Nee dat was niet het aanbodquote:
De FIA gaat Hamilton op 1 zetten.quote:Op zondag 5 december 2021 19:33 schreef Evenstar het volgende:
Als Lewis geen straf krijgt voor die SC is het echt een schande.
Regel dat nu ook dan gewoon. Gewoon starten zoals het nu is en dan zowel Max als Lewis geen straf....
Op 1 starten en 5 seconden pakken was misschien slimmer geweest. Ocon had in overleg HAM kunnen ophouden > easy winquote:
Als Mercedes geen gezeik krijgt met die twee momenten valt dat nogal mee.quote:
quote:Op zondag 5 december 2021 19:34 schreef klaasweetalles het volgende:
mad die gasten in de studio
nog erger dan ham
Waarom mocht Stroll het wel dan?quote:
quote:Op zondag 5 december 2021 19:35 schreef -XOR- het volgende:
Tering, volgens mij heb ik een mexicaanse stream, 1000x de crash van Perez en alles kurwa.
Brakecheckquote:Op zondag 5 december 2021 19:34 schreef Zorro het volgende:
Ik ben er 100% van overtuigd dat Max heel langzaam de formatieronde gaat rijden
Dat mag, heeft Masi net min of meer gezegd tegen Red Bull toen ze klaagden over Lewis.quote:Op zondag 5 december 2021 19:34 schreef Zorro het volgende:
Inderdaad. Ocon zit er ook nog tussen.quote:Op zondag 5 december 2021 19:35 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik zou het erop gokken. Gewoon vanaf P1 starten
I stand corrected!quote:Op zondag 5 december 2021 19:34 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die heeft hij, drie stuks, volledig oranje.
Achter Hamiltonquote:Op zondag 5 december 2021 19:35 schreef Zwansen het volgende:
Wat als RedBull nu meteen die P2 had geaccepteerd?
Wat zeiden ze nou daarover ? Gingen ze daar nog naar kijken ?quote:Op zondag 5 december 2021 19:34 schreef Zorro het volgende:
Handjeklap doen met Ocon. Hou HAM eventjes op, dankjewelquote:Op zondag 5 december 2021 19:35 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Inderdaad. Ocon zit er ook nog tussen.
Nee, Coronel is gewoon een fan.quote:Op zondag 5 december 2021 19:35 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Niemand snapt iets van deze sport, zelf de analisten niet.
Nee, u.i'tje met 5 seconden.quote:Op zondag 5 december 2021 19:34 schreef MoreDakka het volgende:
Wat een dom gedoe zegZonder die rode vlag had Verstappen gewoon P1 mogen houden
Dat was niet de optie. Het was "1 plek terug".Die plek 2 was een foutje van iemandquote:Op zondag 5 december 2021 19:35 schreef Zwansen het volgende:
Ik heb medelijden met mensen die dagelijks met Tom om moeten gaan.quote:Op zondag 5 december 2021 19:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb medelijden met de coureurs die tegen Tom moeten racen.
Hamilton juist. Is gewoon inconsistent van de stewards door het bij Stroll wel toe te staan en bij Verstappen niet.quote:
Dat is dan ook niet het punt. Het gaat mij om dat gekloot van Mercedes.quote:Op zondag 5 december 2021 19:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is gewoon inhalen buiten de baan. Klaar.
Bottas ook nietquote:Op zondag 5 december 2021 19:37 schreef KingRoland het volgende:
En Hamilton geen straf?
Lachwekkend dit.
Mongool dat het isquote:Op zondag 5 december 2021 19:37 schreef Mothzor het volgende:
Bottas leek ook weer opweg met een andere missie bij de herstart trouwens 😬
n dan 5 sec penalty krijgenquote:Op zondag 5 december 2021 19:37 schreef Plakaatje het volgende:
Opwarmronde gewoon hetzelfde doen als HAM.
Dat noemen me we kleuren op de lijntjes.quote:Op zondag 5 december 2021 19:37 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat is dan ook niet het punt. Het gaat mij om dat gekloot van Mercedes.
Ocon is voor de eerste bocht al terug op P3quote:Op zondag 5 december 2021 19:35 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Inderdaad. Ocon zit er ook nog tussen.
Maar daarna code rood en dat betekent dat die hele ronde niet telt.quote:Op zondag 5 december 2021 19:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dus jij mag Bottas wel een mongool noemen, en als ik Tom een downer noem, wordt dat door iemand hier weggemod.quote:
Beide 5s straf is passendquote:Op zondag 5 december 2021 19:37 schreef Peterselieman het volgende:
Masi moet dat van Mercedes nu ook gelijk afkaarten
Daarna wel. P3 achter Ocon en Hamilton.quote:
Ik durf bijna niet te kijkenquote:Op zondag 5 december 2021 19:37 schreef Zwoerd het volgende:
Zou het lukken? 3 starts zonder VER-Ham crash?
Lewis laat anders 2m liggen aan de binnenkant en geeft vervolgens 0 ruimte. Maar kan me ook vinden in deze maatregel.quote:Op zondag 5 december 2021 19:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat denk je nou wel? Ze kunnen Lewis geen straf geven want GOAT.quote:Op zondag 5 december 2021 19:37 schreef KingRoland het volgende:
En Hamilton geen straf?
Lachwekkend dit.
+5 voor zowel Hamilton en Bottas.quote:Op zondag 5 december 2021 19:37 schreef Peterselieman het volgende:
Hoi Tomquote:Op zondag 5 december 2021 19:38 schreef Evenstar het volgende:
Bottas houdt mensen op, niks aan de hand.
Lewis houdt meer dan 10 wagenlengtes afstand, niks aan de hand.
Stroll doet ronde 1 zelfde als Max, niks aan de hand.
Max ..... straf.
Calimeroquote:Op zondag 5 december 2021 19:38 schreef Evenstar het volgende:
Max ..... straf.
Maar dat doet hij dus nietquote:Op zondag 5 december 2021 19:37 schreef Peterselieman het volgende:
quote:Op zondag 5 december 2021 19:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik had Lewis aan de binnenkant alsnog gepakt
Tjah....quote:
Is die nog steeds bezig?quote:
fixedquote:Op zondag 5 december 2021 19:38 schreef Regilio_ het volgende:
Coronel heeft het niveau argumenteren van een teringtubbie
Ik zei net precies hetzelfde, zijn lul hangt weer uit zijn broekquote:
quote:Op zondag 5 december 2021 19:39 schreef Salina het volgende:
Ik weet megod niet wat er allemaal gebeurd is met die koehandel enzo en waarom, maar ik begrijp dat WIJ boos zijn.
Dus ik ben ook boos.
[ afbeelding ]
FOXWILDquote:Op zondag 5 december 2021 19:39 schreef Salina het volgende:
Ik weet megod niet wat er allemaal gebeurd is met die koehandel enzo en waarom, maar ik begrijp dat WIJ boos zijn.
Dus ik ben ook boos.
[ afbeelding ]
Connoly is dan ook steward... en hij is een ontzettende max hater.quote:Op zondag 5 december 2021 19:38 schreef Evenstar het volgende:
Max ..... straf.
kom een keer langs het feyenoord topic, dan kun je een hoop users zien die hetzelfde niveau aanhouden of nog erger zijn.quote:Op zondag 5 december 2021 19:38 schreef Regilio_ het volgende:
Coronel heeft het niveau argumenteren van een Teletubbie
"Als jullie zo vastbestloten zijn om Hamilton kampioen te maken dan pakken we in en zien we elkaar volgend jaar.pas weer, misschien."quote:Op zondag 5 december 2021 19:38 schreef Toby56 het volgende:
Red Bull: "Mijnheer Masi, we geven geen plek op, want dan worden we geen wereldkampioen. Over."
Valt eigenlijk wel mee deze keer.quote:Op zondag 5 december 2021 19:39 schreef -XOR- het volgende:
Iemand die hier Sky kijkt? Ik neem aan dat ze daar schreeuwen om een diskwalificatie van VER voor het hele seizoen?
mee eensquote:
Bij Ziggo zitten geen analisten; daar zitten fans,quote:Op zondag 5 december 2021 19:35 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Niemand snapt iets van deze sport, zelf de analisten niet.
Leek maar zoquote:Op zondag 5 december 2021 19:41 schreef heywoodu het volgende:
Verstappen haalde Hamilton even in achter de safety car...gaan we weer.
Klaas post ook gewoon hier.quote:Op zondag 5 december 2021 19:40 schreef KingRoland het volgende:
[..]
kom een keer langs het feyenoord topic, dan kun je een hoop users zien die hetzelfde niveau aanhouden of nog erger zijn.
Hij zit wel te drukken ja...quote:Op zondag 5 december 2021 19:41 schreef heywoodu het volgende:
Hoi Totoquote:Op zondag 5 december 2021 19:40 schreef Mansjester het volgende:
Verstappen verneukt het gewoon zelf,ondanks mazzel met code rood. Maar geef vooral de FIA de schuld
Je mag hopen dat het gemiereneuk een keer klaar is. Dit gaat nergens meer over.quote:Op zondag 5 december 2021 19:41 schreef heywoodu het volgende:
Hulkgodquote:Op zondag 5 december 2021 19:42 schreef Sabata het volgende:
Gröbel en Hulkenberg noemen het op Servus wat het is: een kamelenhandel
Even zijn nieuwe mediums laten zienquote:Op zondag 5 december 2021 19:41 schreef heywoodu het volgende:
hij moet nu alles op alles zetten om te moeten winnenquote:Op zondag 5 december 2021 19:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Max wil alles op alles zetten Hamilton in te halen bij de start.
Het is al idioot dat ze vinden dat het een straf waard is als ze dat bij Stroll vs Russell niet vinden.quote:Op zondag 5 december 2021 19:40 schreef SiGNe het volgende:
Toch idioot dat een team een straf moet kiezen omdat ze niet weten wat het alternatief voor die straf is.
Die is nooit aangeboden hij versprak zich.quote:Op zondag 5 december 2021 19:35 schreef Zwansen het volgende:
Er is echt geen touw aan vast te knopenquote:Op zondag 5 december 2021 19:40 schreef PirE het volgende:
Maar Max moet plaatsen terug voor bocht 2 en Bottas die hetzelfde deed niet.
Ik vind het maar vreemd.
Samen met Max en Hamilton eraf staksquote:
Doet mij denken aan:quote:
Iddquote:Op zondag 5 december 2021 19:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
In het kader van een groot succes.
Een standing start
Niet hun probleem.quote:Op zondag 5 december 2021 19:42 schreef DX11 het volgende:
[..]
Die is nooit aangeboden hij versprak zich.
Max straf zometeen.quote:Op zondag 5 december 2021 19:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
Max doet hetzelfde als lewis: langzaam rijden
Op naar de derde rood, nu omdat Max en Lewis er af gaan. Staat bizar veel spanning op inmiddelsquote:
Er wordt aan alle kanten met twee maten gemeten.quote:Op zondag 5 december 2021 19:42 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Het is al idioot dat ze vinden dat het een straf waard is als ze dat bij Stroll vs Russell niet vinden.
Moet toch een keer misgaan?quote:Op zondag 5 december 2021 19:37 schreef Zwoerd het volgende:
Zou het lukken? 3 starts zonder VER-Ham crash?
Heerlijk dat huilen..quote:Op zondag 5 december 2021 19:42 schreef PirE het volgende:
"This is the correct tire"
Passief aggressief voor je moet je muil eens houden Lewis.
Die zal max straks wel weer in de muur rijden..quote:Op zondag 5 december 2021 19:43 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Moet toch een keer misgaan?![]()
Bottas vertrouw ik ook niet.
Mick is kapotquote:Op zondag 5 december 2021 19:45 schreef KingRoland het volgende:
Mick crashen op Hamilton zou genot zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |