quote:Op dinsdag 7 december 2021 19:28 schreef Em31 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik ondertussen echt al meerdere artiesten 'ontdekt' door @:Molloot200
Wij zijn jou zeer dankbaar.quote:Op dinsdag 7 december 2021 19:30 schreef molloot200 het volgende:
[..]
En het valt me niet eens zelf op dat ik dit blijkbaar doe
En Marco Borsato?quote:Op dinsdag 7 december 2021 19:30 schreef Fred_B het volgende:
Joop Zoetemelk woont in Meaux
/random opmerking
Dan merk ik soms toch dat ik misschien net in een andere (muziek)generatie zit waardoor ik weer andere muziek "ken" dan anderen hier in de SC, zo leer ik ook veel van jullie hier uit de SC hoor.quote:
Komt denk omdat het vooral ook veel via YouTube gaat of hele specifieke zenders. Of Spotify streams. Ik heb het zelf ook als ik kijk naar de grootste hits van de afgelopen jaren bekijk. Dan ken ik er heel veel niet. Terwijl op kantoor dan wel nog Q-Music op stond.quote:Op dinsdag 7 december 2021 19:25 schreef Em31 het volgende: Gaat tegenwoordig wel veel langs me, wat betreft nieuwe artiesten enzo. Dacht 'vroeger' dat dat nooit zou gebeuren, voel me gewoon oud joh.
Nu ook weer op Spotify, MEAU dik bovenaan met 260.000 streams per dag, nooit van gehoord.
Ja! Ook spotify heeft de neiging om je in een bepaald bubbeltje te duwen met de gesuggereerde afspeellijsten oa. Dan is af en toe fijn wat andere suggesties te krijgen.quote:Op dinsdag 7 december 2021 19:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Komt denk omdat het vooral ook veel via YouTube gaat of hele specifieke zenders. Of Spotify streams. Ik heb het zelf ook als ik kijk naar de grootste hits van de afgelopen jaren bekijk. Dan ken ik er heel veel niet. Terwijl op kantoor dan wel nog Q-Music op stond.
Sorry, die ken ik alquote:Op dinsdag 7 december 2021 19:34 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Om iets terug te doen voor je @:Molloot200 Een tip
Wat ik zelf vaak doe... Last FM heeft een "Neighbours" functie. Daar kan je dan op klikken en dan zie je mensen met een overeenkomende muzieksmaak. Dan kijk ik gewoon bij de nummers die één van mijn neighbours recentelijk veel heeft geluisterd en soms zitten daar ook ontdekkingen tussenquote:Op dinsdag 7 december 2021 19:35 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja! Ook spotify heeft de neiging om je in een bepaald bubbeltje te duwen met de gesuggereerde afspeellijsten oa. Dan is af en toe fijn wat andere suggesties te krijgen.
Graagquote:Op dinsdag 7 december 2021 19:38 schreef Hamlapjes het volgende:
Zal ik binnenkort trouwens weer eens zo'n overzichtje maken met mijn favoriete muziek van de laatste tijd? Na deze week heb ik vakantie, dus dan is er wel tijd om daar een mooi boekwerkje voor te schrijven
Ik zie wel vaak wat andere suggesties van afspeellijsten voorbij komen op Spotify. Maar die staan dan weer veel te ver van mijn smaak af. En is dan ook teveel van hetzelfde.quote:Op dinsdag 7 december 2021 19:35 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja! Ook spotify heeft de neiging om je in een bepaald bubbeltje te duwen met de gesuggereerde afspeellijsten oa. Dan is af en toe fijn wat andere suggesties te krijgen.
Ja je moet er misschien wat meer naar zoeken nu, als je niet in die bubbel zit.quote:Op dinsdag 7 december 2021 19:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Komt denk omdat het vooral ook veel via YouTube gaat of hele specifieke zenders. Of Spotify streams. Ik heb het zelf ook als ik kijk naar de grootste hits van de afgelopen jaren bekijk. Dan ken ik er heel veel niet. Terwijl op kantoor dan wel nog Q-Music op stond.
Maar dat komt dan weer uit de spotify lijstjes die mij worden voorgezet zegmaar.quote:Op dinsdag 7 december 2021 19:39 schreef molloot200 het volgende:
En volgens mij van @:ijs_beer Lowkey As Hell? Zo sprokkel ik m'n muzieklijst ontzettend bij elkaar ook hier op het forum.
Ja. Waarbij je ook wel steeds meer in je eigen muziekhokje wordt geduwd die de grote hoeveelheid troep die erop veel zenders gedraaid wordt. Zelf ben ik naar Kink gaan luisteren, omdat ik op de andere zenders teveel slechte muziek (voor mijn smaak) hoorde.quote:Op dinsdag 7 december 2021 19:40 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja je moet er misschien wat meer naar zoeken nu, als je niet in die bubbel zit.
Weet ik meteen wat jij tussen 2-4 aanzet. Ik heb tegenwoordig een radio routine.quote:Op dinsdag 7 december 2021 19:36 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Sorry, die ken ik alGeen nieuwe tip, maar wel een heel mooi nummer. Afgelopen weken wel grijsgedraaid die
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens to you while you're busy making other plans
Die pop-punk kant ga ik ook best wel op met Machine Gun Kelly en zo.quote:Op dinsdag 7 december 2021 19:43 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Maar dat komt dan weer uit de spotify lijstjes die mij worden voorgezet zegmaar.
pop-punk en dat soort meuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |