Slim zou alleen maar focus verlies zijn met minimale kans op uitkomst.quote:
Incidenten worden losstaand beoordeeld, tenminste, zeggen ze. Dus of er een gridstraf uit volgt mag niet uitmaken.quote:Op zaterdag 11 december 2021 13:06 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Vind het wel wat te licht om hier echt een waarschuwing voor te geven, nog los van de gridstraf die er uit zou volgen.
Dat is precies wat ik zeg.quote:Op zaterdag 11 december 2021 13:13 schreef babylon het volgende:
[..]
Incidenten worden losstaand beoordeeld, tenminste, zeggen ze. Dus of er een gridstraf uit volgt mag niet uitmaken.
Levert dat geen problemen op omdat ze die wagen hebben afgesteld gebaseerd op die oudere motor? Of komt dat allemaal niet zo nauw?quote:Op zaterdag 11 december 2021 13:10 schreef Kleffe_Dop het volgende:
#F1: Verstappen had the "Bahrain" engine yesterday in his car. Way over the foreseen mileage. Honda engine very reliable this year. Today he has the freshest engine in his Red Bull. #AMuS, #AbuDhabiGP
Je bedoelt de long runs?quote:Op zaterdag 11 december 2021 13:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dus daarom was Verstappen zo snel op de rechte einden gisteren.
Dat valt allemaal wel mee, engine spec moet toch hetzelfde zijn.quote:Op zaterdag 11 december 2021 13:15 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Levert dat geen problemen op omdat ze die wagen hebben afgesteld gebaseerd op die oudere motor? Of komt dat allemaal niet zo nauw?
Ik ben echt heel erg verrastquote:Op zaterdag 11 december 2021 13:10 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[twitter]https://twitter.com/ErikvHaren/status/1469636125161623555[/twitter]
En door!
Dat zelfs Red Bull er weinig in ziet?quote:Op zaterdag 11 december 2021 13:16 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ik ben echt heel erg verrast
Motoren zijn hetzelfde in de basis.quote:Op zaterdag 11 december 2021 13:15 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Levert dat geen problemen op omdat ze die wagen hebben afgesteld gebaseerd op die oudere motor? Of komt dat allemaal niet zo nauw?
ik vind dat straffen in vrije training voor zoiets sowieso een beetje teveel van het goeie, in kwalificatie of race is het wat andersquote:Op zaterdag 11 december 2021 13:16 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Dat zou überhaupt niet aan Red Bull moeten liggen.quote:Op zaterdag 11 december 2021 13:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat zelfs Red Bull er weinig in ziet?
Gelijke monniken, gelijke kappen.quote:Op zaterdag 11 december 2021 13:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vind dat straffen in vrije training voor zoiets sowieso een beetje teveel van het goeie, in kwalificatie of race is het wat anders
Ze kunnen uitrekenen hoeveel extra vleugel ze zetten. Voor de rest aan de rijder om het mee te calculeren.quote:Op zaterdag 11 december 2021 13:15 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Klopt, maar het levert je natuurlijk wel even een power boost op als je een minder versleten motor erin schroeft toch? Zoiets zal toch ook wel invloed hebben op bijv. de hoeveelheid downforce waarmee je kunt rijden?quote:Op zaterdag 11 december 2021 13:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Motoren zijn hetzelfde in de basis.
Ah kijk, duidelijk.quote:Op zaterdag 11 december 2021 13:20 schreef Fer het volgende:
[..]
Ze kunnen uitrekenen hoeveel extra vleugel ze zetten. Voor de rest aan de rijder om het mee te calculeren.
JAAAAAAquote:
Wat moet Hamilton doen?quote:Op zaterdag 11 december 2021 13:16 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Wij gunnen onszelf een iets rustigere zondagmiddag. Het is al druk zat in de ziekenhuizen, die kunnen die extra hartpatienten echt niet hebben.quote:Op zaterdag 11 december 2021 13:28 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Wat moet Hamilton doen?
En als Hamilton hiervoor een penalty verdient, hoort Verstappen er ook een te krijgen lijkt me. Maar het is gewoon een vrije training. Lekker belangrijk
Vorige week kreeg Hamilton hier een reprimande voor. Hij zou sowieso door zijn team gewaarschuwd moeten worden dat Mazepin met een snelle ronde bezig was.quote:Op zaterdag 11 december 2021 13:28 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Wat moet Hamilton doen?
En als Hamilton hiervoor een penalty verdient, hoort Verstappen er ook een te krijgen lijkt me. Maar het is gewoon een vrije training. Lekker belangrijk
quote:Op zaterdag 11 december 2021 13:30 schreef heywoodu het volgende:
"Het kostte wel heel wat, hahahaha!!"
Hij start ook van pole.quote:Op zaterdag 11 december 2021 13:31 schreef Nattekat het volgende:
Ik ga echt helemaal kapot als Max van pole start morgen
quote:Op zaterdag 11 december 2021 13:30 schreef heywoodu het volgende:
En de hele zakenmannetjesvibe er omheen.quote:Op zaterdag 11 december 2021 13:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met zo'n gezicht.
De elite van Nederland zit daar momenteel.quote:Op zaterdag 11 december 2021 13:30 schreef heywoodu het volgende:
wat is hier gunstiger P2 of P3?quote:Op zaterdag 11 december 2021 13:31 schreef Nattekat het volgende:
Ik ga echt helemaal kapot als Max van pole start morgen
Je ziet het ook echt aan letterlijk iedereen die ze interviewen hequote:Op zaterdag 11 december 2021 13:35 schreef Beathoven het volgende:
[..]
De elite van Nederland zit daar momenteel.
Meer belasten die hap.
Is racismequote:Op zaterdag 11 december 2021 13:37 schreef Zipportal het volgende:
Waarom lopen die Nederlanders niet in jurken rond? CULTUURBARBAREN.
Klopt, echt een jongensdroom voor de gemiddelde makelaer dit.quote:Op zaterdag 11 december 2021 13:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Je ziet het ook echt aan letterlijk iedereen die ze interviewen he
Yolo maat. Dit wordt een historische gebeurtenisquote:Op zaterdag 11 december 2021 13:30 schreef heywoodu het volgende:
Dat was halverwege de baan, nu gebeurt dit in de bocht direct na de pits waar Hamilton vandaan komt. Hij kon geen kant op. Vooral botte pech.quote:Op zaterdag 11 december 2021 13:30 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Vorige week kreeg Hamilton hier een reprimande voor. Hij zou sowieso door zijn team gewaarschuwd moeten worden dat Mazepin met een snelle ronde bezig was.
Wat een volk was dat zegquote:Op zaterdag 11 december 2021 13:30 schreef heywoodu het volgende:
Ga je voor de witte of de rode compound?quote:Op zaterdag 11 december 2021 13:41 schreef Nattekat het volgende:
Ik regel alvast heel veel wijn. Voor de zenuwen voor de race en voor het verdriet na de race.
Heb maandag vrij genomen, gaat een flinke kater wordenquote:Op zaterdag 11 december 2021 13:41 schreef Nattekat het volgende:
Ik regel alvast heel veel wijn. Voor de zenuwen voor de race en voor het verdriet na de race.
Golden shower.quote:Op zaterdag 11 december 2021 13:42 schreef H_T het volgende:
[..]
Ga je voor de witte of de rode compound?
Rode wijn beste wijn.quote:Op zaterdag 11 december 2021 13:42 schreef H_T het volgende:
[..]
Ga je voor de witte of de rode compound?
Verwacht het onverwachte, zoals wel vaker dit seizoenquote:Op zaterdag 11 december 2021 13:43 schreef beantherio het volgende:
Niet helemaal duidelijk waarom mensen het nog spannend vinden. Voor mijn gevoel is de titel al beslist. We kunnen wel doen alsof het nog spannend is maar dat is het niet.
Dat. Het is als het WK voetbal in 1978.quote:Op zaterdag 11 december 2021 13:43 schreef beantherio het volgende:
Niet helemaal duidelijk waarom mensen het nog spannend vinden. Voor mijn gevoel is de titel al beslist. We kunnen wel doen alsof het nog spannend is maar dat is het niet.
Ik verwacht het onverwachte niet, maar ik ben er wel bang voor. Dat is de bron van alle zenuwenquote:Op zaterdag 11 december 2021 13:44 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Verwacht het onverwachte, zoals wel vaker dit seizoen
Verkoopt de Aldi die nog?quote:
Woudjeeeeeeequote:Op zaterdag 11 december 2021 13:44 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Verwacht het onverwachte, zoals wel vaker dit seizoen
Nooit opgeven, altijd doorgaan.quote:Op zaterdag 11 december 2021 13:43 schreef beantherio het volgende:
Precies, Hamilton heeft duidelijk een snellere auto dus we kunnen het beste er maar vanuit gaan dat Hamilton gewoon gaat winnen dit weekend. Een andere uitkomst is dan alleen maar een mooie verrassingquote:Op zaterdag 11 december 2021 13:43 schreef beantherio het volgende:
preciesquote:
Het is niet om Max, maar als het weer zo'n shitshow met de regie wordt als tijdens de vorige race dan was dit de laatste race die ik gevolgd heb. Ongeacht wat Max nog gaat doen in de komende jaren.quote:Op zaterdag 11 december 2021 13:43 schreef beantherio het volgende:
Ik heb het gevoel dat er iemand gaat chrashenquote:Op zaterdag 11 december 2021 13:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
precies
we gaan zo zien hoe het gaat met de Quali
dan is het dit keer niet maxquote:Op zaterdag 11 december 2021 13:48 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat er iemand gaat chrashen![]()
Ik hoop het niet.
Ik hoop het niet idd.quote:Op zaterdag 11 december 2021 13:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan is het dit keer niet max
die was het vorige week al
Hmmm, interessant. Zo heb ik er nog nooit naar gekeken.quote:Op zaterdag 11 december 2021 13:51 schreef BroesWillems het volgende:
Ik hoor net van Jeroen Bleekemolen dat het bij racen om winnen gaat.
Wat een inzicht.
een Cruijf inzichtquote:Op zaterdag 11 december 2021 13:51 schreef BroesWillems het volgende:
Ik hoor net van Jeroen Bleekemolen dat het bij racen om winnen gaat.
Wat een inzicht.
Ja mee eensquote:Op zaterdag 11 december 2021 13:50 schreef greysbones het volgende:
ik geniet er van
dat Max echt het maximale eruit probeert te halen
liever strijdend ten onder als opgeven
Deze was wel heel mooi hoorquote:Op zaterdag 11 december 2021 13:54 schreef Zipportal het volgende:
College van Doornbos.Hopelijk snapt @:maxi-mus het nu ook.
Die intro vind ik het hele jaar al vetquote:Op zaterdag 11 december 2021 13:55 schreef Nattekat het volgende:
Kippenvel van de intro, ja hoor, dit is echt
Doe maar een kistje @monkyyyquote:Op zaterdag 11 december 2021 13:41 schreef Nattekat het volgende:
ben gewoon zenuwachtigquote:Op zaterdag 11 december 2021 13:57 schreef _UserName_ het volgende:
En bij de overview van de baan ook kippenvel, dacht toch dat ik het aardig onder controle had.
heb jij een ladyshave?quote:Op zaterdag 11 december 2021 13:57 schreef H_T het volgende:
Dat hotel moet geloof ik een walvisstaart voorstellen, maar het doet mij altijd denken aan een ladyshave
Dat valt wel mee bij mij. Het is meer besef dat dit een groots weekend wordt, hoe dan ook.quote:
Nee, jij?quote:
Moet jij weten.quote:Op zaterdag 11 december 2021 14:00 schreef R-woud93 het volgende:
Ik vind 14:00 te vroeg, dit moet ik even kwijt
Jouw probleemquote:Op zaterdag 11 december 2021 14:00 schreef R-woud93 het volgende:
notedquote:Op zaterdag 11 december 2021 14:00 schreef R-woud93 het volgende:
Niks gewend, want vroegah was het normale tijdquote:Op zaterdag 11 december 2021 14:00 schreef R-woud93 het volgende:
Nee hoor, prima zo.quote:Op zaterdag 11 december 2021 14:00 schreef R-woud93 het volgende:
Ga je een uur later kijkenquote:Op zaterdag 11 december 2021 14:00 schreef R-woud93 het volgende:
13:00 kwaliquote:Op zaterdag 11 december 2021 14:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Niks gewend, want vroegah was het normale tijd
no actionquote:
Dat had ik niet verwachtquote:
Het is zelfs nog 13:00 geweestquote:Op zaterdag 11 december 2021 14:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Niks gewend, want vroegah was het normale tijd
quote:Op zaterdag 11 december 2021 14:05 schreef Beathoven het volgende:
met een paar kleine aanpassingen kan het allemaal zoveel sneller op dit circuit.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 11 december 2021 14:07 schreef Pino112 het volgende:
FOK! feliciteert Lewis Hamilton met het kampioenschap.
Ook naar pollquote:Op zaterdag 11 december 2021 14:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hamilton gaat wel door naar Q2 ja.
Q2*quote:Op zaterdag 11 december 2021 14:07 schreef Pino112 het volgende:
Uiteraard, maar 4 tiende na een langzamer 1e sector, ik vind het niet een heel gunstig voorteken.quote:
hele baan sjampooquote:Op zaterdag 11 december 2021 14:08 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Uiteraard, maar 4 tiende na een langzamer 1e sector, ik vind het niet een heel gunstig voorteken.
Verstappen had de snelste eerste sector.quote:Op zaterdag 11 december 2021 14:08 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Uiteraard, maar 4 tiende na een langzamer 1e sector, ik vind het niet een heel gunstig voorteken.
In dat geval hoop ik dat Verstappen voor Bottas blijft.quote:Op zaterdag 11 december 2021 14:07 schreef Pino112 het volgende:
Geregeld.quote:Op zaterdag 11 december 2021 14:09 schreef Beathoven het volgende:
[..]
In dat geval hoop ik dat Verstappen voor Bottas blijft.
spann0nd
KPN Itv koppelenquote:Op zaterdag 11 december 2021 14:11 schreef Landgeld het volgende:
Hoe kan ik Ziggo openen op KPN? WIL DE kwalificatie zien!!
https://www.ziggogo.tv/quote:Op zaterdag 11 december 2021 14:11 schreef Landgeld het volgende:
Van Anouk.quote:
Kanaal 233, zolang je maar geen Digitenne hebtquote:Op zaterdag 11 december 2021 14:11 schreef Landgeld het volgende:
Hou mijn vriendin erbuiten.quote:
Kanaal 233quote:Op zaterdag 11 december 2021 14:11 schreef Landgeld het volgende:
Is naar mijn idee al het hele jaar zo. Mazepin spint alleen vaker.quote:Op zaterdag 11 december 2021 14:12 schreef Sabata het volgende:
Toch apart, Mick rijdt de laatste tijd meer brokken dat Nikita
Mick kan er gewoon niets van.quote:Op zaterdag 11 december 2021 14:12 schreef Sabata het volgende:
je hoopt dat Mick net is als zijn vader?quote:Op zaterdag 11 december 2021 14:12 schreef Sabata het volgende:
Top!!quote:Op zaterdag 11 december 2021 14:12 schreef H_T het volgende:
[..]
Kanaal 233, zolang je maar geen Digitenne hebt
De pole ligt voor het oprapen!quote:Op zaterdag 11 december 2021 14:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
Die HAAS coureur dacht: ik wil die pole!
HAHAHA
Zender 233quote:Op zaterdag 11 december 2021 14:11 schreef Landgeld het volgende:
Haha, verre van dat zelfs. Mick valt me al sinds de Italiaanse Formule 4 tegen. Er was alleen eerst zoveel gemopper op die enge Mazepin die zo slecht was, dat Mick in de schaduw een tijd rustig fouten kon maken. Maar de laatste weken begint het weer op te vallenquote:Op zaterdag 11 december 2021 14:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
je hoopt dat Mick net is als zijn vader?
niet vergeten dat de Haas de meeste van de tijd onbestuurbaar isquote:Op zaterdag 11 december 2021 14:15 schreef Sabata het volgende:
[..]
Haha, verre van dat zelfs. Mick valt me al sinds de Italiaanse Formule 4 tegen. Er was alleen eerst zoveel gemopper op die enge Mazepin die zo slecht was, dat Mick in de schaduw een tijd rustig fouten kon maken. Maar de laatste weken begint het weer op te vallen
quote:Op zaterdag 11 december 2021 14:16 schreef _UserName_ het volgende:
Mag iedereen iets van de baan naar huis nemen of zo?
Het waren ook wel de echte kneuzen zoals Rosset en Yoong die zich daardoor regelmatig niet kwalificeerden.quote:Op zaterdag 11 december 2021 14:15 schreef Sjoerd102 het volgende:
107% regel is pas vanaf halverwege jaren 90, staat compleet los van het verhaal met de f3000 chassis. Was omdat destijds de paydrivers (delatraz, bouillon, Noda)het tempo niet aankonden
regel het ff danquote:Op zaterdag 11 december 2021 14:18 schreef RAVW het volgende:
die onboard cam mogen ze ook wel eens verbeteren , lijk nu net of je naar beelden van de jaren 90 zit te kijken
Moet je je eens inbeelden hoe slecht het toen was.quote:Op zaterdag 11 december 2021 14:18 schreef RAVW het volgende:
die onboard cam mogen ze ook wel eens verbeteren , lijk nu net of je naar beelden van de jaren 90 zit te kijken
vies geld gebouwd op slavernij... bahquote:
HRT ook als ze met een auto die niet getest was bij de eerste race verschenenquote:Op zaterdag 11 december 2021 14:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Het waren ook wel de echte kneuzen zoals Rosset en Yoong die zich daardoor regelmatig niet kwalificeerden.
ff deze op zijn helmquote:Op zaterdag 11 december 2021 14:18 schreef RAVW het volgende:
Of het Lola-fiasco begin 97 met een auto die tien seconden per ronde langzamer was dan polequote:Op zaterdag 11 december 2021 14:20 schreef H_T het volgende:
[..]
HRT ook als ze met een auto die niet getest was bij de eerste race verschenen
Neequote:Op zaterdag 11 december 2021 14:22 schreef multifase het volgende:
.... Tijd voor een actie in q3 door bv Perez
ik zit vaak oude beelden terug te kijken ... vaak zo iets van .. hoe hebben we uren naar deze beelden zitten kijken .. dat was toen professioneel spul waar ze mee filmde .. een gemiddelde thuis gebruik webcam is tegenwoordig beterquote:Op zaterdag 11 december 2021 14:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Moet je je eens inbeelden hoe slecht het toen was.
Gaat om het gemak waarmee ze de tijden scherper zetten, en dat nog in Q1. Ik zie RBR echt niet zulke spongen maken. Maar ik krijg graag ongelijk.quote:Op zaterdag 11 december 2021 14:21 schreef Nattekat het volgende:
Hamilton op verse banden en lege tank sneller dan Verstappen, ongekend
TV's waren een stuk kleiner en analoog, dus geen opgeblazen beeld met een hoop compressie. Zag er een stuk beter uit dan wanneer je het nu op je moderne LCD kijkt.quote:Op zaterdag 11 december 2021 14:22 schreef RAVW het volgende:
[..]
ik zit vaak oude beelden terug te kijken ... vaak zo iets van .. hoe hebben we uren naar deze beelden zitten kijken .. dat was toen professioneel spul waar ze mee filmde .. een gemiddelde thuis gebruik webcam is tegenwoordig beter
En Olav mol brullend over een telefoonverbindingquote:Op zaterdag 11 december 2021 14:22 schreef RAVW het volgende:
[..]
ik zit vaak oude beelden terug te kijken ... vaak zo iets van .. hoe hebben we uren naar deze beelden zitten kijken .. dat was toen professioneel spul waar ze mee filmde .. een gemiddelde thuis gebruik webcam is tegenwoordig beter
Hou eens op met dat gemekker joh. Het is pas Q1 en Verstappen reed twee runs op één set.quote:Op zaterdag 11 december 2021 14:22 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Gaat om het gemak waarmee ze de tijden scherper zetten, en dat nog in Q1. Ik zie RBR echt niet zulke spongen maken. Maar ik krijg graag ongelijk.
Life was in 1990 op San Marino bijna 6 minuten te langzaam in de pre-kwalificatiequote:Op zaterdag 11 december 2021 14:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Of het Lola-fiasco begin 97 met een auto die tien seconden per ronde langzamer was dan pole
of de motoren zo ver opschroeven dat ze bij de start al de geest gaven ...quote:
Kijk maar eens een week lang alleen maar naar die beeldkwaliteit, dan merk je het niet eens meer.quote:Op zaterdag 11 december 2021 14:22 schreef RAVW het volgende:
[..]
Ik geef aan hoe ik er naar kijk. Als reactie op jouw eigen cynische opmerking overigens. Als je het daar niet mee eens bent prima, dat maakt het geen gemekker.quote:Op zaterdag 11 december 2021 14:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hou eens op met dat gemekker joh. Het is pas Q1 en Verstappen reed twee runs op één set.
Soms mis je de jaren 90. Ferrari en McLaren die zes auto's per weekend meenamen, drie per coureur. Dat mocht toen allemaal nog.quote:Op zaterdag 11 december 2021 14:24 schreef H_T het volgende:
[..]
Life was in 1990 op San Marino bijna 6 minuten te langzaam in de pre-kwalificatieRuim 7 minuten op 5 kilometer, wat een gemiddelde snelheid geeft van iets boven de 40 km/h
quote:Op zaterdag 11 december 2021 14:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hou eens op met dat gemekker joh. Het is pas Q1 en Verstappen reed twee runs op één set.
Het is allemaal een stuk duurder geworden tegenwoordig helaas.quote:Op zaterdag 11 december 2021 14:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Soms mis je de jaren 90. Ferrari en McLaren die zes auto's per weekend meenamen, drie per coureur. Dat mocht toen allemaal nog.
Denk niet dat ze in Q1 al risico nemen met de motorquote:Op zaterdag 11 december 2021 14:25 schreef RAVW het volgende:
[..]
of de motoren zo ver opschroeven dat ze bij de start al de geest gaven ...
weet het , ik kom nog van uit de tijd dat we alleen zwart wit tv hadden dus toen kleur uit kwam was dat al een hele vooruitgang de eerste kleuren tv :-)quote:Op zaterdag 11 december 2021 14:25 schreef PS. het volgende:
[..]
Kijk maar eens een week lang alleen maar naar die beeldkwaliteit, dan merk je het niet eens meer.
Ik vind het soms jammer hoe betrouwbaar de auto's tegenwoordig zijn. Zo'n Jordan die snel onderweg was en dan met een enorme rookwolk erachter toch weer stil viel had ook wel wat. Kon je ook makkelijk proberen, want de motor had je na de race toch niet meer nodigquote:Op zaterdag 11 december 2021 14:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Soms mis je de jaren 90. Ferrari en McLaren die zes auto's per weekend meenamen, drie per coureur. Dat mocht toen allemaal nog.
toen hadden ze nog reserve auto's , reed je er 1 in de prak en was rood kon je gewoon je tweede auto pakken en op nieuw beginnen :-)quote:Op zaterdag 11 december 2021 14:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Olav is F1!quote:Op zaterdag 11 december 2021 14:32 schreef Schnitzels het volgende:
Hoe kan Olav bij de start van een nieuwe Q-sessie nog altijd dingen als GROEN, PAARS benoemen. Dit is de eerste run simpele!
Ja.quote:Op zaterdag 11 december 2021 14:32 schreef VEM2012 het volgende:
Zou het zomaar eens kunnen dat de Red Bull morgen de snelste is?
Op de rechte stukken is de auto plots wel snelquote:Op zaterdag 11 december 2021 14:32 schreef VEM2012 het volgende:
Nee dan zouden ze voor staanquote:Op zaterdag 11 december 2021 14:32 schreef VEM2012 het volgende:
T-carquote:Op zaterdag 11 december 2021 14:31 schreef RAVW het volgende:
[..]
toen hadden ze nog reserve auto's , reed je er 1 in de prak en was rood kon je gewoon je tweede auto pakken en op nieuw beginnen :-)
allemaal helemaal open geschroefdquote:Op zaterdag 11 december 2021 14:32 schreef _UserName_ het volgende:
Tsunoda ook maar 2 tienden langzamer
10 decimalen ofzo.quote:Op zaterdag 11 december 2021 14:32 schreef Keukendrol het volgende:
Wat is de foutmarge van de meetapparatuur?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |