Tot ie plots Max in de 1e bocht een tikkie geeft.quote:Op zondag 12 december 2021 08:54 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Nee inderdaad, je wil als F1-coureur niet vooraan rijden, beter beetje inhouden en veilig je rondes maken
Mega mooi gemaakt!quote:
Ik snap dat hij geen negatieve hoofdrol wil vervullen, maar als je de kans hebt om Max en Lewis te pakken in de eerste ronde, omdat zij teveel met elkaar bezig zijn, dan moet je het altijd doen. Ik heb bij Norris wel het idee dat die voor de camera een iets lievere jongen is dan achter het stuur, dus daar maak ik mij ook niet druk om. Die gaat er wel voor.quote:Op zondag 12 december 2021 08:15 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
En Lando schijt drie kleuren dat 'ie het championship beinvloed. Die gaat netjes liften voor de eerste turn.
https://the-race.com/form(...)hamilton-surrounded/
Absoluut, de echte start van Max moet goed zijn, zonder kleerschuren de eerste ronde uit. Hamilton mag dan tot het DRS moment hopen dat er niet al te veel duw- en trekwerk komt van achteruit.quote:Op zondag 12 december 2021 08:56 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
De start is belangrijk, HAM start op de vuile kant, en met allemaal auto's met de rode band, om zich heen.
HAM moet een mega-start hebben, wil hij hier goed uitkomen (en ja, dit zie ik hem gerust doen, maar niets is zeker in dit geval).
Het moet wellicht ook een beetje meezitten qua safety cars, volgens mij pakte dat vorige week voor Max redelijk goed uit als ik me niet vergis.quote:Op zondag 12 december 2021 08:53 schreef Fer het volgende:
De motor van Hamilton is iets sterker, de eerste mini sectors op het rechte stuk was hij het snelst. Echter Verstappen heeft een hogere topsnelheid, door minder downforce.
Je moet alleen vrezen voor een de harde band van Hamilton, die houdt vaak de snelheid er in, ondanks de slijtage.
De slijtage van Max kan weleens het probleem worden in die bocht voor het rechte stuk.
quote:
Perez gaat de muur in, ronde 10.quote:Op zondag 12 december 2021 09:03 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het moet wellicht ook een beetje meezitten qua safety cars, volgens mij pakte dat vorige week voor Max redelijk goed uit als ik me niet vergis.
In het weekend na 12 uur. De voorbeschouwing begint dus op tijd.quote:
Beetje vroegquote:
Mwah, om lunchtijd al aan de drank voelt zo alcoholistisch aan lijkt mequote:Op zondag 12 december 2021 09:09 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
In het weekend na 12 uur. De voorbeschouwing begint dus op tijd.
Ligt er aan hoe laat je op staat. Toen ik in de bakkerij werkte keek men raar op als ik 7 uur in de ochtend een biertje opentrok.quote:Op zondag 12 december 2021 09:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mwah, om lunchtijd al aan de drank voelt zo alcoholistisch aan lijkt me
Maar wie weet
Het één hoeft het ander niet uit te sluiten...quote:Op zondag 12 december 2021 09:06 schreef PicoMMP het volgende:
In één nacht twee keer gedroomd over de race. Een keer werd Max wereldkampioen, de andere keer viel hij uit.
Max, jij bent Wereldkampioen.quote:Op zondag 12 december 2021 09:16 schreef Schnitzels het volgende:
[..]
Het één hoeft het ander niet uit te sluiten...
Vast en zeker.quote:Op zondag 12 december 2021 09:05 schreef PzKpfw het volgende:
Als Max gewoon ook op mediums had kunnen starten had ik hem een goede kans gegeven. Vrees dat het nu een beetje een kansloze missie is.
Als je het over anti-climax hebt inderdaad..quote:Op zondag 12 december 2021 09:22 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Lewis was toch ook al aan het kuchen gister?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |