Ergens zag ik het al aankomen..hij was zo op de limit bezigquote:

Dat vind ik ook. Ik vind het ook leuk dat Verstappen het goed doet, maar ze slaan nogal door hierin. Die heiligverklaring vind ik zwaar irritant.quote:Op zaterdag 4 december 2021 19:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En daarom vind het gros van de mensen het ook niet erg dat het bij Ziggo weg gaat. Die zijn daarin echt doorgeslagen de afgelopen drie jaar…

Had niet de indruk dat Lewis er uit haalde wat hij wilde. Maar uiteindelijk is het inderdaad zo dat zijn tijd Max dwong de limiet op te zoeken.quote:Op zaterdag 4 december 2021 19:40 schreef Sjeunie het volgende:
Lewis dwingt Verstappen ook eigenlijk gewoon om over de limiet te gaan, door zelf net aan op de limiet te rijden, zoals Verstappen reed, dat hou je gewoon niet vol zonder te crashen..

Hij is een hele goede coureur, maar hij heeft 1 ding niet mee en dat is dat Mercedes bijna al zijn titels voor hem gewonnen heeft.quote:Op zaterdag 4 december 2021 19:40 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Jammer dat dit te weinig wordt erkend. Alleen maar blinde Lewis haters. Verdient meer respect, ook voor uitspraken mbt mensenrechten, waar andere rijders hun ogen voor sluiten.

Volgens mij twee subsectoren van 3e subsector ook snelste.quote:Op zaterdag 4 december 2021 19:40 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Halve seconde? Hoeveel denk je dat hij in de laatste sector nog kon pakken? Lewis pakte daar in zijn ronde de meeste winst.

Ik totaal niet eigenlijk. Zeker niet in die bocht, gedurende de ronde zat hij er vaak dichtbij, dat wel.quote:Op zaterdag 4 december 2021 19:40 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ergens zag ik het al aankomen..hij was zo op de limit bezig

Als alleen die beide Mercedessen betreft primaquote:

Je moet alsnog racen en geen fouten maken. Dat is gewoon kwaliteit. Bottas wint niks, dus hij doet toch wat goed denk je niet.quote:Op zaterdag 4 december 2021 19:42 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hij is een hele goede coureur, maar hij heeft 1 ding niet mee en dat is dat Mercedes bijna al zijn titels voor hem gewonnen heeft.

Mja, anders had Bottas hem er ook voor gezet, dus nodig was het sowiesoquote:Op zaterdag 4 december 2021 19:41 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Had niet de indruk dat Lewis er uit haalde wat hij wilde. Maar uiteindelijk is het inderdaad zo dat zijn tijd Max dwong de limiet op te zoeken.

Slimquote:Op zaterdag 4 december 2021 19:43 schreef THEFXR het volgende:
die bak wordt uit voorzorg gewisseld dus +5 grid penalty

Echt?quote:Op zaterdag 4 december 2021 19:43 schreef THEFXR het volgende:
die bak wordt uit voorzorg gewisseld dus +5 grid penalty

Natuurlijk niet, althans, dit is niet meer dan een aanname.quote:

-
 - 

Dit gaat hem wel het WK kosten natuurlijk.quote:

als hamilton dit was overkomen dan had je die commentator moeten horenquote:Op zaterdag 4 december 2021 19:50 schreef El_Thijs het volgende:
Valt wel weer op dat Max een foutje maakt en alle zogenaamde Hamilton-'fans' weer tevoorschijn komen

Ja is dat al bekend gemaakt?quote:Op zaterdag 4 december 2021 19:43 schreef THEFXR het volgende:
voorspelling:die bak wordt uit voorzorg gewisseld dus +5 grid penalty

Is allemaal nog speculatie, niemand weet nog wat er gaat gebeuren.quote:

Hij kan hier nog tweede worden en in Abu Dhabi winnenquote:Op zaterdag 4 december 2021 19:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit gaat hem wel het WK kosten natuurlijk.

Zondag worden de punten pas uitgedeeld. Tenzij sprint weekend.quote:Op zaterdag 4 december 2021 19:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit gaat hem wel het WK kosten natuurlijk.

Wel een Mercedes baan, maar gelukkig hebben we in dat opzicht wel vaker naast gezeten dit seizoenquote:Op zaterdag 4 december 2021 19:53 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Hij kan hier nog tweede worden en in Abu Dhabi winnen

Zie ik niet gebeuren, maar een mens mag hopen he?quote:Op zaterdag 4 december 2021 19:53 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Hij kan hier nog tweede worden en in Abu Dhabi winnen

Volgens mij was alleen die as kapot en die kan zonder straf worden gemaakt. We moeten afwachten wat er morgen gaat gebeuren als er meer bekend is inderdaad.quote:Op zaterdag 4 december 2021 19:53 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Nee, dat gaan ze niet beslissen voordat elke mm van die bak is gecontrolleerd.

Ik ookquote:Op zaterdag 4 december 2021 19:55 schreef Perox het volgende:
Effe F2 kijken... Zien wat er morgen kan.

Gek he dat in Nederland Max meer aanhang heeft dan een Hamilton. Hoe zit dat in de UK?quote:Op zaterdag 4 december 2021 19:25 schreef Zwoerd het volgende:
Je ziet
[quote]Op zaterdag 4 december 2021 19:40 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Jammer dat dit te weinig wordt erkend. Alleen maar blinde Lewis haters. Verdient meer respect, ook voor uitspraken mbt mensenrechten, waar andere rijders hun ogen voor sluiten.

Nee voice over van andre van duin.quote:Op zaterdag 4 december 2021 20:00 schreef klaasweetalles het volgende:
nog een herhaling gekeken nu
de commentator zegt
ik denk dat de 10 pole van 2021 eraan komt en dan botst die tegen de muur
was dit echt live zo gebeurd?

Verstappen of “Crashappen” zoals de Britten hem noemen wordt gigantisch uitgekotst in Engeland, nog veel meer dan dat er hier haat is jegens Hamilton.quote:Op zaterdag 4 december 2021 19:59 schreef Cherni het volgende:
[..]
Gek he dat in Nederland Max meer aanhang heeft dan een Hamilton. Hoe zit dat in de UK?
De uitspraken mbt mensenrecht moeten van de Fia komen. Dan organiseer je daar geen formule 1. Net zoals de Fifa in Qatareen wk organiseert.

Engelse tokkies.quote:Op zaterdag 4 december 2021 20:04 schreef tja77 het volgende:
[..]
Verstappen of “Crashappen” zoals de Britten hem noemen wordt gigantisch uitgekotst in Engeland, nog veel meer dan dat er hier haat is jegens Hamilton.

De uk heeft meerdere Britse rijders in de F1.quote:Op zaterdag 4 december 2021 19:59 schreef Cherni het volgende:
[..]
Gek he dat in Nederland Max meer aanhang heeft dan een Hamilton. Hoe zit dat in de UK?
De uitspraken mbt mensenrecht moeten van de Fia komen. Dan organiseer je daar geen formule 1. Net zoals de Fifa in Qatareen wk organiseert.

Moeten hunnie wetenquote:Op zaterdag 4 december 2021 20:04 schreef tja77 het volgende:
[..]
Verstappen of “Crashappen” zoals de Britten hem noemen wordt gigantisch uitgekotst in Engeland, nog veel meer dan dat er hier haat is jegens Hamilton.

Jah daarna zei hij nog dat hij het jinxte.quote:Op zaterdag 4 december 2021 20:00 schreef klaasweetalles het volgende:
nog een herhaling gekeken nu
de commentator zegt
ik denk dat de 10 pole van 2021 eraan komt en dan botst die tegen de muur
was dit echt live zo gebeurd?

De Britten zijn gewoon extreem chauvinistisch. Het is niet tegen Verstappen, het is tegen iemand die tegen Hamilton is.quote:Op zaterdag 4 december 2021 20:04 schreef tja77 het volgende:
[..]

Eens. Al heb ik meer met Norris en Russell bijvoorbeeld dan met Hamilton.quote:Op zaterdag 4 december 2021 20:06 schreef potjecreme het volgende:
[..]
De uk heeft meerdere Britse rijders in de F1.

Sinds Brexit zijn die echt doorgedraaid en zitten ze constant over alles in de slachtofferrol, op reddit zijn ze ook niet te harden.quote:Op zaterdag 4 december 2021 20:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De Britten zijn gewoon extreem chauvinistisch. Het is niet tegen Verstappen, het is tegen iemand die tegen Hamilton is.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |