Nee dat was niet het aanbodquote:
De FIA gaat Hamilton op 1 zetten.quote:Op zondag 5 december 2021 19:33 schreef Evenstar het volgende:
Als Lewis geen straf krijgt voor die SC is het echt een schande.
Regel dat nu ook dan gewoon. Gewoon starten zoals het nu is en dan zowel Max als Lewis geen straf....
Op 1 starten en 5 seconden pakken was misschien slimmer geweest. Ocon had in overleg HAM kunnen ophouden > easy winquote:
Als Mercedes geen gezeik krijgt met die twee momenten valt dat nogal mee.quote:
quote:Op zondag 5 december 2021 19:34 schreef klaasweetalles het volgende:
mad die gasten in de studio
nog erger dan ham
Waarom mocht Stroll het wel dan?quote:
quote:Op zondag 5 december 2021 19:35 schreef -XOR- het volgende:
Tering, volgens mij heb ik een mexicaanse stream, 1000x de crash van Perez en alles kurwa.
Brakecheckquote:Op zondag 5 december 2021 19:34 schreef Zorro het volgende:
Ik ben er 100% van overtuigd dat Max heel langzaam de formatieronde gaat rijden
Dat mag, heeft Masi net min of meer gezegd tegen Red Bull toen ze klaagden over Lewis.quote:Op zondag 5 december 2021 19:34 schreef Zorro het volgende:
Inderdaad. Ocon zit er ook nog tussen.quote:Op zondag 5 december 2021 19:35 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik zou het erop gokken. Gewoon vanaf P1 starten
I stand corrected!quote:Op zondag 5 december 2021 19:34 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die heeft hij, drie stuks, volledig oranje.
Achter Hamiltonquote:Op zondag 5 december 2021 19:35 schreef Zwansen het volgende:
Wat als RedBull nu meteen die P2 had geaccepteerd?
Wat zeiden ze nou daarover ? Gingen ze daar nog naar kijken ?quote:Op zondag 5 december 2021 19:34 schreef Zorro het volgende:
Handjeklap doen met Ocon. Hou HAM eventjes op, dankjewelquote:Op zondag 5 december 2021 19:35 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Inderdaad. Ocon zit er ook nog tussen.
Nee, Coronel is gewoon een fan.quote:Op zondag 5 december 2021 19:35 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Niemand snapt iets van deze sport, zelf de analisten niet.
Nee, u.i'tje met 5 seconden.quote:Op zondag 5 december 2021 19:34 schreef MoreDakka het volgende:
Wat een dom gedoe zegZonder die rode vlag had Verstappen gewoon P1 mogen houden
Dat was niet de optie. Het was "1 plek terug".Die plek 2 was een foutje van iemandquote:Op zondag 5 december 2021 19:35 schreef Zwansen het volgende:
Wat als RedBull nu meteen die P2 had geaccepteerd?
Ik heb medelijden met mensen die dagelijks met Tom om moeten gaan.quote:Op zondag 5 december 2021 19:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb medelijden met de coureurs die tegen Tom moeten racen.
Hamilton juist. Is gewoon inconsistent van de stewards door het bij Stroll wel toe te staan en bij Verstappen niet.quote:
Dat is dan ook niet het punt. Het gaat mij om dat gekloot van Mercedes.quote:Op zondag 5 december 2021 19:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is gewoon inhalen buiten de baan. Klaar.
Bottas ook nietquote:Op zondag 5 december 2021 19:37 schreef KingRoland het volgende:
En Hamilton geen straf?
Lachwekkend dit.
Mongool dat het isquote:Op zondag 5 december 2021 19:37 schreef Mothzor het volgende:
Bottas leek ook weer opweg met een andere missie bij de herstart trouwens 😬
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |