F1 / [Live] Formula 1 Qatar Grand Prix 2021 #15quote:Op maandag 22 november 2021 11:03 schreef THEFXR het volgende:
ik krijg bij het live topic deze fout melding, weet iemand een oplossing?
.
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
ja, die werkt wel. tnxquote:Op maandag 22 november 2021 11:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
F1 / [Live] Formula 1 Qatar Grand Prix 2021 #15
Werkt deze URL?
Maar als ik naar P4 ga krijg ik dezelfde melding.quote:Op maandag 22 november 2021 11:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
F1 / [Live] Formula 1 Qatar Grand Prix 2021 #15
Werkt deze URL?
P4 bestond nog niet toen je die post plaatste (ga ik er even van uit dat je 50 posts pp hebt). Inmiddels wel.quote:Op maandag 22 november 2021 11:12 schreef daNpy het volgende:
[..]
Maar als ik naar P4 ga krijg ik dezelfde melding.
Als je dat niet snapt, dan ga ik niet eens proberen om de discussie aan te gaan.quote:Op vrijdag 3 december 2021 19:27 schreef Sureahcamidd het volgende:
Waarom is mijn laatste post weer verwijderd?
Dat doet niks af aan mijn punt.quote:Op vrijdag 3 december 2021 19:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je dat niet snapt, dan ga ik niet eens proberen om de discussie aan te gaan.
Reageer gewoon normaal, geen persoonlijke aanvallen richting medeusers, geen crewbash en geen getrol.
Waren dat ook postings zoals deze?quote:Op vrijdag 3 december 2021 19:27 schreef Sureahcamidd het volgende:
Waarom is mijn laatste post weer verwijderd en wordt er niet consequent gemodereerd?
quote:Op vrijdag 3 december 2021 14:44 schreef Sureahcamidd het volgende:
ik hoop dat max zijn motor opblaast
Doe gewoon normaal.quote:Op vrijdag 3 december 2021 15:28 schreef Sureahcamidd het volgende:
[..]
Echt hè. Je ziet hier de agressie van Jox Beukstappen.
Doe zelf normaal gek. Met je selectieve quotes.quote:Op vrijdag 3 december 2021 20:48 schreef beantherio het volgende:
[..]
Waren dat ook postings zoals deze?
[..]
[..]
Doe gewoon normaal.
-edit- wat in godsnaam doe ik hier?quote:Op zaterdag 4 december 2021 18:52 schreef Cuendillar het volgende:
Hamilton pakt gewoon pole.
U las het hier.
Omdat er geveegd is terwijl ik de laatste post had en geen nieuw topic kon openen.quote:
Ik zag dat 12 pagina's ipv gebruikelijke 13quote:
Met nadruk op 'waren'quote:Op zaterdag 4 december 2021 19:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik zag dat 12 pagina's ipv gebruikelijke 13
Klopt. Hier doen we graag ijs in het water. Als je dat niet bevalt, dan kan je een deur verderop terecht bij het bubbelbad.quote:Op zaterdag 4 december 2021 19:15 schreef LordVoldermort het volgende:
Waarom wordt alles wat positief is over Lewis verwijderd? Geen warm bad dit.
Je bent ook dit forum aan het verzieken?quote:Op zaterdag 4 december 2021 19:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Klopt. Hier doen we graag ijs in het water. Als je dat niet bevalt, dan kan je een deur verderop terecht bij het bubbelbad.
Niet 999 posts per pagina hebbenquote:Op zaterdag 4 december 2021 19:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik zag dat 12 pagina's ipv gebruikelijke 13
Daar zijn de trollen ook alweer mee bezig.quote:Op zaterdag 4 december 2021 19:20 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Je bent ook dit forum aan het verzieken?
Ik denk dat je een beetje last hebt van confirmation bias. Die paar posts zojuist toen de rust een beetje was weergekeerd zijn maar een hele kleine fractie voor wat er daarvoor allemaal verwijderd is, en dat was bijna uitsluitend anti-Verstappen.quote:Op zaterdag 4 december 2021 20:07 schreef daNpy het volgende:
Is het weer zo ver @:Nattekat?
Lekker posts van user die er altijd zijn verwijderen/wissen ten faveure van de trollen die wél hun mening mogen geven maar alleen komen als er iets met Max is?
Echt, gooi jezelf toch weg man. Je kan het totaal niet aan en je hebt naar eigen zeggen ook geen back-up van het team, dit slaat nergens op. Grijp in waar nodig en zit niet telkens de mensen die welwillend zijn (weg) te pesten.
Inderdaad, van mensen die niet kijken, zoalsquote:Op zaterdag 4 december 2021 20:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik denk dat je een beetje last hebt van confirmation bias. Die paar posts zojuist toen de rust een beetje was weergekeerd zijn maar een hele kleine fractie voor wat er daarvoor allemaal verwijderd is, en dat was bijna uitsluitend anti-Verstappen.
Komen pas opdagen als er iets met Max is, anders zie je ze niet, kijken ze niet.quote:Op zaterdag 4 december 2021 20:00 schreef klaasweetalles het volgende:
nog een herhaling gekeken nu
de commentator zegt
was dit echt live zo gebeurd?
Je kan verwijderde posts niet zien, want die verdwijnen van je scherm. Wat er verder allemaal gebeurt blijft achter de schermen. Vertrouw mij nou maar gewoon dat er echt wel gewerkt wordt aan het getrol.quote:Op zaterdag 4 december 2021 20:11 schreef daNpy het volgende:
[..]
Inderdaad, van mensen die niet kijken, zoals
[..]
Komen pas opdagen als er iets met Max is, anders zie je ze niet, kijken ze niet.
Blokkeer die lui en je hebt van de gewone users die het compleet zat zijn ook geen "last" meer. Maar als vanaf het begin lijk jij meer in te grijpen op de users die zich ergeren dan aan de bron van de ergernis.
Toch apart dat ik like notificaties krijg op een post van mezelf die verwijderd is. Dus kan ik zien dat je aan het verwijderen bent, net als de post van @El_Thijs waarvan de inhoud gewist is.quote:Op zaterdag 4 december 2021 20:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je kan verwijderde posts niet zien, want die verdwijnen van je scherm. Wat er verder allemaal gebeurt blijft achter de schermen. Vertrouw mij nou maar gewoon dat er echt wel gewerkt wordt aan het getrol.
De post die verwijderd is:quote:Op zaterdag 4 december 2021 20:23 schreef Aitvaras het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zie hier een moderator die een crash toejuicht maar tegelijktijd een user edit wegens stoken. Dit is toch volstrekt willekeur beleid? Do as I say dont do as I do. Waarom mag hij dit subforum modden?
Zoiets werkt alleen maar als een rode lap op een stier en is dus preventief weggehaald om wederom escalatie te voorkomen. Net zoals reacties eropquote:Valt wel weer op dat Max een foutje maakt en alle zogenaamde Hamilton-'fans' weer tevoorschijn komen
En ga nu eens in op waarom je een crash toejuicht van de concurrent van Verstappen? Imo is dat niet acceptabel voor een moderator. Zeker niet in een subforum waar veel getrolled wordt.quote:Op zaterdag 4 december 2021 20:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De post die verwijderd is:
[..]
Zoiets werkt alleen maar als een rode lap op een stier en is dus preventief weggehaald om wederom escalatie te voorkomen. Net zoals reacties erop
Omdat het nog steeds een vrij forum moet zijn waat je alles moet kunnen zeggen zo lang het binnen de perken blijft, net zoals potjecreme gewoon mocht juichen om het slot van de kwalificatie (geen idee of ze dat ook deed, maar het gaat om het idee).quote:Op zaterdag 4 december 2021 20:30 schreef Aitvaras het volgende:
[..]
En ga nu eens in op waarom je een crash toejuicht van de concurrent van Verstappen? Imo is dat niet acceptabel voor een moderator. Zeker niet in een subforum waar veel getrolled wordt.
Tis een reactie op mijn post. Ik zeg morgen kans op Spanje 2016 en hij post het gifje. Het heeft helemaal niks met toejuichen of ophitsen te maken.quote:Op zaterdag 4 december 2021 20:30 schreef Aitvaras het volgende:
[..]
En ga nu eens in op waarom je een crash toejuicht van de concurrent van Verstappen? Imo is dat niet acceptabel voor een moderator. Zeker niet in een subforum waar veel getrolled wordt.
Mooi deze selectieve blindheid. Kijk eens goed wat eronder dat gifje gepost is.quote:Op zaterdag 4 december 2021 20:35 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Tis een reactie op mijn post. Ik zeg morgen kans op Spanje 2016 en hij post het gifje. Het heeft helemaal niks met toejuichen of ophitsen te maken.
Dat het gewoon de waarheid is negeren we maar even, want dat komt niet goed uit.quote:Op zaterdag 4 december 2021 20:29 schreef Nattekat het volgende:
Zoiets werkt alleen maar als een rode lap op een stier en is dus preventief weggehaald om wederom escalatie te voorkomen. Net zoals reacties erop
Dat het de waarheid is doet verder niets af aan mijn argument.quote:Op zaterdag 4 december 2021 20:38 schreef daNpy het volgende:
[..]
Dat het gewoon de waarheid is negeren we maar even, want dat komt niet goed uit.
quote:Op zaterdag 4 december 2021 20:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat het de waarheid is doet verder niets af aan mijn argument.
Voor mij als Hamilton fan. Hij weet op wie hij reageert. Ik heb het een duimpje gegeven. Kon erom lachen.quote:Op zaterdag 4 december 2021 20:38 schreef Aitvaras het volgende:
[..]
Mooi deze selectieve blindheid. Kijk eens goed wat eronder dat gifje gepost is.
Maar goed ik ga hier weer weg ben wel klaar met dat incompetent modbeleid.
Als je niet geïnteresseerd bent in de beweegreden om ook zulke posts te verwijderen, waarom vraag je het dan nog?quote:Op zaterdag 4 december 2021 20:40 schreef daNpy het volgende:
[..]
Alles om je incompetentie te negeren
Ik vraag je waarom trollen wel mogen trollen en je posts van welwillende users verwijderd.quote:Op zaterdag 4 december 2021 20:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je niet geïnteresseerd bent in de beweegreden om ook zulke posts te verwijderen, waarom vraag je het dan nog?
Trollen mogen niet trollen en worden gewoon aangepakt, getuige de 50 verwijderde posts in het vorige topic.quote:Op zaterdag 4 december 2021 20:47 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ik vraag je waarom trollen wel mogen trollen en je posts van welwillende users verwijderd.
Tot nu toe nog geen fatsoenlijk antwoord gezien, alleen ontwijkingen.
En de nog steeds aanwezige trollen.quote:Op zaterdag 4 december 2021 20:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Trollen mogen niet trollen en worden gewoon aangepakt, getuige de 50 verwijderde posts in het vorige topic.
Even een serieuze vraag aan je nattekatquote:Op zaterdag 4 december 2021 20:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je niet geïnteresseerd bent in de beweegreden om ook zulke posts te verwijderen, waarom vraag je het dan nog?
Klaas, je weet heel goed hoe het allemaal werkt.quote:Op zaterdag 4 december 2021 20:50 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Even een serieuze vraag aan je nattekat
en dit is niet om te trollen ofzo maar echt serieus
je steekt heel veel moeite om post te verwijderen vind je dat niet gewoon zonde van je tijd en energie? Het maakt toch helemaal niets uit...we zitten in deze topic inmiddels in aflevering 90044 ofzo kwa topics
wordt je zelf niet gewoon gek dat je daar tijd in moet steken? wat bereik je ermee dat een post wel of niet in de topic blijft staan?
Dat jij geen ban hebt slaat sowieso al nergens op.quote:Op zaterdag 4 december 2021 20:50 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Even een serieuze vraag aan je nattekat
en dit is niet om te trollen ofzo maar echt serieus
je steekt heel veel moeite om post te verwijderen vind je dat niet gewoon zonde van je tijd en energie? Het maakt toch helemaal niets uit...we zitten in deze topic inmiddels in aflevering 90044 ofzo kwa topics
wordt je zelf niet gewoon gek dat je daar tijd in moet steken? wat bereik je ermee dat een post wel of niet in de topic blijft staan?
nee ik weet niet hoe het werktquote:Op zaterdag 4 december 2021 21:43 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Klaas, je weet heel goed hoe het allemaal werkt.
De FOK! policy gaat nou eenmaal verder dan alleen schelden. Er zijn 0 posts verwijderd die onterecht waren.quote:Op zaterdag 4 december 2021 22:08 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
nee ik weet niet hoe het werkt
er wordt bij fok heel veel tijd gestoken om doodnormale post te verwijderen
als er nou gescholden of kk enzovoorts aan te pas komen snap ik dat post verwijderd worden
maar gewone doodnormale post worden verwijderd....wat een tijdverspilling...wat een dag besteding voor een mod....alsof iemand maar wakker ligt van die post dat daar tijd in gestoken moet worden om te verwijderen.
dus waar zijn jullie mee bezig omdat te doen? het heeft geen nut. het is een nutteloze bezigheid.
Stukje hypocrisie.quote:Op zondag 5 december 2021 19:42 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Zipportal in F1 / [Live] Formula 1 Saudi Arabian Grand Prix 2021 #16
Erg vreemdquote:Op zondag 5 december 2021 19:42 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Oei, hier gaat nattekat nat.quote:Op zondag 5 december 2021 19:42 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Petitie: Nattekat moet verwijderd worden van zijn moderatie rechten. Is niet de eerste keer dit.quote:Op zondag 5 december 2021 19:42 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Ik stel voor dat iedereen eens ophoudt zich aan te stellen.quote:Op zondag 5 december 2021 21:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik stel toch meer een Max fanboytopic en een neutrale racekijker topic voor.
Gewoon, voor de sfeer.
Verplicht 50uur in een niet-amateur klasse simracen zodat hij de regels beter snapt?quote:Op zondag 5 december 2021 23:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik stel voor dat er eens iets aan ChevyCaprice gedaan wordt.
Omdat ze dan niet meer terecht kunnen wijzen in hun eigen subforumquote:Op maandag 6 december 2021 14:00 schreef BroesWillems het volgende:
Waarom kan ik blauwe users niet op mn blokkeerlijst zetten?
Als er zo weinig aan de hand is dan stel ik eens voor dat jullie het onnodig veel notes plaatsen ook achterwege laten. Het heeft er namelijk alle schijn van dat je als Hamilton fan genaaid wordt door de mannen in blauw.quote:Op zondag 5 december 2021 21:08 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik stel voor dat iedereen eens ophoudt zich aan te stellen.
Er was namelijk weinig aan de hand in het livetopic vandaag
Lijkt me volledig terecht.quote:Op maandag 6 december 2021 14:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Als er zo weinig aan de hand is dan stel ik eens voor dat jullie het onnodig veel notes plaatsen ook achterwege laten. Het heeft er namelijk alle schijn van dat je als Hamilton fan genaaid wordt door de mannen in blauw.
@Straatcommando. reageert helaas nergens op inzake deze kwestie. Bijzonder stuitend. Usertje pesten op een forum waar sowieso al een leegloop gaande is. Heel jammer.quote:Op zondag 5 december 2021 20:52 schreef Zipportal het volgende:
@:Straatcommando.
Dit valt niet uit te leggen.
Speel toch niet altijd de vermoorde onschuld, die act is vermoeiend.quote:Op maandag 6 december 2021 14:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
@:straatcommando. reageert helaas nergens op inzake deze kwestie. Bijzonder stuitend. Usertje pesten op een forum waar sowieso al een leegloop gaande is. Heel jammer.
Omdat het jou ten eerste niet aan gaat en er ten tweede ook niets meer over te zeggen valt.quote:Op maandag 6 december 2021 14:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
@:straatcommando. reageert helaas nergens op inzake deze kwestie. Bijzonder stuitend. Usertje pesten op een forum waar sowieso al een leegloop gaande is. Heel jammer.
Prima. Wil je dan ook nog even reageren op mijn vraag in het SC topic van afgelopen weekend? Nooit antwoord op ontvangen. Mag ook per DM. Dank alvastquote:Op maandag 6 december 2021 14:44 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Omdat het jou ten eerste niet aan gaat en er ten tweede ook niets meer over te zeggen valt.
Waarmee ik dit onderwerp dus ook afsluit, om wie het gaat weten de weg naar dit topic of mijn inbox heus wel te vinden.
Doet mijn eens even een url dan.quote:Op maandag 6 december 2021 14:47 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Prima. Wil je dan ook nog even reageren op mijn vraag in het SC topic van afgelopen weekend? Nooit antwoord op ontvangen. Mag ook per DM. Dank alvast
Ik steun deze motie.quote:Op zondag 5 december 2021 23:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik stel voor dat er eens iets aan ChevyCaprice gedaan wordt.
Ik heb dit in het abo wensenlijstje opgegeven in ABOquote:Op maandag 6 december 2021 14:00 schreef BroesWillems het volgende:
Waarom kan ik blauwe users niet op mn blokkeerlijst zetten?
los daarvan is er natuurlijk iets goed met je mis als je hamilton fanboy bent.quote:Op maandag 6 december 2021 14:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Als er zo weinig aan de hand is dan stel ik eens voor dat jullie het onnodig veel notes plaatsen ook achterwege laten. Het heeft er namelijk alle schijn van dat je als Hamilton fan genaaid wordt door de mannen in blauw.
@Nattekat Ik wens niet bestempeld te worden als fout in de oorlog. Jij ook niet toch? Graag hardhandig ingrijpen jegens deze laaielichter.quote:Op maandag 6 december 2021 23:13 schreef KingRoland het volgende:
[..]
los daarvan is er natuurlijk iets goed met je mis als je hamilton fanboy bent. iets met fout in de oorlog, maar ik begrijp je punt.
Terecht.quote:Op donderdag 9 december 2021 10:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En ik krijg op 5 december potjandriedubbeltjes wel een note voor het gebruik van het woord mongool.
Verder nog wat, of ben je dusdanig hard geraakt door een simpele note dat je het gewoon even moest melden in de feedback van een ander subforum dan waar die note vandaan komt?quote:Op donderdag 9 december 2021 10:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En ik krijg op 5 december potjandriedubbeltjes wel een note voor het gebruik van het woord mongool.
Ik voel me een beetje Sylvana. Dat is alles.quote:Op donderdag 9 december 2021 10:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Verder nog wat, of ben je dusdanig hard geraakt door een simpele note dat je het gewoon even moest melden in de feedback van een ander subforum dan waar die note vandaan komt?
Dan hoef je je niet meteen naar haar niveau te verlagen. Voor je het weet ren je huilend weg als iemand eens wat gemeens zegt, daar wordt niemand vrolijk van.quote:Op donderdag 9 december 2021 11:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik voel me een beetje Sylvana. Dat is alles.
F1 / [Viaplay] F1 van Ziggo naar NENT Viaplay #9 ¤13,99 per maand ?quote:Op donderdag 9 december 2021 12:04 schreef onlogisch het volgende:
F1 / Kan je Olav Mol straks nog ergens horen bij een onlinedienst of zo?
Waarom wordt dit topic gesloten? Ik heb hier een vraag over, die nog niet beantwoord is.
Dit is een heel algemeen topic over de verhuizing van de tv-rechten en het feit dat Olav niet mee verhuist. Mijn vraag gaat over een specifiek onderdeel daarvan en daar wijd ik een apart topic aan en begrijp er geen snars van dat zo'n topic gesloten wordt. Ik denk dat ik niet de enige ben die met deze vraag zit.quote:Op donderdag 9 december 2021 12:08 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
F1 / [Viaplay] F1 van Ziggo naar NENT Viaplay #9 ¤13,99 per maand ?
Dat is een heel algemeen topic waar de verscheidene factoren die bij de verhuizing horen allemaal al eens ter sprake zijn gekomen en waar jouw vraag ook makkelijk terecht had gekund. Het verschil is dat jouw topic overduidelijk niet serieus bedoeld is, en dat onzin in dat topic niet gewaardeerd gaat worden.quote:Op donderdag 9 december 2021 12:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit is een heel algemeen topic over de verhuizing van de tv-rechten en het feit dat Olav niet mee verhuist. Mijn vraag gaat over een specifiek onderdeel daarvan en daar wijd ik een apart topic aan en begrijp er geen snars van dat zo'n topic gesloten wordt. Ik denk dat ik niet de enige ben die met deze vraag zit.
Raar dat je jouw interpretatie als een voldongen feit beschouwt. Het is namelijk wél serieus bedoeld.quote:Op donderdag 9 december 2021 12:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is een heel algemeen topic waar de verscheidene factoren die bij de verhuizing horen allemaal al eens ter sprake zijn gekomen en waar jouw vraag ook makkelijk terecht had gekund. Het verschil is dat jouw topic overduidelijk niet serieus bedoeld is, en dat onzin in dat topic niet gewaardeerd gaat worden.
En zelfs dan had het prima in het andere topic terecht gekund als een normale vraag.quote:Op donderdag 9 december 2021 12:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Raar dat je jouw interpretatie als een voldongen feit beschouwt. Het is namelijk wél serieus bedoeld.
Ik zal nog eens een topic openen
Ik vraag me af wie jij dan bent op dat te bepalen. Maar geen nood hoor, ik heb hem daar al neergegooid.quote:Op donderdag 9 december 2021 12:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En zelfs dan had het prima in het andere topic terecht gekund als een normale vraag.
De mod alhier?quote:Op donderdag 9 december 2021 12:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vraag me af wie jij dan bent op dat te bepalen. Maar geen nood hoor, ik heb hem daar al neergegooid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 december 2021 17:24 schreef BroesWillems het volgende:
Was het niet duidelijk dat m'n opmerking in F1 / [Viaplay] F1 van Ziggo naar NENT Viaplay #9 ¤13,99 per maand als grapje bedoeld was?Ja, ik twijfelde al.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zekere voor het onzekere genomen~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |