg niet meer terug in het gevecht.
Nee inderdaad, je wil als F1-coureur niet vooraan rijden, beter beetje inhouden en veilig je rondes makenquote:Op zondag 12 december 2021 08:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dan begrijp je de sport niet, dit wordt altijd gedaan.quote:Op zondag 12 december 2021 08:46 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ik geef Lando behoorlijk ongelijk.
Je bent F1 coureur of niet.
De start is belangrijk, HAM start op de vuile kant, en met allemaal auto's met de rode band, om zich heen.quote:Op zondag 12 december 2021 08:53 schreef Fer het volgende:
De motor van Hamilton is iets sterker, de eerste mini sectors op het rechte stuk was hij het snelst. Echter Verstappen heeft een hogere topsnelheid, door minder downforce.
Je moet alleen vrezen voor een de harde band van Hamilton, die houdt vaak de snelheid er in, ondanks de slijtage.
De slijtage van Max kan weleens het probleem worden in die bocht voor het rechte stuk.
Ik denk dat de spanning in de staart van de wedstrijd zit en vooral de bandenslijtage het verschil gaat maken.quote:Op zondag 12 december 2021 08:56 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
De start is belangrijk, HAM start op de vuile kant, en met allemaal auto's met de rode band, om zich heen.
HAM moet een mega-start hebben, wil hij hier goed uitkomen (en ja, dit zie ik hem gerust doen, maar niets is zeker in dit geval).
Ik denk dat het niet zover komt doordat Verstappen Hamilton dan al van de baan heeft getikt.quote:Op zondag 12 december 2021 08:58 schreef Fer het volgende:
[..]
Ik denk dat de spanning in de staart van de wedstrijd zit en vooral de bandenslijtage het verschil gaat maken.
Tot ie plots Max in de 1e bocht een tikkie geeft.quote:Op zondag 12 december 2021 08:54 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Nee inderdaad, je wil als F1-coureur niet vooraan rijden, beter beetje inhouden en veilig je rondes maken
Mega mooi gemaakt!quote:
Ik snap dat hij geen negatieve hoofdrol wil vervullen, maar als je de kans hebt om Max en Lewis te pakken in de eerste ronde, omdat zij teveel met elkaar bezig zijn, dan moet je het altijd doen. Ik heb bij Norris wel het idee dat die voor de camera een iets lievere jongen is dan achter het stuur, dus daar maak ik mij ook niet druk om. Die gaat er wel voor.quote:Op zondag 12 december 2021 08:15 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Absoluut, de echte start van Max moet goed zijn, zonder kleerschuren de eerste ronde uit. Hamilton mag dan tot het DRS moment hopen dat er niet al te veel duw- en trekwerk komt van achteruit.quote:Op zondag 12 december 2021 08:56 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
De start is belangrijk, HAM start op de vuile kant, en met allemaal auto's met de rode band, om zich heen.
HAM moet een mega-start hebben, wil hij hier goed uitkomen (en ja, dit zie ik hem gerust doen, maar niets is zeker in dit geval).
Het moet wellicht ook een beetje meezitten qua safety cars, volgens mij pakte dat vorige week voor Max redelijk goed uit als ik me niet vergis.quote:Op zondag 12 december 2021 08:53 schreef Fer het volgende:
De motor van Hamilton is iets sterker, de eerste mini sectors op het rechte stuk was hij het snelst. Echter Verstappen heeft een hogere topsnelheid, door minder downforce.
Je moet alleen vrezen voor een de harde band van Hamilton, die houdt vaak de snelheid er in, ondanks de slijtage.
De slijtage van Max kan weleens het probleem worden in die bocht voor het rechte stuk.
quote:
Perez gaat de muur in, ronde 10.quote:Op zondag 12 december 2021 09:03 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het moet wellicht ook een beetje meezitten qua safety cars, volgens mij pakte dat vorige week voor Max redelijk goed uit als ik me niet vergis.
In het weekend na 12 uur. De voorbeschouwing begint dus op tijd.quote:
Beetje vroegquote:
Mwah, om lunchtijd al aan de drank voelt zo alcoholistisch aan lijkt mequote:Op zondag 12 december 2021 09:09 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
In het weekend na 12 uur. De voorbeschouwing begint dus op tijd.
Ligt er aan hoe laat je op staat. Toen ik in de bakkerij werkte keek men raar op als ik 7 uur in de ochtend een biertje opentrok.quote:Op zondag 12 december 2021 09:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mwah, om lunchtijd al aan de drank voelt zo alcoholistisch aan lijkt me
Maar wie weet
Het één hoeft het ander niet uit te sluiten...quote:Op zondag 12 december 2021 09:06 schreef PicoMMP het volgende:
In één nacht twee keer gedroomd over de race. Een keer werd Max wereldkampioen, de andere keer viel hij uit.
Max, jij bent Wereldkampioen.quote:Op zondag 12 december 2021 09:16 schreef Schnitzels het volgende:
[..]
Het één hoeft het ander niet uit te sluiten...
Vast en zeker.quote:Op zondag 12 december 2021 09:05 schreef PzKpfw het volgende:
Als Max gewoon ook op mediums had kunnen starten had ik hem een goede kans gegeven. Vrees dat het nu een beetje een kansloze missie is.
quote:
Als je het over anti-climax hebt inderdaad..quote:Op zondag 12 december 2021 09:22 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Lewis was toch ook al aan het kuchen gister?
Allemachtig wat een jeugdjournaalniveau. Niet uitgelezen.quote:Op zondag 12 december 2021 08:56 schreef BroesWillems het volgende:
Kan dit in de op? Voor de dagjesmensen.
https://nos.nl/l/2409155
Welke nono's zullen er te gast zijn?quote:Op zondag 12 december 2021 08:52 schreef franklop het volgende:
Zie dat de fanclub al om 12.05 zijn uitzending start
Het heeft ook 5 scherpe bochten minder waardoor wat wel gunstig is tegen de slijtage.quote:Op zondag 12 december 2021 09:23 schreef Schnitzels het volgende:
Als ik zo door de jaren heen scroll
https://nl.motorsport.com/f1/results/2018/gp-van-abu-dhabi/?st=TH
https://nl.motorsport.com/f1/results/2019/gp-van-abu-dhabi-/
https://nl.motorsport.com(...)n-abu-dhabi--451833/
Is het iedere keer Medium-Hard geweest.
2020 (M13 / H45)
2019 (M29 / H29)
2018 (M10 / H48 nr2: M18 / H40)
Ik ben razend benieuwd wat het kan worden op het circuit dat nu wel 300 meter korter is, maar wel weer sneller.
Max hoopt dat de soft band 14-18 rondes mee kan gaan. Dat lijkt optimistisch.
Dat was nooit naar buiten gebracht natuurlijk. Dat houden ze dan echt wel onder de pet op de één of andere manier.quote:Op zondag 12 december 2021 09:24 schreef NaturalScience het volgende:
Mazepin doet niet meer aan de race in Abu Dhabi vanwege een positieve COVID test.
https://racingnews365.nl/(...)positieve-coronatest
Wat als Max of Lewis dit was overkomen?..... daar had ik nog niet eens aan gedacht.
quote:Op zondag 12 december 2021 08:56 schreef BroesWillems het volgende:
Kan dit in de op? Voor de dagjesmensen.
https://nos.nl/l/2409155
quote:Max Verstappen heeft daarbij een voordeel: hij start op poleposition, de eerste startplek. Die heeft hij bemachtigd doordat hij gisteren bij de kwalificatie de snelste was. Tijdens de kwalificatie wordt de startopstelling bepaald; degene die de snelste ronde rijdt, staat vooraan.
quote:Degene die het eerst over de finish komt, heeft gewonnen
Omdat de kwalificatie al is geweest, lijkt er geen vervanger te komen voor de Russische coureur. Haas zal het dus moeten doen met enkel en alleen Mick Schumacher.quote:
We merken er dus eigenlijk niks vanquote:Op zondag 12 december 2021 09:27 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Omdat de kwalificatie al is geweest, lijkt er geen vervanger te komen voor de Russische coureur. Haas zal het dus moeten doen met enkel en alleen Mick Schumacher.
Reken maar dat Max fanboy en NL nietsnut Frank Lammers daar gaat zitten, ofc.quote:Op zondag 12 december 2021 09:25 schreef _UserName_ het volgende:
Ik hoop Frank Lammers en Ho Pin sowieso.
Mazepin kan zomaar in de weg rijden als ie op een rondje wordt gezet dus wat mij betreft is dit eh, positief.quote:Op zondag 12 december 2021 09:28 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
We merken er dus eigenlijk niks van
Haha alle “ik kijk al F1 sinds Senna!”-mannen helemaal schuimbekken als de straten straks oranje kleuren.quote:
Gewoon niet testen, dan kan je ook niet positief zijn.quote:Op zondag 12 december 2021 09:24 schreef NaturalScience het volgende:
Mazepin doet niet meer aan de race in Abu Dhabi vanwege een positieve COVID test.
Wat als Max of Lewis dit was overkomen?..... daar had ik nog niet eens aan gedacht.
Tja. Dan was dit seizoen als een nachtkaars uitgegaanquote:Op zondag 12 december 2021 09:24 schreef NaturalScience het volgende:
Voor ons wel, maar voor mensen die echt helemaal nooit kijken en nu wel eens willen zien wat het allemaal is, is het natuurlijk heel duidelijk uitgelegd zo. Geen details te noemen die toch niet zo belangrijk zijn om de race te volgen, maar wel alles uitleggen wat wel belangrijk is voor de basisprincipes.quote:Op zondag 12 december 2021 09:23 schreef exile79 het volgende:
[..]
Allemachtig wat een jeugdjournaalniveau. Niet uitgelezen.
Sowquote:Op zaterdag 11 december 2021 23:52 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Trok er maar eens iemand aan jouw hendeltje hč? Dan maakte je misschien niet zo'n gefrustreerde indruk.
Nou was ik te jong om Senna te kijken, maar ik kijk toch zeker wel sinds eind jaren negentig en ik de dubbele cijfers in leeftijd nog niet had bereikt, maar ik ga gewoon juichen als de straten straks oranje kleuren hoorquote:Op zondag 12 december 2021 09:30 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Haha alle “ik kijk al F1 sinds Senna!”-mannen helemaal schuimbekken als de straten straks oranje kleuren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Ach, voor dagjesmensen zoals mijn ouders is het wel handig. Die keken vorige week voor het eerst een stukje mee:quote:
Twee seconden is dan wat overdreven, maar ik kan me de gedachte bij lagere startposities wel voorstellen. Als je achteraan start moet je de hele race gewoon meerdere seconden sneller afwerken om te kunnen winnenquote:Op zondag 12 december 2021 09:33 schreef Rianne84 het volgende:
-Dus als je als derde start heb je eigenlijk 2 seconden straf? (Deze logica ontgaat mij nog steeds)
Vers vanuit de kantine van de sociale werkplaats inderdaad.quote:Op zondag 12 december 2021 09:33 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Ach, voor dagjesmensen zoals mijn ouders is het wel handig. Die keken vorige week voor het eerst een stukje mee:
-Wat is er gebeurd? Heeft hij een lekke band? (Toen Schumacher kapot in de muur stond)
-Hij hindert hem! (Was de safety car)
-Dus als je als derde start heb je eigenlijk 2 seconden straf? (Deze logica ontgaat mij nog steeds)
-Wat zit hij nou vervelend te rijden?! (Tijdens banden opwarmen)
En gisteren:
-Hoezo had Verstappen voordeel van een slipstream?
Na uitleg: Is Perez dan zijn ploeggenoot?
Lekker hoor, iemand's ouders beledigen op de zondagochtend. De spanning zit hoogquote:Op zondag 12 december 2021 09:34 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Vers vanuit de kantine van de sociale werkplaats inderdaad.
Ik zal mijn excuus bieden aan mijn ouders. Heb er zelf ook gewerkt. (je vraagt je haast af waar niet)quote:Op zondag 12 december 2021 09:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Lekker hoor, iemand's ouders beledigen op de zondagochtend. De spanning zit hoog
Jan Lammers kan het wel goed uitleggen in elk geval, die zit ook al heel de week bij de talkshows om het uit te leggen.quote:Op zondag 12 december 2021 09:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Voor ons wel, maar voor mensen die echt helemaal nooit kijken en nu wel eens willen zien wat het allemaal is, is het natuurlijk heel duidelijk uitgelegd zo. Geen details te noemen die toch niet zo belangrijk zijn om de race te volgen, maar wel alles uitleggen wat wel belangrijk is voor de basisprincipes.
quote:Op zondag 12 december 2021 09:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou was ik te jong om Senna te kijken, maar ik kijk toch zeker wel sinds eind jaren negentig en ik de dubbele cijfers in leeftijd nog niet had bereikt, maar ik ga gewoon juichen als de straten straks oranje kleuren hoorIk heb als kind veel F1 gekeken in de jaren 90.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarna uit het oog verloren en de passie weer teruggevonden toen Max naar de F1 kwam.
Warm bad F1quote:Op zondag 12 december 2021 09:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Lekker hoor, iemand's ouders beledigen op de zondagochtend. De spanning zit hoog
Same, Trulli, Hakkinen, de broertjes Schumacher, de la rosa. Die generatie.quote:Op zondag 12 december 2021 09:35 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Ik heb als kind veel F1 gekeken in de jaren tweede helft van de jarig 90.
Daarna uit het oog verloren en de passie weer teruggevonden toen Max naar de F1 kwam.
Lekker in je eentje op je zolderkamer kijken dan. En natuurlijk op FOK! Posten.quote:Op zondag 12 december 2021 09:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
In elk geval in de tijd van F1 2000 (?). "Je bent in botsing gekomen met...Gaston Mazzacane!"quote:Op zondag 12 december 2021 09:36 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Same, Trulli, Hakkinen, de broertjes Schumacher, de la rosa. Die generatie.
Daar voor nog, Mazzacane zegt mij zo niet veel.quote:Op zondag 12 december 2021 09:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
In elk geval in de tijd van F1 2000 (?). "Je bent in botsing gekomen met...Gaston Mazzacane!"
Als Max dit was overkomen dan gingen alle Max-tokkies met hooivorken naar het RIVM.quote:Op zondag 12 december 2021 09:24 schreef NaturalScience het volgende:
Ik heb ook wel wat jaartjes gemist, beetje de periode tussen de kampioenschappen van Vettel en de opkomst van Max. Had ook veel te maken met hoe het destijds werd uitgezonden, eerst bij RTL met die irritante reclameblokken tijdens de race en later werd het nog maar nauwelijks uitgezonden op publieke kanalen en was het elke race zoeken op welke zender het was. Wat dat betreft was het wel erg goed opgepakt door Ziggo door gewoon een duidelijk en consistent format te hebben.quote:Op zondag 12 december 2021 09:35 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Ik heb als kind veel F1 gekeken in de jaren 90.
Coulthard en Hakkinen reden toen samen voor McLaren.quote:Op zondag 12 december 2021 09:36 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Same, Trulli, Hakkinen, de broertjes Schumacher, de la rosa. Die generatie.
quote:Op zondag 12 december 2021 09:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
Volgens mij begon ik hier met F1.
Kan hij zijn bling bling helm niet showenquote:
Heeeeeeee Mazzacanequote:Op zondag 12 december 2021 09:38 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Daar voor nog, Mazzacane zegt mij zo niet veel.
Barrichello en M. Schumacher reden in de Ferrari meen ik, bij ons was het verdeeld over die twee teams. Eigenlijk geen idee hoe het verwaterd is.quote:Op zondag 12 december 2021 09:42 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Coulthard en Hakkinen reden toen samen voor McLaren.
Dat was mijn team to cheer for.
Kan er iets minder schade worden geredenquote:Op zondag 12 december 2021 09:27 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Omdat de kwalificatie al is geweest, lijkt er geen vervanger te komen voor de Russische coureur. Haas zal het dus moeten doen met enkel en alleen Mick Schumacher.
Ik heb de versie daarna gespeeldquote:Op zondag 12 december 2021 09:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
Volgens mij begon ik hier met F1.
BLACKED.quote:Op zondag 12 december 2021 09:55 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Max heeft support van andere sporters, Lewis van Hollywood.
In zijn Max Pyamaquote:Op zondag 12 december 2021 09:53 schreef Caland het volgende:
Zou Tom Coronel vannacht geslapen hebben
Lewis is dan ook een enge showman, Max een racerquote:Op zondag 12 december 2021 09:55 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Een kind van 12 met de voeten van een 40-jarige.quote:
Kun je goed gas gevenquote:Op zondag 12 december 2021 09:59 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Een kind van 12 met de voeten van een 40-jarige.
Max heeft support van witte mensen en Lewis van donkere mensen.quote:Op zondag 12 december 2021 09:55 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Weten we gelijk in welke pyjama Lewis slaapt.quote:
Die gaat later de porno in.quote:Op zondag 12 december 2021 09:59 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Een kind van 12 met de voeten van een 40-jarige.
En heul grote handen
Aarsmadenquote:Op zondag 12 december 2021 09:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wie gaat slapen met een jeukende kont, wordt wakker met een stinkende vinger.
https://twitter.com/KoolKam_/status/1469782711925723138quote:Op zondag 12 december 2021 09:55 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Goed te combineren met tarreltappenade.quote:
Hoezo? Geeft toch prima het gemiddelde niveau van de fanbase van beiden weerquote:Op zondag 12 december 2021 10:08 schreef Sfancta het volgende:
Max gesteund door vele koningen der sport, en de Ham door Justin Bieber en Samuel l Jacksonhou op met me
Die zit er niet. Neem aan wel thuis voor de tv.quote:Op zondag 12 december 2021 10:16 schreef raptorix het volgende:
Speaking about Koningen, zou me niet verbazen als Willem er zit
Engel?quote:Op zondag 12 december 2021 10:16 schreef raptorix het volgende:
Speaking about Koningen, zou me niet verbazen als Willem er zit
quote:Op zondag 12 december 2021 10:18 schreef StephanL het volgende:
Geen Mazepin, misschien kan Nyck instappen?
Prutser.quote:Op zondag 12 december 2021 10:13 schreef Drekkoning het volgende:
Heerlijke hype voor vanmiddag
(moet werken tijdens de start)
Hij heeft COVID-19.quote:Op zondag 12 december 2021 10:18 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Is hij weer eens een club uitgezet?
Zie post boven jequote:
Het geeft weer waar Hamilton's hart ligt. Verstappen is een pure sportman die 24/7 met zijn vak bezig is. Hamilton daarentegen beschouw ik als een parttime racer.quote:Op zondag 12 december 2021 09:55 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Binnenkort naar nieuw kantoor met mega schermen, denk dat we daar in vervolg op vrijdag gaan kijken, vrijwel hel bedrijf is F1 fanquote:Op zondag 12 december 2021 10:13 schreef Drekkoning het volgende:
Heerlijke hype voor vanmiddag
(moet werken tijdens de start)
Ja weet dat Mazepin covid heeft. Bedoelde dat Nyck de Vries hem miscchien kan vervangenquote:
Mwah.quote:
Ik zou liefst van FB af gaan, maar ik gebruik het als chattool met mijn moeder, en heb een groot probleem, mijn candycrush account is gekoppeltquote:Op zondag 12 december 2021 10:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit kan vast op heel veel likes rekenen
Op facebook
Kan niet omdat de kwalificatie al is verreden.quote:Op zondag 12 december 2021 10:23 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja weet dat Mazepin covid heeft. Bedoelde dat Nyck de Vries hem miscchien kan vervangendacht dat je bedoelde kan niet vanwege het feit dat Nyck bij Mercedes onder contract staat en Haas met Ferrari motoren rijdt.
Nyck heeft zich niet gekwalificeerd en kan dus niet meedoen.quote:Op zondag 12 december 2021 10:23 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja weet dat Mazepin covid heeft. Bedoelde dat Nyck de Vries hem miscchien kan vervangendacht dat je bedoelde kan niet vanwege het feit dat Nyck bij Mercedes onder contract staat en Haas met Ferrari motoren rijdt.
Jeetje, dat maakt zijn carričre alleen maar indrukwekkender.quote:Op zondag 12 december 2021 10:20 schreef Nia het volgende:
[..]
Het geeft weer waar Hamilton's hart ligt. Verstappen is een pure sportman die 24/7 met zijn vak bezig is. Hamilton daarentegen beschouw ik als een parttime racer.
Helemaal niemand, racen met een gratis DRS en spin minderquote:Op zondag 12 december 2021 10:18 schreef StephanL het volgende:
Geen Mazepin, misschien kan Nyck instappen?
quote:Op zondag 12 december 2021 10:24 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Kan niet omdat de kwalificatie al is verreden.
Ah zo, duidelijk.quote:Op zondag 12 december 2021 10:24 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Nyck heeft zich niet gekwalificeerd en kan dus niet meedoen.
Of zijn autoquote:Op zondag 12 december 2021 10:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jeetje, dat maakt zijn carričre alleen maar indrukwekkender.
Mwah, įl zijn prestaties afdoen als 'oh zijn auto was goed' en verder niks....neuhquote:
Als Lewis "parttime" rijder is, wat maakt dat Bottas dan in de Mercedes?quote:
Dan had Mazepin gisteren de positieve test moeten hebben voor de kwalificatie, dan hadden met toestemming van de stewards hun 3e rijder kunnen inzettenquote:Op zondag 12 december 2021 10:25 schreef StephanL het volgende:
[..]
[..]
Ah zo, duidelijk.
Dacht dat ze gewoon vervangen konden worden, desnoods achteraan starten, doen ze toch al die Hazen
Ik ontken niet dat Hamilton een getalenteerde coureur isquote:Op zondag 12 december 2021 10:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mwah, įl zijn prestaties afdoen als 'oh zijn auto was goed' en verder niks....neuh
Het blijft bijzonder dat deze gedachte bij zoveel mensen leeft wanneer we het over een 7-voudig wereldkampioen en samen met Verstappen VERUIT de beste coureur in de f1 hebben die al een kleine 20 jaar in de sport aanwezig is.quote:Op zondag 12 december 2021 10:20 schreef Nia het volgende:
[..]
Het geeft weer waar Hamilton's hart ligt. Verstappen is een pure sportman die 24/7 met zijn vak bezig is. Hamilton daarentegen beschouw ik als een parttime racer.
Als Verstappen ooit in de situatie is gekomen dat hij 7-voudig wereldkampioen is kan je er ook vanuit gaan dat het een showmannetje is geworden.quote:Op zondag 12 december 2021 10:20 schreef Nia het volgende:
[..]
Dat is die aardbeving dusquote:Op zondag 12 december 2021 10:30 schreef Peterselieman het volgende:
Ben wel zenuwachtig aan het worden
Het aantal aardbevingen hier in de buurt is niet meer te tellenquote:
Vettel is ook geen showmanquote:Op zondag 12 december 2021 10:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Als Verstappen ooit in de situatie is gekomen dat hij 7-voudig wereldkampioen is kan je er ook vanuit gaan dat het een showmannetje is geworden.
Daar zit ook gewoon een heel marketingteam achter en na een tijdje werkt dat new kid on the block selling point niet meer
Het regent hier .....quote:Op zondag 12 december 2021 10:34 schreef _UserName_ het volgende:
Ik denk dat ik de TV voor het raam buiten zet. Dan weet ik zeker dat die het overleefd, mocht het fout gaan.
Behalve als je het raam open zetquote:Op zondag 12 december 2021 10:34 schreef _UserName_ het volgende:
Ik denk dat ik de TV voor het raam buiten zet. Dan weet ik zeker dat die het overleefd, mocht het fout gaan.
Gaat niet bij dat raam.quote:Op zondag 12 december 2021 10:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Behalve als je het raam open zet
TV staat alsnog droogquote:
Hier geven ze regen af vanaf 14:00.quote:Op zondag 12 december 2021 10:34 schreef _UserName_ het volgende:
Morgen de ramenzetter bellen dus?quote:Op zondag 12 december 2021 10:34 schreef _UserName_ het volgende:
Van Dam aids.quote:Op zondag 12 december 2021 09:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
Voor de liefhebbers:
Het F2 topic:
SPT / [Junior] Formuleklassen #67 - Donkere dagen
Ligt binnen de optiesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jack does it in real time...
Bierquote:Op zondag 12 december 2021 10:41 schreef heywoodu het volgende:
Hebben jullie de champagne en/of mousserende wijn al koud?
quote:Op zondag 12 december 2021 10:41 schreef DeeBee het volgende:
Mercedes schroeft de raketmotor erin, flexwings erop, dit dat. HAM wint met 30s voorsprong, GET IN THERE LEWIS!Dan moet hij vanuit de pitstraat starten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 december 2021 10:41 schreef DeeBee het volgende:
Mercedes schroeft de raketmotor erin, flexwings erop, dit dat. HAM wint met 30s voorsprong, GET IN THERE LEWIS!Kan niet. Parc fermé.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
'Max rijdt ferm aan kop!' ..... Hij gaat het halen!! .... 'nog twee ronden en we hebben een nieuwe wereldkampioen!!!'quote:
Cava. Maar die ligt al bijna een jaar koud. Is nog over van Nieuwjaar 2021quote:Op zondag 12 december 2021 10:41 schreef heywoodu het volgende:
Harikiri bij Hondaquote:Op zondag 12 december 2021 10:42 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
'Max rijdt ferm aan kop!' ..... Hij gaat het halen!! .... 'nog twee ronden en we hebben een nieuwe wereldkampioen!!!'
'Wat is dat!!???' .... 'er komt een wolk rook uit de auto van Verstappen'...... 'MAX ZIJN MOTOR IS ER AAN!' .....
Hopelijk is het na een half uur beslist, kan ik rustig Feyenoord op het grote scherm zetten en F1 op de laptop.quote:Op zondag 12 december 2021 10:41 schreef heywoodu het volgende:
Welneequote:Op zondag 12 december 2021 10:42 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
'Max rijdt ferm aan kop!' ..... Hij gaat het halen!! .... 'nog twee ronden en we hebben een nieuwe wereldkampioen!!!'
'Wat is dat!!???' .... 'er komt een wolk rook uit de auto van Verstappen'...... 'MAX ZIJN MOTOR IS ER AAN!' .....
Winst vieren met bier kan toch nietquote:
Ik ben bang dat die fles de start niet eens gaat halenquote:Op zondag 12 december 2021 10:41 schreef heywoodu het volgende:
Champagne is een mouserrende wijn.quote:Op zondag 12 december 2021 10:41 schreef heywoodu het volgende:
Zoiets ja, of een verprutste pitstopquote:Op zondag 12 december 2021 10:42 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Beerenburg heb ik ook nog en appelciderquote:Op zondag 12 december 2021 10:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Winst vieren met bier kan toch niet
Ja, maar om het echt champagne te mogen noemen moet je wel een specifiek iets hebben en dat is me wat te gortig, dus ik heb zelf mousserende wijn dat geen champagne isquote:Op zondag 12 december 2021 10:44 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Champagne is een mouserrende wijn.
Poll starten als het topic bijna dicht isquote:
Hier hadden ze Max tompoezen, die heb ik maar niet gehaald. Geeft zo’n zooi op de tv als het fout gaat.quote:Op zondag 12 december 2021 10:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben bang dat die fles de start niet eens gaat halen
Rond het avondeten he-le-maal naar de tyfusquote:Op zondag 12 december 2021 10:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Beerenburg heb ik ook nog en appelcider
Ik neem hem mee naar het nieuwe topic. Ik ben ook niet van gisteren.quote:Op zondag 12 december 2021 10:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Poll starten als het topic bijna dicht is
Maar die is voor als Bruna kwalificeert voor de OS neem ik aanquote:Op zondag 12 december 2021 10:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, maar om het echt champagne te mogen noemen moet je wel een specifiek iets hebben en dat is me wat te gortig, dus ik heb zelf mousserende wijn dat geen champagne is
Hoezo dicht?quote:Op zondag 12 december 2021 10:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Poll starten als het topic bijna dicht is
quote:Op zondag 12 december 2021 10:45 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik neem hem mee naar het nieuwe topic. Ik ben ook niet van gisteren.
Die fles Beerenburg staat al 2 a 3 jaar in de kastquote:Op zondag 12 december 2021 10:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Rond het avondeten he-le-maal naar de tyfus
Oh dan komt er echt wel een nieuwequote:Op zondag 12 december 2021 10:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar die is voor als Bruna kwalificeert voor de OS neem ik aan
Melkertbaan.quote:Op zondag 12 december 2021 10:26 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Als Lewis "parttime" rijder is, wat maakt dat Bottas dan in de Mercedes?
Gewoon een gegeven hoor.quote:Op zondag 12 december 2021 10:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit kan vast op heel veel likes rekenen
Op facebook
quote:Op zondag 12 december 2021 10:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh dan komt er echt wel een nieuwe
En als ze dan eind februari weer terug is gaan alle remmen een keertje helemaal los en gaat ze het dronkenschap voor het eerst ervaren![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |