Stukje hypocrisie.quote:Op zondag 5 december 2021 19:42 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Zipportal in F1 / [Live] Formula 1 Saudi Arabian Grand Prix 2021 #16
Erg vreemdquote:Op zondag 5 december 2021 19:42 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Oei, hier gaat nattekat nat.quote:Op zondag 5 december 2021 19:42 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Petitie: Nattekat moet verwijderd worden van zijn moderatie rechten. Is niet de eerste keer dit.quote:Op zondag 5 december 2021 19:42 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Ik stel voor dat iedereen eens ophoudt zich aan te stellen.quote:Op zondag 5 december 2021 21:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik stel toch meer een Max fanboytopic en een neutrale racekijker topic voor.
Gewoon, voor de sfeer.
Verplicht 50uur in een niet-amateur klasse simracen zodat hij de regels beter snapt?quote:Op zondag 5 december 2021 23:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik stel voor dat er eens iets aan ChevyCaprice gedaan wordt.
Omdat ze dan niet meer terecht kunnen wijzen in hun eigen subforumquote:Op maandag 6 december 2021 14:00 schreef BroesWillems het volgende:
Waarom kan ik blauwe users niet op mn blokkeerlijst zetten?
Als er zo weinig aan de hand is dan stel ik eens voor dat jullie het onnodig veel notes plaatsen ook achterwege laten. Het heeft er namelijk alle schijn van dat je als Hamilton fan genaaid wordt door de mannen in blauw.quote:Op zondag 5 december 2021 21:08 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik stel voor dat iedereen eens ophoudt zich aan te stellen.
Er was namelijk weinig aan de hand in het livetopic vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |