quote:Adele - Easy on me
André van Duin - Als je zon schijnt
Bankzitters - Stapelgek
Barbara Pravi - Voilà
Black Pumas - Colors
Blaudzun - Promises of No Man’s Land
Bökkers - Kold Bloed
Charles Aznavour - La Bohème
Chef’ Special - Afraid of the Dark
Chris Stapleton - Cold
Davina Michelle & Snelle - 17 miljoen mensen
Dua Lipa - Break my Heart
Ed Sheeran - Bad Habits
Golden Earring - Bombay
Golden Earring - Hold Me Now
Golden Earring - I Can't Sleep Without You (live)
Golden Earring - Johnny Make Believe
Golden Earring - The Devil Made Me Do It
Golden Earrings - I've Just Lost Somebody
Harry Styles - Golden
Iron Maiden - Wasted Years
John Mayer - Last Train Home
Lady Gaga - Born This Way
Maneskin - Zitti e Buoni
Meau - Dat heb jij gedaan
Miles Davis - So What
Pommelien Thijs & Jaap Reesema - Nu wij niet meer praten
Procol Harum - Homburg
Rob de Nijs - Niet voor het Laatst
Ryan Paris - Dolce Vita
Silk Sonic - Leave the Door Open
Snollebollekes - Links Rechts
Suzan & Freek - Goud
Suzan & Freek & Snelle - De Overkant
Taylor Swift - All Too Well
Taylor Swift - Blank Space
Taylor Swift - Cowboy Like Me
Snollebollekesquote:Op woensdag 8 december 2021 13:11 schreef molloot200 het volgende:
Even uit het Top 2000 topic gejat maar dit zijn tot nu toe de nieuwe nummers in de Top 2000!
[..]
Wasted Yearsquote:Op woensdag 8 december 2021 13:11 schreef molloot200 het volgende:
Even uit het Top 2000 topic gejat maar dit zijn tot nu toe de nieuwe nummers in de Top 2000!
[..]
Vraag mij af of ze ook niet een beetje selecteren eigenlijk. Ander had zanger Rinus er waarschijnlijk ook wel in gestaan...quote:Op woensdag 8 december 2021 13:16 schreef molloot200 het volgende:
Van Maneskin heeft Zitti e buoni het wel gered en Beggin' en I Wanna Be Your Slave niet? Wut
Gelukkig maar!quote:Op woensdag 8 december 2021 13:16 schreef molloot200 het volgende:
Van Maneskin heeft Zitti e buoni het wel gered en Beggin' en I Wanna Be Your Slave niet? Wut
Dan mogen ze ook wel selecteren op wat andere zekere bands (Blof?) dat er niet te veel van in komtquote:Op woensdag 8 december 2021 13:20 schreef Momo het volgende:
[..]
Vraag mij af of ze ook niet een beetje selecteren eigenlijk. Ander had zanger Rinus er waarschijnlijk ook wel in gestaan...
Dat is toch logisch. Die is veel bekender dan de anderen. En de meesten zullen maar op één liedje van Maneskin gestemd hebben.quote:Op woensdag 8 december 2021 13:16 schreef molloot200 het volgende:
Qua (Spotify) hitlijstsuccessen deden IWBYS en Beggin' het anders veel beter dan ZEB.quote:Op woensdag 8 december 2021 13:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is toch logisch. Die is veel bekender dan de anderen. En de meesten zullen maar op één liedje van Maneskin gestemd hebben.
Dat is best eenvoudig op te lossen door een regel in stellen dat je maar op één liedje per artiest mag stemmen.quote:Op woensdag 8 december 2021 13:24 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dan mogen ze ook wel selecteren op wat andere zekere bands (Blof?) dat er niet te veel van in komt
Dat zegt niet per se veel voor de Top 2000. Het ESF liedje is bekend bij een groter publiek. De meesten zullen de anderen niet eens kennen.quote:Op woensdag 8 december 2021 13:26 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Qua (Spotify) hitlijstsuccessen deden IWBYS en Beggin' het anders veel beter dan ZEB.
In zekere mate zegt dat natuurlijk wel wat: zijn mensen het bereid uit henzelf op te zetten? Draait de radio het veel, komt hij ook hoger in hitlijsten, worden meer mensen aan de nummers blootgesteld. Nee, hier ben ik het niet per sé mee eens neequote:Op woensdag 8 december 2021 13:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat zegt niet per se veel voor de Top 2000. Het ESF liedje is bekend bij een groter publiek. De meesten zullen de anderen niet eens kennen.
quote:Op woensdag 8 december 2021 13:34 schreef Redefine het volgende:
Ik ga vanavond nog mijn hele lijst nalopen. Maar net wel even gecheckt of Jeff Buckley nog met nummers terug is gekomen in de lijst. Niet dus
Dan maar hopen op een foutje in de software. Elk jaar wel een paar liedjes die bij deze tool niet naar voren komen.
Want iedereen die stemt gebruikt Spotify? Het geeft een indicatie ja. Maar het is niet zo dat je via Spotify kunt garanderen dat bepaalde liedjes er wel een niet in komen.quote:Op woensdag 8 december 2021 13:30 schreef molloot200 het volgende:
[..]
In zekere mate zegt dat natuurlijk wel wat: zijn mensen het bereid uit henzelf op te zetten? Draait de radio het veel, komt hij ook hoger in hitlijsten, worden meer mensen aan de nummers blootgesteld. Nee, hier ben ik het niet per sé mee eens nee
quote:Op woensdag 8 december 2021 13:28 schreef molloot200 het volgende:
En Rasputin terug voor het eerst sinds 2002Tiktok hype
Geweldigquote:
Enorm natuurlijk.quote:Op woensdag 8 december 2021 13:42 schreef Arizona het volgende:
Ik heb modderwater in mijn sokken.
Jullie mogen raden hoe erg ik ben opgefleurd van mijn wandeling.
Typefouten worden ook meegenomen bij het tellen. Dus dat zal geen probleem zijn geweest.quote:Op woensdag 8 december 2021 13:42 schreef Fred_B het volgende:
Beggin’ niet en Zitte E Buoni wel verbaast me ook wel. Al is het maar omdat bij de eerste de titel toch wat makkelijker handmatig in te voeren is.
Nou ja goed, het was een nummer 1-hit.quote:Op woensdag 8 december 2021 13:49 schreef Em31 het volgende:
Is Beggin' hier net zo populair geweest? Misschien veel Nederlanders die dachten, ja hallo dat is een cover?
Ohquote:Op woensdag 8 december 2021 13:51 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou ja goed, het was een nummer 1-hit.
Even gekeken. Ja die staat er in.quote:
https://staatieindetop2000.nporadio2.nl/mecano/hijo-de-la-lunaquote:
quote:Op woensdag 8 december 2021 13:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Even gekeken. Ja die staat er in.
quote:Op woensdag 8 december 2021 13:58 schreef Arizona het volgende:
[..]
https://staatieindetop2000.nporadio2.nl/mecano/hijo-de-la-luna
JAAAAAAAA
(Zelf niet op gestemd)
Ik ook niet.quote:Op woensdag 8 december 2021 13:58 schreef Arizona het volgende:
[..]
JAAAAAAAA
(Zelf niet op gestemd)
Ik wel.quote:Op woensdag 8 december 2021 13:58 schreef Arizona het volgende:
[..]
JAAAAAAAA
(Zelf niet op gestemd)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.32/35 staan erin
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
Bij jou schijnt de zon sowieso niet vandaag, volgens mij.quote:Op woensdag 8 december 2021 14:34 schreef Arizona het volgende:
Het briljante The sun always shines on TV heeft het wederom niet gehaald
quote:Op woensdag 8 december 2021 14:37 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Bij jou schijnt de zon sowieso niet vandaag, volgens mij.
En nu ook zelfs daar niet.quote:Op woensdag 8 december 2021 14:43 schreef Arizona het volgende:
[..]![]()
Maar laat hem dan wel op TV schijnen
Gaat lekker met jou vandaag.quote:Op woensdag 8 december 2021 15:49 schreef Arizona het volgende:
Nu is er ook nog een bloedvat in mijn middelvinger geknapt.
Topdagquote:Op woensdag 8 december 2021 15:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gaat lekker met jou vandaag.
Was het zo hard nodig om iemand een middelvinger te gevenquote:Op woensdag 8 december 2021 15:49 schreef Arizona het volgende:
Nu is er ook nog een bloedvat in mijn middelvinger geknapt.
Ik tilde een boodschappentasquote:Op woensdag 8 december 2021 16:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Was het zo hard nodig om iemand een middelvinger te geven
Nee, ik kan nog niet echt zeggen dat ze minder worden, maar dit is ook pas de eerste dag met de zalf.quote:Op woensdag 8 december 2021 16:14 schreef Arizona het volgende:
[..]
Topdag
Hoe is het met jou, worden je klachten al minder?
Een van mijn all-time favorieten. Prachtig liedquote:Op woensdag 8 december 2021 18:41 schreef Em31 het volgende:
Dit was ook wel een bijzonder nummer voor in 2013 he, had misschien een paar jaar later wel kunnen winnen? Zou zelfs nu niet slecht scoren denk ik.
Geweldig nummer je. Staat bij mij hoog in mijn top zoveel van het ESF.quote:Op woensdag 8 december 2021 18:41 schreef Em31 het volgende:
Dit was ook wel een bijzonder nummer voor in 2013 he, had misschien een paar jaar later wel kunnen winnen? Zou zelfs nu niet slecht scoren denk ik.
Ik zou geen loten kopen als ik jou wasquote:Op woensdag 8 december 2021 19:18 schreef Arizona het volgende:
Ik wilde sokken winnen bij de McDonalds maar die app is helemaal vastgelopen
Ik had het kunnen weten uiteraard, vandaag
quote:Op woensdag 8 december 2021 20:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik zou geen loten kopen als ik jou was
De kat heeft zojuist de kerstboom omver geworpen.quote:Op woensdag 8 december 2021 20:40 schreef H_T het volgende:
@:Arizona na zoveel pech gun ik je een topweek de rest van de week
quote:Op woensdag 8 december 2021 20:55 schreef Arizona het volgende:
[..]
[..]
De kat heeft zojuist de kerstboom omver geworpen.
[ afbeelding ]
Een bepaald nummer van een niet nader te noemen zangeres wordt hier wel mee vergelekenquote:Op woensdag 8 december 2021 18:41 schreef Em31 het volgende:
Jij moet vandaag maar niks meer doen.quote:Op woensdag 8 december 2021 19:18 schreef Arizona het volgende:
Ik wilde sokken winnen bij de McDonalds maar die app is helemaal vastgelopen
Ik had het kunnen weten uiteraard, vandaag
Zo kwam ik er weer op jaquote:Op woensdag 8 december 2021 20:58 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Een bepaald nummer van een niet nader te noemen zangeres wordt hier wel mee vergelekenHeeft ook wel enige gelijkenis, al is dit nog iets meer een gewoon popnummer.
quote:Op woensdag 8 december 2021 20:59 schreef Arizona het volgende:
Er was dus duidelijk een reden dat ik zo somber wakker werd vanmorgen: ik ben een soort van helderziend! Ik wist onbewust al dat het een pechdag werd
Wat voor pil?quote:Op woensdag 8 december 2021 21:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waarom heb ik altijd grote moeite om een pil door te slikken.
Ja, die dus.quote:Op woensdag 8 december 2021 21:29 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Wat voor pil?
Ik vind de normale paracetamol echt een ramp, terwijl sommige grote pillen verrassend makkelijk gaan (maar die zijn glad).
Je hebt ook smelt-paracetamol, van Roter. Die hebben wij in huis voor dochter, zij krijgt de normale paracetamol ook niet weg.quote:
Ovale vorm halen, echt veel fijnerquote:
Vorige keer eens naar kijken dan. Eerst deze opmaken.quote:Op woensdag 8 december 2021 21:37 schreef Arizona het volgende:
[..]
Je hebt ook smelt-paracetamol, van Roter. Die hebben wij in huis voor dochter, zij krijgt de normale paracetamol ook niet weg.
quote:Op woensdag 8 december 2021 20:55 schreef Arizona het volgende:
[..]
[..]
De kat heeft zojuist de kerstboom omver geworpen.
[ afbeelding ]
Dacht een tijd dat zij tweede was geworden, maar dat was niet eens zo.quote:Op woensdag 8 december 2021 21:25 schreef Fred_B het volgende:
I Feed You My Love had in 2013 natuurlijk gewoon moeten winnen trouwens.
En als je die niet kan vinden zijn er altijd nog bruistabletten. Of zetpillen.quote:Op woensdag 8 december 2021 21:37 schreef Arizona het volgende:
[..]
Je hebt ook smelt-paracetamol, van Roter. Die hebben wij in huis voor dochter, zij krijgt de normale paracetamol ook niet weg.
Nee, dat was het in die jaren immer geweldig presterende Azerbeidzjan.quote:Op woensdag 8 december 2021 21:54 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dacht een tijd dat zij tweede was geworden, maar dat was niet eens zo.
Die hoefden toen alleen maar op te komen dagen om in de top tien te eindigen.quote:Op woensdag 8 december 2021 22:00 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, dat was het in die jaren immer geweldig presterende Azerbeidzjan.
Ik gun mezelf een vermakelijke show, in plaats van een sjappie in een te grote jas of een mevrouw die geen nee zegt tegen een middelvingerpak.quote:Op woensdag 8 december 2021 22:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik gun de Britten en Duitsers helemaal niks.
Valt denk ik wel mee. Zweden won wel vaak, maar ook niet elk jaar in hun sterke periode.quote:Op woensdag 8 december 2021 22:10 schreef Em31 het volgende:
Als de Britten ooit de smaak te pakken krijgen heeft de rest ook mooi een probleem.
Precies. 26 liedjes (of eigenlijk meer inclusief halve finales) die goed zijn is altijd beter. Al moet het dan wel in diverse genres zitten om het leuk te houden.quote:Op woensdag 8 december 2021 22:09 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik gun mezelf een vermakelijke show, in plaats van een sjappie in een te grote jas of een mevrouw die geen nee zegt tegen een middelvingerpak.
Nee joh, dat wordt ook altijd gezegd over als grote artiesten mee gaan doen. Voor een uitzondering als Adele of Rammstein geldt inderdaad dat ze al met een startbonus van 200 punten ofzo beginnen. Maar zelfs als ze in het VK alles op alles zouden zetten om te winnen, is de kans groter dat ze in de praktijk falen tegen een Duncan of Måneskin.quote:Op woensdag 8 december 2021 22:10 schreef Em31 het volgende:
Als de Britten ooit de smaak te pakken krijgen heeft de rest ook mooi een probleem.
In 2018 waren we zo razend MAD dat Waylon eerst met de blauwe Daniël Dekker-video kwam aanzetten als officiële video en ten lange leste ging ie nog even voor een nog officiëlere clip met een motor door de woestijn crossen, wat het er niet veel beter op maakte.quote:Op woensdag 8 december 2021 22:03 schreef Em31 het volgende:
Dit is toch ook gierenom zo je nummer in te sturen. Dat begin in het Nederlands
Ik hoop het zo dat die Tap music dit goed weet te regelen. Het klinkt oprecht allemaal ontzettend goed wat ze aan het doen zijn.quote:Op woensdag 8 december 2021 22:10 schreef Em31 het volgende:
Deze tweet vat het perfect samen.quote:Op woensdag 8 december 2021 22:14 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik hoop het zo dat die Tap music dit goed weet te regelen. Het klinkt oprecht allemaal ontzettend goed wat ze aan het doen zijn.
Als ze nou maar niet een veredelde demo sturen, please. Ik heb gewoon zin in een keer geen klagende Britten over Brexit en dat soort kul.
Ze zouden echt wel altijd goed kunnen scoren als ze het eindelijk voor elkaar krijgen dat talentvolle bands/zangers etc. willen gaan. Hoeven niet eens hun A/B-artiesten te zijn.quote:Op woensdag 8 december 2021 22:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Valt denk ik wel mee. Zweden won wel vaak, maar ook niet elk jaar in hun sterke periode.
Maar zij moeten toch 100 Duncan's rond hebben lopenquote:Op woensdag 8 december 2021 22:13 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee joh, dat wordt ook altijd gezegd over als grote artiesten mee gaan doen. Voor een uitzondering als Adele of Rammstein geldt inderdaad dat ze al met een startbonus van 200 punten ofzo beginnen. Maar zelfs als ze in het VK alles op alles zouden zetten om te winnen, is de kans groter dat ze in de praktijk falen tegen een Duncan of Måneskin.
En uiteindelijk maakt die officiële clip natuurlijk geen moer uit. Die punten worden gegeven gebaseerd op het live optredenquote:Op woensdag 8 december 2021 22:13 schreef Cee het volgende:
[..]
In 2018 waren we zo razend MAD dat Waylon eerst met de blauwe Daniël Dekker-video kwam aanzetten als officiële video en ten lange leste ging ie nog even voor een nog officiëlere clip met een motor door de woestijn crossen, wat het er niet veel beter op maakte.
Ik kan me niet meer herinneren dat we in 2013 zo’n ophef hadden omdat de officiële video voor Birds een goedkope webcam-opname was.![]()
Hahaha moest echt lachen om dat begin, dat keiharde Nederlandsquote:Op woensdag 8 december 2021 22:13 schreef Cee het volgende:
[..]
In 2018 waren we zo razend MAD dat Waylon eerst met de blauwe Daniël Dekker-video kwam aanzetten als officiële video en ten lange leste ging ie nog even voor een nog officiëlere clip met een motor door de woestijn crossen, wat het er niet veel beter op maakte.
Ik kan me niet meer herinneren dat we in 2013 zo’n ophef hadden omdat de officiële video voor Birds een goedkope webcam-opname was.![]()
Als ze het een keer serieus gaan nemen gaan ze wel weer scoren. En als ze het een tijdje goed doen, dan doen ze vanzelf weer serieus mee (dat zie je aan ons, we krijgen toch wel wat bonuspunten van de jury steeds). Maar dat ze elk jaar zullen domineren zie ik niet gebeuren. Uiteindelijk valt er toch een liedje weer tegen hoe goed de artiest ook is (ook dat zag je bij ons dit jaar al met Jeangu).quote:Op woensdag 8 december 2021 22:16 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ze zouden echt wel altijd goed kunnen scoren als ze het eindelijk voor elkaar krijgen dat talentvolle bands/zangers etc. willen gaan. Hoeven niet eens hun A/B-artiesten te zijn.
Misschien dat het succes van Maneskin helpt.
Elk land heeft piekjaren en daljaren. Ook een Zweden had bijvoorbeeld dit jaar het slechtste resultaat sinds 2013. Hoeft nog niet te betekenen dat ze totaal van het pad af zijn en volgend jaar slechter zullen scoren of zo.quote:Op woensdag 8 december 2021 22:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als ze het een keer serieus gaan nemen gaan ze wel weer scoren. En als ze het een tijdje goed doen, dan doen ze vanzelf weer serieus mee (dat zie je aan ons, we krijgen toch wel wat bonuspunten van de jury steeds). Maar dat ze elk jaar zullen domineren zie ik niet gebeuren. Uiteindelijk valt er toch een liedje weer tegen hoe goed de artiest ook is (ook dat zag je bij ons dit jaar al met Jeangu).
De clip van Birth of a new age was echt schitterend ja.quote:Op woensdag 8 december 2021 22:17 schreef molloot200 het volgende:
[..]
En uiteindelijk maakt die officiële clip natuurlijk geen moer uit. Die punten worden gegeven gebaseerd op het live optreden
Toch leuk om erover te mokken. Al had bijv. Jeangu bij BOANA ondanks dat ik het nummer matig vond wel écht een mooie clip en het droeg ook echt wel bij aan de sfeer van het nummer.
Over dat laatste heeft dan ook niemand hetquote:Op woensdag 8 december 2021 22:22 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Elk land heeft piekjaren en daljaren. Ook een Zweden had bijvoorbeeld dit jaar het slechtste resultaat sinds 2013. Hoeft nog niet te betekenen dat ze totaal van het pad af zijn en volgend jaar slechter zullen scoren of zo.
De Britse Duncans en de Britse Måneskins willen niet meedoen met Eurovisie, dat is 'n beetje het probleemquote:Op woensdag 8 december 2021 22:17 schreef Em31 het volgende:
[..]
Maar zij moeten toch 100 Duncan's rond hebben lopen
Duizenden waarschijnlijk. Al hebben wij op zichzelf ook genoeg talent om elk jaar mee te doen voor de Top 10. En in de andere 39 landen loopt ook nog wel wat rond natuurlijkquote:Op woensdag 8 december 2021 22:17 schreef Em31 het volgende:
[..]
Maar zij moeten toch 100 Duncan's rond hebben lopen
Nja ik zei het ook niet goed genoeg misschien denk ik. Zoals sommige landen vooral pieken en dan eenmaal een dal hebben en dan weer pieken, kan het ook heel goed andersom en dat zie ik bij een UK ook wel gebeuren. Letland 2015-2016 was heel goed, voor de rest is het altijd een ramp. Duitsland had in 2018 het licht gezien... of toch niet want het jaar erna kwamen de Sisters. Dat UK dan komend jaar 1 keer een goed jaar heeft en dat het dan daarna weer in het oude ritme voortbeweegt.quote:Op woensdag 8 december 2021 22:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Over dat laatste heeft dan ook niemand het
Daar heb je een goed punt inderdaad.quote:Op woensdag 8 december 2021 22:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Duizenden waarschijnlijk. Al hebben wij op zichzelf ook genoeg talent om elk jaar mee te doen voor de Top 10. En in de andere 39 landen loopt ook nog wel wat rond natuurlijk![]()
Maar je ziet aan veruit het best en consistentst presterende land Italië hoe lang het geduurd heeft voor ze eens wonnen.
Europa League past beter bij hun niveau.quote:Op woensdag 8 december 2021 22:27 schreef Fred_B het volgende:
Barcelona heeft een groot probleem trouwens.
Het is Bye, Bar.quote:Op woensdag 8 december 2021 22:27 schreef Fred_B het volgende:
Alles moet ook samenkomen in zo'n jaar natuurlijk, Portugal kwam qua resultaten van de jaren ervoor ook eigenlijk als een donderslag bij heldere hemel. Had je in mei 2016 gevraagd wie het songfestival in 2017 zou winnen, had waarschijnlijk niemand Portugal gezegd. Consistentie is goed, maar niet per sé key. Het zou ook zomaar kunnen gebeuren dat Ierland komend jaar met een echte knaller komt en ineens van iedereen wint.quote:Op woensdag 8 december 2021 22:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Duizenden waarschijnlijk. Al hebben wij op zichzelf ook genoeg talent om elk jaar mee te doen voor de Top 10. En in de andere 39 landen loopt ook nog wel wat rond natuurlijk![]()
Maar je ziet aan veruit het best en consistentst presterende land Italië hoe lang het geduurd heeft voor ze eens wonnen.
Xavi blijkt toch niet de verlosser te zijn. Al zal het nu ongetwijfeld ook weer liggen aan de buitenlanders, zoals Van Gaal dat al treffend zei.quote:Op woensdag 8 december 2021 22:27 schreef Fred_B het volgende:
Letland was een toevalstreffer met Aminata als uitvoerende en schrijfster. Duitsland presteerde vanaf eind jaren ‘90 vrijwel continu goed (al kregen bijvoorbeeld No No Never en Frauen Regieren Die Welt geen beloning). Dat Duitsland eens ging winnen (of net ernaast ging grijpen) was wel logisch. Net als Frankrijk nu al een paar jaar op een goed spoor zit.quote:Op woensdag 8 december 2021 22:28 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nja ik zei het ook niet goed genoeg misschien denk ik. Zoals sommige landen vooral pieken en dan eenmaal een dal hebben en dan weer pieken, kan het ook heel goed andersom en dat zie ik bij een UK ook wel gebeuren. Letland 2015-2016 was heel goed, voor de rest is het altijd een ramp. Duitsland had in 2018 het licht gezien... of toch niet want het jaar erna kwamen de Sisters. Dat UK dan komend jaar 1 keer een goed jaar heeft en dat het dan daarna weer in het oude ritme voortbeweegt.
Hypothetisch, hypothetisch.
Sorry, het is een zijpad in deze discussie die ik niet eens in had moeten gaan
Misschien dat ze van trainer moeten wisselen.quote:Op woensdag 8 december 2021 22:27 schreef Fred_B het volgende:
Je moet gewoon elk zijpad nemen wat je wilt nemenquote:Op woensdag 8 december 2021 22:28 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nja ik zei het ook niet goed genoeg misschien denk ik. Zoals sommige landen vooral pieken en dan eenmaal een dal hebben en dan weer pieken, kan het ook heel goed andersom en dat zie ik bij een UK ook wel gebeuren. Letland 2015-2016 was heel goed, voor de rest is het altijd een ramp. Duitsland had in 2018 het licht gezien... of toch niet want het jaar erna kwamen de Sisters. Dat UK dan komend jaar 1 keer een goed jaar heeft en dat het dan daarna weer in het oude ritme voortbeweegt.
Hypothetisch, hypothetisch.
Sorry, het is een zijpad in deze discussie die ik niet eens in had moeten gaan
Frank de Boer is nog vrij.quote:Op woensdag 8 december 2021 22:32 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Misschien dat ze van trainer moeten wisselen.
Koeman is vrij, die heeft daar volgens mij nog gespeeld.quote:Op woensdag 8 december 2021 22:32 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Misschien dat ze van trainer moeten wisselen.
Nouja, dan moet het van Real komen, verder is het momenteel niet zoveel.quote:Op woensdag 8 december 2021 22:33 schreef molloot200 het volgende:
Ik hoop dat Spanje, gezien hoe serieus ze het dit jaar wel lijken te nemen, ook echt een keer een mooi resultaat mag scoren
Portugal is samen met Oostenrijk wel een enorme outlier. Beide presteren ze beide gemiddeld heel matig. Portugal dan dit jaar nog vrij goed voor hun doen en Oostenrijk in 2019. Maar verder...quote:Op woensdag 8 december 2021 22:31 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Alles moet ook samenkomen in zo'n jaar natuurlijk, Portugal kwam qua resultaten van de jaren ervoor ook eigenlijk als een donderslag bij heldere hemel. Had je in mei 2016 gevraagd wie het songfestival in 2017 zou winnen, had waarschijnlijk niemand Portugal gezegd. Consistentie is goed, maar niet per sé key. Het zou ook zomaar kunnen gebeuren dat Ierland komend jaar met een echte knaller komt en ineens van iedereen wint.
En de consistentie van Cyprus legt ze op het moment nou ook niet echt windeierenIk ben benieuwd welke Griekse zangeres met bijbehorende dansbop ze nu weer gaan sturen die ergens anoniem 14-19e gaat eindigen.
quote:Op woensdag 8 december 2021 22:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Portugal is samen met Oostenrijk wel een enorme outlier. Beide presteren ze beide gemiddeld heel matig. Portugal dan dit jaar nog vrij goed voor hun doen en Oostenrijk in 2019. Maar verder...
Dat staat even los van de kwaliteit van de liedjes, want die is zeker niet altijd slecht (ondanks dat ik niks met de meeste Portugese inzendingen heb).
Ik denk zolang de gedachte 'Zweden is altijd heel goed, want kijk eens naar de moeite die zij erin stoppen om het weer een superstrakke act van te maken. En ze verdienen het vanwege Melodieën Festival' nog overheerst zullen de Zweden niet veel veranderen.quote:Op woensdag 8 december 2021 22:34 schreef Em31 het volgende:
Hopelijk wordt Zweden ook eindelijk eens wat minder plastic en beginnen ze met het sturen van mensen zoals Clara Klingenström bijv.
Wat wij nu doen met S10, zoiets dacht ik altijd dat Zweden zou doen. Maar word elk jaar weer teleurgesteld.
Het was het gastland, dan scoor je tegenwoordig bijna gegarandeerd erg matig (al zijn de inzendingen de laatste jaren ook wel matig), plus dat het net wat teveel in de hoek van het jaar ervoor zat om weer een succes te worden.quote:Op woensdag 8 december 2021 22:38 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Deze vind ik persoonlijk echt heel mooi, maar ik snap dat het niet klikte met Europa.
Hier hebben de Carlo Boszhards en Frits Huffnagels van deze wereld ook een handje vanquote:Op woensdag 8 december 2021 22:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik denk zolang de gedachte 'Zweden is altijd heel goed, want kijk eens naar de moeite die zij erin stoppen om het weer een superstrakke act van te maken. En ze verdienen het vanwege Melodieën Festival' nog overheerst zullen de Zweden niet veel veranderen.
En ondanks de zoveelste dertien in een dozijn inzending van de laatste jaren, blijven er mensen zijn die ze geweldig vinden. En dan met de argumenten die tussen haakjes staan an komen zetten
Jaquote:Op woensdag 8 december 2021 22:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik denk zolang de gedachte 'Zweden is altijd heel goed, want kijk eens naar de moeite die zij erin stoppen om het weer een superstrakke act van te maken. En ze verdienen het vanwege Melodieën Festival' nog overheerst zullen de Zweden niet veel veranderen.
En ondanks de zoveelste dertien in een dozijn inzending van de laatste jaren, blijven er mensen zijn die ze geweldig vinden. En dan met de argumenten die tussen haakjes staan an komen zetten
Nee dan ligt het aan de artiest, twitter account van melodifestivalen heeft ook elke keer over de beste voorronde.quote:Op woensdag 8 december 2021 22:47 schreef Em31 het volgende:
[..]
Jadie hebben echt een NQ nodig om te veranderen volgens mij.
Ja, hier kunnen we er ook wat van. Maar dat komt denk ik een beetje doordat de meesten die er hun mening over mogen geven of heel erg aan de clichés van het festival denken. En dan hoort de Zweedse standaardpop daar wel bij. Of ze hangen heel erg aan de clichés omdat ze eigenlijk wel willen dat het festival zo blijft zoals zij het nog voor ogen hebben. In die laatste groep zitten de namen die je noemt. Echt verfrissende inzendingen komen dan vaak niet binnen.quote:Op woensdag 8 december 2021 22:46 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Hier hebben de Carlo Boszhards en Frits Huffnagels van deze wereld ook een handje vanHeb altijd het idee dat je in Nederlands talkshowland niet mag vinden dat Zweden een matig liedje in heeft gestuurd
![]()
Het was al wel een mooie vooruitgang dat de jury dit jaar Zweden slechts 46 punten had gegeven. Normaal was het altijd andersom en werd Zweden rijkelijk bedeeld door de jury.
Mogelijk. Al denk ik eigenlijk vooral een aantal non-qualifiers achter elkaar.Want veel commissies zijn nogal hardnekkig en leggen de schuld eerder buiten henzelf (wansmaak van Europa etc.) dan bij henzelf.quote:Op woensdag 8 december 2021 22:47 schreef Em31 het volgende:
[..]
Jadie hebben echt een NQ nodig om te veranderen volgens mij.
In een European Soccer Finals forum, belachelijk.quote:Op woensdag 8 december 2021 22:59 schreef GeorgeM het volgende:
Oh. Gaat het hier over het Songfestival
quote:Op woensdag 8 december 2021 22:59 schreef GeorgeM het volgende:
Oh. Gaat het hier over het Songfestival
Is dat een beetje te nassen? De meeste daarvan vind ik goorquote:Op woensdag 8 december 2021 22:34 schreef ijs_beer het volgende:
Als jullie BOANA typen moet ik toch altijd onbewust aan dat margarinemerk denken. Bona.
Nee, Barcelona heeft nog nooit Europa League gespeeldquote:Op woensdag 8 december 2021 22:57 schreef GeorgeM het volgende:
Nou. Gelukkig voor Koeman kan Xavi ook geen potten breken. Barcelona naar de Europa League![]()
Is dat ooit wel eens gebeurd eigenlijk?
Heb je gewonnen?quote:
Ik was een groot deel van de dag elders, maar kreeg wel het idee dat Arizona wel wat positieve energie kan gebruikenquote:Op donderdag 9 december 2021 01:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Geen darten vandaag! Maar was wel gezelligDarten vrijdag denk ik weer. Hoe was het hier?
Ja, wat dat betreft heb ik m'n best gedaan geloof ik. Verder was ik er ook de hele dag eigenlijk niet.quote:Op donderdag 9 december 2021 01:09 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik was een groot deel van de dag elders, maar kreeg wel het idee dat Arizona wel wat positieve energie kan gebruiken
Het heeft niet geholpenquote:Op donderdag 9 december 2021 01:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, wat dat betreft heb ik m'n best gedaan geloof ik. Verder was ik er ook de hele dag eigenlijk niet.
Mooi zoquote:Op donderdag 9 december 2021 07:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Ik heb weer prima geslapen.
Barcelona
Vandaag gaat het vast beter.quote:Op donderdag 9 december 2021 07:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het heeft niet geholpen![]()
Het was een pechdag. Hopelijk vandaag meer geluk
Als H_T én Strani er beide niet zijn, kan het ook niet goed gaan natuurlijkquote:Op donderdag 9 december 2021 07:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
[..]
Mooi zo
quote:Op woensdag 8 december 2021 23:07 schreef Cee het volgende:
[..]
In een European Soccer Finals forum, belachelijk.
Dit klinkt als een Amerikaans iets eigenlijk.quote:Op woensdag 8 december 2021 23:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Het begin was moeizaam, ik moest onverwacht een demo geven.quote:Op donderdag 9 december 2021 08:13 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Als H_T én Strani er beide niet zijn, kan het ook niet goed gaan natuurlijk![]()
Vandaag wordt een topdag voor jou
Dan zijn ze dus toch verstandigquote:Op donderdag 9 december 2021 09:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Bevestiging gehad dat het uitje van de vestiging niet door gaat. Was daar ook al wel min of meer van uit gegaan.
Kan nu toch ook echt nietquote:Op donderdag 9 december 2021 09:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Bevestiging gehad dat het uitje van de vestiging niet door gaat. Was daar ook al wel min of meer van uit gegaan.
quote:Op woensdag 8 december 2021 23:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee. Maar er zullen nog genoeg eigenwijze managers zijn die het gewoon doen.quote:
Gewoon tussen 05.00 en 07.00 jaquote:Op donderdag 9 december 2021 10:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
tot 17 uur kan het prima
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij mij staat er nog steeds een lunch gepland waar ik niet echt naar uit kijk. Vlak voor kerst, dus als je dan besmet raakt kun je geen kerst vierenquote:Op donderdag 9 december 2021 09:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Bevestiging gehad dat het uitje van de vestiging niet door gaat. Was daar ook al wel min of meer van uit gegaan.Ik heb nog steeds hoop dat het afgezegd wordt.
Fuck the EBU
quote:Op donderdag 9 december 2021 11:03 schreef Yesse het volgende:
GOEDEMORGEN!
Update'tje van mijn kantLekker handig zo'n lunchSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Bij mij staat er nog steeds een lunch gepland waar ik niet echt naar uit kijk. Vlak voor kerst, dus als je dan besmet raakt kun je geen kerst vierenIk heb nog steeds hoop dat het afgezegd wordt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Ja toch. Maak je er een gezamenlijk ontbijt van i.p.v. diner.quote:Op donderdag 9 december 2021 10:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Gewoon tussen 05.00 en 07.00 ja
quote:Op donderdag 9 december 2021 11:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Lekker handig zo'n lunchJa echt hè. Ik merk dat ik het ook weer lastig vind om tegen mijn leidinggevende te zeggen dat ik het liever niet doe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
En de staatsloterij is morgen pas, dus je geluk heeft nog even de tijd om weer op orde te komenquote:Op donderdag 9 december 2021 09:24 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het begin was moeizaam, ik moest onverwacht een demo geven.![]()
Maar de dag is nog lang
quote:Op donderdag 9 december 2021 11:03 schreef Yesse het volgende:
GOEDEMORGEN!
Update'tje van mijn kantJe kan wel kerst vieren, je zal het wel thuis moeten doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Bij mij staat er nog steeds een lunch gepland waar ik niet echt naar uit kijk. Vlak voor kerst, dus als je dan besmet raakt kun je geen kerst vierenIk heb nog steeds hoop dat het afgezegd wordt.
Dus het is met collega's? Als je daar anders ook de hele dag tussen had gelopen valt het extra risico misschien nog wel mee, maar dan nog snap ik dat je daar geen zin in kunt hebben.quote:Op donderdag 9 december 2021 11:09 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja echt hè. Ik merk dat ik het ook weer lastig vind om tegen mijn leidinggevende te zeggen dat ik het liever niet doe.
Envoor het goede nieuws!
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Kerst zouden/gaan we ook gewoon thuis vieren, maar wel met ouders (en de andere dag met schoonouders & schoonzusje/zwager) Allemaal binnen de regels met max 4 bezoekers. En die lunch is in principe ook binnen de regels (want voor 17:00 uur) maar dat voelt toch een beetje risico opzoeken als we verder altijd thuis werken. Maar ja, ik heb nu een beetje zoiets: ik kijk het wel aan hoe het loopt.quote:Op donderdag 9 december 2021 11:13 schreef H_T het volgende:
[..]
Je kan wel kerst vieren, je zal het wel thuis moeten doen
[..]
Dus het is met collega's? Als je daar anders ook de hele dag tussen had gelopen valt het extra risico misschien nog wel mee, maar dan nog snap ik dat je daar geen zin in kunt hebben.
Envoor het goede nieuws!
1,5 m gourmettenquote:Op donderdag 9 december 2021 11:24 schreef H_T het volgende:
Laatst zat er iemand (ik dacht @:Arizona ) mee dat je met gourmetten zo dicht op elkaar moet zitten omdat je allemaal bij het gourmetstel moet kunnen. Check dit
[ afbeelding ]
Je kan blijkbaar maximaal vijf van die dingen aan elkaar koppelen en ze verder uit elkaar zitten en toch gourmetten. Ik vind het wel slim bedacht
Hoef je ook niet meer bang te zijn dat iemand anders je vlees pikt.quote:Op donderdag 9 december 2021 11:24 schreef H_T het volgende:
Laatst zat er iemand (ik dacht @:Arizona ) mee dat je met gourmetten zo dicht op elkaar moet zitten omdat je allemaal bij het gourmetstel moet kunnen. Check dit
[ afbeelding ]
Je kan blijkbaar maximaal vijf van die dingen aan elkaar koppelen en ze verder uit elkaar zitten en toch gourmetten. Ik vind het wel slim bedacht
En als iemand het doet weet je meteen op wiens hand je je gloeiendhete pannetje moet laten rustenquote:Op donderdag 9 december 2021 11:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoef je ook niet meer bang te zijn dat iemand anders je vlees pikt.
Dat vroeg ik me eerder ook al af. Ik ben geneigd om te denken van wel, want er zijn best veel fabrikanten van gourmetstellen mocht dat echt alleen in Nederland gebruikt worden. Er staat wel bijna altijd op de doos dat het ook voor raclette geschikt is dus misschien pakken ze daar nog wat omzet. Of ze gebruiken in andere landen zo'n gourmetstel voor iets heel anders, dat kan natuurlijk ookquote:Op donderdag 9 december 2021 11:35 schreef Fred_B het volgende:
Zijn er eigenlijk andere landen waar ze gourmetten met kerstmis, of gewoon in het algemeen?
Ik ken natuurlijk de kaasfondue in Zwitserland of de ‘hot pot’ in China als gezamenlijke kookprojecten aan tafel. Maar hier in België (en volgens mij op de meeste plekken) wordt het eten gewoon in de keuken klaargemaakt, of soms op de barbecue.
Ik heb wel een restaurant in IJsland gezien waar ze steengrillen.quote:Op donderdag 9 december 2021 11:35 schreef Fred_B het volgende:
Zijn er eigenlijk andere landen waar ze gourmetten met kerstmis, of gewoon in het algemeen?
Ik ken natuurlijk de kaasfondue in Zwitserland of de ‘hot pot’ in China als gezamenlijke kookprojecten aan tafel. Maar hier in België (en volgens mij op de meeste plekken) wordt het eten gewoon in de keuken klaargemaakt, of soms op de barbecue.
Precies.quote:Op donderdag 9 december 2021 11:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja toch. Maak je er een gezamenlijk ontbijt van i.p.v. diner.
Ja lekker is dat. Ben je helemaal naar IJsland geëmigreerd, en dan moet je nog bowlen en steengrillen met de zaak.quote:Op donderdag 9 december 2021 11:38 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik heb wel een restaurant in IJsland gezien waar ze steengrillen.
Ik denk dat ik liever steengrill dan een Hákarl-proeverij ondergaquote:Op donderdag 9 december 2021 11:39 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja lekker is dat. Ben je helemaal naar IJsland geëmigreerd, en dan moet je nog bowlen en steengrillen met de zaak.
“Retteketet, allemaal aan de gourmet” had waarschijnlijk minder succes gehad, omdat het niemand het serieus zou nemen.quote:Op donderdag 9 december 2021 11:41 schreef H_T het volgende:
De wikipediapagina over gourmetten is niet in een andere taal dan Nederlands beschikbaar zo te zien, dus dat belooft weinig goedsGourmetten werd in de jaren '70 gepromoot met de slogan 'Gourmet, probeer ’t eens!', wat ik nogal een lamlendige slogan vind maar blijkbaar heeft het gewerkt
Zin in pret?quote:Op donderdag 9 december 2021 11:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
“Retteketet, allemaal aan de gourmet” had waarschijnlijk minder succes gehad, omdat het niemand het serieus zou nemen.
Hm raar, normaal werkt het altijd. Had je je instellingen wel goed staan?quote:Op donderdag 9 december 2021 07:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
[..]
Mooi zo
Zie je wel. Het valt nog niet mee om een goede slogan te bedenken voor gourmet.quote:Op donderdag 9 december 2021 11:49 schreef H_T het volgende:
Gourmet: omdat je eigenlijk nieuwe gordijnen wil
quote:Op donderdag 9 december 2021 11:53 schreef Fred_B het volgende:
Dat doet me denken aan de Oosterhoutse VVV (of all places, inderdaad), die jaren terug hun aanbod van dagtochten enzo aanboden met de slogan:
Toer is mee
Wij zonder, mijn kat met.quote:
digitaal doen dan.quote:Op donderdag 9 december 2021 11:56 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb vanmiddag een afspraak voor teamondersteuning. Het is alleen wel het team van de afdeling waar corona is gesignaleerd.
Jawel hoor, gaat gewoon door.quote:Op donderdag 9 december 2021 11:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, nee, dat kan dus niet nu, hè.
Omgquote:Op donderdag 9 december 2021 11:24 schreef H_T het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 9 december 2021 11:59 schreef Em31 het volgende:
Verder die lucht van gourmetten de volgende dageigenlijk zou je gewoon buiten moeten gaan zitten in je winterjas.
Die laatstequote:Op donderdag 9 december 2021 11:54 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Zie je wel. Het valt nog niet mee om een goede slogan te bedenken voor gourmet.
Gourmet. Zie maar wat je ermee doet.
Gourmet. Leuker kunnen we het niet maken, wel makkelijker.
Gourmet. Koop godverdomme gewoon zo'n ding!
Oosterhout: hier kaneelstok het!quote:Op donderdag 9 december 2021 11:53 schreef Fred_B het volgende:
Dat doet me denken aan de Oosterhoutse VVV (of all places, inderdaad), die jaren terug hun aanbod van dagtochten enzo aanboden met de slogan:
Toer is mee
Het was een eer en genoegen je gekend te hebbenquote:Op donderdag 9 december 2021 11:56 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb vanmiddag een afspraak voor teamondersteuning. Het is alleen wel het team van de afdeling waar corona is gesignaleerd.
Winterjas op het gourmetstel.quote:Op donderdag 9 december 2021 12:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet wat ik erger vind.
Leuke mention.quote:Op donderdag 9 december 2021 12:05 schreef AgnesGru het volgende:
@:Cyan 9, heb je al iets gehoord over de booster vaccinatie?
quote:
Beterquote:Ik kan de booster als het goed is op 21 december afhalen.
Oosterhout, daar kom je niet aan voorbijquote:
Komt dat omdat het verkeer daar altijd vast staat?quote:Op donderdag 9 december 2021 12:07 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Oosterhout, daar kom je niet aan voorbij
Dat was vroeger de slogan die je overal op borden langs de weg tegen kwam. Ook niet echt briljant, naar mijn bescheiden mening.
Daarom gourmet ik eigenlijk elke kerst bij mijn opa. Die man is nu 89 en ruikt toch niet veel meer. Dat scheeltquote:Op donderdag 9 december 2021 11:59 schreef Em31 het volgende:
Verder die lucht van gourmetten de volgende dageigenlijk zou je gewoon buiten moeten gaan zitten in je winterjas.
Knooppunt Hooipolder met die stoplichten midden op de snelweg is volgens mij wel in Oosterhout inderdaad.quote:Op donderdag 9 december 2021 12:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Komt dat omdat het verkeer daar altijd vast staat?
Dat klinkt haast meer als een dreigementquote:Op donderdag 9 december 2021 12:07 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat was vroeger de slogan die je overal op borden langs de weg tegen kwam. Ook niet echt briljant, naar mijn bescheiden mening.
Dat is met die verwarrende bocht naar links als je vanuit het noorden naar de Efteling gaat toch?quote:Op donderdag 9 december 2021 12:10 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Knooppunt Hooipolder met die stoplichten midden op de snelweg is volgens mij wel in Oosterhout inderdaad.
Ja, waar je je weer even in de jaren ‘70 waant.quote:Op donderdag 9 december 2021 12:11 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat is met die verwarrende bocht naar links als je vanuit het noorden naar de Efteling gaat toch?
Oh ja, dat is inderdaad een vaag knooppunt.quote:Op donderdag 9 december 2021 12:10 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Knooppunt Hooipolder met die stoplichten midden op de snelweg is volgens mij wel in Oosterhout inderdaad.
Retteketet op naar de Gourmet!quote:Op donderdag 9 december 2021 11:54 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Zie je wel. Het valt nog niet mee om een goede slogan te bedenken voor gourmet.
Gourmet. Zie maar wat je ermee doet.
Gourmet. Leuker kunnen we het niet maken, wel makkelijker.
Gourmet. Koop godverdomme gewoon zo'n ding!
Jep, dat is het enige wat ze aanbieden. Slecht hoor, niet eens een menu met verschillende opties. Na de booster ga ik echt nooit meer naar dat restaurant.quote:Op donderdag 9 december 2021 12:07 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
[..]
Beter![]()
Krijg je dan ook Pfizer?
Mijn opa en oma hebben daar een vakantiehuisje gehad. Ze woonden zelf in Oosterhout. Geen idee of ze daar vaak kwamen of dat ze het meer als belegging hadden. Ik hoop eigenlijk het laatstequote:Op donderdag 9 december 2021 12:11 schreef Fred_B het volgende:
Zoekt niet in wegen of velden
Want wij hebben de Katjeskelder.
Groetjes,
Gemeente Oosterhout
Ringelingeling op naar de Efteling.quote:Op donderdag 9 december 2021 12:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ok, nu wil ik naar de Efteling.
Ze kunnen moeilijk een Pfizer speciaal aanbieden, die uitjes passen nooit door de injectiespuitquote:Op donderdag 9 december 2021 12:13 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Jep, dat is het enige wat ze aanbieden. Slecht hoor, niet eens een menu met verschillende opties. Na de booster ga ik echt nooit meer naar dat restaurant.
#slechtegrap
Ik ben er in november nog geweestquote:Op donderdag 9 december 2021 12:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ok, nu wil ik naar de Efteling.
Ik in juli/augustus of zo voor het laatst... in 2018.quote:
Het is wel handig als je iets vergeten bent op vakantie als je huis 5 minuten fietsen is.quote:Op donderdag 9 december 2021 12:15 schreef H_T het volgende:
[..]
Mijn opa en oma hebben daar een vakantiehuisje gehad. Ze woonden zelf in Oosterhout. Geen idee of ze daar vaak kwamen of dat ze het meer als belegging hadden. Ik hoop eigenlijk het laatste
Dat is ook lastig. Want als je enige bent, dan ben jij gelijk de zeurpiet. Terwijl het een terechte opmerking zou zijn. Kun je het niet polsen bij collega's? Als meer er zo over denken, zou je dat kunnen aangeven.quote:Op donderdag 9 december 2021 11:09 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja echt hè. Ik merk dat ik het ook weer lastig vind om tegen mijn leidinggevende te zeggen dat ik het liever niet doe.
Je hebt er ook die met de caravan op een camping gaan staan en daar de hele dag vertoeven en dan 's avonds naar huis gaan om toch in eigen bed te slapen en dan de volgende ochtend weer terug te keren.quote:Op donderdag 9 december 2021 12:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het is wel handig als je iets vergeten bent op vakantie als je huis 5 minuten fietsen is.
quote:Op donderdag 9 december 2021 12:09 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Daarom gourmet ik eigenlijk elke kerst bij mijn opa. Die man is nu 89 en ruikt toch niet veel meer. Dat scheelt
Als je drie hoog achter woont, zonder tuin of natuur in de buurt, kan ik me er nog wel iets bij voorstellen dat je ergens een stacaravan neerzet. Al zou ik hem dan ook wel gebruiken om te slapen. Anders wordt het toch een soort volkstuintje voor mensen zonder groene vingers.quote:Op donderdag 9 december 2021 12:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je hebt er ook die met de caravan op een camping gaan staan en daar de hele dag vertoeven en dan 's avonds naar huis gaan om toch in eigen bed te slapen en dan de volgende ochtend weer terug te keren.
Ah door hun schuld zijn er nu veel mensen die is i.p.v. eens gebruiken.quote:Op donderdag 9 december 2021 11:53 schreef Fred_B het volgende:
Toer is mee
Een slogan die binnen minuut/paar minuten (afhankelijk van hoelang het duurt om er voorbij te rijden) al ontkracht wordt, is niet heel sterk nee.quote:Op donderdag 9 december 2021 12:07 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Een soort Las Vegas slogan. Whatever happens in Oosterhout, You stay in Oosterhout.quote:Op donderdag 9 december 2021 12:10 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat klinkt haast meer als een dreigementAlsof ze de snelweg geblokkeerd hebben
Jou wel bellen dus!quote:Op donderdag 9 december 2021 11:56 schreef Cyan9 het volgende:
Zie je het niet meer helemaal helderquote:Op donderdag 9 december 2021 12:11 schreef Fred_B het volgende:
Groetjes,
Gemeente Oosterhout
Enge vent hè, die Jack van Gelder?quote:Op donderdag 9 december 2021 12:11 schreef Fred_B het volgende:
Groetjes,
Gemeente Oosterhout
quote:Op donderdag 9 december 2021 12:51 schreef Arizona het volgende:
De wandeling was beter dan die van gisteren, want ik kreeg geen modderwater in mijn sokken!
Hallo mevrouw van Gelder,quote:Op donderdag 9 december 2021 13:05 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Enge vent hè, die Jack van Gelder?
Hij is niet in de Katjeskelder.
Dus wees welkom.
Ah. We kunnen jou dus weer pas in de nacht verwachten.quote:Op donderdag 9 december 2021 13:15 schreef Strani het volgende:
Zo, naar de kapper geweest. Daarna een koffietje gedronken, nog even bij het strand lekker in de zon gezeten, wat gelopen, supermarkt, nu thuis voor een lunch (voorgebakken stokbroodje), dan nog even hier chillen en iets later nog even naar m'n stamcafé. Ik mag niet klagen
Nee, vanavond heb ik verplichtingen waarvoor ik om 19 uur thuis moet zijn!quote:Op donderdag 9 december 2021 13:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ah. We kunnen jou dus weer pas in de nacht verwachten.
#openupthebasementquote:Op donderdag 9 december 2021 13:24 schreef Fred_B het volgende:
Ik stel voor dat we het volgende ESF in Nederland in de activiteitenzaal van de Katjeskelder organiseren.
Leuke verplichtingen hopelijk?.quote:Op donderdag 9 december 2021 13:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, vanavond heb ik verplichtingen waarvoor ik om 19 uur thuis moet zijn!
quote:Op donderdag 9 december 2021 13:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Leuke verplichtingen hopelijk?.
quote:Op donderdag 9 december 2021 12:09 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Daarom gourmet ik eigenlijk elke kerst bij mijn opa. Die man is nu 89 en ruikt toch niet veel meer. Dat scheelt
quote:Op donderdag 9 december 2021 13:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Leuke verplichtingen hopelijk?.
quote:
Mooiquote:
Lekker met zijn allen voor het Glazen Huis (of wat ze dan ook gaan doen) naar voetbal kijkenquote:Op donderdag 9 december 2021 13:38 schreef Strani het volgende:
Volgend jaar begint Serious Request (als er niks verandert) op dezelfde dag als de WK-finale. Laat dat maar even op u inwerken, beste mensen.
SR in de zomer, wat gek.quote:Op donderdag 9 december 2021 13:38 schreef Strani het volgende:
Volgend jaar begint Serious Request (als er niks verandert) op dezelfde dag als de WK-finale. Laat dat maar even op u inwerken, beste mensen.
Echte heren,quote:Op donderdag 9 december 2021 13:12 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Hallo mevrouw van Gelder,
Heeft u beren in de kelder?
Ja en op pakjesavond achtste finales kijken, ook leuk. Wordt vast ruzie in een hoop huishoudens.quote:Op donderdag 9 december 2021 13:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Lekker met zijn allen voor het Glazen Huis (of wat ze dan ook gaan doen) naar voetbal kijken![]()
Taart bakken?quote:
Als het nou konijntjes warenquote:Op donderdag 9 december 2021 13:12 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Hallo mevrouw van Gelder,
Heeft u beren in de kelder?
Met een beetje geluk houden die vijf luisteraars van 3FM niet van voetbal.quote:Op donderdag 9 december 2021 13:38 schreef Strani het volgende:
cep cepquote:
Het NSF seizoen begint net op tijdquote:Op donderdag 9 december 2021 14:08 schreef Mandy040986 het volgende:
Ik ben die kerstliedjes gewoon nu al beu.
Zondequote:
quote:
Voor hopelijk aanstaand werkquote:Op donderdag 9 december 2021 14:09 schreef H_T het volgende:
[..]
ZondeIs het een cursus voor werk of een (aanstaande) hobby?
[..]
Hoe gaat het met u?quote:Op donderdag 9 december 2021 14:09 schreef H_T het volgende:
[..]
ZondeIs het een cursus voor werk of een (aanstaande) hobby?
[..]
Z'n gangetjequote:
Gigadruk net werk, maar voor mij wel voordeel dat ik lekker wat kan verdienen nuquote:
Ik ben nooit zo'n fan geweest van de snacks speciaal.quote:Op donderdag 9 december 2021 12:16 schreef H_T het volgende:
[..]
Ze kunnen moeilijk een Pfizer speciaal aanbieden, die uitjes passen nooit door de injectiespuit
En, wat ga je doen met al die vrije tijd?quote:Op donderdag 9 december 2021 14:31 schreef Cyan9 het volgende:
M'n bijeenkomst voor teamondersteuning is nu toch afgezegd vanwege coronabesmettingen.
Wat voor saus heb je er dan graag bij?quote:Op donderdag 9 december 2021 14:29 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik ben nooit zo'n fan geweest van de snacks speciaal.
Ik was net in de lidl (luxe chocoladeletters met 50% korting whoohoo!) en zag limoncello staan voor 5 euro. Op zich lekker om er een tiramisu van te maken, maar dan blijf ik nog altijd met te veel limoncello over. Dus dat heb ik maar niet gedaanquote:
Je klinkt druk. Succes!quote:Op donderdag 9 december 2021 14:26 schreef Aoibhin het volgende:
Verder druk bezig met een Youtube kanaal, ESF gerelateerd en iets wat er nog niet echt is. Maar daar post ik wel weer wat over als het wat meer al "staat"
Dan maak je toch meer tiramisu totdat de limoncello op is.quote:Op donderdag 9 december 2021 14:37 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik was net in de lidl (luxe chocoladeletters met 50% korting whoohoo!) en zag limoncello staan voor 5 euro. Op zich lekker om er een tiramisu van te maken, maar dan blijf ik nog altijd met te veel limoncello over. Dus dat heb ik maar niet gedaan
Haha ja vast. Is gewoon weer even balen dat het voor het tweede jaar op rij vlak van tevoren wordt gecanceldquote:Op donderdag 9 december 2021 14:37 schreef H_T het volgende:
[..]
Je klinkt druk. Succes!Toneel komt uiteindelijk wel een keer, en dan wordt het vast een tópuitvoering!
Ja, dat is ook een goed idee! op zich kan je nooit te veel tiramisu hebbenquote:Op donderdag 9 december 2021 14:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan maak je toch meer tiramisu totdat de limoncello op is.
Limoncelloquote:Op donderdag 9 december 2021 14:37 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik was net in de lidl (luxe chocoladeletters met 50% korting whoohoo!) en zag limoncello staan voor 5 euro. Op zich lekker om er een tiramisu van te maken, maar dan blijf ik nog altijd met te veel limoncello over. Dus dat heb ik maar niet gedaan
Hmm ik vind limoncello sowieso heel erg lekker, gewoon om te drinken bedoel ikquote:Op donderdag 9 december 2021 14:37 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Precies.quote:Op donderdag 9 december 2021 14:38 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, dat is ook een goed idee! op zich kan je nooit te veel tiramisu hebben
Ik vind het erg zoet en heb het wel eens in de zomer op. Vaak geef ik op zo'n avond toch de voorkeur aan bier!quote:Op donderdag 9 december 2021 14:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Hmm ik vind limoncello sowieso heel erg lekker, gewoon om te drinken bedoel ik
Ik hou niet erg van bier en ook niet van wijn. Áls ik al drink, dan hou ik meer van allerlei shotjes.quote:Op donderdag 9 december 2021 15:02 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik vind het erg zoet en heb het wel eens in de zomer op. Vaak geef ik op zo'n avond toch de voorkeur aan bier!
Limoncello drink ik zelf ook eigenlijk nooit in een heel vol glas ofzo, zo'n klein glaasje is vaak wel voldoendequote:Op donderdag 9 december 2021 15:02 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik vind het erg zoet en heb het wel eens in de zomer op. Vaak geef ik op zo'n avond toch de voorkeur aan bier!
Voor San Remo kan een heel glas ook welquote:Op donderdag 9 december 2021 15:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Limoncello drink ik zelf ook eigenlijk nooit in een heel vol glas ofzo, zo'n klein glaasje is vaak wel voldoende
Hm ja, daar heb je dan zeker gelijk inquote:Op donderdag 9 december 2021 15:06 schreef Momo het volgende:
[..]
Voor San Remo kan een heel glas ook wel
Ja, dat is stiekem ook wel lekker! Nou kan je bier of wijn ook in shotglaasjes drinken, dan word je niet snel dronken!quote:Op donderdag 9 december 2021 15:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik hou niet erg van bier en ook niet van wijn. Áls ik al drink, dan hou ik meer van allerlei shotjes.
Ja, juist!quote:Op donderdag 9 december 2021 15:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Limoncello drink ik zelf ook eigenlijk nooit in een heel vol glas ofzo, zo'n klein glaasje is vaak wel voldoende
Terwijl je dan toch al snel aan een glas of 10 komtquote:Op donderdag 9 december 2021 15:08 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, dat is stiekem ook wel lekker! Nou kan je bier of wijn ook in shotglaasjes drinken, dan word je niet snel dronken!
Oh ja dat topicquote:Op donderdag 9 december 2021 15:08 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, dat is stiekem ook wel lekker! Nou kan je bier of wijn ook in shotglaasjes drinken, dan word je niet snel dronken!
[..]
Ja, juist!Naja, misschien haal ik het alsnog en drink ik de fles leeg tijdens de top 2000. In het topic is dan de helft toch dronken, zeker later op de avond, anders voel ik me er niet helemaal bijhoren
Ik denk dat zoiets ook vrij averechts kan werken. Die snotglaasjes zijn toch vooral voor sterkere dranken die je niet zo gauw achter elkaar weg zal klokkenquote:Op donderdag 9 december 2021 15:10 schreef H_T het volgende:
[..]
Terwijl je dan toch al snel aan een glas of 10 komt
Ben je zwanger?quote:Op donderdag 9 december 2021 15:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh ja dat topicIk zou nog bijna met je mee gaan doen, maar mag momenteel geen alcohol drinken
Niet dat ik weet in ieder gevalquote:
Ah, heel goed dat je dat dan niet doetquote:Op donderdag 9 december 2021 15:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Niet dat ik weet in ieder geval![]()
![]()
Ik slik sinds twee weken medicijnen waar ik geen alcohol bij mag drinken (niet dat het echt levensgevaarlijk is als ik het toch doe, maar wordt wel sterk afgeraden, en ik neem liever geen risico)
Het is nog onduidelijk voor hoe lang, dat hangt van heel veel factoren af. Het gaat om een soort slaapmiddel, en het is niet de bedoeling verder dat ik daar mijn hele leven aan vast moet blijven zittenquote:Op donderdag 9 december 2021 15:21 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ah, heel goed dat je dat dan niet doetMoet je lang aan die medicatie zitten?
Dat dacht ik toen ook hoor, zeker geen 0 punten.quote:Op donderdag 9 december 2021 15:27 schreef molloot200 het volgende:
Niet ik die op dit moment het repetitie-topic van ESF 2021 terug zit te lezen en mezelf ziet typen dat Duitsland dit jaar gaat schroeien in de televote
quote:Op donderdag 9 december 2021 15:27 schreef molloot200 het volgende:
Niet ik die op dit moment het repetitie-topic van ESF 2021 terug zit te lezen en mezelf ziet typen dat Duitsland dit jaar gaat schroeien in de televote
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |