Mongool dat het isquote:Op zondag 5 december 2021 19:37 schreef Mothzor het volgende:
Bottas leek ook weer opweg met een andere missie bij de herstart trouwens 😬
n dan 5 sec penalty krijgenquote:Op zondag 5 december 2021 19:37 schreef Plakaatje het volgende:
Opwarmronde gewoon hetzelfde doen als HAM.
Dat noemen me we kleuren op de lijntjes.quote:Op zondag 5 december 2021 19:37 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat is dan ook niet het punt. Het gaat mij om dat gekloot van Mercedes.
Ocon is voor de eerste bocht al terug op P3quote:Op zondag 5 december 2021 19:35 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Inderdaad. Ocon zit er ook nog tussen.
Maar daarna code rood en dat betekent dat die hele ronde niet telt.quote:Op zondag 5 december 2021 19:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is gewoon inhalen buiten de baan. Klaar.
Dus jij mag Bottas wel een mongool noemen, en als ik Tom een downer noem, wordt dat door iemand hier weggemod.quote:
Beide 5s straf is passendquote:Op zondag 5 december 2021 19:37 schreef Peterselieman het volgende:
Masi moet dat van Mercedes nu ook gelijk afkaarten
Daarna wel. P3 achter Ocon en Hamilton.quote:
Ik durf bijna niet te kijkenquote:Op zondag 5 december 2021 19:37 schreef Zwoerd het volgende:
Zou het lukken? 3 starts zonder VER-Ham crash?
Lewis laat anders 2m liggen aan de binnenkant en geeft vervolgens 0 ruimte. Maar kan me ook vinden in deze maatregel.quote:Op zondag 5 december 2021 19:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is gewoon inhalen buiten de baan. Klaar.
Wat denk je nou wel? Ze kunnen Lewis geen straf geven want GOAT.quote:Op zondag 5 december 2021 19:37 schreef KingRoland het volgende:
En Hamilton geen straf?
Lachwekkend dit.
+5 voor zowel Hamilton en Bottas.quote:Op zondag 5 december 2021 19:37 schreef Peterselieman het volgende:
Masi moet dat van Mercedes nu ook gelijk afkaarten
Hoi Tomquote:Op zondag 5 december 2021 19:38 schreef Evenstar het volgende:
Bottas houdt mensen op, niks aan de hand.
Lewis houdt meer dan 10 wagenlengtes afstand, niks aan de hand.
Stroll doet ronde 1 zelfde als Max, niks aan de hand.
Max ..... straf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |