Kanaal 233quote:Op zaterdag 11 december 2021 14:11 schreef Landgeld het volgende:
Hoe kan ik Ziggo openen op KPN? WIL DE kwalificatie zien!!
Is naar mijn idee al het hele jaar zo. Mazepin spint alleen vaker.quote:Op zaterdag 11 december 2021 14:12 schreef Sabata het volgende:
Toch apart, Mick rijdt de laatste tijd meer brokken dat Nikita
Mick kan er gewoon niets van.quote:Op zaterdag 11 december 2021 14:12 schreef Sabata het volgende:
je hoopt dat Mick net is als zijn vader?quote:Op zaterdag 11 december 2021 14:12 schreef Sabata het volgende:
Top!!quote:Op zaterdag 11 december 2021 14:12 schreef H_T het volgende:
[..]
Kanaal 233, zolang je maar geen Digitenne hebt
De pole ligt voor het oprapen!quote:Op zaterdag 11 december 2021 14:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
Die HAAS coureur dacht: ik wil die pole!
HAHAHA
Zender 233quote:Op zaterdag 11 december 2021 14:11 schreef Landgeld het volgende:
Hoe kan ik Ziggo openen op KPN? WIL DE kwalificatie zien!!
Haha, verre van dat zelfs. Mick valt me al sinds de Italiaanse Formule 4 tegen. Er was alleen eerst zoveel gemopper op die enge Mazepin die zo slecht was, dat Mick in de schaduw een tijd rustig fouten kon maken. Maar de laatste weken begint het weer op te vallenquote:Op zaterdag 11 december 2021 14:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
je hoopt dat Mick net is als zijn vader?
niet vergeten dat de Haas de meeste van de tijd onbestuurbaar isquote:Op zaterdag 11 december 2021 14:15 schreef Sabata het volgende:
[..]
Haha, verre van dat zelfs. Mick valt me al sinds de Italiaanse Formule 4 tegen. Er was alleen eerst zoveel gemopper op die enge Mazepin die zo slecht was, dat Mick in de schaduw een tijd rustig fouten kon maken. Maar de laatste weken begint het weer op te vallen
quote:Op zaterdag 11 december 2021 14:16 schreef _UserName_ het volgende:
Mag iedereen iets van de baan naar huis nemen of zo?
Het waren ook wel de echte kneuzen zoals Rosset en Yoong die zich daardoor regelmatig niet kwalificeerden.quote:Op zaterdag 11 december 2021 14:15 schreef Sjoerd102 het volgende:
107% regel is pas vanaf halverwege jaren 90, staat compleet los van het verhaal met de f3000 chassis. Was omdat destijds de paydrivers (delatraz, bouillon, Noda)het tempo niet aankonden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |