Bij ongelijke bandenstrategie kun je niet echt spreken van een over- of undercut.quote:Op zaterdag 11 december 2021 20:48 schreef byah het volgende:
[..]
Ik vrees dat Perez de sleutel is tot het kampioenschap, hij moet snel voorbij Norris om de undercut van Hamilton te verdedigen,
Of een safetycar veroorzaken rond ronde 10.
'Hun'? Gast?quote:Op zaterdag 11 december 2021 20:32 schreef BookFreak het volgende:
Maar niet zo'n belangrijke dat alle aandacht en eer naar die coureurs moeten gaan. Hun horen bijzaak te zijn.
Maar dat is het hem dus. Als iedereen weet dat Mercedes de beste auto heeft, dan weten we dus ook dat Red Bull dit seizoen tov van Mercedes:quote:Op zaterdag 11 december 2021 20:47 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Maar dat is, voor de race liefhebbers, eerder uitzondering dan regel in de F1.
Meestal niet. Maar als VER aan de leiding gaat en die vast weet te houden, dan heeft HAM wel een probleem als VER hem undercut en voor een éénstopper kan gaan. Of als beide een tweestopper doen.quote:Op zaterdag 11 december 2021 20:54 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Bij ongelijke bandenstrategie kun je niet echt spreken van een over- of undercut.
Eerlijk is eerlijk: perez was vandaag cruciaal voor de pole van Max.quote:Op zaterdag 11 december 2021 20:48 schreef byah het volgende:
[..]
Ik vrees dat Perez de sleutel is tot het kampioenschap, hij moet snel voorbij Norris om de undercut van Hamilton te verdedigen,
Max heeft dit seizoen 10 keer pole position gehad ham geloof ik 5 keerquote:Op zaterdag 11 december 2021 20:56 schreef BookFreak het volgende:
[..]
Maar dat is het hem dus. Als iedereen weet dat Mercedes de beste auto heeft, dan weten we dus ook dat Red Bull dit seizoen tov van Mercedes:
1. óf een wat betere coureur heeft
2. óf een wat intelligentere team heeft
3. óf beide
Meer dan dat komen we niet.
Of Hamilton in de eerste bocht een tik geven zonder ook maar een moment op de rem te staanquote:Op zaterdag 11 december 2021 20:48 schreef byah het volgende:
[..]
Bedankt, Hansquote:Op zaterdag 11 december 2021 21:00 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Max heeft dit seizoen 10 keer pole position gehad ham geloof ik 5 keer
In principe heeft max over de 2 dagen iedere keer beter gepresteerd dan Ham
als je dan heel eerlijk bent moet max WK worden
maar zo werkt het niet
Het gaat erom wat er op de wedstrijddag gebeurt
Zo is het systeem
pole position en plaats 2 tijdens de start stelt niets voor
Voorbarig GENOTquote:
Precies, dat is dus het mooie ervan als coureurs exact dezelfde auto hebben. Dit verduidelijkt en benadrukt de coureurskwaliteiten wat veel interessanter is dan een competitie tussen bouwers. Das alleen leuk voor TU Delft.quote:Op zaterdag 11 december 2021 20:54 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
klopt voor een deel
maar de top renstallen proberen wel de coureurs te halen die het beste presteren
kijk bijvoorbeeld naar de red bull...die hadden afgelopen jaren diverse coureurs in huis waar het verschil met max te groot was
perez is eigenlijk de enige die het toe nu goed doet .....dus waren die andere slechtere coureurs...Ja dat waren ze
Gezien het aantal miljoenen kijkers voor de F1, heb je ongelijk. Genoeg klassen met gelijkwaardige auto's. Kijk geen hond naar.quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:02 schreef BookFreak het volgende:
[..]
Precies, dat is dus het mooie ervan als coureurs exact dezelfde auto hebben. Dit verduidelijkt en benadrukt de coureurskwaliteiten wat veel interessanter is dan een competitie tussen bouwers. Das alleen leuk voor TU Delft.
Maar zo simpel is het dus niet. Mercedes heeft niet het hele seizoen al de betere auto. Dat jojoot op en neer tussen de verschillende circuits. Althans, tot aan Brazilië was dat zo. En voor de zomer denk ik dat RB gemiddeld de betere auto had.quote:Op zaterdag 11 december 2021 20:56 schreef BookFreak het volgende:
[..]
Maar dat is het hem dus. Als iedereen weet dat Mercedes de beste auto heeft, dan weten we dus ook dat Red Bull dit seizoen tov van Mercedes:
1. óf een wat betere coureur heeft
2. óf een wat intelligentere team heeft
3. óf beide
Meer dan dat komen we niet.
Als je dat vindt, moet je dus een andere sport gaan kijken. Of je gaat met je maten lekker naar de kartbaan. F1 gaat om meer dan alleen de coureur. Als dat niet je ding is, is dat niet je ding.quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:02 schreef BookFreak het volgende:
[..]
Precies, dat is dus het mooie ervan als coureurs exact dezelfde auto hebben. Dit verduidelijkt en benadrukt de coureurskwaliteiten wat veel interessanter is dan een competitie tussen bouwers. Das alleen leuk voor TU Delft.
Ik snap je punt, maar ik vind het juist mooi om de verschillende wagens en dito bijpassende tactieken te zien. Geeft het allemaal wat extra dynamiek en afwisseling. En zorgt soms voor grote verrassingen.quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:02 schreef BookFreak het volgende:
[..]
Misschien komt dat omdat de meeste mensen in de waan zijn dat de F1 autos óók gelijkwaardig aan elkaar zijn?quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:03 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Gezien het aantal miljoenen kijkers voor de F1, heb je ongelijk. Genoeg klassen met gelijkwaardige auto's. Kijk geen hond naar.
Want daar zijn de karts lekker gelijkwaardig?quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:06 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Of je gaat met je maten lekker naar de kartbaan.
Nee hoor, je bent de eerste die ik dat heb horen roepen.quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:09 schreef BookFreak het volgende:
[..]
Misschien komt dat omdat de meeste mensen in de waan zijn dat de F1 autos óók gelijkwaardig aan elkaar zijn?
Haha, jij was altijd diegene die klaagde dat z'n kart langzamer was dan de rest?quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:10 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Want daar zijn de karts lekker gelijkwaardig?
eerder omdat de F1 autoos gemiddeld gezien het snelst rijdenquote:Op zaterdag 11 december 2021 21:09 schreef BookFreak het volgende:
[..]
Misschien komt dat omdat de meeste mensen in de waan zijn dat de F1 autos óók gelijkwaardig aan elkaar zijn?
Daarom wordt Russell/Hamilton volgend jaar interessant.quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:02 schreef BookFreak het volgende:
[..]
Het is de laatste weken sowieso al drukker dan gemiddeld.quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:10 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Jullie gaan het druk krijgen morgen.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |