Dat denk ik niet. Dan was het verschil nu 11 punten geweest. Nog steeds te weinig om 2 x tweede te kunnen worden.quote:Op zondag 21 november 2021 19:05 schreef -XOR- het volgende: [..] https://www.formula1.com/(...)703826558730075.html
deze kostte VER de wereldtitel
die "ruime voorsprong" verdwijnt als sneeuw in Jeddah wanneer die raketmotor er weer in gaat bij Mercquote:Op zondag 21 november 2021 19:08 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist, of staat Verstappen nog steeds op een ruime voorsprong?
Vleugels erop en het is leaving the track and gaining an advantagequote:Op zondag 21 november 2021 19:10 schreef -XOR- het volgende:
[..]
die "ruime voorsprong" verdwijnt als sneeuw in Jeddah wanneer die raketmotor er weer in gaat bij Merc
Ja, ik vergiste me inderdaad, ze zouden dan 2 en 3 zijn geworden, niet 1 en 2.quote:Op zondag 21 november 2021 19:09 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Dan was het verschil nu 11 punten geweest. Nog steeds te weinig om 2 x tweede te kunnen worden.
Waar baseer je op dat die motor van vorige week daadwerkelijk harder loopt dan de motor die er vandaag in lag?quote:Op zondag 21 november 2021 19:10 schreef -XOR- het volgende:
[..]
die "ruime voorsprong" verdwijnt als sneeuw in Jeddah wanneer die raketmotor er weer in gaat bij Merc
Max had al FL en hoefde niet per se naar binnen.quote:Op zondag 21 november 2021 18:49 schreef Zorro het volgende:
Nou, omdat het zo moeilijk blijkt voor een aantal users hier:
Max rijdt achter de Mercedes op een dusdanig korte afstand dat hij bij een stop van de Mercedes ruimschoots aan de leiding gaat.
Nu kunnen er 2 dingen gebeuren (nou ja, eigenlijk 4 maar twee daarvan zij zo dom dat ik ze niet eens ga meenemen):
1. De Mercedes gaat in de voorlaatste ronde naar binnen voor nieuwe banden om de FL te gaan zetten. Max zegt: Ik blijf buiten dan kom ik op P1 en win makkelijk!
2. Mercedes denkt dus: Ja wacht dat gaan we dus mooi niet doen want dan komt Max op P1 en wint dan makkelijk! Dus gaan ze niet naar binnen. Max denkt dan: Winnen doe ik niet meer, dus ik ga naar binnen. Haalt nieuwe banden rijdt in de laatste ronde de FL.
Als er iemand is die dan nog een mogelijkheid ziet voor Mercedes om de FL alsnog te halen hoor ik het graag.
Nog vragen?
Doe mee met het gebed voor eindelijk eens pech voor meneer #blessed.quote:Op zondag 21 november 2021 19:13 schreef Lange_Lans het volgende:
Verstappen is helaas gezien. Volgend seizoen weer een nieuwe kans.
hm, zijn ze niet verplicht open te zijn naar de FIA welke motor ze erin hebben liggen?quote:Op zondag 21 november 2021 19:17 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Waar baseer je op dat die motor van vorige week daadwerkelijk harder loopt dan de motor die er vandaag in lag?
En waar baseer je überhaupt op dat de motor van vorige week er deze week niet in lag? Toto zegt dat wel, maar die zegt wel meer.
Kan het niet gewoon zo zijn dat Toto de hype rondom de snelheid van vorige week gebruikt om RB tot domme acties te bewegen, zoals overbelasting van de Honda motor?
Mwa, hij wist niet hoelang de vsc zou duren.quote:Op zondag 21 november 2021 19:19 schreef daNpy het volgende:
[..]
Max had al FL en hoefde niet per se naar binnen.
Maar dan loop je het risico dat Lewis die nog afpakt, dan kun je beter voor zekerheid gaanquote:Op zondag 21 november 2021 19:19 schreef daNpy het volgende:
[..]
Max had al FL en hoefde niet per se naar binnen.
Omdat hij niet van RBR is.quote:Op zondag 21 november 2021 19:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kan iemand me even heel kort vertellen waarom IEDEREEN op die Toto Wolff kotst?
Waar? Op Unibet mogen we NIKS meer.quote:Op zondag 21 november 2021 19:20 schreef heywoodu het volgende:
Overigens is Hamilton licht favoriet bij de bookmakers, niet echt anders dan voor de start vandaag (hoewel hij voor de start wellicht iets meer favoriet was dan nu). Nog altijd gratis om en nabij 70 procent rente wat schier onmogelijk fout kan gaan voor de mensen die beweren dat het al zo goed als gedaan is
Geen idee. Maar wie zegt dat Toto tegen de FIA niet eerlijk is en de media iets anders vertelt?quote:Op zondag 21 november 2021 19:21 schreef -XOR- het volgende:
[..]
hm, zijn ze niet verplicht open te zijn naar de FIA welke motor ze erin hebben liggen?
VER had een gratis pitstop en de snelste ronde al dus HAM had die met geen mogelijkheid kunnen afpakken.quote:Op zondag 21 november 2021 19:21 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Mwa, hij wist niet hoelang de vsc zou duren.
Dat zou kunnen, al zou ik dat wel erg apart vinden.quote:Op zondag 21 november 2021 19:22 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Geen idee. Maar wie zegt dat Toto tegen de FIA niet eerlijk is en de media iets anders vertelt?
Bet365 op dit moment alweer, Betcity en Toto zetten 'm ongetwijfeld vandaag of morgen ook weer online. Die zijn gewoon volkomen legaal in Nederland inmiddelsquote:Op zondag 21 november 2021 19:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waar? Op Unibet mogen we NIKS meer.
Dit is gespeeld. Hamilton is wereldkampioen.
Dit kampioenschap is rigged.quote:Op zondag 21 november 2021 19:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Bet365 op dit moment alweer, Betcity en Toto zetten 'm ongetwijfeld vandaag of morgen ook weer online. Die zijn gewoon volkomen legaal in Nederland inmiddels![]()
Gratis geld
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |