Dat denk ik niet. Dan was het verschil nu 11 punten geweest. Nog steeds te weinig om 2 x tweede te kunnen worden.quote:Op zondag 21 november 2021 19:05 schreef -XOR- het volgende: [..] https://www.formula1.com/(...)703826558730075.html
deze kostte VER de wereldtitel
die "ruime voorsprong" verdwijnt als sneeuw in Jeddah wanneer die raketmotor er weer in gaat bij Mercquote:Op zondag 21 november 2021 19:08 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist, of staat Verstappen nog steeds op een ruime voorsprong?
Vleugels erop en het is leaving the track and gaining an advantagequote:Op zondag 21 november 2021 19:10 schreef -XOR- het volgende:
[..]
die "ruime voorsprong" verdwijnt als sneeuw in Jeddah wanneer die raketmotor er weer in gaat bij Merc
Ja, ik vergiste me inderdaad, ze zouden dan 2 en 3 zijn geworden, niet 1 en 2.quote:Op zondag 21 november 2021 19:09 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Dan was het verschil nu 11 punten geweest. Nog steeds te weinig om 2 x tweede te kunnen worden.
Waar baseer je op dat die motor van vorige week daadwerkelijk harder loopt dan de motor die er vandaag in lag?quote:Op zondag 21 november 2021 19:10 schreef -XOR- het volgende:
[..]
die "ruime voorsprong" verdwijnt als sneeuw in Jeddah wanneer die raketmotor er weer in gaat bij Merc
Max had al FL en hoefde niet per se naar binnen.quote:Op zondag 21 november 2021 18:49 schreef Zorro het volgende:
Nou, omdat het zo moeilijk blijkt voor een aantal users hier:
Max rijdt achter de Mercedes op een dusdanig korte afstand dat hij bij een stop van de Mercedes ruimschoots aan de leiding gaat.
Nu kunnen er 2 dingen gebeuren (nou ja, eigenlijk 4 maar twee daarvan zij zo dom dat ik ze niet eens ga meenemen):
1. De Mercedes gaat in de voorlaatste ronde naar binnen voor nieuwe banden om de FL te gaan zetten. Max zegt: Ik blijf buiten dan kom ik op P1 en win makkelijk!
2. Mercedes denkt dus: Ja wacht dat gaan we dus mooi niet doen want dan komt Max op P1 en wint dan makkelijk! Dus gaan ze niet naar binnen. Max denkt dan: Winnen doe ik niet meer, dus ik ga naar binnen. Haalt nieuwe banden rijdt in de laatste ronde de FL.
Als er iemand is die dan nog een mogelijkheid ziet voor Mercedes om de FL alsnog te halen hoor ik het graag.
Nog vragen?
Doe mee met het gebed voor eindelijk eens pech voor meneer #blessed.quote:Op zondag 21 november 2021 19:13 schreef Lange_Lans het volgende:
Verstappen is helaas gezien. Volgend seizoen weer een nieuwe kans.
hm, zijn ze niet verplicht open te zijn naar de FIA welke motor ze erin hebben liggen?quote:Op zondag 21 november 2021 19:17 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Waar baseer je op dat die motor van vorige week daadwerkelijk harder loopt dan de motor die er vandaag in lag?
En waar baseer je überhaupt op dat de motor van vorige week er deze week niet in lag? Toto zegt dat wel, maar die zegt wel meer.
Kan het niet gewoon zo zijn dat Toto de hype rondom de snelheid van vorige week gebruikt om RB tot domme acties te bewegen, zoals overbelasting van de Honda motor?
Mwa, hij wist niet hoelang de vsc zou duren.quote:Op zondag 21 november 2021 19:19 schreef daNpy het volgende:
[..]
Max had al FL en hoefde niet per se naar binnen.
Maar dan loop je het risico dat Lewis die nog afpakt, dan kun je beter voor zekerheid gaanquote:Op zondag 21 november 2021 19:19 schreef daNpy het volgende:
[..]
Max had al FL en hoefde niet per se naar binnen.
Omdat hij niet van RBR is.quote:Op zondag 21 november 2021 19:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kan iemand me even heel kort vertellen waarom IEDEREEN op die Toto Wolff kotst?
Waar? Op Unibet mogen we NIKS meer.quote:Op zondag 21 november 2021 19:20 schreef heywoodu het volgende:
Overigens is Hamilton licht favoriet bij de bookmakers, niet echt anders dan voor de start vandaag (hoewel hij voor de start wellicht iets meer favoriet was dan nu). Nog altijd gratis om en nabij 70 procent rente wat schier onmogelijk fout kan gaan voor de mensen die beweren dat het al zo goed als gedaan is
Geen idee. Maar wie zegt dat Toto tegen de FIA niet eerlijk is en de media iets anders vertelt?quote:Op zondag 21 november 2021 19:21 schreef -XOR- het volgende:
[..]
hm, zijn ze niet verplicht open te zijn naar de FIA welke motor ze erin hebben liggen?
VER had een gratis pitstop en de snelste ronde al dus HAM had die met geen mogelijkheid kunnen afpakken.quote:Op zondag 21 november 2021 19:21 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Mwa, hij wist niet hoelang de vsc zou duren.
Dat zou kunnen, al zou ik dat wel erg apart vinden.quote:Op zondag 21 november 2021 19:22 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Geen idee. Maar wie zegt dat Toto tegen de FIA niet eerlijk is en de media iets anders vertelt?
Bet365 op dit moment alweer, Betcity en Toto zetten 'm ongetwijfeld vandaag of morgen ook weer online. Die zijn gewoon volkomen legaal in Nederland inmiddelsquote:Op zondag 21 november 2021 19:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waar? Op Unibet mogen we NIKS meer.
Dit is gespeeld. Hamilton is wereldkampioen.
Dit kampioenschap is rigged.quote:Op zondag 21 november 2021 19:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Bet365 op dit moment alweer, Betcity en Toto zetten 'm ongetwijfeld vandaag of morgen ook weer online. Die zijn gewoon volkomen legaal in Nederland inmiddels![]()
Gratis geld
quote:
Gratis geld bestaaahaaaat niet!quote:Op zondag 21 november 2021 19:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Bet365 op dit moment alweer, Betcity en Toto zetten 'm ongetwijfeld vandaag of morgen ook weer online. Die zijn gewoon volkomen legaal in Nederland inmiddels![]()
Gratis geld
'Scherp'quote:Op zondag 21 november 2021 19:32 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Horner heeft standaard spice equipment bij zich
Maar ik hoorde dat het kampioenschap al zo goed als beslist isquote:
Bedankt maat. Komende week salaris en zorgbonus. Meteen op HamiltonGod klappen.quote:Op zondag 21 november 2021 19:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gratis geld
Ginger spicequote:Op zondag 21 november 2021 19:32 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Horner heeft standaard spice equipment bij zich
Ik verlies dat soort dingen altijdquote:Op zondag 21 november 2021 19:47 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik teken er voor als Max het kampioenschap maar wint
Motorplofquote:Op zondag 21 november 2021 20:05 schreef GotenSSJ het volgende:
Tuurlijk gaat die motor er in Jeddah in, alsof iemand iets anders had verwacht![]()
Maakt toch niet uit, met de motor van vandaag wint Hamilton Jeddah en Abu Dhabi ook met gemak.
Voor mij is het slachtoffercomplex van die gast hilarisch. Voor het eerst in een seizoen of zeven hebben ze serieuze tegenstand en zou ineens iedereen tegen Mercedes zijn.quote:Op zondag 21 november 2021 19:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Met zijn geluk ploft die in de laatste ronde in de laatste bocht en komt hij met 0.001s voorsprong over de finish.quote:
mwah, hij gaat geen Schumachertje doenquote:Op zondag 21 november 2021 20:13 schreef Confetti het volgende:
Verstappen kan met een kamikaze-actie sowieso nog wereldkampioen worden. 1 tikje is alles wat hij nodig heeft...
Zonder vscquote:Op zondag 21 november 2021 19:21 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Mwa, hij wist niet hoelang de vsc zou duren.
Bron?quote:Op zondag 21 november 2021 20:17 schreef Evenstar het volgende:
Allemaal Mercedes auto's met punctures trouwens. Reden zeker allemaal met verkeerde druk
quote:Op zondag 21 november 2021 20:19 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Dan had Hamilton nog een poging kunnen doen. Mits hij de achterblijvers voorbij was.
Pirelli, die de schuld bij Red Bull legde toen het fout ging in Bakuquote:
quote:Op zondag 21 november 2021 20:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]![]()
Dan P1 weggeven aan verstappen. Dan Lewis in ronde 57 gepit voor nieuwe banden, dat is zijn outlap en gelijk de final lap van de race
Was duidelijk hoor.quote:Op zondag 21 november 2021 20:22 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Pirelli, die de schuld bij Red Bull legde toen het fout ging in Baku
Nu waren het 2x Williams, 1x Mercedes, 1x McLaren waarbij het mis ging. Toevallig?
Edit: Voordat iemand denk dat ik serieus ben, nee ben ik niet. Wel toevallig, maar hoeft niks achter te zitten natuurlijk
En Verstappen na hem. Maar wel beide op versleten banden.quote:Op zondag 21 november 2021 20:19 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Dan had Hamilton nog een poging kunnen doen. Mits hij de achterblijvers voorbij was.
Met 2 schumachertjes is hij kampioen.quote:Op zondag 21 november 2021 20:13 schreef Confetti het volgende:
Verstappen kan met een kamikaze-actie sowieso nog wereldkampioen worden. 1 tikje is alles wat hij nodig heeft...
Mercedes en Mercedes.quote:Op zondag 21 november 2021 20:28 schreef Zwansen het volgende:
Hoe zijn de komende twee banen? In wiens / wier voordeel zou het moeten liggen?
Schumacher werd gediskwalificeerd (geschrapt uit de hele wk-stand)quote:Op zondag 21 november 2021 20:27 schreef quo_ het volgende:
[..]
Met 2 schumachertjes is hij kampioen.
Niet na de veranderingen.quote:Op zondag 21 november 2021 20:31 schreef Gohf046 het volgende:
Mercedes en laatste baan is 50/50 normaal gezien.
Welke veranderingen? Dat heb ik gemist dan.quote:
Senna mocht gewoon zijn titel houden na zijn kamikaze actie in Japanquote:Op zondag 21 november 2021 20:32 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
Schumacher werd gediskwalificeerd (geschrapt uit de hele wk-stand)
De chicane vlak voor de hairpin is rechtgetrokken, de hairpin is een stuk minder scherp en er zijn een paar 90 graden bochten opgeofferd voor een lange snelle doordraaier. Ergo: heel dat circuit is veranderd ten gunste van Mercedes.quote:Op zondag 21 november 2021 20:35 schreef Gohf046 het volgende:
[..]
Welke veranderingen? Dat heb ik gemist dan.
Het zal toch niet.quote:
Ham is niet voor niets de Goat...quote:Op zondag 21 november 2021 20:54 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Het zal toch niet.
Twee races terug had Max een vrij comfortabele voorsprong én moest Lewis de sprintrace achteraan starten + een gridstraf. Twee weken later lijkt alles ineens in het voordeel van Mercedes…
quote:Op zondag 21 november 2021 20:52 schreef Nattekat het volgende:
En Jeddah is al helemaal afgeschreven voor RB trouwens, als dat geen mercedes 1-2 wordt, dan hebben ze het echt goed verneukt
Het enige lichtpuntje is dat S3 in Abu Dhabi nog steeds enkele 90 graden bochten heeft. Doordat de rest van het circuit minder vleugel vereist, kan dat nog de doorslag geven. De oude layout was veel beter geweest, maar ik hou graag nog wat hoop.quote:Op zondag 21 november 2021 20:54 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Het zal toch niet.
Twee races terug had Max een vrij comfortabele voorsprong én moest Lewis de sprintrace achteraan starten + een gridstraf. Twee weken later lijkt alles ineens in het voordeel van Mercedes…
Nope, hij (en dus ook Ferrari) mocht de punten houdenquote:Op zondag 21 november 2021 20:32 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
Schumacher werd gediskwalificeerd (geschrapt uit de hele wk-stand)
Met eentje normaal ookquote:Op zondag 21 november 2021 20:27 schreef quo_ het volgende:
[..]
Met 2 schumachertjes is hij kampioen.
Baku was ook knotsgek de eerste keer, hoop doet levenquote:Op zondag 21 november 2021 21:13 schreef Evenstar het volgende:
Alle hoop op knotsgekke Jeddah en nieuwe technical directive omtrent achtervleugels.
In 97 werd hij DSQ in de individuele WK-stand toch?quote:Op zondag 21 november 2021 21:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nope, hij (en dus ook Ferrari) mocht de punten houden
Eerste keer juist niet toch? Toen was het chaos in de andere klassen, maar was de F1-race oersaai, dacht ik. Volgens mij kwamen de knotsgekke races pas laterquote:Op zondag 21 november 2021 21:19 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Baku was ook knotsgek de eerste keer, hoop doet leven
Volgens mij was dat met Vettel die botsautotje ging spelen met Lewis, en Lewis z'n hoofdsteun die los kwam.quote:Op zondag 21 november 2021 21:21 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Eerste keer juist niet toch? Toen was het chaos in de andere klassen, maar was de F1-race oersaai, dacht ik. Volgens mij kwamen de knotsgekke races pas later
Niet helemaal goed onthouden door mij, dit was het:quote:Op zondag 21 november 2021 21:20 schreef Marcoss het volgende:
[..]
In 97 werd hij DSQ in de individuele WK-stand toch?
quote:Schumacher was later punished by the FIA for causing an avoidable accident and was disqualified from the championship, although his race results (grid position, finishing position, points) still counted towards his official statistics.
Well done Baku.quote:Op zondag 21 november 2021 21:19 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Klopt inderdaad, die eerste was oersaai.quote:Op zondag 21 november 2021 21:21 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Eerste keer juist niet toch? Toen was het chaos in de andere klassen, maar was de F1-race oersaai, dacht ik. Volgens mij kwamen de knotsgekke races pas later
Wel concurrentie van Frankrijk 2019. Wat een draak van een race was dat ook.quote:Op zondag 21 november 2021 21:29 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Well done Baku.![]()
Saaiste race ooit.
Daar stonden iig geen bordjes om de baan om zichzelf te vertellen hoe goed ze het hadden gedaan.quote:Op zondag 21 november 2021 21:31 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Wel concurrentie van Frankrijk 2019. Wat een draak van een race was dat ook.
Of we zagen het nietquote:Op zondag 21 november 2021 21:37 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Daar stonden iig geen bordjes om de baan om zichzelf te vertellen hoe goed ze het hadden gedaan.
De eerste en voorlopig ook enige race ooit waar ik halverwege in slaap ben gevallenquote:Op zondag 21 november 2021 21:31 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Wel concurrentie van Frankrijk 2019. Wat een draak van een race was dat ook.
Moest lachen.quote:Op zondag 21 november 2021 21:41 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Of we zagen het niet
[ afbeelding ]
Ik lag vanmiddag half te slapen totdat de band van Bottas kapot gingquote:Op zondag 21 november 2021 21:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De eerste en voorlopig ook enige race ooit waar ik halverwege in slaap ben gevallen
Je bedoelt de tweede keer op Bakuquote:Op zondag 21 november 2021 21:19 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ga je schamenquote:Op zondag 21 november 2021 21:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik lag vanmiddag half te slapen totdat de band van Bottas kapot ging
Hier idemquote:Op zondag 21 november 2021 21:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De eerste en voorlopig ook enige race ooit waar ik halverwege in slaap ben gevallen
FL is al besproken.quote:Op zondag 21 november 2021 22:24 schreef bianconeri het volgende:
Toch mooi dat de FIA nog weet hoe het is om RBR een straf te geven, dat heeft lang geduurd. Na die schande met Max in Brazilië moesten ze nou wel even natuurlijk, al was dit makkelijk natuurlijk te doen en terecht.
Blunder van Max en RBR.
Verder gewoon prima race.
Lewis gewoon weer dominant.
Snap alleen het nut van die VSC niet. Laten ze die auto 2 ronden staan, laat die dan gewoon nog 2 ronden staan tot na de finish.
Nu blokkeerden ze Lewis en gaven ze alles gratis aan Max. Die sws mazzel had natuurlijk voor fastest lap.
Bottas natuurlijk weer een schande.
Hopelijk wint Lewis Jeddah met fastest lap. Dan wordt de laatste race echt genieten.
Volgens mij stond die auto gewoon op een gevaarlijk punt dus dan had je sowieso niet vrij kunnen racen.quote:Op zondag 21 november 2021 22:24 schreef bianconeri het volgende:
Toch mooi dat de FIA nog weet hoe het is om RBR een straf te geven, dat heeft lang geduurd. Na die schande met Max in Brazilië moesten ze nou wel even natuurlijk, al was dit makkelijk natuurlijk te doen en terecht.
Blunder van Max en RBR.
Verder gewoon prima race.
Lewis gewoon weer dominant.
Snap alleen het nut van die VSC niet. Laten ze die auto 2 ronden staan, laat die dan gewoon nog 2 ronden staan tot na de finish.
Nu blokkeerden ze Lewis en gaven ze alles gratis aan Max. Die sws mazzel had natuurlijk voor fastest lap.
Bottas natuurlijk weer een schande.
Hopelijk wint Lewis Jeddah met fastest lap. Dan wordt de laatste race echt genieten.
Op de BBC zit iedereen op Horner af te geven en hoor je niks over Wolff.quote:Op zondag 21 november 2021 19:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Maar gedurende een aantal ronden (5?) Was er helemaal geen gele vlag of vsc. Ineens werd besloten de auto 2 rondjes voor einde weg te halen oid?quote:Op zondag 21 november 2021 22:42 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Volgens mij stond die auto gewoon op een gevaarlijk punt dus dan had je sowieso niet vrij kunnen racen.
Oh zo kreeg ik dat niet mee. Dat is wel raar danquote:Op zondag 21 november 2021 22:47 schreef daNpy het volgende:
[..]
Maar gedurende een aantal ronden (5?) Was er helemaal geen gele vlag of vsc. Ineens werd besloten de auto 2 rondjes voor einde weg te halen oid?
Gewoon weer een nieuwe vreemde beslissing in een serie van vreemde beslissingen.quote:Op zondag 21 november 2021 22:47 schreef daNpy het volgende:
[..]
Maar gedurende een aantal ronden (5?) Was er helemaal geen gele vlag of vsc. Ineens werd besloten de auto 2 rondjes voor einde weg te halen oid?
Volgens mij was dat in 2017, maar boeiend, 1ste of 2de keerquote:Op zondag 21 november 2021 21:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je bedoelt de tweede keer op Baku
1e keer was 2016, maar toen was het Europese Grand Prixquote:Op zondag 21 november 2021 22:52 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Volgens mij was dat in 2017, maar boeiend, 1ste of 2de keer
Welkom in Engeland waar je dit soort dingen kunt verwachtenquote:Op zondag 21 november 2021 22:45 schreef Levoi het volgende:
[..]
Op de BBC zit iedereen op Horner af te geven en hoor je niks over Wolff.
Stewards die er een bende van maakten.quote:Op zondag 21 november 2021 22:53 schreef OnwetendeNerd het volgende:
Iemand een verklaring waarom gisteren tijdens de kwalificatie een nagenoeg stilstaande Gasly geen geel was, toen even geel, weer geen geel en toen ineens voor korte tijd dubbel geel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |