regel het ff danquote:Op zaterdag 11 december 2021 14:18 schreef RAVW het volgende:
die onboard cam mogen ze ook wel eens verbeteren , lijk nu net of je naar beelden van de jaren 90 zit te kijken
Moet je je eens inbeelden hoe slecht het toen was.quote:Op zaterdag 11 december 2021 14:18 schreef RAVW het volgende:
die onboard cam mogen ze ook wel eens verbeteren , lijk nu net of je naar beelden van de jaren 90 zit te kijken
vies geld gebouwd op slavernij... bahquote:
HRT ook als ze met een auto die niet getest was bij de eerste race verschenenquote:Op zaterdag 11 december 2021 14:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Het waren ook wel de echte kneuzen zoals Rosset en Yoong die zich daardoor regelmatig niet kwalificeerden.
ff deze op zijn helmquote:Op zaterdag 11 december 2021 14:18 schreef RAVW het volgende:
Of het Lola-fiasco begin 97 met een auto die tien seconden per ronde langzamer was dan polequote:Op zaterdag 11 december 2021 14:20 schreef H_T het volgende:
[..]
HRT ook als ze met een auto die niet getest was bij de eerste race verschenen
Neequote:Op zaterdag 11 december 2021 14:22 schreef multifase het volgende:
.... Tijd voor een actie in q3 door bv Perez
ik zit vaak oude beelden terug te kijken ... vaak zo iets van .. hoe hebben we uren naar deze beelden zitten kijken .. dat was toen professioneel spul waar ze mee filmde .. een gemiddelde thuis gebruik webcam is tegenwoordig beterquote:Op zaterdag 11 december 2021 14:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Moet je je eens inbeelden hoe slecht het toen was.
Gaat om het gemak waarmee ze de tijden scherper zetten, en dat nog in Q1. Ik zie RBR echt niet zulke spongen maken. Maar ik krijg graag ongelijk.quote:Op zaterdag 11 december 2021 14:21 schreef Nattekat het volgende:
Hamilton op verse banden en lege tank sneller dan Verstappen, ongekend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |