F1 / [Live] Formula 1 Qatar Grand Prix 2021 #15quote:Op maandag 22 november 2021 11:03 schreef THEFXR het volgende:
ik krijg bij het live topic deze fout melding, weet iemand een oplossing?
.
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
ja, die werkt wel. tnxquote:Op maandag 22 november 2021 11:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
F1 / [Live] Formula 1 Qatar Grand Prix 2021 #15
Werkt deze URL?
Maar als ik naar P4 ga krijg ik dezelfde melding.quote:Op maandag 22 november 2021 11:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
F1 / [Live] Formula 1 Qatar Grand Prix 2021 #15
Werkt deze URL?
P4 bestond nog niet toen je die post plaatste (ga ik er even van uit dat je 50 posts pp hebt). Inmiddels wel.quote:Op maandag 22 november 2021 11:12 schreef daNpy het volgende:
[..]
Maar als ik naar P4 ga krijg ik dezelfde melding.
Als je dat niet snapt, dan ga ik niet eens proberen om de discussie aan te gaan.quote:Op vrijdag 3 december 2021 19:27 schreef Sureahcamidd het volgende:
Waarom is mijn laatste post weer verwijderd?
Dat doet niks af aan mijn punt.quote:Op vrijdag 3 december 2021 19:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je dat niet snapt, dan ga ik niet eens proberen om de discussie aan te gaan.
Reageer gewoon normaal, geen persoonlijke aanvallen richting medeusers, geen crewbash en geen getrol.
Waren dat ook postings zoals deze?quote:Op vrijdag 3 december 2021 19:27 schreef Sureahcamidd het volgende:
Waarom is mijn laatste post weer verwijderd en wordt er niet consequent gemodereerd?
quote:Op vrijdag 3 december 2021 14:44 schreef Sureahcamidd het volgende:
ik hoop dat max zijn motor opblaast
Doe gewoon normaal.quote:Op vrijdag 3 december 2021 15:28 schreef Sureahcamidd het volgende:
[..]
Echt hè. Je ziet hier de agressie van Jox Beukstappen.
Doe zelf normaal gek. Met je selectieve quotes.quote:Op vrijdag 3 december 2021 20:48 schreef beantherio het volgende:
[..]
Waren dat ook postings zoals deze?
[..]
[..]
Doe gewoon normaal.
-edit- wat in godsnaam doe ik hier?quote:Op zaterdag 4 december 2021 18:52 schreef Cuendillar het volgende:
Hamilton pakt gewoon pole.
U las het hier.
Omdat er geveegd is terwijl ik de laatste post had en geen nieuw topic kon openen.quote:
Ik zag dat 12 pagina's ipv gebruikelijke 13quote:
Met nadruk op 'waren'quote:Op zaterdag 4 december 2021 19:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik zag dat 12 pagina's ipv gebruikelijke 13
Klopt. Hier doen we graag ijs in het water. Als je dat niet bevalt, dan kan je een deur verderop terecht bij het bubbelbad.quote:Op zaterdag 4 december 2021 19:15 schreef LordVoldermort het volgende:
Waarom wordt alles wat positief is over Lewis verwijderd? Geen warm bad dit.
Je bent ook dit forum aan het verzieken?quote:Op zaterdag 4 december 2021 19:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Klopt. Hier doen we graag ijs in het water. Als je dat niet bevalt, dan kan je een deur verderop terecht bij het bubbelbad.
Niet 999 posts per pagina hebbenquote:Op zaterdag 4 december 2021 19:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik zag dat 12 pagina's ipv gebruikelijke 13
Daar zijn de trollen ook alweer mee bezig.quote:Op zaterdag 4 december 2021 19:20 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Je bent ook dit forum aan het verzieken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |