We worden wereldkampioen of nummer 2quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:12 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Het is de laatste weken sowieso al drukker dan gemiddeld.
We gaan proberen er iets leuks van te maken met z'n allen!
Gezien de miljoenen mensen die het volgen wereldwijd, kunnen we stellen dat deze conclusie totale kul is.quote:
Het is idd echt verschrikkelijk wat er de laatste weken binnen is komen strompelen.quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:12 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
welke mensen bedoel jequote:Op zaterdag 11 december 2021 21:13 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Het is idd echt verschrikkelijk wat er de laatste weken binnen is komen strompelen.
De lijn tussen echte emotie en trollen is erg dun, en wij als mods kijken natuurlijk ook gewoon een race.quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:13 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Het is idd echt verschrikkelijk wat er de laatste weken binnen is komen strompelen.
Iedereen mag hier een mening hebben of ze nou 1 dag hier zitten of 15 jaar zoals ikquote:Op zaterdag 11 december 2021 21:16 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Wie zich maar aangesproken voelt.
Voor een aantal seizoenen gaat dat zeker op maar nog steeds moet Hamilton natuurlijk wel foutloos zijn en zijn teammaat verslaan.quote:Op zaterdag 11 december 2021 19:45 schreef BookFreak het volgende:
[..]
Maar is het niet zo dat de grootste en zwaarste factor voor winst in de F1 juist de kwaliteit auto is ipv Hamiltons kwaliteiten?
Het verschil tussen de auto's is toch groter dan het verschil tussen de coureurs? Om het kwaliteitsverschil tussen de coureurs aan te duiden is het juist interessanter lijkt me als ze allemaal dezelfde auto hadden.
Ik neem aan dat na een seizoen de huidige slechtste coureur van de F1 daarom ook kampioen wordt als hij in de Mercedes rijdt (laat staan top 3), niet?
Het is tenminste niet zo'n kleuterschool als op tweakers waar je al in de hoek mag gaan staan als je een artikel linkt wat ze niet zintquote:Op zaterdag 11 december 2021 21:16 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
De lijn tussen echte emotie en trollen is erg dun, en wij als mods kijken natuurlijk ook gewoon een race.
We gaan ons best doen
Ben ook geen F1 kijker. Ik kwam hier alleen om verduidelijking aangezien de hype nu overak bezig is.quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:06 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Als je dat vindt, moet je dus een andere sport gaan kijken. Of je gaat met je maten lekker naar de kartbaan. F1 gaat om meer dan alleen de coureur. Als dat niet je ding is, is dat niet je ding.
Ze gaan daar wel erg ver jaquote:Op zaterdag 11 december 2021 21:18 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het is tenminste niet zo'n kleuterschool als op tweakers waar je al in de hoek mag gaan staan als je een artiekl linkt wat ze niet zint
quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:03 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Gezien het aantal miljoenen kijkers voor de F1, heb je ongelijk. Genoeg klassen met gelijkwaardige auto's. Kijk geen hond naar.
quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:11 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
eerder omdat de F1 autoos gemiddeld gezien het snelst rijden
omdat de formule 1 al honderd jaar bestaat
en omdat de formule 1 autoos gewoon het geilst eruit zien
die combinatie daarvan maakt F1 gewoon de populairste race klasse
Aah, dus als we deze twee zouden combineren het nog veel mooiere sport zou zijn. Dus de mooiste en snelste autos, maar dan in de bouw allemaal hetzelfde zijn.quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:10 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Nee hoor, je bent de eerste die ik dat heb horen roepen.
Iemand hier had me uitgelegd dat de volgende redenen waren voor populariteit:quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:13 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Gezien de miljoenen mensen die het volgen wereldwijd, kunnen we stellen dat deze conclusie totale kul is.
Ja! Gaat een mooi feestje worden!quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:12 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat was Klaas. Die negeren wij over het algemeen gewoon.quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:26 schreef BookFreak het volgende:
Iemand hier had me uitgelegd dat de volgende redenen waren voor populariteit:
eerder omdat de F1 autoos gemiddeld gezien het snelst rijden
omdat de formule 1 al honderd jaar bestaat
en omdat de formule 1 autoos gewoon het geilst eruit zien
die combinatie daarvan maakt F1 gewoon de populairste race klasse
Dat maakt het wat meer duidelijk voor me.
Dat is gewoon niet mogelijkquote:Op zaterdag 11 december 2021 21:23 schreef BookFreak het volgende:
[..]
[..]
[..]
Aah, dus als we deze twee zouden combineren het nog veel mooiere sport zou zijn. Dus de mooiste en snelste autos, maar dan in de bouw allemaal hetzelfde zijn.
Zoveel? Exactly my point.quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:18 schreef bedachtzaam het volgende:
Max, Carlos, Charles, Daniel, Pierre, Lando Norris en George Russell acht ik zeker in staat om die Mercedes naar de winst te sturen.
Wat gaat er dan gebeuren volgend jaar?quote:Maar volgend jaar een nieuw regelement en de auto's zullen heel anders zijn,
"It's not our fight"quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:28 schreef ootjekatootje het volgende:
Haha, die Norris durft dus niet bij de start. Perez is hem hopelijk snel voorbij.
Ja, heb hem doorgestuurd naar BNW.quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:31 schreef Nattekat het volgende:
Is Hamilton die denkt dat Verstappen expres die set mediums verneukte al langsgekomen?
Thank you for making my point.quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:29 schreef klaasweetalles het volgende:
F1 is niet alleen hard rijden maar de ontwikkelingen in de F1 zorgen ook voor nieuwe ontwikkelingen voor de gehele auto industrie
het gaat veel verder dan alleen racen
en degene die het meeste kan ontwikkelen gaat meestal ook het hardste
in dit geval al jaren mercedes
Wat is je punt, wat kom je hier doen? Ik zie je nu alleen maar hele vreemde conclusies trekken.quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:32 schreef BookFreak het volgende:
[..]
Thank you for making my point.
weet je, het hoort bij het spel.quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:31 schreef Nattekat het volgende:
Is Hamilton die denkt dat Verstappen expres die set mediums verneukte al langsgekomen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |