Kanaal 233quote:Op zaterdag 11 december 2021 14:11 schreef Landgeld het volgende:
Hoe kan ik Ziggo openen op KPN? WIL DE kwalificatie zien!!
Is naar mijn idee al het hele jaar zo. Mazepin spint alleen vaker.quote:Op zaterdag 11 december 2021 14:12 schreef Sabata het volgende:
Toch apart, Mick rijdt de laatste tijd meer brokken dat Nikita
Mick kan er gewoon niets van.quote:Op zaterdag 11 december 2021 14:12 schreef Sabata het volgende:
je hoopt dat Mick net is als zijn vader?quote:Op zaterdag 11 december 2021 14:12 schreef Sabata het volgende:
Top!!quote:Op zaterdag 11 december 2021 14:12 schreef H_T het volgende:
[..]
Kanaal 233, zolang je maar geen Digitenne hebt
De pole ligt voor het oprapen!quote:Op zaterdag 11 december 2021 14:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
Die HAAS coureur dacht: ik wil die pole!
HAHAHA
Zender 233quote:Op zaterdag 11 december 2021 14:11 schreef Landgeld het volgende:
Hoe kan ik Ziggo openen op KPN? WIL DE kwalificatie zien!!
Haha, verre van dat zelfs. Mick valt me al sinds de Italiaanse Formule 4 tegen. Er was alleen eerst zoveel gemopper op die enge Mazepin die zo slecht was, dat Mick in de schaduw een tijd rustig fouten kon maken. Maar de laatste weken begint het weer op te vallenquote:Op zaterdag 11 december 2021 14:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
je hoopt dat Mick net is als zijn vader?
niet vergeten dat de Haas de meeste van de tijd onbestuurbaar isquote:Op zaterdag 11 december 2021 14:15 schreef Sabata het volgende:
[..]
Haha, verre van dat zelfs. Mick valt me al sinds de Italiaanse Formule 4 tegen. Er was alleen eerst zoveel gemopper op die enge Mazepin die zo slecht was, dat Mick in de schaduw een tijd rustig fouten kon maken. Maar de laatste weken begint het weer op te vallen
quote:Op zaterdag 11 december 2021 14:16 schreef _UserName_ het volgende:
Mag iedereen iets van de baan naar huis nemen of zo?
Het waren ook wel de echte kneuzen zoals Rosset en Yoong die zich daardoor regelmatig niet kwalificeerden.quote:Op zaterdag 11 december 2021 14:15 schreef Sjoerd102 het volgende:
107% regel is pas vanaf halverwege jaren 90, staat compleet los van het verhaal met de f3000 chassis. Was omdat destijds de paydrivers (delatraz, bouillon, Noda)het tempo niet aankonden
regel het ff danquote:Op zaterdag 11 december 2021 14:18 schreef RAVW het volgende:
die onboard cam mogen ze ook wel eens verbeteren , lijk nu net of je naar beelden van de jaren 90 zit te kijken
Moet je je eens inbeelden hoe slecht het toen was.quote:Op zaterdag 11 december 2021 14:18 schreef RAVW het volgende:
die onboard cam mogen ze ook wel eens verbeteren , lijk nu net of je naar beelden van de jaren 90 zit te kijken
vies geld gebouwd op slavernij... bahquote:
HRT ook als ze met een auto die niet getest was bij de eerste race verschenenquote:Op zaterdag 11 december 2021 14:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Het waren ook wel de echte kneuzen zoals Rosset en Yoong die zich daardoor regelmatig niet kwalificeerden.
ff deze op zijn helmquote:Op zaterdag 11 december 2021 14:18 schreef RAVW het volgende:
Of het Lola-fiasco begin 97 met een auto die tien seconden per ronde langzamer was dan polequote:Op zaterdag 11 december 2021 14:20 schreef H_T het volgende:
[..]
HRT ook als ze met een auto die niet getest was bij de eerste race verschenen
Neequote:Op zaterdag 11 december 2021 14:22 schreef multifase het volgende:
.... Tijd voor een actie in q3 door bv Perez
ik zit vaak oude beelden terug te kijken ... vaak zo iets van .. hoe hebben we uren naar deze beelden zitten kijken .. dat was toen professioneel spul waar ze mee filmde .. een gemiddelde thuis gebruik webcam is tegenwoordig beterquote:Op zaterdag 11 december 2021 14:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Moet je je eens inbeelden hoe slecht het toen was.
Gaat om het gemak waarmee ze de tijden scherper zetten, en dat nog in Q1. Ik zie RBR echt niet zulke spongen maken. Maar ik krijg graag ongelijk.quote:Op zaterdag 11 december 2021 14:21 schreef Nattekat het volgende:
Hamilton op verse banden en lege tank sneller dan Verstappen, ongekend
TV's waren een stuk kleiner en analoog, dus geen opgeblazen beeld met een hoop compressie. Zag er een stuk beter uit dan wanneer je het nu op je moderne LCD kijkt.quote:Op zaterdag 11 december 2021 14:22 schreef RAVW het volgende:
[..]
ik zit vaak oude beelden terug te kijken ... vaak zo iets van .. hoe hebben we uren naar deze beelden zitten kijken .. dat was toen professioneel spul waar ze mee filmde .. een gemiddelde thuis gebruik webcam is tegenwoordig beter
En Olav mol brullend over een telefoonverbindingquote:Op zaterdag 11 december 2021 14:22 schreef RAVW het volgende:
[..]
ik zit vaak oude beelden terug te kijken ... vaak zo iets van .. hoe hebben we uren naar deze beelden zitten kijken .. dat was toen professioneel spul waar ze mee filmde .. een gemiddelde thuis gebruik webcam is tegenwoordig beter
Hou eens op met dat gemekker joh. Het is pas Q1 en Verstappen reed twee runs op één set.quote:Op zaterdag 11 december 2021 14:22 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Gaat om het gemak waarmee ze de tijden scherper zetten, en dat nog in Q1. Ik zie RBR echt niet zulke spongen maken. Maar ik krijg graag ongelijk.
Life was in 1990 op San Marino bijna 6 minuten te langzaam in de pre-kwalificatiequote:Op zaterdag 11 december 2021 14:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Of het Lola-fiasco begin 97 met een auto die tien seconden per ronde langzamer was dan pole
of de motoren zo ver opschroeven dat ze bij de start al de geest gaven ...quote:
Kijk maar eens een week lang alleen maar naar die beeldkwaliteit, dan merk je het niet eens meer.quote:Op zaterdag 11 december 2021 14:22 schreef RAVW het volgende:
[..]
Ik geef aan hoe ik er naar kijk. Als reactie op jouw eigen cynische opmerking overigens. Als je het daar niet mee eens bent prima, dat maakt het geen gemekker.quote:Op zaterdag 11 december 2021 14:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hou eens op met dat gemekker joh. Het is pas Q1 en Verstappen reed twee runs op één set.
Soms mis je de jaren 90. Ferrari en McLaren die zes auto's per weekend meenamen, drie per coureur. Dat mocht toen allemaal nog.quote:Op zaterdag 11 december 2021 14:24 schreef H_T het volgende:
[..]
Life was in 1990 op San Marino bijna 6 minuten te langzaam in de pre-kwalificatieRuim 7 minuten op 5 kilometer, wat een gemiddelde snelheid geeft van iets boven de 40 km/h
quote:Op zaterdag 11 december 2021 14:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hou eens op met dat gemekker joh. Het is pas Q1 en Verstappen reed twee runs op één set.
Het is allemaal een stuk duurder geworden tegenwoordig helaas.quote:Op zaterdag 11 december 2021 14:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Soms mis je de jaren 90. Ferrari en McLaren die zes auto's per weekend meenamen, drie per coureur. Dat mocht toen allemaal nog.
Denk niet dat ze in Q1 al risico nemen met de motorquote:Op zaterdag 11 december 2021 14:25 schreef RAVW het volgende:
[..]
of de motoren zo ver opschroeven dat ze bij de start al de geest gaven ...
weet het , ik kom nog van uit de tijd dat we alleen zwart wit tv hadden dus toen kleur uit kwam was dat al een hele vooruitgang de eerste kleuren tv :-)quote:Op zaterdag 11 december 2021 14:25 schreef PS. het volgende:
[..]
Kijk maar eens een week lang alleen maar naar die beeldkwaliteit, dan merk je het niet eens meer.
Ik vind het soms jammer hoe betrouwbaar de auto's tegenwoordig zijn. Zo'n Jordan die snel onderweg was en dan met een enorme rookwolk erachter toch weer stil viel had ook wel wat. Kon je ook makkelijk proberen, want de motor had je na de race toch niet meer nodigquote:Op zaterdag 11 december 2021 14:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Soms mis je de jaren 90. Ferrari en McLaren die zes auto's per weekend meenamen, drie per coureur. Dat mocht toen allemaal nog.
toen hadden ze nog reserve auto's , reed je er 1 in de prak en was rood kon je gewoon je tweede auto pakken en op nieuw beginnen :-)quote:Op zaterdag 11 december 2021 14:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Olav is F1!quote:Op zaterdag 11 december 2021 14:32 schreef Schnitzels het volgende:
Hoe kan Olav bij de start van een nieuwe Q-sessie nog altijd dingen als GROEN, PAARS benoemen. Dit is de eerste run simpele!
Ja.quote:Op zaterdag 11 december 2021 14:32 schreef VEM2012 het volgende:
Zou het zomaar eens kunnen dat de Red Bull morgen de snelste is?
Op de rechte stukken is de auto plots wel snelquote:Op zaterdag 11 december 2021 14:32 schreef VEM2012 het volgende:
Nee dan zouden ze voor staanquote:Op zaterdag 11 december 2021 14:32 schreef VEM2012 het volgende:
T-carquote:Op zaterdag 11 december 2021 14:31 schreef RAVW het volgende:
[..]
toen hadden ze nog reserve auto's , reed je er 1 in de prak en was rood kon je gewoon je tweede auto pakken en op nieuw beginnen :-)
allemaal helemaal open geschroefdquote:Op zaterdag 11 december 2021 14:32 schreef _UserName_ het volgende:
Tsunoda ook maar 2 tienden langzamer
10 decimalen ofzo.quote:Op zaterdag 11 december 2021 14:32 schreef Keukendrol het volgende:
Wat is de foutmarge van de meetapparatuur?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |