Dat is F1 ja en heel veel dingetjes die nu in onze auto's zitten zijn ontwikkeld in de F1.quote:Op zaterdag 11 december 2021 20:32 schreef BookFreak het volgende:
[..]
Maar niet zo'n belangrijke dat alle aandacht en eer naar die coureurs moeten gaan. Hun horen bijzaak te zijn.
Het is gewoon eigenlijk een technisch wetenschappelijke autobouw competitie. De beste bouwer moet op het podium.
Die staan ook op het podium straksquote:Op zaterdag 11 december 2021 20:32 schreef BookFreak het volgende:
[..]
Maar niet zo'n belangrijke dat alle aandacht en eer naar die coureurs moeten gaan. Hun horen bijzaak te zijn.
Het is gewoon eigenlijk een technisch wetenschappelijke autobouw competitie. De beste bouwer moet op het podium.
keihard gelachenquote:Op zaterdag 11 december 2021 20:22 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Klopt, al speelt de coureur wel een vrij belangrijke rol.
quote:Op zaterdag 11 december 2021 20:33 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Die staat dan ook altijd bij op het podium.
Ah zo, en waarom wist een leek als mij dat niet? Omdat de aandacht blijkbaar dus op slechts coureurs is gericht op de nieuws sites.quote:Op zaterdag 11 december 2021 20:33 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
En dat gebeurt dus ook.
Omdat je geen leek bent, maar ongeïnteresseerd in wat de sport eigenlijk is en er daardoor geen reet van snapt.quote:Op zaterdag 11 december 2021 20:37 schreef BookFreak het volgende:
[..]
[..]
Ah zo, en waarom wist een leek als mij dat niet? Omdat de aandacht blijkbaar dus op slechts coureurs is gericht op de nieuws sites.
Het duurde ongeveer 30 seconden voor m'n eten omhoog kwam.quote:
15 seconden.quote:Op zaterdag 11 december 2021 20:38 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Het duurde ongeveer 30 seconden voor m'n eten omhoog kwam.
Hoe lang hielden jullie het vol?
Die Klaas weet ook echt alles.quote:Op zaterdag 11 december 2021 20:36 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
keihard gelachen
Het is nog altijd de bestuurder die het bepaalt
Ik moet het iedere dag uitleggen op fok
- je heb fysieke kwaliteiten nodig
- je heb wat intelligentie nodig hebben die de techniek achter de auto kan snappen
- je heb mentale kwaliteiten nodig
- je moet de goede reactie vermogen nodig
- je snel moet snel kunnen analiseren
- je moet een team speler zijn die aan zijn team uitlegt hoe de auto op de baan reageert op de condities
- je heb heb meer dan de gemiddelde lef nodig om in een auto te zitten die 300-350 km/ph haalt
Je heb coureurs die hebben 3 van de zes kwaliteiten
je heb coureurs die 5/6
en je heb coureurs die hebben 6/6 en dan heb je waarschijnlijk iemand die Ham heet of Ver
dus mensen die zeggen dat de auto het bepaalt?
ja voor een deel maar je heb nog altijd de coureur nodig die het kan
want denkt elke fokker hier dat als die in die mercedes stapt dan even dat ding kan besturen en wedsrijdjes gaat winnen
waarschijnlijk zijn er wel van die gekkies hier zijn die dat denken
Niet geklikt.quote:Op zaterdag 11 december 2021 20:38 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Het duurde ongeveer 30 seconden voor m'n eten omhoog kwam.
Hoe lang hielden jullie het vol?
Aan de reacties die ik heb gekregen hier zijn de meesten het over eens dat de kwaliteit auto verruit dé belangrijkste factor voor winst is. Niemand zei dat de coureurskwaliteiten totaal onbelangrijk zijn. Alleen de autos verschillen onderling nou eenmaal zó erg dat de onderlinge coureursskills concurrentie er minder toe doen.quote:Op zaterdag 11 december 2021 20:36 schreef klaasweetalles het volgende:
Ja, precies wat ik zeg dus. Rustaaagquote:Op zaterdag 11 december 2021 20:36 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
keihard gelachen
Het is nog altijd de bestuurder die het bepaalt
Ik moet het iedere dag uitleggen op fok
- je heb fysieke kwaliteiten nodig
- je heb wat intelligentie nodig hebben die de techniek achter de auto kan snappen
- je heb mentale kwaliteiten nodig
- je moet de goede reactie vermogen nodig
- je snel moet snel kunnen analiseren
- je moet een team speler zijn die aan zijn team uitlegt hoe de auto op de baan reageert op de condities
- je heb heb meer dan de gemiddelde lef nodig om in een auto te zitten die 300-350 km/ph haalt
Je heb coureurs die hebben 3 van de zes kwaliteiten
je heb coureurs die 5/6
en je heb coureurs die hebben 6/6 en dan heb je waarschijnlijk iemand die Ham heet of Ver
want denkt elke fokker hier dat als die in die mercedes stapt dan even dat ding kan besturen en wedsrijdjes gaat winnen
waarschijnlijk zijn er wel van die gekkies hier zijn die dat denken
Staan de beste bouwers ook bij elke wekelijkse Grand Prix op het podium? Ik zie F1 alleen af en toe voorbij komen via twitter nieuws he voor de duidelijkheid.quote:Op zaterdag 11 december 2021 20:36 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Die staan ook op het podium straks
Ik ga dit keihard draaien in mijn auto met de ramen omlaag als Lewis wint.quote:
Ja en nee. In de historie heb je vaak 1 of 2 teams die boven de rest uit steken en heel af en toe zijn dat er 3. Je hebt dan een paar wagens die aan elkaar gewaagd zijn en die qua prestatieniveau dicht bij elkaar liggen. Zo dicht dat een coureur het verschil kan maken, of dat een circuit het ene team meer helpt dan het andere.quote:Op zaterdag 11 december 2021 20:41 schreef BookFreak het volgende:
[..]
Aan de reacties die ik heb gekregen hier zijn de meesten het over eens dat de kwaliteit auto verruit dé belangrijkste factor voor winst is. Niemand zei dat de coureurskwaliteiten totaal onbelangrijk zijn. Alleen de autos verschillen onderling nou eenmaal zó erg dat de onderlinge coureursskills concurrentie er minder toe doen.
ja er zijn mensen in real life die kopen dan een snelle auto omdat ze denken dat ze hard kunnen rijden en dan heb je ditquote:Op zaterdag 11 december 2021 20:43 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ja, precies wat ik zeg dus. Rustaaag
Ja, vol in beeld, met onderschrift en Olav Mol die het ook nog even zegt.quote:Op zaterdag 11 december 2021 20:45 schreef BookFreak het volgende:
[..]
Staan de beste bouwers ook bij elke wekelijkse Grand Prix op het podium? Ik zie F1 alleen af en toe voorbij komen via twitter nieuws he voor de duidelijkheid.
Ik vrees dat Perez de sleutel is tot het kampioenschap, hij moet snel voorbij Norris om de undercut van Hamilton te verdedigen,quote:Op zaterdag 11 december 2021 20:10 schreef Zwoerd het volgende:
Zal Perez Norris snel voorbij gaan en Lewis kunnen dingen tot verdedigen?
Jep, de beste bouwer staat er ook op. Volkslied alles.quote:Op zaterdag 11 december 2021 20:45 schreef BookFreak het volgende:
[..]
Staan de beste bouwers ook bij elke wekelijkse Grand Prix om het podium?
Bottas gaat echt geen last zijn hoorquote:Op zaterdag 11 december 2021 20:49 schreef PzKpfw het volgende:
De kans is natuurlijk wel groot dat Max morgen na de eerste pitstop achter Bottas komt te zitten
Die cuck moet je gewoon kunnen hebben.quote:Op zaterdag 11 december 2021 20:49 schreef PzKpfw het volgende:
De kans is natuurlijk wel groot dat Max morgen na de eerste pitstop achter Bottas komt te zitten
Die motor van Bottas is opquote:Op zaterdag 11 december 2021 20:51 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Bottas gaat echt geen last zijn hoor
Maar als hij dan nog voor Hamilton zit, is dat niet erg. Max hoeft niet te winnen, alleen maar voor Lewis te eindigen.quote:Op zaterdag 11 december 2021 20:49 schreef PzKpfw het volgende:
klopt voor een deelquote:Op zaterdag 11 december 2021 20:41 schreef BookFreak het volgende:
[..]
Aan de reacties die ik heb gekregen hier zijn de meesten het over eens dat de kwaliteit auto verruit dé belangrijkste factor voor winst is. Niemand zei dat de coureurskwaliteiten totaal onbelangrijk zijn. Alleen de autos verschillen onderling nou eenmaal zó erg dat de onderlinge coureursskills concurrentie er minder toe doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |